Bitrix24 IVR apskats

LiveAgent IVR un MessageBird IVR ir abas interaktīvas balss atbildes programmas zvanu centru organizācijām. Abas ir viegli uzstādāmas un ērti lietojamas, taču LiveAgent piedāvā vairāk iespēju pielāgošanai. Abas lieliski piemērotas tiem, kas meklē vienkāršu IVR izvēlni un cenšas izvēlēties tās par attiecīgajām cenām.
Bitrix24 IVR apskats
Compare Bitrix24 IVR apskats with other in: How Bitrix24 IVR apskats is doing on review portals
4.1
Average rating based on data from trusted review portals
1557 reviews

Interaktīvā balss atbilde (IVR) ir populāra funkcija, kas atrodama zvanu centra programmatūrā un ļauj klientu atbalsta darbiniekiem organizēt zvanus atbilstoši dažādiem nosacījumiem. IVR var izmantot, lai izveidotu “sazarojumus”, kas pārvirza zvanītājus uz attiecīgo nodaļu, pamatojoties uz ciparu, ko zvanītāji izvēlas ar balsi,…

Pricing
Starting from:
$ 49   mēnesī
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: Yes

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4
Lietotāja pieredze
4.5
Cena
4.5
Realizācija
3

Key takeaways

Pros

  • Viegli izveidot IVR līmeņus
  • Paplašinātas iespējas
  • Viegli lietojams, tiklīdz esat to apguvis
  • Cenas un bezmaksas pakete

Cons

  • Lietotāja saskarnē ir grūti pārvietoties
  • Novecojuši ceļveži

Bitrix24 IVR darbojas lieliski, lai gan var paiet zināms laiks, līdz jūs pierodat pie šī, ar funkcijām bagātā, risinājuma. IVR iestatījumu atrašana var aizņemt kādu minūti, taču varat būt drošs, ka pēc tam uzstādīšana būs ērta un funkcijas darbosies, kā paredzēts. Bitrix24 ir lielisks, jo īpaši, ja ņem vērā tā vairāk nekā godīgo cenu stratēģiju un to, ka tam ir pieejama bezmaksas pakete bez nepieciešamības norādīt kredītkartes informāciju.

Darba uzsākšana ar Bitrix24 IVR līdzekli

Darba uzsākšana ar Bitrix24 kopumā ir vienkārša, tā prasa veikt bezmaksas reģistrāciju. Pēc e-pasta apstiprinājuma saņemšanas jūs nekavējoties saņemsit piekļuvi savai darbvietai. Viss process bija straujš un nebija saistīts ar ilgu gaidīšanu. Tiklīdz iegūstat piekļuvi Bitrix24 programmai, varat sākt pārlūkošanu plašajā izvēlnē. Bitrix24 darbojas kā tīmekļa lietojumprogramma, kā arī kā lejupielādējama datorprogramma. Šim testam izmantoju tīmekļa lietojumprogrammu.

Jaunajiem lietotājiem izvēlne var būt mulsinoša, jo ir daudz ikonu bez redzamiem aprakstiem, līdz novietojat peli virs tām. Tīmekļa lietojumprogrammai ir arī meklēšanas logrīks un iespēja pārkārtot vai paslēpt izvēlņu ikonas, kas darbplūsmu padara nedaudz vieglāku. Pagāja kāds laiciņš, līdz es uzzināju, kur atrast iespēju izveidot IVR Bitrix24. Lietojumprogrammai ir integrēta palīdzības rokasgrāmata, bet tā ir novecojusi un tāpēc nav noderīga.

Rokasgrāmatā redzamā izvēlne ļoti atšķīrās no lietojumprogrammas, ko izmantoju šī apskata rakstīšanas laikā. Tiem, kam interesē, kur Bitrix24 atrast IVR iestatījumus, kreisajā izvēlnē atveriet CRM, augšējā izvēlnē atlasiet Papildprogrammas, noklikšķiniet uz Telefonija, noklikšķiniet uz Konfigurēt Telefoniju un pēc tam izvēlieties Balss Izvēlne un Pievienot izvēlni.

Bitrix24 Darbības pogu iestatījumi - Pievienot jaunu darbības pogu

Interaktīvās Balss Atbildes (IVR) izveides process nav grūts un ir diezgan vienkāršs. Bitrix24 piedāvā daudzas pielāgošanas iespējas, kas vienmēr ir labi lietotājiem, kuri ļoti konkrēti zin, ko vēlas no sava IVR. Augšā ir iespēja rakstīt tekstu audio interpretatora iespējai vai arī varat augšupielādēt savu audio failu. Šis ieraksts tiks atskaņots, tiklīdz zvanītājs tiks savienots ar IVR.

Izveide nenotiek vizuālajam dizainam līdzīgā procesā, bet gan kā iespēja izvēlēties, kāda darbība jāveic katram zvanītāja nospiestajam ciparam. Jums ir standarta pāradresācijas numuru izvēle, pārsūtīšana citiem lietotājiem un vēl daudz kas cits. Kopumā process ir ļoti vienkāršs, un, ja esat pazīstami ar IVR sistēmām, tam nepieciešams īss laiks.

Bitrix24 IVR Darbības pogas - Saglabāt pabeigtos iestatījumus

Tiklīdz esat ticis galā ar IVR iestatīšanu, vienkārši noklikšķiniet uz Saglabāt. Tagad, lai lietotu IVR, tas ir jāpievieno numuram. Atveriet Telefonija > Savienojums > Numuru konfigurēšana > izvēlieties numuru/PBX un sadaļā Ienākošā zvana maršrutēšana iespējojiet Balss izvēlni . Tas arī viss, jūsu IVR pēc šīm darbībām ir pievienots.

Kā IVR veicas?

Par laimi, zvanīšana ar Bitrix24 IVR ir vienkārša, un, pēc IVR izveides, viss darbojas, kā paredzēts. Izdarīju pāris testa zvanus un nesastapu nekādas grūtības ar IVR veiktspēju. Pats IVR ir tik labs, cik vien var vēlēties, Bitrix24 nebūs problēma. Manu testa zvanu laikā nebija nekādu aizķeršanos vai citu problēmu.

Kopumā jūsu zvanītāji var sagaidīt un izbaudīt ierasto IVR pieredzi, kas ļauj viegli tos savienot ar atbilstošajām nodaļām. Neatkarīgi no tā, vai jūs dodat priekšroku teksta interpretatora balsij vai saviem ierakstiem, kopējā pieredze ir stabila, un man nav būtiksu iebildumu.

Cenas

Un visbeidzot, Bitrix24 cenu stratēģija noteikti ir viena no tā priekšrocībām. Tā vietā, lai uzreiz maksātu, izvēlieties kādu no cenu paketēm. Šo cenu ierobežo tikai līdzekļu skaits un krātuves izmērs. Vislabākais ir tas, ka Bitrix24 piedāvā arī bezmaksas paketi, kas nozīmē, ka nav jāmaksā milzīgas naudas summas IVR līdzekļa iegūšanai.

Pakete Free

Pakete Free piedāvā 5GB krātuvi, kā arī piekļuvi sadarbības līdzekļiem, uzdevumiem & projektiem, CRM, diskam, kontaktu centram un mājaslapu konstruktoram. Tas piedāvā lielisku vērtību un funkcionalitāti bezmaksas risinājumam.

Pakete Basic

Paketē Basic ietilpst krātuve 24GB, visi bezmaksas paketes līdzekļi, kā arī iespēja izveidot un pārvaldīt tiešsaistes veikalu. Tā maksā $49 mēnesī 5 lietotājiem.

Pakete Standard

Pakete Standard piedāvā 100 GB krātuvi, visus līdzekļus no iepriekšējām divām paketēm, un tiem pievienojas mārketinga un tiešsaistes dokumentu līdzekļi. Tā izmaksā $99 mēnesī 50 lietotājiem.

Pakete Professional

Pakete Professional piedāvā krātuvi 1024GB, visus līdzekļus no iepriekšējām paketēm un pievieno vēl jaunus līdzekļus, piemēram, pārdošanas intelektu, automatizāciju un personālvadību. Tā maksā $199 mēnesī 100 lietotājiem.

Slēdziens

Bitrix24 IVR darbojas lieliski, bet kopumā risinājumu var būt grūti izmantot pilnīgi jauniem lietotājiem. Tomēr tam nevajadzētu atturēt Jūs to uzskatīt par IVR-specializētu programmatūru. Bitrix24 ir godīga cenu stratēģija, lieliskas funkcijas, un tas darbojas fantastiski, tiklīdz jūs veltāt laiku, lai iemācītos to izmantot. Tas ir spēcīgs kandidāts jebkuram zvanu centram.

Biežāk sastopamās problēmas un jautājumi

Es nevaru Bitrix24 atrast IVR iespēju

Bitrix24 ir sarežģīts risinājums ar daudziem rīkiem un funkcijām, tāpēc neuztraucieties, ja IVR atrašana šķiet sarežģītāka. Kreisajā navigācijas izvēlnē atveriet CRM un pēc tam augšējā izvēlnē atlasiet Papildprogrammas. Noklikšķiniet uz Telefonija un pēc tam uz Konfigurēt Telefoniju. Izvēlieties Balss izvēlne un, visbeidzot, Pievienot izvēlni. Šeit varat sākt sava IVR izveidi. Ja joprojām nevarat atrast IVR iespēju, pārliecinieties, vai jums ir atbilstošā pakete, kas iekļauj IVR.

Nezinu, kā pievienot IVR noteiktu numuram programmā Bitrix24

Ja vēlaties izmantot kādu no IVR plūsmām, katram numuram atsevišķi jāiespējo izvēlne Balss. Atveriet Telefonija > Savienojums > Numuru konfigurēšana. Pēc tam izvēlieties numuru/PBX un sadaļā Ienākošā zvana maršrutēšana noklikšķiniet, lai iespējotu Balss izvēlni.

Product reviews

Kavkom IVR varētu būt piemērota izvēle jūsu uzņēmumam. Lasiet mūsu apskatu un uzziniet vairāk par tā darbību.

Kavkom IVR apskats

Šajā tekstā ir apskatītas dažādas programmatūras un risinājumi, kas palīdz organizēt zvanus klientu apkalpošanā. Novatoriskā Stonly programmatūra piedāvā dažādas iespējas, bet cena ir diezgan augsta. JustCall IVR un Twilio IVR abi ir ērti un viegli lietojami, bet ir jāpievērš uzmanība cenu palielināšanās riskam ar lielāku apjomu. LiveAgent piedāvā plašu integrāciju iespēju un atbalstu, kā arī bezmaksas izmēģinājuma versiju.

Apsveriet JustCall dēļ tā IVR iespējām? Apskatiet mūsu JustCall IVR apskatu un noskaidrojiet, vai tā ir atbilstošākā izvēle.

JustCall IVR apskats

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, sūdzību pārvaldības sistēmu un citus rīkus. Uzņēmums nodrošina demonstrācijas, atbalstu un datu migrāciju. Visas tiesības aizsargātas.

Messagebird ir populārs IVR programmatūras risinājums. Aplūkojiet, kā tam veicas ikdienā, kas aprakstīts šajā apskata rakstā.

MessageBird IVR apskats

Twilio IVR, Aircall IVR un Bitrix24 IVR ir populāras interaktīvo balss atbildes līdzekļu programmatūras, kas atvieglo klientu atbalstu un zvanu organizēšanu. Aircall IVR ir lēts un iekļauts pamatpaketē, bet Twilio IVR ir izveidojams un ieviešams ar dažādām risinājumu iespējām. Bitrix24 IVR piedāvā interaktīvo balsi atbildi un viegli lietojamas funkcijas, taču var rasties grūtības ar lietotāja saskarni. Visām programmatūrām ir labas un sliktas puses, bet tās ir svarīgas uzņēmumu klientu atbalsta sistēmas organizēšanai.

Kādi ir iemesli, lai veiktu ieguldījumus pieteikumu apstrādes programmatūrā? Izlasiet mūsu statistiku un atklājiet, cik svarīga ir lieliska klientu apkalpošana.

Pieteikumu apstrādes svarīgums

Pieteikumu apstrādes sistēmas nodrošina aģentus ar labu klientu atbalsta bāzi un nodrošina viņiem panākumus. Sistēmas var uzlabot klientu apkalpošanu, kā arī uzņēmuma ieņēmumus. Korelācija starp klientu apmierinātību un ieņēmumiem ir nenoliedzama. Daudzi uzņēmumi uzskata, ka ieguldīt pieteikumu apstrādes programmatūrā nav nepieciešams, taču tas noved pie slikta klientu apkalpošanas un samazinātiem ieņēmumiem.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju