Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Tiešsaistes čats

Kas ir tiešsaistes čats?

Tiešsaistes čats, ko dēvē arī par tiešsaistes čata programmatūru, ir tiešsaistes saziņas rīks, kas ļauj reāllaikā tērzēt ar jūsu vietnes apmeklētājiem. Tā vietā, lai zvanītu uz jūsu uzņēmumu vai nosūtītu e-pastu, vietnes apmeklētāji var čatot ar klientu atbalsta aģentiem tieši jūsu vietnē.

Tiešsaistes čats
Tiešsaistes čata sarunas piemērs

Tiešsaistes čata saziņa ir pilnībā balstīta uz pārlūkprogrammu. Lai sāktu čatu, vietnes apmeklētājiem ir jānoklikšķina uz čata pogas. Poga visbiežāk tiek novietota vietnes apakšējā labajā stūrī. Parasti, lietotājiem pārlūkojot vietni, tiek proaktīvi ģenerētas iznirstošas tiešsaistes čata pogas. Tā vietnes apmeklētāji apzinās, ka čata atbalsts ir pieejams, ja tas ir nepieciešams.

Kāda funkcionalitāte ir tiešsaistes čatam?

Katrai tiešsaistes čata programmatūrai ir atšķirīga funkcionalitāte. Dažas ir daļa no lielākas programmatūras, ko sauc par palīdzības dienesta programmatūru, bet citas ir tīri tiešsaistes čata rīki.

Būtiskas tiešsaistes čata funkcijas ietver saglabātu atšifrējuma vēsturi un proaktīvus čata uzaicinājumus. Lielākā daļa tiešsaistes čata rīku nodrošina arī bezsaistes formas, čata pārsūtīšanu un iepriekš sagatavotas ziņas. Tās atbalsta arī failu koplietošanas un čata pogu pielāgošanas iespējas.

Uzlabotie čata rīki arī nodrošina aģentiem reāllaika rakstīšanas skatu. Tas nodrošina priekšskatījumu tam, ko klients ieraksta čata lodziņā vēl pirms pašas ziņas nosūtīšanas.

Kas izmanto tiešsaistes čatu?

Tiešsaistes čata programmatūru izmanto gan vietnes apmeklētāji, gan klientu apkalpošanas aģenti.

Tīmekļa vietnes apmeklētāji mēdz izmantot tiešsaistes čatu, lai, iepērkoties, uzdotu papildjautājumus. Viņi to izmanto arī tad, ja nevar atrast jūsu vietnē vajadzīgo informāciju.

Klientu atbalsta aģenti atbild uz čatiem, ko iniciē tīmekļa vietnes apmeklētāji. Atbalsta aģenti var arī uzsākt čatu, izmantojot čatbotus un automatizāciju (izmantojot proaktīvus čatošanas uzaicinājumus).

Kāpēc uzņēmumi izmanto tiešsaistes čatu?

Uzņēmumi tiešsaistes čatu izmanto kā saziņas kanālu ar klientiem. Liela daļa klientu nevēlas runāt pa tālruni vai ilgi gaidīt e-pasta atbildi.

Tiešsaistes čats ir lieliska alternatīva, jo tā ļauj klientiem saņemt gandrīz tūlītēju atbildi uz jautājumiem. Viņi var čatot mājas komfortā un nodarboties ar vairākiem darbiem vienlaicīgi.

Uzņēmumi izmanto arī tiešsaistes čatu, lai klientiem parādītu, ka to aģenti ir pieejami, lai palīdzētu. To dara, izmantojot proaktīvus čatošanas uzaicinājumus, kas klientiem piedāvā uzdot jautājumus.

Tas ir lieliski arī attiecībā uz reklāmguvumu līmeņa paaugstināšanu un darbības izmaksu samazināšanu. Ir arī pierādīts, ka tas uzlabo klientu apmierinātību.

Pārvērst tīmekļa vietnes apmeklētājus par klientiem dažu sekunžu laikā

Tiešsaistes čats var palielināt reklāmguvumu līmeni. Atbalstot savus klientus reāllaikā, jūs varat palīdzēt viņiem pieņemt lēmumus iepirkšanās laikā. Iespējams, ka viņiem ir jautājumi par precēm, kuras viņi vēlas iegādāties, un, ja viņi nevar atrast atbildes, viņi, visticamāk, meklēs citur.

Sniedzot gandrīz tūlītējas atbildes, tīmekļa vietnes apmeklētājus var pārvērst par maksājošiem klientiem.

Zemākas darbības izmaksas

Tā kā tiešsaistes čata atbalsts ir gandrīz tūlītējs, pieteikumu atrisināšanas laiks ir īsāks. Rezultātā aģenti var atbildēt uz lielākiem vaicājumu apjomiem īsākā laika periodā.

Tas samazina darbības izmaksas jūsu atbalsta komandai un ietaupa jums ievērojamu naudas summu ilgtermiņā.

Nodrošina lielāku klientu apmierinātību

Klienti ir nepacietīgi un vēlas tūlītēju atbildi uz saviem jautājumiem. Apvienojumā ar zinošiem aģentiem un personalizētu apkalpošanu, tiešsaistes čats var uzlabot klientu apmierinātību.

Patiesībā pētījumi liecina, ka 82% klientu ir apmierināti ar savu tiešsaistes čata pieredzi, salīdzinot ar tikai 61% e-pasta lietotāju un 44% tālruņu lietotāju.

Tiešsaistes čats
Klientu apmierinātības novērtējums pa kanāliem

Kādas problēmas atrisina tiešsaistes čats?

Tiešsaistes čats palīdz uzņēmumiem samazināt pamesto grozu līmeni, uzlabot reklāmguvumu līmeni un uzlabot reakcijas ātrumu.

Pamestie grozi

Klienti pamet grozus dažādu iemeslu dēļ. Bieži vien viņu jautājumi paliek neatbildēti vai arī iepirkšanās process ir pārāk sarežģīts. Kad klients iesprūst, viņš pamet savu grozu un meklē alternatīvus piedāvājumus.

Izmantojot tiešsaistes čata programmatūru, varat risināt potenciālā klienta problēmas un sniegt palīdzību reāllaikā.

Ja klients mēģina sazināties ar jums tiešsaistes čatā ārpus darba laika, viņš joprojām var saņemt atbildi uz savu jautājumu, tikai nedaudz vēlāk.

Izmantojot bezsaistes formas, varat saņemt tiešsaistes čata jautājumus no saviem klientiem un atbildēt uz tiem pa e-pastu. Tas samazina klientu piepūli, jo ļauj klientiem sazināties ar jums, neizejot no jūsu tīmekļa vietnes.

Zems reklāmguvumu līmenis

Kāpēc tīmekļa vietnes apmeklētāji nesper pēdējo soli, lai kļūtu par maksājošiem klientiem? Kāpēc viņi apskata jūsu tīmekļa vietnē cenu lapu un tūlīt pēc tam pamet to?

Jo viņiem nav pārliecības vai trūkst informācijas. Izmantojot proaktīvus čatošanas uzaicinājumus, varat sazināties ar potenciālajiem klientiem. Jūs varat atbildēt uz visiem jautājumiem, kas viņiem varētu būt reāllaikā, un vadīt tos pārdošanas plūsmā.

Varat arī izvietot čata pogas savā tīmekļa vietnē, lai potenciālie klienti varētu sazināties ar jums kad vien vēlas.

Izvietojot tās savā tīmekļa vietnē, jūs saviem klientiem rādāt, ka esat gatavs un pieejams, lai pēc vajadzības viņiem palīdzētu.

Tiešsaistes čats

Ilgs risinājuma laiks

Tiešsaistes čats var paātrināt atrisināšanas laiku divu iemeslu dēļ. Pirmkārt, tas sniedz gandrīz tūlītēju atbildi, un tādējādi vaicājumi tiek ātri atrisināti.

Otrkārt, aģenti var atbildēt uz vairākiem čatiem vienlaikus. Tas nozīmē, ka klienti var saņemt risinājumus vienlaikus, negaidot rindā.

Tiešsaistes čata izmantošanas priekšrocības

Tiešsaistes čats ir nepieciešams rīks. Lūk, lielākie ieguvumi, ko tas var nest jūsu uzņēmumam:

1. Samazināt izdevumus. Saskaņā ar Forrester pētījumu tiešsaistes čata klientu apkalpošana ir par 17-30% lētāka nekā tālruņa klientu apkalpošana.

2. Palielināt pārdošanas apjomu. Tiešsaistes čats var palielināt ieņēmumus uz vienu čata stundu par 48% un palielināt reklāmguvumu līmeni par 40%.

3. Uzlabot lojalitāti. Saskaņā ar Oracle sniegto informāciju 90% klientu apgalvoja, ka tiešsaistes čats tīmekļa vietnē dod viņiem pārliecību par uzņēmuma leģitimitāti. Tas arī liek viņiem justies tā, it kā kompānija būtu vairāk tendēta palīdzēt tikt galā ar jebkādām problēmām, kas varētu rasties.

4. Atklājiet klientu vārīgos punktus. Tiešsaistes čats sniedz unikālu ieskatu par klientu problēmām un tādējādi palīdz noteikt uzlabojamās jomas. Piemēram, ja vairāki klienti sazinās ar jums par problēmu, kas saistīta ar jūsu produktu, tas var norādīt, ka tas ir bojāts. Tāpēc jums, iespējams, ir atkārtoti jāveic kvalitātes kontrole un citas atbilstošas darbības.

5. Ātrāka problēmu risināšana. Tiešsaistes čats ļauj klientu apkalpošanas aģentiem atbildēt uz vairākiem čatiem vienlaikus, tādējādi uzlabojot atrisināšanas laiku un samazinot pieteikumu noslodzi.

6. Uzlabota klientu apmierinātība. Tiešsaistes čats ir ērts lietošanai un tādējādi uzlabo klientu apmierinātību. Klientiem vairs nav jāgaida stundām, lai saņemtu atbildes uz saviem jautājumiem. Čatojot viņi var veikt vairākas darbības un gandrīz nekavējoties saņemt atbildes.

7. Konkurences priekšrocība. Daudzi uzņēmumi par zemu novērtē tiešsaistes čata spēku. Neesiet viens no tiem! Ja jūsu tīmekļa vietnē pieejams tiešsaistes čats, tas var būt noteicošais faktors daudziem klientiem, kad viņi atrodas izvēles priekšā, no kā iegādāties — jums vai konkurenta?

Kā tiešsaistes čats var jums palīdzēt? 3 praktiski padomi, ko šodien varat likt lietā

Tiešsaistes čatu var izmantot klientu atbalstam, mārketingam un pārdošanai.

Tiešsaistes čats mārketingam

Pareizi izmantots, tiešsaistes čats var būt lielisks interesentu piesaistīšanas rīks. Iespējams, katru dienu jūsu vietni pārlūko tūkstošiem tīmekļa vietnes apmeklētāju. Tomēr lielākā daļa no tiem aiziet no jūsu vietnes, neveicot nekādas darbības.

Izmantojot tiešsaistes čatu, varat iesaistīties sarunās ar vietnes apmeklētājiem, nevis gaidīt, kad tie sāks rīkoties. Pat tad, ja jūsu tīmekļa vietnes apmeklētāji ar jums sazinās tikai dažas minūtes, jūs joprojām varat apkopot viņu kontaktinformāciju.

To var izmantot vēlāk, lai nosūtītu apmierinātības e-pasta ziņu, kas var iesaistīt klientus atkārtoti.

Tiešsaistes čats pārdošanai

Pētījumi liecina, ka, klientiem iesaistoties tiešsaistesčata sarunā pārdevēja tīmekļa vietnē, ir par 82% lielāka iespēja, ka viņi veiks pirkumu un arī iztērēs vairāk naudas.

Kāpēc? Lielākā daļa klientu šaubās, kad iepērkas. Viņiem nepieciešama pārliecība, lai zinātu, ka produkts ir īstais, un palīdzēs atrisināt problēmu. Kad viņi saņem šo apstiprinājumu, iesaistoties sarunā ar atbalsta aģentu, viņi jūtas tā, it kā vairāk varētu uzticēties uzņēmumam, un vidēji tērē par 13% vairāk.

Tiešsaistes čats arī sniedz jums iespēju piepārdot. Ja izsūtāt proaktīvu čata uzaicinājumu, pirms klientam ir iespēja veikt pirkumu, varat pārdot papildu produktus, piemēram, pagarinātu garantiju.

Tiešsaistes čats klientu atbalstam

Tiešsaistes čats ir lieliska alternatīva klientu atbalstam, izmantojot tālruņa zvanus, e-pasta ziņojumus vai sociālos medijus. Ne visiem klientiem patīk gaidīt aizturēto zvanu vai gaidīt e-pasta atbildi.

Mūsdienu klients ir aizņemts un nepacietīgs. Viņam ir lietas, ko darīt, un vietas, kur būt. Tādējādi tiešsaistes čats ir dzīvotspējīga iespēja. Tas ļauj klientiem veikt vairākus darbus un saņemt gandrīz tūlītēju atbildi uz jautājumiem.

Tādējādi reāllaika čatošana ir piemērotākā klientu apkalpošanas iespēja vairāk nekā 41% klientu. Tomēr ne visi uzņēmumi to nodrošina. Šeit var iegūt konkurences priekšrocības salīdzinājumā ar konkurentiem.

Great customer service doesn't mean that the customer is always right, it means that the customer is always honored.

Chris LoCurto - Leadership and business coach

Kā izvēlēties tiešsaistes čata programmatūru

Pierakstiet savas prasības

Tiešsaistes čata programmatūras izvēle jūsu uzņēmumam var būt izaicinājums. Tāpat kā jebkurā pirkumā, ir svarīgi pierakstīt savas prasības. Norādiet, kuras problēmas ir jāatrisina un kādas funkcijas var palīdzēt to izdarīt.

Kāpēc? Jo tiešsaistes čata programmatūra ir daudzpusīgs rīks. Neviens rīks nav vienāds. Daži ir atsevišķi risinājumi, savukārt citi ir daļa no kompleksākiem risinājumiem, piemēram, palīdzības dienesta programmatūras.

Mūsu ieteikums ir samazināt izmantoto rīku un programmatūras skaitu. Kāpēc? Trīs iemeslu dēļ.

1. Lielākas izmaksas.

2. Vairāk rīku = vairāk pieteikšanās nepieciešamību, kas nozīmē lielākus drošības riskus.

3. Vairāk rīku = biežāka pārslēgšanās starp lietotnēm, kas ir neefektīvi un neproduktīvi.

Tādējādi mūsu ieteikums ir izvēlēties čata programmatūru, kas ir palīdzības dienesta programmatūras daļa, bet nu tas ir jūsu ziņā.

Izpētiet dažādus rīkus tiešsaistē

Kad esat pierakstījuši savas prasības, varat sākt pētīt dažādu programmatūru tiešsaistē. Izmantojiet dažādas atsauksmju tīmekļa vietnes (G2, Capterra, Software Advice, Trustpilot, GetApp) un portālus (Product Hunt), lai iegūtu priekšstatu par katras programmatūras darbību.

Pārskatiet lietotāju atsauksmes, draudzīgumu lietotājam, klientu atbalstu, cenu politiku, lietošanas ērtumu un funkcionalitāti.

Pieprasiet demonstrāciju vai izmēģiniet bezmaksas izmēģinājuma versiju

Kad esat sašaurinājis meklējumus līdz dažām programmām, ko vēlaties izmantot, ir pienācis laiks vai nu rezervēt demonstrāciju, vai prasīt bezmaksas izmēģinājuma versiju.

Kāpēc gan? Tas atkarīgs no jūsu mācīšanās stila. Ja jūs paši to spējat apgūt, jums labāk noderēs izmēģinājuma versija. Ja vēlaties, lai jūs pavada caur uzstādīšanu un funkcionalitātes apskatu, labāk ir prasīt demonstrāciju.

Ja esat izvēlējies bezmaksas izmēģinājuma versiju, iekļaujiet tiešsaistes čatu esošajā vietnē un vērojiet tā veiktspēju. Mēģiniet pielāgot čata pogas, bezsaistes formas un proaktīvos čata uzaicinājumus. Ja jums ir cits pieteikumu apstrādes risinājums, mēģiniet to integrēt ar izmēģinājuma programmatūru. Tas nodrošinās iespēju redzēt čata atšifrējumus un pārskatīt tos vēlāk, ja nepieciešams.

Ja bezmaksas izmēģinājuma periods ir pārāk īss, lai jūs varētu pieņemt lēmumu, prasiet pagarinājumu. Lielākā daļa programmatūras nodrošinātāju labprāt pagarinās jūsu izmēģinājuma laiku, cerot pārvērst jūs par maksājošu klientu.

Ja esat izvēlējies demonstrāciju, veiciet pierakstus un pievērsiet īpašu uzmanību pārdošanas pārstāvja sniegtajiem lietošanas ieteikumiem. Ja viņi nesakrīt ar jūsu mērķiem, pajautājiet viņiem, kā viņi var jums palīdzēt risināt jūsu vājos punktus.

Ja esat apmierināts ar atbildēm, prezentāciju un apkalpošanu, izmēģiniet bezmaksas izmēģinājuma versiju. Tas dos iespēju iepazīties ar programmatūru, lai noskaidrotu, vai tā ir piemērota.

Kad bezmaksas izmēģinājuma versija ir beigusies, varat lūgt to pagarināt vai jaunināt uz maksas paketi.

Čata atbalsts Čata Pakalpojums Čata Pieteikuma apstrāde Čata Aplikācijas Klientu apkalpošanas Rīki Atbilžu SagatavesČata Poga Čata Programmatūra Čata Rīks Saruna Pirmās atbildes laiks Bezmaksas Tīmekļa ČatsBezmaksas Čata KlientsBezmaksas Tiešsaistes Čats Bezmaksas Tiešsaistes Čats Nekavējošs Čats

Try LiveAgent Today

LiveAgent is the leanest and fastest live chat software on the market.

Free Trial

BUJ

Kas ir tiešsaistes čats?

Tiešsaistes čats ir tiešsaistes klientu apkalpošanas pakalpojuma veids, kas klientiem ļauj reāllaikā sarunāties ar aģentu. Tas ļauj ātri atrisināt problēmas un nodrošināt klientu atbalstu. Tādējādi klientu apkalpošana pāriet nākamajā līmenī un tiek nodrošināta klientu apmierinātība.

& nbsp;

Kādas ir tiešsaistes čata priekšrocības?

Tiešsaistes čats ļauj ātri atbildēt uz klientu vajadzībām. Atrisinot klienta problēmu reālajā laikā, mēs palielinām konversijas iespējamību, kā arī veidojam klientu apmierinātību par kontakta veidu ar uzņēmumu. Turklāt tas ļauj automatizēt klientu apkalpošanas komandas darbību, kā arī paaugstināt aģentu darba efektivitāti un komfortu.

& nbsp;

Kā Jūs varat izmantot tiešsaistes čatu LiveAgent?

Tiešsaistes čats ir viena no LiveAgent galvenajām iezīmēm. Tas ļauj čatot ar klientiem reālā laikā, čata poga ir pilnībā konfigurējama un viegli ieviešama, tāpēc ir viegli uzaicināt vietnes apmeklētāju uz čatu. Čatu var pielāgot atbilstoši jūsu vajadzībām, un pogas var animēt. Pateicoties čatam, aģentiem ir pieejama arī informācija par to, kuras lapas adresāts apskatījis un cik ilgi, kā arī apkopota čata vēsture, kas var būt informācijas avots par klientu un atbilde uz jautājumu, kā atrisināt situāciju.

& nbsp;

Kā izvietot tiešsaistes čatu tīmekļa vietnē?

Tiešsaistes čata uzstādīšana jūsu vietnē ir vienkārša. Vienīgais, kas jums jādara, ir jāizvēlas provaideris un jāreģistrējas tā pakalpojumam. Pēc reģistrēšanās no sagatavju galerijas izvēlieties čata pogu, kas jums patīk, un ielīmējiet HTML kodu savas vietnes pamattekstā. Kad esat to izdarījis, varat pielāgot pogu, iestatīt formas, komandas un ieslēgt čatbotu, lai palielinātu sava tiešsaistes čata efektivitāti.

Kas ir tiešsaistes čata atbalsts?

Tiešsaistes čata atbalsts ir reāllaika atbalsts, ko nodrošina klientu atbalsta aģenti. Klienti var čatot ar aģentiem biznesa vietnē, neizejot no savām pārlūkprogrammām. Tā vietā, lai zvanītu uzņēmumam vai sūtītu e-pastu, klienti var čatot, sūtīt failus, fotoattēlus un GIF attēlus.

Kā automatizēt tiešsaistes čatu?

Ja vēlaties automatizēt tiešsaistes čatu, varat to izdarīt, izmantojot: 1. Pirms-čata formas. Pirms-čata formas ļauj iegūt svarīgu informāciju no klientiem pirms čata sākuma. Tādējādi čatu var pārsūtīt atbilstošākajam aģentam. 2. Ziņu sagataves. Ziņu sagataves ir iepriekš sagatavotas atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem. Kad klients uzdod jautājumu, vienkārši noklikšķiniet uz gatavās atbildes. Tas ietaupa aģentu laiku un samazina darba izmaksas. 3. Čatboti. Čatboti ir AI (mākslīgā intelekta) programmas, kas var čatot ar klientiem un izpildīt vienkāršus pieprasījumus.

Kādas ir galvenās tiešsaistes čata programmatūras funkcijas?

Labai tiešsaistes čata programmatūrai ir jābūt šādām funkcijām: 1. Reāllaika rakstīšanas skats, kas ļauj redzēt, ko jūsu klienti raksta, pirms tie nosūta savu ziņu. 2. Atbilžu sagataves, kas paātrina atbildes laiku. 3. Failu koplietošana, ieskaitot fotoattēlus, dokumentus, video, saites un GIF attēlus. 4. Čata pārvirzīšana atbilstošajiem atbalsta aģentiem. 5. Čata vēsture un arhīvi, kas ļauj pārskatīt katrā čatā teikto. 6. Pirms-čata formas, kas ļauj apkopot svarīgu klientu informāciju pirms čata sākuma. 7. Bezsaistes formas, kas ļauj lietotājiem nosūtīt jums ziņu ārpus darba laika. 8. Proaktīvi čata uzaicinājumi, kas parādās lietotāja ekrānos un piedāvā čatot ar jums.

Kā atrast iepriekšējos čatus?

Ja vēlaties piekļūt vecajiem čata pierakstiem un čata vēsturei, pārliecinieties, vai programmatūrā ir pieejama arī pieteikumu sistēma. Ja tā ir, tad visi iepriekšējie čati tiks saglabāti pieteikumu veidā un tos varēs apskatīt jebkurā laikā programmatūras informācijas panelī.

& nbsp;

Cik ātri vajadzētu atbildēt uz tiešsaistes čatu?

Ja vēlaties nodrošināt lielisku klientu apkalpošanu, atbildiet uz tiešsaistes čatu ne ilgākā laikā par 3 minūtēm. Vidēji uzņēmumiem ir nepieciešamas 2 minūtes un 40 sekundes, lai atbildētu uz sākotnējo čata ziņu.

& nbsp;

Kā uzstādīt tiešsaistes čata atbalstu WP?

Pirmais solis, kas jāveic, lai iestatītu tiešsaistes čata atbalstu jūsu WordPress vietnē, ir atrast tiešsaistes čata programmatūras nodrošinātāju. Kad esat izvēlējies pakalpojumu sniedzēju, lejupielādējiet tā WordPress spraudni programmā WordPress. Lai to izdarītu, piesakieties savā WordPress vietnē un noklikšķiniet uz Spraudņi savā administrēšanas panelī. Noklikšķiniet uz Instalēt Jaunu Spraudni un meklējiet čata pakalpojumu sniedzēju. Kad esat to atradis, noklikšķiniet uz Instalēt Tūlīt un Aktivizēt spraudni. Piesakieties savā čata programmatūrā, izvēlieties vēlamo čata pogu un kopējiet HTML kodu starpliktuvē (Ctrl + C). Dodies atpakaļ uz WordPress. Noklikšķiniet uz sava pakalpojumu sniedzēja spraudņa un ielīmējiet (Ctrl + V) čata pogas kodu lodziņā Pogas kods. Noklikšķiniet uz Saglabāt, atsvaidziniet savu vietni, un jūsu Tiešsaistes Čats būs gatavs lietošanai.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju