Tiešsaistes klientu serviss

Kas ir tiešsaistes klientu serviss?

Tiešsaistes palīdzība, kas atbild uz klientu jautājumiem un pieprasījumiem. Tā ir tiešsaistes palīdzība, ko uzņēmums sniedz saviem klientiem, kuri izmanto tā produktus. Klientu apkalpošana izmanto noteiktus rīkus, lai palīdzētu klientiem. Parasti tie ir tiešsaistes čats, tālruņa zvani, e-pasts vai sociālie mediji.

Frequently asked questions

Kā jūs aprakstītu tiešsaistes klientu servisu?

Tiešsaistes klientu atbalsts ir jebkurš pakalpojums, kas palīdz klientiem atrisināt problēmas un kalpo kā atbalsts klientam. Tas var tikt realizēts, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čatu vai sociālos medijus.

& nbsp;

Kādi ir tiešsaistes klientu servisa pamati?

Tiešsaistes klientu servisa pamats galvenokārt ir sakaru kanālu pieejamība, kā arī sniegto atbilžu efektivitāte un noderīgums. Turklāt ļoti svarīgas ir klientu apkalpošanas komandas prasmes – gan sakaru, gan programmatūras darbs, kas arī ir izšķiroši svarīgi.

& nbsp;

Kā jūs varat uzlabot tiešsaistes klientu servisu ar LiveAgent?

Tiešsaistes klientu servisu var attīstīt kopā ar LiveAgent. Tas ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas ļauj integrēt vairākus sakaru kanālus vienuviet. Tā rezultātā aģentam nav jāpārslēdzas starp programmām un pieprasījumiem. Tas automatizē viņa darbu. Liveagent piedāvā arī iespēju veidot e-pasta sagataves, veidot makro un zināšanu bāzes. Turklāt jums ir pieejamas atskaites un analīzes, kas ļauj pastāvīgi analizēt klientu apkalpošanas kvalitāti.

& nbsp;

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju