Klients

Kas ir klients?

Klients ir persona vai uzņēmums, kas pērk cita uzņēmuma produktus vai pakalpojumus.

Uzņēmējdarbības veikšana nozīmē ne tikai kaut ko pārdot. Uzņēmumiem ir jārūpējas par klientiem un jānodrošina tiem arī lielisks atbalsta pakalpojums. Klientiem bieži ir daudz jautājumu un vaicājumu par produktiem un pakalpojumiem. Viņi var sazināties ar aģentiem pa dažādiem kanāliem, piemēram, izmantojot e-pasta ziņas, Facebook ziņojumus vai tiešsaistes čatu. Taču viņiem nav nekādas pieejas LiveAgent funkcijām. Klienti var izveidot dažas foruma ziņas vai sniegt atbildes klientu portālā.

Frequently asked questions

Kas ir klients?

Klients ir persona vai uzņēmums, kas iegādājas organizācijas produktus vai pakalpojumus. Klienti ir galvenie uzņēmuma uzmanības lokā. Šim nolūkam tas izmanto mārketinga un pārdošanas kampaņas, reklāmas, lojalitātes programmas un uzlabo klientu apkalpošanu.

Kā apmierināt klientu?

Lai palielinātu klientu apmierinātību, pirmkārt, uzklausiet viņus. Pateicoties tam, es zinu, kas mūsu klientiem patīk, kā strādā mūsu uzņēmums un kas nav tik labi. Gan negatīva, gan pozitīva atgriezeniskā saite var ietekmēt uzņēmuma darbību. Turklāt, lai klients būtu apmierināts, viņam ir jānodrošina teicama klientu apkalpošana, kā arī jāpārsniedz viņa cerības. Pateicoties tam, mēs veidosim attiecības, kas balstītas uz uzticību un lojalitāti.

Kā pavaicāt klientam atsauksmi?

Ja vēlaties klientiem lūgt atsauksmes, ir vairākas iespējas. Vispirms to varat izdarīt jūsu sarunas beigās, neatkarīgi no kanāla, kurā notiek saziņa, vai arī varat nosūtīt atsevišķu e-pasta ziņu par šo jautājumu. Svarīgs jautājums ir izvēlēties atgriezeniskās saites iegūšanas formu - tā var būt vispārēja aptauja, detalizēta aptauja, vai lūgums komentēt. Tas viss ir atkarīgs no tā, kāda informācija jums rūp un kādā iepirkšanās stadijā tā tiek iegūta.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Expert note

Klients ir persona vai uzņēmums, kas iegādājas produktus vai pakalpojumus no cita uzņēmuma. Lielisks atbalsts un klientu apmierinātība ir svarīga uzņēmuma panākumu formula.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Klientu apkalpošanas apmācība māca klientu pārstāvjus, kā lietot pozitīvu valodu, vērtīgi atbildēt un sazināties ar dusmīgu klientu. Noklikšķiniet, lai uzzinātu vairāk.

Klientu apkalpošanas apmācība

Teksts piedāvā informāciju par LiveAgent klientu apkalpošanas programmatūras piedāvājumu un tā funkcijām, to integrācijām un alternatīvām, kā arī norāda uz iespēju saņemt demonstrāciju. Uzņēmums tiek aprakstīts kā uzmanīgs pret detalizētu uzņēmuma un produktu izpratni, empātisks un pacietīgs, spējīgs ātri atrisināt problēmas un uzturēt labas klientu attiecības. Teksts arī sniedz informāciju par atbalsta pakalpojumiem un kontaktinformāciju.

Uzziniet vairāk par klientu piesaisti. Izprotiet to padziļināti izmantojot profesionāļu skaidrojumus.

Klientu piesaiste

Daudzkanālu saziņa un lieliska klientu pieredze var uzlabot klientu apmierinātību un piesaistīt vairāk potenciālo klientu. Klientu apkalpošanas komanda izmantojot daudzkanālu platformas var ietaupīt laiku un resursus. Klientu apkalpošanas aģentiem jābūt pārzinātājiem savā uzņēmumā un produktos, labiem komunikatoriem, empātiskiem un pacietīgiem. Klientu apkalpošanas apmācība un veicināšana ir svarīga uzņēmumiem. Lai panāktu uzņēmuma veiksmi, klientu apkalpošanas aģentiem būtu jābūt pārzinātājiem savā uzņēmumā un produktos, kā arī labiem komunikatoriem ar empātiju un pacietību. Aptaujas var palīdzēt noskaidrot klientu apmierinātību.

Klientu pašapkalpošanās portāls ir uzņēmuma mājaslapas sadaļa, kura sniedz klientiem vienotu piekļuves punktu uzņēmuma/produkta informācijai.

Kas ir klientu portāls?

Tekstā tiek aprakstīts, kā izveidot efektīvu digitālā mārketinga stratēģiju, izmantojot personalizētus e-pastus un veiksmīgus saziņas kanālus. Ieteicams izmantot iekļaušanas e-pasta sagataves, lai uzlabotu klientu attiecības un pielāgotu produktus klientu vēlmēm. Zimbra ir uzlabots biznesa e-pasta risinājums un ir pieejams LiveAgent palīdzības pieteikumu sistēmā. LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas un citus risinājumus.

Uzziniet, kā pareizi uzturēt saziņu ar klientiem, izmantojot e-pasta ziņas, Čatu vai Zvanus. Uzziniet par to vairāk šajā rakstā.

Saziņa ar klientiem

Rakstā ir sniegti padomi, kā uzlabot tiešsaistes čatu, lai tas kļūtu personiskāks un efektīvāks klientu apkalpošanā. Ieteicams lietot rakstīšanas indikatoru un izvairīties no lielajiem sākumburtiem un nepabeigtiem teikumiem. Lietojot emocijzīmes un iepriekšsagatavotas atbildes, var uzlabot sakaru skaidrību. Automātiskā tulkošana palīdzēs komunicēt ar klientiem, kas runā citās valodās. Svarīgi ir arī pārsūtīt čatu atbilstošajam aģentam, novietot tiešsaistes čata pogu redzamā vietā un pielāgot čata logu. Mērķis ir nodrošināt risinājumu pirmajā kontaktā.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju