Kas ir klientu servisa centrs?
Klientu servisa centrs, ko sauc arī par kontaktu centru, ir noteikta organizācijas daļa. Centrs sastāv no klientu pārstāvjiem. Galvenā funkcija ir pārvaldīt visus klientu kontaktus. Klientu servisa centrs ir arī svarīga klientu attiecību pārvaldības daļa.
Klientu servisa centru var salīdzināt ar zvanu centru. Atšķirība ir tā, ka zvanu centrs galvenokārt koncentrējas uz telefonsakariem. Klientu servisa centrs apstrādā visus saziņas veidus – e-pasta ziņas, tiešsaistes čatus, zvanus vai faksus.
Frequently Asked Questions
Kā aprakstīt klientu servisa centru?
Klientu servisa centrs ir programmatūra, kas ļauj efektīvi veikt klientu apkalpošanu. Pateicoties tai, uzņēmumam ir iespēja apkopot datus par klientiem, kuriem tas kalpo, kā arī attīstīt un uzlabot klientu apkalpošanu.
Kādas ir klientu servisa centra pamatfunkcijas?
Klientu servisa centra pamatfunkcijas ir automātiska zvanu sadale tieši konkrētam aģentam, zvanu ierakstīšana (par to vajadzētu informēt klientus), mobilās telefonijas vai interaktīvās balss atbildes integrācija. Spēja veikt analīzi un vākt datus ir ārkārtīgi svarīga.
Kādi ir klientu servisa centra veidi?
Galvenais klientu atbalsta pakalpojumu veids ir Ienākošo Zvanu Centrs, kur tiek apstrādāti tikai klientu zvani. Otrs veids ir izejošo zvanu centrs, kas ir centrs, kas veic tikai aģentu zvanus potenciālajiem vai pašreizējiem klientiem. Trešais veids ir virtuālais zvanu centrs, kas ļauj veikt visa veida tālruņa zvanus.
Klientu apkalpošanas novērtēšanas kontrolsaraksts
Tekstā aprakstīti rīki un mācību līdzekļi, kas palīdzēs pilnveidot klientu apkalpošanas prasmes. Svarīgi ir arī periodiski pārskatīt veiktspēju un veikt nepieciešamās izmaiņas. Turklāt tekstā piedāvāti noderīgi rīki, kā Excel, Google Sheets un uzdevumu pārvaldības rīki, kas palīdzēs uzlabot klientu apkalpošanas veiktspēju. Ziņojumā uzsver tas, ka iekārtas mājaslapas izmanto sīkdatnes.