Kas ir privātās piezīmes?

Privātās piezīmes jeb tā sauktās LiveAgent iekšējās piezīmes ir lielisks veids, kā apmainīties ar informāciju, lai trešā puse to nevarētu redzēt. Jūs varat izveidot privātu piezīmi, lai nosūtītu ziņu konkrētai auditorijai. Privātās piezīmes ļauj sniegt svarīgu informāciju komandas biedriem, kuru neredz citi aģenti un klienti.
Frequently asked questions
Kas ir privātās piezīmes?
Privātas piezīmes ir piezīmes, ko aģents var pievienot konkrētam palīdzības pieteikumam. Klients šīs piezīmes neredz. Tās var apskatīt tikai tie aģenti, kuriem ir piekļuve konkrētam palīdzības pieteikumam.
Kā privātās piezīmes var palīdzēt uzlabot klientu atbalsta kvalitāti?
Privātās piezīmes ļauj pierakstīt svarīgākos ar problēmu saistītos jautājumus. Šādas piezīmes atvieglo darbu, ja palīdzības pieteikumu pārņem cits aģents. PIezīmes ļauj pievienot informāciju, kuru aģents nevarēs atrast citur.
Vai LiveAgent piedāvā privātās piezīmes?
LiveAgent jums ir iespēja izmantot privātas piezīmes. Piezīmes atvieglos aģentu darbu un kvalitāti.
Lai uzlabotu mārketinga stratēģiju un pārsniegtu klientu cerības, ir svarīgi iegūt viņu atsauksmes. Aptaujas ir labs līdzeklis, bet tās bieži var būt grūti aizpildāmas, tāpēc vajadzētu piedāvāt atlaides un saīsināt aptauju. Svarīgi ir arī paskaidrot aptaujas mērķi un novērtēt iegūtos rezultātus. LiveAgent piedāvā bezmaksas sociālās klausīšanās rīkus, kas palīdz uzņēmumam uzraudzīt online atsauksmes. Kontrolsaraksts palīdzēs uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti.
Personalizācija un Pielāgošana
Teksts runā par klientu apkalpošanu un personificēšanu, izmantojot digitālo tehnoloģiju rīkus un saziņas vadības programmatūru. Empātija ir svarīga klientu neapmierinātības samazināšanai, bet abas pieejas var radīt vērtību klientiem. Nepieciešams izprast klientu vajadzības, lai piedāvātu personalizētus pakalpojumus un veidot ilgtermiņa attiecības ar klientiem.
Palīdzības pieteikumu kopīgošana
Pieejama klientu apkalpošanas programmatūra LiveAgent, kas nodrošina palīdzības pieteikumu uzkrāšanu un pārvaldību. Izmantojot to, var sadalīt un apstrādāt pieteikumus, kā arī tā piedāvā vairākas citu funkcijas. Uzņēmums piedāvā dažādas integrācijas un atbalstu, kā arī ir pieejama bezmaksas izmēģinājuma versija. LiveAgent ir popularitāte arī citu atbalsta programmatūru un pašapkalpošanās iespēju vidū. Sales kontakti ir atrodami mājaslapā, kā arī ir iespējams abonēt jaunumus.
Teksts runā par klientu apkalpošanu izmantojot digitālos rīkus un emocionālas saiknes ar klientiem, lai veidotu ilgtermiņa attiecības. Empātija ir svarīga klientu neapmierinātības samazināšanai. LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas risinājumus, piemēram, klientu komunikācijas pārvaldības programmatūru. Daudzkanālu platformas, piemēram, tiešsaistes čatu, var ietaupīt laiku un resursus un nodrošināt lielisku klientu pieredzi.