Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Zvanu centrs

Kas ir zvanu centrs?

Zvanu centrs ir centralizēts birojs, kas apkalpo lielu skaitu ienākošo un izejošo tālruņa zvanu. Tie parasti apstrādā klientu atbalsta pieprasījumus lielām organizācijām un uzņēmumiem.

Kādām funkcijām jābūt zvanu centram?

Izmantojot pareizās funkcijas, zvanu centra programmatūra var palīdzēt uzlabot klientu apkalpošanu, apmierinātību un pārdošanas apjomus. Kādām funkcijām vajadzētu būt zvanu centra programmatūrai?

Automātiskā zvanu sadale (ACD)

Automātiskās zvanu sadales sistēmas novirza zvanītājus pie piemērotākajiem aģentiem. Tie var būt aģenti, ar kuriem viņi jau ir runājuši iepriekš, vai aģenti, kuriem kopš pēdējā zvana bijis visilgākais dīkstāves laiks.

Automātiska zvanu sadale ir obligāta funkcija, jo tā uzlabo aģentu efektivitāti.

Pārskatu sniegšana un analītika

Pārskatu sniegšana un analītika ļauj lietotājiem sekot līdzi tādiem rādītājiem kā zvanu ilgums, ienākošo un izejošo zvanu skaits, pārtrauktie zvani, izmaksas un citi.

Izsekojot šos rādītājus, uzņēmumi zina, ko darīt, lai uzlabotu pārdošanu un klientu apmierinātību. Piemēram, analītika var parādīt, ka aģentiem ir nepieciešama papildu apmācība, ka ir jāpieņem vairāk darbinieku, lai spētu atbildēt uz visiem zvaniem, utt.

atskaišu paneļa izveide pakalpojumā liveagent
Analītikas paneļa pārskats

Zvanu ierakstīšana

Zvanu ieraksti ir noderīgi aģentu apmācībai un kvalitātes nodrošināšanai. Tie ir noderīgi arī, lai nodrošinātu netraucētu klientu nodošanu citam darbiniekam. Piemēram, iedomājieties, ka klients zvana uz zvanu centru, lai atrisinātu rēķina izrakstīšanas jautājumu.

Jautājums netika atrisināts, jo tā apstrādei bija nepieciešamas trīs dienas. Klientu apkalpojošais aģents apsolīja, ka sekos līdzi un piezvanīs klientam, kad būs pagājušas trīs dienas.

Tomēr apstrādes aģents devās atvaļinājumā. Aģentam, kas viņu aizvieto, ir jāzina viss problēmas konteksts, lai varētu sniegt klientam pilnīgu ziņojumu par notikušo.

Lai to izdarītu, viņš var noklausīties sākotnējā zvana ierakstu, lai gūtu pilnīgu priekšstatu par problēmu. Klausoties ierakstu, viņš var saprast, ko teica klients un ko solīja klientu apkalpošanas aģents.

Zvanu ierakstu vēsture

Zvanu pārsūtīšana

Zvanu pārsūtīšana ir būtiska zvanu centra programmatūras funkcija. Zvanu pārsūtīšana nodrošina, ka aģenti var pārsūtīt zvanus no vienas nodaļas uz citu. Tie arī nodrošina, ka viņi var pārsūtīt zvanītājus pie dažādiem aģentiem.

Kontaktu pārvaldība

Kontaktu pārvaldība nodrošina, ka katrs veiktais zvans tiek saglabāts zvanu centra programmatūrā kā palīdzības pieteikums. Darbinieki var pārvaldīt palīdzības pieteikumus, piešķirot tiem tagus, rakstot iekšējās piezīmes un daudz ko citu.

Tas nodrošina, ka aģenti var efektīvāk pārvaldīt klientus un viņu pieprasījumus.

Zvanu centrs
CRM datu piemērs

Interaktīvā balss atbilde (IVR)

IVR ļauj zvanītājiem zvanīt uz konkrētām nodaļām zvanu centrā. Zvanītāji to var izdarīt, noklausoties ierakstīto IVR izvēlni un nospiežot tālruņa zvanu taustiņus.

IVR ir būtiska funkcija, jo tā samazina aģentu darba slodzi. Tā vietā, lai manuāli pāradresētu zvanus uz attiecīgajām nodaļām (kas var izraisīt klientu neapmierinātību), zvanītāji var paši sevi apkalpot.

Kas izmanto zvanu centrus?

Zvanu centrus izmanto klienti, uzņēmumi, organizācijas un pat valsts iestādes dažādās nozarēs.

Klienti

Klienti parasti izmanto zvanu centrus, ja viņiem ir nepieciešams atrisināt sarežģītu problēmu. Viņi dod priekšroku zvanīšanai, nevis e-pasta sūtīšanai vai tērzēšanai, jo, runājot ar klientu apkalpošanas pārstāvi, ir maz iespēju kļūdīties vai tikt pārprastam.

Piezvanot var saņemt arī ātrākas atbildes nekā gaidot atbildi pa e-pastu.

Uzņēmumi, organizācijas un valsts iestādes

Lieli uzņēmumi, organizācijas un valsts iestādes, kas katru dienu saņem lielu skaitu zvanu, izmanto zvanu centrus. Tās parasti izmanto zvanu centrus papildus citiem saziņas kanāliem, piemēram, tērzēšanai tiešsaistē, e-pastam un sociālajiem plašsaziņas līdzekļiem.

Kādas ir tradicionālo zvanu centru galvenās problēmas?

Augstas darbības izmaksas

Birojā izvietotie zvanu centri ir dārgi vairāku iemeslu dēļ:

1. Nomas maksa. Telpai jābūt pietiekami lielai, lai tajā varētu izvietot 50-100 zvanu centra aģentus. Atrast biroju telpas ar pietiekami lielu platību un pietiekami daudz autostāvvietām ir izaicinājums budžetam.

2. Komunālie pakalpojumi. Papildus īres maksai uzņēmumiem ir jāmaksā arī elektrības, gāzes, interneta un ūdens rēķini. Tas ietver arī apkures un gaisa kondicionēšanas izmaksas, kas diezgan ātri pieaug.

3. Tīrīšana un apkope. Biroju telpas ir jātīra katru dienu, jo īpaši, ja tajās katru dienu strādā simtiem darbinieku.

4. Aparatūra. Aģentiem ir vajadzīgi datori, austiņas, mikrofoni, fiksētā tālruņa aparāti, tastatūras utt.

Bieža prombūtne

Saskaņā ar NICE ziņojumu vidējais ikgadējais prombūtnes rādītājs zvanu centros ir 10%. Ja Jūsu zvanu centrā strādā 100 aģenti, tad jebkurā brīdī 10 no tiem būs prombūtnē.

Tā rezultātā pagarinās problēmas risināšanas laiks, gaidīšanas laiks un klientu neapmierinātība. Tas arī palielina stresa līmeni starp aģentiem, kā arī paaugstina izdegšanas iespēju.

Konfliktējošas uzņēmējdarbības prioritātes

Uzņēmumiem parasti ir trīs galvenās prioritātes – uzlabot klientu apmierinātību, samazināt izmaksas un palielināt pārdošanas apjomu.

Tomēr šīs prioritātes bieži vien ir pretrunā viena ar otru. Piemēram, zvanu centri ir būtiska klientu apkalpošanas daļa. Tie sniedz klientiem iespēju runāt ar Jūsu uzņēmuma pārstāvjiem (kas ir ērti) un tādējādi palielina klientu apmierinātību.

Taču zvanu centriem ir augstas darbības izmaksas. Tādējādi izmaksu samazināšana un klientu apmierinātības uzlabošana ir divi pretrunīgi uzņēmējdarbības mērķi.

Kādas problēmas atrisina zvanu centra programmatūra?

Lēns klientu atbalsts

Atbalsta nodrošināšana vairākos kanālos palīdz uzlabot palīdzības pieteikumu atrisināšanas laiku.

Slikta pakalpojumu kvalitāte

Zvanu centra programmatūra var uzlabot klientu apkalpošanas pārredzamību. Pateicoties tādām progresīvām funkcijām kā zvanu ierakstīšana, iebūvēta klientu attiecību pārvaldības programmatūra un iekšējās piezīmes, aģenti, sniedzot palīdzību klientiem, var darboties vienoti.

Piemēram, kamēr klients atrodas gaidīšanas režīmā, aģents var pārskatīt zvanītāja kontaktinformāciju un visas iepriekšējās mijiedarbības ar uzņēmumu. To darot, viņš būs labāk informēts par iepriekšējām problēmām, par kurām klients ir ziņojis, un varēs nodrošināt personalizētāku un zinošāku apkalpošanu.

Zvanu centra programmatūra izmanto arī viedo zvanu maršrutēšanu. Būtībā viedā zvanu maršrutēšana novirza zvanītājus pie tā aģenta, kurš ir vislabāk sagatavots, lai viņiem palīdzētu. Piemēram, pieņemsim, ka klients iepriekš piezvanīja un par savu problēmu runāja ar aģentu (sauksim viņu par Džeinu). Ja viņš piezvanītu vēlreiz, Džeina būtu vislabāk sagatavota, lai viņam palīdzētu, jo viņa zinātu, kādi pasākumi ir veikti, lai atrisinātu klienta jautājumu.

Zvanu maršrutēšana

Izmantojot šādas uzlabotas funkcijas, aģenti var uzlabot sniegto pakalpojumu kvalitāti un vienlaikus uzlabot klientu apmierinātību.

Atbalsta iespēju trūkums

Ne visi klienti ir gatavi gaidīt atbildi uz e-pasta vēstuli, un ne visiem klientiem ir ērti izmantot tādas modernas tehnoloģijas kā sociālie mediji un tērzēšana tiešsaistē. Tāpēc ir svarīgi ņemt vērā visas Jūsu klientu vajadzības.

Sniedzot “vecā stila” atbalstu pa tālruni, Jūs sniedzat visiem saviem klientiem iespēju sazināties ar Jums.

Pakalpojumu pārskata trūkums

Uzlabota zvanu centra programmatūra sniedz pārskatu par atbalstu pa tālruni. Analītikas un pārskatu sniegšanas funkcijas ļauj jums redzēt lietošanas statistiku un rādītājus, piemēram, ienākošo un izejošo zvanu skaitu, pārtraukto zvanu skaitu, vidējo gaidīšanas laiku, vidējo zvana ilgumu un daudz ko citu.

Zvanu centrs
Kanāla pārskats

Periodiski pārskatot šo statistiku, varat identificēt jomas, kurās nepieciešami uzlabojumi. Piemēram, ja pamanāt, ka vidējais gaidīšanas/reģistrācijas laiks palielinās, iespējams, ir pēdējais laiks pieņemt darbā vairāk darbinieku.

Ieguvumi no zvanu centru izmantošanas

Samazinātas ekspluatācijas izmaksas

Virtuālā zvanu centra izveide ar programmatūras palīdzību ir lētāka alternatīva tradicionālajam zvanu centram. Kāpēc? Tā novērš visas nevajadzīgās izmaksas (noma, komunālie pakalpojumi, uzkopšana, uzturēšana un pat aparatūra).

Vienīgās izmaksas, kas saistītas ar virtuālajiem zvanu centriem, ir ikmēneša abonēšanas maksa par programmatūru (pieņemot, ka algotajiem aģentiem jau ir dators un stabils interneta pieslēgums).

Turklāt zvanu centru programmatūra ļauj Jūsu aģentiem palīdzēt klientiem no jebkuras vietas pasaulē (kas arī samazina darbaspēka izmaksas.) Būtībā uzņēmumi var algot aģentus no jebkuras vietas, kur darbaspēks ir lētāks.

Apmierinātāki klienti

Tā kā virtuālie zvanu centri ļauj uzņēmumiem nolīgt aģentus no visas pasaules, tie var izmantot arī priekšrocības, ko sniedz dažādas valodas, kurās runā aģenti. Tādējādi uzņēmums var piedāvāt klientu atbalstu vairākās valodās un vairākās laika joslās.

Tas nodrošina, ka jūsu zvanu centrs darbojas 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, 365 dienas gadā un sniedz klientiem iespēju saņemt atbalstu citā valodā, nevis tikai angļu valodā. Rezultātā pieaug klientu apmierinātība.

Ieguvumi no daudzvalodīga klientu atbalsta

Elastīga darba vide

Zvanu centra programmatūras lieliskā īpašība ir tā, ka tā veicina elastīgumu. Būtībā aģenti var atbildēt uz zvaniem no jebkuras vietas, pat no mājām, ja nepieciešams.

Piemēram, darbiniekam var būt nepieciešams palikt mājās personisku iemeslu dēļ. Iespējams, viņš remontē vannas istabu. Ja viņi strādātu tradicionālā zvanu centrā, viņiem būtu jāņem brīvdienas.

Tomēr, izmantojot zvanu centra programmatūru, viņi var atbildēt uz zvaniem un vienlaikus uzraudzīt strādniekus.

Turklāt lielākā daļa zvanu centru programmatūru nodrošina arī mobilās lietojumprogrammas klientu apkalpošanai ceļā. Ja klientu apkalpošanas aģentam uz dažām minūtēm jāatkāpjas no datora, viņš joprojām var atbildēt uz zvaniem savā mobilajā tālrunī, izmantojot mobilo zvanu centra programmatūras lietotni.

Zvanu centrs
LiveAgent mobilā aplikācija

Kā Jums var palīdzēt zvanu centri?

Izmantojot zvanu centra programmatūru, varat uzlabot klientu apkalpošanu, apmierinātību un pārdošanas apjomus.

Lietošanas piemērs Nr. 1: Atzvanīšanas funkcijas

Atzvanīšanas funkcija ļauj klientiem pieprasīt zvanu atpakaļ uz savu tālruni, ja viņi nevēlas gaidīt gaidīšanas režīmā. Kā tas darbojas? Sistēma reģistrē viņu vietu gaidīšanas rindā un aicina zvanu centra pārstāvi viņiem piezvanīt, tiklīdz ir pienākusi viņu kārta.

Kādēļ atzvanīšanas funkcijas ir noderīgas?

Tās uzlabo klientu apmierinātību

Esam noskaidrojuši, ka Jūsu klienti ir aizņemti cilvēki, kuri vēlas, lai uzņēmumi rēķinās ar viņu laiku. Saskaņā ar Forrester datiem 66% klientu apgalvo, ka viņu laika novērtēšana ir vissvarīgākā lieta, ko uzņēmums var darīt, lai nodrošinātu viņiem labu klientu apkalpošanu.

Great customer service doesn't mean that the customer is always right, it means that the customer is always honored.

Chris LoCurto - Leadership and business coach

Atzvanīšanas iespējas nodrošināšana klientiem ir lielisks veids, kā parādīt, ka novērtējat viņu laiku. Viņiem nebūs jāgaida gaidīšanas režīmā, jāklausās atkārtotas IVR ziņas vai gaidīšanas mūzika. Tā vietā viņi var turpināt savu dienu un vienkārši gaidīt, kad viņiem piezvanīs.

Uzlabo klientu apkalpošanu

Ieviešot zvanu centra programmatūru ar atzvanīšanas funkciju, varat samazināt gaidīšanas rindu ilgumu un uzlabot klientu apkalpošanu. Kāpēc tas ir svarīgi? Klienti ir nepacietīgi un nevēlas ilgi gaidīt, lai viņus savienotu ar klientu apkalpošanas aģentu.

Saskaņā ar PRWeb datiem gandrīz 60% aptaujāto uzskata, ka viena minūte ir pārāk ilgs laiks, lai gaidītu. Tādējādi, piedāvājot saviem klientiem iespēju zvanīt atpakaļ, iespējams saīsināt gaidīšanas rindas.

Mazāks stress aģentiem

Klientu apkalpošanas aģentiem ir liels stress, jo īpaši, ja viņi zina, ka kāds gaida, lai ar viņiem runātu reāllaikā. Tomēr, ja aģenti zina, ka klients ir pieprasījis atzvanīt un turpinājis iesākto, tas samazina emocionālo spriedzi.

Samazinot aģentu stresu, Jūs samazināsiet arī izdegšanas iespēju, kas nozīmē, ka Jūsu aģenti ikreiz spēs nodrošināt Jūsu klientiem nevainojamu apkalpošanu.

Lietošanas piemērs Nr. 2: Interaktīvā balss atbilde (IVR) 

Interaktīvā balss atbilde, pazīstama arī kā IVR, ir tehnoloģija, kas ļauj cilvēkiem sazināties ar datora vadītu tālruņa sistēmu, vienkārši izmantojot savu balsi vai nospiežot tālruņa tastatūru.

IVR funkcijas uzlabo klientu apkalpošanas kvalitāti divu iemeslu dēļ:

Novirza zvanītājus uz atbilstošajām nodaļām

Jau no paša sākuma novirzot zvanītājus uz attiecīgajiem departamentiem un klientu apkalpošanas aģentiem, novēršat klientu neapmierinātību. Kāpēc?

Zvanu centrs
IVR

Ja klients zvana uz Jūsu uzņēmumu un aģents atbild uz zvanu, nezinot nekādu iepriekšēju informāciju, viņam būs jāuzklausa klienta teiktais un jānosaka, kura nodaļa ir vispiemērotākā, lai viņam palīdzētu. 

Pēc tam viņiem būs jāpārvirza klients uz attiecīgo nodaļu, kur viņam vēlreiz būs jāizskaidro sava problēma citam klientu apkalpošanas pārstāvim. Tas klientam var sagādāt vilšanos, jo īpaši, ja klients tiek pāradresēts vairāk nekā vienu reizi.

Ieviešot IVR koku zvanu centra programmatūrā, klienti tiek automātiski novirzīti uz atbilstošo nodaļu, vienkārši noklausoties IVR izvēlnes opcijas un nospiežot atbilstošo taustiņu. Tas novērš klientu neapmierinātību un arī Jūsu aģentiem ietaupa vairāk laika.

Dod aģentiem laiku, lai pārskatītu CRM

IVR sistēma palīdz uzlabot pakalpojumu kvalitāti, jo tā dod Jūsu klientu atbalsta aģentiem laiku, lai pirms palīdzības sniegšanas izskatītu informāciju par klientu.

Izmantojot CRM, viņi var apskatīt klientu kontaktinformāciju, iepriekš veiktos pirkumus un jebkādas iepriekšējās mijiedarbības ar Jūsu uzņēmumu. Kad Jūsu aģenti ir pabeiguši šīs informācijas pārskatīšanu, viņi var atbildēt uz zvanu un būt informēti par visiem atvērtajiem pieprasījumiem un risinājumiem, pie kuriem tiek strādāts.

Zvanu centrs
Zvanu ierakstīšana

Tas uzlabo klientu apkalpošanu un apmierinātību, jo klienti jūtas vairāk novērtēti, ja saņemtais pakalpojums ir personalizēts un zinošs.

Lietošanas piemērs Nr. 3: Klientu noturēšanas veicināšana 

Zvanu centra programmatūra nav paredzēta tikai ienākošajiem zvaniem. Patiesībā tā atbalsta arī izejošos zvanus. Ja to izmanto pareizi, zvanu centra programmatūra var kalpot kā izejošās pārdošanas rīks. 

Patiesībā modernajai zvanu centra programmatūrai, piemēram, LiveAgent, ir iebūvēti rīki (piemēram, CRM), kas var padarīt Jūsu zvanu centru par ideālu rīku pārdošanai (augšuppārdošana, šķērspārdošana) un attiecību pārvaldībai.

Piemēram, ja, pateicoties analītikas un pārskatu sniegšanas funkcijām, pamanāt, ka klients domā atteikties no Jūsu piedāvājumiem, varat proaktīvi sazināties ar klientu un mēģināt glābt attiecības ar viņu.

Kā izvēlēties zvanu centru?

Zvanu centra programmatūras izvēle var būt izaicinājums, jo īpaši, ja esat jauna uzņēmuma īpašnieks, kas tikai sāk veidot savu klientu apkalpošanas stratēģiju. Tomēr, ja sekosiet tālāk izklāstītajiem soļiem, Jūs varēsiet izvēlēties zvanu centra programmatūru, kas atbilst Jūsu vajadzībām un budžetam.

1. solis: pierakstiet savas prasības

Pirmais solis ir pierakstīt savas prasības. Uzdodiet sev šādus jautājumus, lai noteiktu, kas jums patiešām ir nepieciešams:

  • Ko es vēlos no zvanu centra? 
  • Vai es vēlos tikai zvanu centru vai arī palīdzības dienesta risinājumu, kuram ir arī zvanu centra funkcijas?
  • Vai vēlos veikt gan ienākošos, gan izejošos zvanus?
  • Vai es vēlos izveidot sarežģītus IVR kokus?
  • Vai es vēlos savienot vairākus tālruņa numurus ar savu zvanu centra programmatūru? Vai pietiek ar vienu numuru?

2. solis: Izpētiet potenciālo programmatūru

Nākamais solis ir padziļināta izpēte internetā. 

Apskatiet atsauksmju portāla salīdzinājumus un lietotāju atsauksmes

Pārbaudiet programmatūras salīdzinājumus (draudzīgumu lietotājam, cenu, funkcijas, lietošanas ērtumu u.c.)

šādos atsauksmju portālos:

Katrs atsauksmju portāls sniedz arī lietotāju rakstiskas vai video atsauksmes. Pārbaudiet tos, lai gūtu priekšstatu par to, kā esošie klienti ir apmierināti ar programmatūru un katra pārdevēja sniegtajiem pakalpojumiem.

Skatieties YouTube videoklipus

YouTube videoklipi ir lielisks veids, kā reāllaikā aplūkot, kā darbojas katra programmatūra. Aplūkojiet katras programmatūras ražotāja publicētos pamācības materiālus, kā arī neatkarīgu YouTube lietotāju atsauksmes. Tas jums sniegs priekšstatu par to, kā izskatās lietotāja saskarne un vai programmatūru ir viegli lietot.

Jautājiet saviem kolēģiem profesionālajās Facebook grupās, LinkedIn, Quora vai Product Hunt.

Lai noskaidrotu, kura programmatūra Jums ir vispiemērotākā, varat arī pajautāt citu viedokli par zvanu centru programmatūru. Citi profesionāli mārketinga speciālisti, klientu apkalpošanas pārstāvji un pārdošanas pārstāvji ir izmēģinājuši zvanu centru programmatūru un var palīdzēt izvairīties no programmatūras, kas izskatās labi, bet nespēj nodrošināt funkcionalitāti.

3. solis: Pieprasiet bezmaksas izmēģinājuma versiju

Izmēģiniet funkcijas

Pēc tam, kad esat veicis izpēti un atlasījis dažas programmas, kas izskatās daudzsološas, ir pienācis laiks pieprasīt ikvienas Jums tīkamās programmatūras bezmaksas izmēģinājuma versiju. Šajā laikā Jums jācenšas izmēģināt pēc iespējas vairāk funkciju un integrāciju, lai pārliecinātos, ka programmatūra darbojas un atbilst Jūsu standartiem.

Vajadzības gadījumā pieprasiet izmēģinājuma pagarinājumu

Ja bezmaksas izmēģinājuma periods nav pietiekami ilgs, lai izmēģinātu visas funkcijas un izlemtu par programmatūru, pieprasiet bezmaksas izmēģinājuma pagarinājumu. Lielākā daļa programmatūras nodrošinātāju labprāt pagarinās izmēģinājuma versiju, cerot, ka kļūsiet par maksājošu klientu.

4. solis: rezervējiet demonstrāciju

Sagatavojiet jautājumu sarakstu

Pēdējais solis ir rezervēt demonstrāciju. Pirms demonstrācijas uzrakstiet sarakstu ar jautājumiem, uz kuriem vēlaties saņemt atbildes. Tie var būt par programmatūras funkcionalitāti, cenu iespējām, funkciju papildinājumiem, produkta ceļvedi un esošajiem klientiem.

Uzdodiet jautājumus un pierakstiet piezīmes

Demonstrācijas laikā uzdodiet sagatavotos jautājumus. Veiciet piezīmes un pievērsiet uzmanību pārdošanas pārstāvja prezentētajiem izmantošanas gadījumiem. Ja tie nesaskan ar Jūsu uzņēmējdarbības mērķiem, pajautājiet pārstāvim, kā viņu programmatūra var palīdzēt Jums risināt Jūsu pašreizējās problēmas.

Ja esat apmierināts ar atbildēm, prezentāciju un pakalpojumu, varat iegādāties programmatūras abonementu. Ja neesat apmierināts, pasūtiet demo versiju pie cita programmatūras nodrošinātāja, līdz atradīsiet tādu, kas Jūs apmierina.

Zvanu centra lietotne Kontaktu centra programmatūra Zvanu centra programmatūra Gaidīšanas laiks IVR Rinda Tehniskais atbalsts Saruna Tel Link protokols Balss

Try LiveAgent Today

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated call center software for SMB.

Free Trial

BUJ

Kas ir zvanu centrs?

Zvanu centrs ir centralizēts birojs, kas apkalpo lielu skaitu ienākošo un izejošo tālruņa zvanu. Tie parasti apstrādā klientu atbalsta pieprasījumus lielām organizācijām un uzņēmumiem.

Kā izveidot virtuālo zvanu centru?

Lai izveidotu virtuālo zvanu centru, ir nepieciešams abonēt programmatūru ar zvanu centra funkcionalitāti. Kad abonements ir izveidots, varat izveidot zvanu centru, pieslēdzot fiksētos tālruņus, programmatūras tālruņus, aparatūras tālruņus un SIP maģistrāles savai programmatūrai.

Ko nozīmē IVR zvanu centrā?

IVR ir saīsinājums terminam "interaktīvā balss atbilde". Tā ir tehnoloģija, kas ļauj cilvēkiem mijiedarboties ar datora vadītu tālruņa sistēmu, izmantojot balsi vai nospiežot tālruņa tastatūru.

Kā rīkoties ar neapmierinātiem zvanu centra klientiem?

Sazinoties ar dusmīgiem zvanītājiem, ir svarīgi saglabāt mieru un uzklausīt klientu. Pat ja viņi Jūs apvaino, neuztveriet to personīgi. Uzturiet draudzīgu, mierīgu, bet cieņpilnu toni un atzīstiet viņu problēmas. Atvainojieties sava uzņēmuma vārdā un piedāvājiet risinājumu viņu problēmai. Pēc zvana beigām veltiet sev dažas minūtes, lai atgūtu mieru.

Ko Jūs darāt zvanu centrā?

Jūsu kā zvanu centra aģenta galvenie pienākumi ir atbildēt uz ienākošajiem zvaniem un pēc vajadzības veikt izejošos zvanus. Parasti zvanu centra aģenti palīdz klientiem atrisināt jautājumus, kas saistīti ar rēķinu izrakstīšanu, apkalpošanu un tehnisko atbalstu.

Kas ir zvanu centra pārstāvis?

Zvanu centra pārstāvis ir klientu atbalsta aģents, kas sniedz atbalstu zvanītājiem pa tālruni.

Kas ir ienākošo zvanu centrs?

Ienākošo zvanu centrs ir zvanu centrs, kas saņem zvanus no klientiem. Tā galvenais mērķis ir saņemt zvanus, nevis veikt zvanus.

Kas ir ACD zvanu centrā?

ACD jeb automātiskā zvanu sadale, ir zvanu centra programmatūras funkcija. Tā automātiski sadala zvanus starp nodaļām un pieejamajiem klientu atbalsta aģentiem.

Kā izveidot zvanu centru mājās?

Lai izveidotu zvanu centru mājās, Jums būs nepieciešama zvanu centra programmatūra. Zvanu centra programmatūra parasti ir abonēšanas programmatūra. Kad esat ieguvis abonementu, savienojiet visus vēlamos tālruņa numurus ar programmatūru. Pēc tam izveidojiet IVR kokus, lai nodrošinātu, ka klienti tiek novirzīti uz atbilstošajām nodaļām un aģentiem. Uzaiciniet klientu atbalsta aģentus savā programmatūrā, un viss ir gatavs darbam.

Kā būt labam zvanu centra aģentam?

TLai kļūtu par labu zvanu centra aģentu, Jums ir jābūt lieliskam klausītājam. Svarīgākā zvanu centra aģenta darba daļa ir saprast, ko klients vēlas, lai varētu piedāvāt atbilstošu risinājumu viņa problēmai. Papildus tam Jums jābūt pacietīgam, ar "biezu ādu" (neuztvert visu personīgi, jo klienti var būt neapmierināti un izgāzt savas dusmas uz Jums), ātram rakstītājam, analītiski domājošam un tehniski zinošam. Noderēs arī vairāku valodu zināšanas.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju