Kas ir klients?
Klients ir persona vai uzņēmums, kas pērk cita uzņēmuma produktus vai pakalpojumus.
Uzņēmējdarbības veikšana nozīmē ne tikai kaut ko pārdot. Uzņēmumiem ir jārūpējas par klientiem un jānodrošina tiem arī lielisks atbalsta pakalpojums. Klientiem bieži ir daudz jautājumu un vaicājumu par produktiem un pakalpojumiem. Viņi var sazināties ar aģentiem pa dažādiem kanāliem, piemēram, izmantojot e-pasta ziņas, Facebook ziņojumus vai tiešsaistes čatu. Taču viņiem nav nekādas pieejas LiveAgent funkcijām. Klienti var izveidot dažas foruma ziņas vai sniegt atbildes klientu portālā.
Frequently Asked Questions
Kas ir klients?
Klients ir persona vai uzņēmums, kas iegādājas organizācijas produktus vai pakalpojumus. Klienti ir galvenie uzņēmuma uzmanības lokā. Šim nolūkam tas izmanto mārketinga un pārdošanas kampaņas, reklāmas, lojalitātes programmas un uzlabo klientu apkalpošanu.
Kā apmierināt klientu?
Lai palielinātu klientu apmierinātību, pirmkārt, uzklausiet viņus. Pateicoties tam, es zinu, kas mūsu klientiem patīk, kā strādā mūsu uzņēmums un kas nav tik labi. Gan negatīva, gan pozitīva atgriezeniskā saite var ietekmēt uzņēmuma darbību. Turklāt, lai klients būtu apmierināts, viņam ir jānodrošina teicama klientu apkalpošana, kā arī jāpārsniedz viņa cerības. Pateicoties tam, mēs veidosim attiecības, kas balstītas uz uzticību un lojalitāti.
Kā pavaicāt klientam atsauksmi?
Ja vēlaties klientiem lūgt atsauksmes, ir vairākas iespējas. Vispirms to varat izdarīt jūsu sarunas beigās, neatkarīgi no kanāla, kurā notiek saziņa, vai arī varat nosūtīt atsevišķu e-pasta ziņu par šo jautājumu. Svarīgs jautājums ir izvēlēties atgriezeniskās saites iegūšanas formu - tā var būt vispārēja aptauja, detalizēta aptauja, vai lūgums komentēt. Tas viss ir atkarīgs no tā, kāda informācija jums rūp un kādā iepirkšanās stadijā tā tiek iegūta.
Klientu apkalpošana ir svarīga, lai uzturētu pozitīvas attiecības un palielinātu uzticēšanos uzņēmumam. LiveAgent piedāvā risinājumus klientu apkalpošanai, uzlabojot klientu pieredzi un samazinot neapmierinātību. Empātija, individuāla pieeja un uzklausīšana ir 3 galvenie klientu aprūpes principi. Uzticas labākie 4.8/5 5/5.