Kavkom IVR apskats

Šajā tekstā ir apskatītas dažādas programmatūras un risinājumi, kas palīdz organizēt zvanus klientu apkalpošanā. Novatoriskā Stonly programmatūra piedāvā dažādas iespējas, bet cena ir diezgan augsta. JustCall IVR un Twilio IVR abi ir ērti un viegli lietojami, bet ir jāpievērš uzmanība cenu palielināšanās riskam ar lielāku apjomu. LiveAgent piedāvā plašu integrāciju iespēju un atbalstu, kā arī bezmaksas izmēģinājuma versiju.
Kavkom IVR apskats
Compare Kavkom IVR apskats with other in: How Kavkom IVR apskats is doing on review portals
4.7
Average rating based on data from trusted review portals
112 reviews

Kavkom ir pieejama IVR programmatūra, kas būtu nopietni jāapsver. Lai gan tas, iespējams, nav ne vismodernākais, ne labāk aprīkotais risinājums, tomēr nevar noliegt, ka darbu tas paveic tā, kā nepieciešams. Lietotāja saskarne ir pievilcīga, labi izstrādāta un ērti lietojama. Lai gan tā…

Pricing
Starting from:
10   mēnesī
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.7
Lietotāja pieredze
5
Cena
5
Realizācija
4

Key takeaways

Pros

  • Lieliska lietotāja saskarne
  • Viegli navigējams
  • Ļoti pieejams risinājums

Cons

  • Nedaudz mulsinošas IVR iespējas
  • Nav vairāklīmeņu IVR iespēju

Darba uzsākšana ar Kavkom IVR līdzekli

Ar Kavkom ir diezgan viegli uzsākt darbu, un tas neprasas gandrīz nekādu piepūli, neatkarīgi vai izvēlaties maksas paketi vai uzsāciet darbu ar bezmaksas izmēģinājuma versiju. Atšķirībā no citas programmatūras ar IVR funkcijām, Kavkom nav nepieciešamas nekādas nevajadzīgas procedūras izmēģinājuma uzsākšanai. Netiek prasīta kredītkartes informācija, nav lietotāju komandu pārbaužu un nav nepieciešama nekādi daudzpakāpju soļi. Kopumā šis process bija ļoti vienkāršs un iepriecinošs, un es to patiesi novērtēju.

Kavkom IVR programmatūras saskarne

Tiklīdz saņemat piekļuvi savam kontam, jūs sagaidīs plaša, pievilcīga un ļoti viegli navigējama saskarne. Nevaru vien beigt uzsvērt, cik patīkami es biju pārsteigts par to, cik vienkārši ir to izmantot. Galvenajā saskarnes daļā dati un vispārīgā informācija ir attēlota vairumā ekrānu, bet vienkāršā joslas izvēlne kreisajā pusē nodrošina ērtu navigāciju. Kavkom darbojas kā tīmekļa lietotne, tāpēc datorā nav jāinstalē nekāda programmatūra, kas ietaupa daudz laika.

Nav veidoti sarežģīti iestatījumi, un lielākā daļa konfigurācijas ir derīga jau no paša sākta gala. IVR līdzeklis atrodas pašā redzesloka centrā, tāpēc nav nepieciešams tērēt laiku, to meklējot. Vienkārši atlasiet Lietotnes PBX izvēlnē pa kreisi un atrodiet izvēlni IVR kopējajā lietotņu sarakstā. Pēc tam noklikšķiniet uz izvēlnes pogas Pievienot IVR un varat sākt darbu. Nav pieejami IVR sākumiestatījumi, tāpēc jāsāk no jauna, no nulles.

Kavkom IVR funkcijas

Lai gan lietotāja interfeiss ir neatkārtojams, IVR līdzeklis cieš no līdzīgas problēmas kā vairumam konkurentu IVR – nav noderīgas vizuālas norādes un nav vizuāla IVR līmeņu attēlojuma. Neskatoties uz to, Kavkom IVR iestatīšana nekādā ziņā nav sarežģīta – lai iestatītu līmeņus un katram no tiem piešķirtu darbības, ir nepieciešami tikai daži klikšķi. IVR līmeņi tiek attēloti ar pogām un darbības laukiem, un katram no tiem ir vairākas iestatīšanas iespējas.

Konstruktors darbojas tāpat kā lielākā daļa līdzīgo IVR programmu. Pirmā daļa ļauj nosaukt savu IVR, Izvēlēties Sveiciena un Izejas darbību. Pēc tam varat izvēlēties darbību katrai IVR pogai. Darbību iespējas ir mazliet neparastas, piemēram, varat izvēlēties starp darbībām, kas notiks pēc izvēlētā numura nospiešanas starp šādām: Balss Pasts, Nolikt Klausuli vai Ierakstīt. Taču jums ir arī standarta iespēja – Pārsūtīt Zvanu uz atbilstošo numuru. Šī, iespējams, ir tā, ko izmantosit visvairāk.

Kavkom IVR iestatījumu iespēja

Šķiet, ka nav iespējas izveidot daudzlīmeņu IVR. Neskatoties uz to, Kavkom IVR ļauj nākamajā solī izvēlēties paplašinātas iespējas. Varat iestatīt makrokomandas un piešķirt tās taustiņiem, izvēlēties skaņas, laika noilgumus un citus paplašinātos iestatījumus. Šī ir laba iespēja lietotājiem, kuri patiešām vēlas smalki izstrādāt savu IVR un precīzi norādīt, kas notiks. Citi lietotāji, kas dod priekšroku mazāk detalizētai un manuālai iestatīšanai, var vienkārši izmantot piedāvātās iepriekš iestatītās iespējas.

Kā IVR veicas?

Kavkom IVR darbojas ļoti gludi un labi, kā paredzēts. Jums tikai jāuzmanās, lai atbilstoši saplānotu IVR līmeņus, pirms vēl sākat darbu ar konstruktoru,. Lai gan iestatīšana ir vienkārša, iespējams, vēlēsities izmēģināt dažādas iespējas, pirms izlemjat, kura ir labākā. Kopumā pieredze, izmantojot pabeigtu IVR, bija laba, bez sistēmas kļūmēm vai problēmām, ko radītu pats Kavkom. Visbeidzot, Kavkom IVR ir vērts apsvērt, jo īpaši cenu dēļ.

Cenas

Lai gan Kavkom noteikti nav nepārspējami labākais risinājums, ko varat iegūt par savu naudu, to nevar arī vienkārši atmest. Izmaksu vērtības ziņā tas neapšaubāmi ir savas cenas vērts. Kavkom pakalpojumi ir ļoti pieejami, un IVR līdzeklis ir iekļauts visās paketēs, tāpēc, lai piekļūtu tam, nav nepieciešams izvēlēties dārgāku paketi. Aplūkosim, kas ir pieejams katrā paketē. Ņemiet vērā, ka pakešu cenas ir pieejamas tikai euro.

Basic

Šī pakete sākas no EUR 10 mēnesī lietotājam, un jūs iegūstat IVR funkcionalitāti jau uzzreiz. Jūs saņemat arī 100% neierobežotus ienākošos zvanus, mobilo pārvirzīšanu un virtuālo numuru.

Comfort

Comfort pakete sākas no 20 eiro mēnesī lietotājam. Jūs iegūstat 100% neierobežotus ienākošos un izejošos zvanus, virtuālo numuru, kā arī visas iepriekšējās paketes funkcijas.

Saskaņā ar piedāvājumu

Ja vēlaties iegūt pielāgotu Kavkom plānu, varat palūgt pielāgotu piedāvājumu. Mājaslapā nav pieejama informācija par minimālo cenu šādam piedāvājumam.

Slēdziens

Lai gan Kavkom nav visnovatoriskākā IVR programmatūra, tā šo darbu veiks bez problēmām, kas nozīmē, ka tā jāliek aiz auss. Īpaši patīkami ir redzēt lietotnes izskatīgo lietotāja saskarni un viegli pieejamo IVR bez liekiem soļiem. Kavkom, iespējams, nav programma lieliem uzņēmumiem, kam nepieciešami vairāki sarežģīti IVR, tomēr tas nenoliedzami labi kalpos jebkuram mazākam uzņēmumam, kam nav vajadzības pēc paplašinātas, sarežģītas programmatūras.

Biežāk sastopamās problēmas un jautājumi

Mans Kavkom IVR nedarbojas

Pārbaudiet sava IVR struktūru, vai nav kļūdu, kuru dēļ jūsu IVR nedarbojas pareizi. Visbiežāk IVR problēmas parasti izraisa plānošanas kļūdas.

Es nevaru ar Kavkom izveidot vairāklīmeņu IVR

Kavkom neatbalsta vairāklīmeņu IVR, bet šo iespēju var simulēt. Vienkārši izmantojiet vienvirziena darbību vienā IVR, lai novirzītu zvanītāju uz citu IVR numuru, un jūs iegūsiet praktiski tādu pašu rezultātu.

Product reviews

Klientu atsauksmes ir būtiska katra uzņēmuma sastāvdaļa. Uzziniet vairāk par dažādiem atsauksmju veidiem un veidiem, kā apkopot klientu atsauksmes, lai uzlabotu savu darbību.

Klientu atsauksmes

Klientu atsauksmes ir svarīgas, lai uzņēmums varētu iegūt organisku atpazīstamību, bet negatīvas atsauksmes var ietekmēt vai pat sagraut uzņēmumu. Lai uzlabotu visu klientu pieredzi, var izmantot klientu apkalpošanas programmatūru, piemēram, LiveAgent. Lai apkopotu atsauksmes, var izmantot personiskas intervijas vai e-pasta aptaujas, taču ir jāizvēlas metode, kas ir piemērota konkrētajai nozarei.piemēram.

Zoho Desk ir labi pazīstama un populāra programmatūra, bet kā darbojas tās zināšanu bāze? Lasiet mūsu apskatu un redziet, kā tas atspoguļojas mūsu testos.

Zoho Desk zināšanu bāzes apskats

Zoho Desk ir programmatūra, kas ļauj efektīvi pārvaldīt palīdzības dienestu. Tā ir viegli navigējama un profesionāli izstrādāta. Zināšanu bāzes teksta redaktors ir lielisks, bet kategoriju kārtošanas funkcijas varētu būt ērtākas. Cena atšķiras atkarībā no izvēlētā abonementa. Vispārēji, Zoho Desk ir laba programma, kas strādā bez kļūdām.

Cik daudz klientu izmanto klientu portālus? Varat izlasīt mūsu klientu portāla kritēriju statistiku, lai uzzinātu dažus svarīgus rādītājus.

Klientu portāla mērījumi

Klientu priekšroku pētījums liecina, ka vairāk nekā 77% klientu dod priekšroku izmantot pašapkalpošanās portālus, tomēr ļoti maz uzņēmumu nodrošina šādus rīkus. Klientu portālu pieteikumu apstrādes laiks vidēji ir divas līdz trīs dienas, bet pirmajā stundā tikai 10% vaicājumu tiek atbildēti. Vidējā klientu portāla pieteikumu izmaksas ir aptuveni USD 5, un tiek saņemti vidēji pieci pieteikumi dienā. Turklāt klientu portāliem ir augsts apmierinātības reitings (92%) un tie parāda 95% atbilžu un atrisinājumu līmeni, neskatoties uz lēno atbildes laiku.

Vēlaties uzzināt ko vairāk par Deskero zināšanu bāzi? Lasiet mūsu rakstu, lai noskaidrotu, kā tā darbojas un kā tai veicās mūsu testos.

Deskero zināšanu bāzes apskats

Deskero ir palīdzības dienesta programmatūra, kas piedāvā trīs paketes ar dažādiem komunikācijas rīkiem, bet cenas ir nedaudz augstas salīdzinot ar to, ka zināšanu bāze nav īsti attīstīta. Tomēr, ja meklējat labu, izveidotu palīdzības dienestu, tas varētu būt noderīgs risinājums. Lietotāji var saskarties ar problēmām saistībā ar jauna raksta izveidi un klientu portāla pielāgošanu, bet risinājumi ir pieejami izvēlnē Risinājumi un iestatījumos.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju