Kas ir klientu servisa centrs?
Klientu servisa centrs, ko sauc arī par kontaktu centru, ir noteikta organizācijas daļa. Centrs sastāv no klientu pārstāvjiem. Galvenā funkcija ir pārvaldīt visus klientu kontaktus. Klientu servisa centrs ir arī svarīga klientu attiecību pārvaldības daļa.
Klientu servisa centru var salīdzināt ar zvanu centru. Atšķirība ir tā, ka zvanu centrs galvenokārt koncentrējas uz telefonsakariem. Klientu servisa centrs apstrādā visus saziņas veidus – e-pasta ziņas, tiešsaistes čatus, zvanus vai faksus.
Frequently asked questions
Kā aprakstīt klientu servisa centru?
Klientu servisa centrs ir programmatūra, kas ļauj efektīvi veikt klientu apkalpošanu. Pateicoties tai, uzņēmumam ir iespēja apkopot datus par klientiem, kuriem tas kalpo, kā arī attīstīt un uzlabot klientu apkalpošanu.
Kādas ir klientu servisa centra pamatfunkcijas?
Klientu servisa centra pamatfunkcijas ir automātiska zvanu sadale tieši konkrētam aģentam, zvanu ierakstīšana (par to vajadzētu informēt klientus), mobilās telefonijas vai interaktīvās balss atbildes integrācija. Spēja veikt analīzi un vākt datus ir ārkārtīgi svarīga.
Kādi ir klientu servisa centra veidi?
Galvenais klientu atbalsta pakalpojumu veids ir Ienākošo Zvanu Centrs, kur tiek apstrādāti tikai klientu zvani. Otrs veids ir izejošo zvanu centrs, kas ir centrs, kas veic tikai aģentu zvanus potenciālajiem vai pašreizējiem klientiem. Trešais veids ir virtuālais zvanu centrs, kas ļauj veikt visa veida tālruņa zvanus.
Kontaktu centrs vai zvanu centrs
LiveAgent piedāvā plašas un efektīvas kontaktu centra programmatūras iespējas, ieskaitot pašapkalpošanās pārvaldību, tērzēšanu, sociālo mediju integrāciju un uzlabotu palīdzības pieteikumu sistēmu. Tā arī iekļauj zvanu centru ar vairāk nekā 99% VoIP pakalpojumu integrāciju un interaktīvas balss atbildes (IVR) veidošanas rīkus, lai novirzītu klientu zvanus uz atbilstošākajām nodaļām vai aģentiem. Programmatūra ir integrēta ar vairākiem saziņas kanāliem un piedāvā gandrīz 200 funkcijas. Izmantojot LiveAgent, uzņēmumi var uzlabot klientu pieredzi, nodrošināt atbalstu un izmantot iespējas augšuppārdošanai/šķērspārdošanai.
Izejošo zvanu centra programmatūra tiek izmantota, lai veiktu pārdošanas zvanus un piedāvātu produktus potenciālajiem klientiem. Tas palīdz samazināt ienākošo zvanu skaitu un uzlabot kopējo klientu apkalpošanas kvalitāti. Ja nepieciešama zvanu centra programmatūra, Jums jāizvēlas ienākošo vai izejošo zvanu centra rīki. Var apsvērt jauktus risinājumus, kas ietver gan ienākošās, gan izejošās zvanu centra iespējas.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar VoIP tālruņa un pašapkalpošanās programmatūru. Tā nodrošina daudzas funkcijas, piemēram, automātisku zvanu sadali, pārskatu sniegšanu un analītiku, zvanu ierakstīšanu, zvanu pārsūtīšanu, kontaktu pārvaldību un interaktīvo balss atbildi. Tā ir noderīga organizācijām, kas apstrādā lielu skaitu zvanu.