Kas ir privātās piezīmes?
Privātās piezīmes jeb tā sauktās LiveAgent iekšējās piezīmes ir lielisks veids, kā apmainīties ar informāciju, lai trešā puse to nevarētu redzēt. Jūs varat izveidot privātu piezīmi, lai nosūtītu ziņu konkrētai auditorijai. Privātās piezīmes ļauj sniegt svarīgu informāciju komandas biedriem, kuru neredz citi aģenti un klienti.
Frequently Asked Questions
Kas ir privātās piezīmes?
Privātas piezīmes ir piezīmes, ko aģents var pievienot konkrētam palīdzības pieteikumam. Klients šīs piezīmes neredz. Tās var apskatīt tikai tie aģenti, kuriem ir piekļuve konkrētam palīdzības pieteikumam.
Kā privātās piezīmes var palīdzēt uzlabot klientu atbalsta kvalitāti?
Privātās piezīmes ļauj pierakstīt svarīgākos ar problēmu saistītos jautājumus. Šādas piezīmes atvieglo darbu, ja palīdzības pieteikumu pārņem cits aģents. PIezīmes ļauj pievienot informāciju, kuru aģents nevarēs atrast citur.
Vai LiveAgent piedāvā privātās piezīmes?
LiveAgent jums ir iespēja izmantot privātas piezīmes. Piezīmes atvieglos aģentu darbu un kvalitāti.
LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.
Constant Contact Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
Constant Contact ir lietotājam draudzīga mārketinga platforma, kas nodrošina mazajiem uzņēmumiem rīkus, lai attīstītu savus uzņēmumus. Piedāvā daudzus atbalsta kanālus, 24/7 atbalstu un detalizētas pamācības. Uzņēmuma kontaktinformācija: tālrunis + 1 781-472-8100, e-pasts socialmedia@constantcontact.com, sociālie tīkli un atbalsta portāls.