Telemārketinga programmatūra

Kas ir telemārketinga programmatūra?

Tas ir rīks, kas palīdz efektīvāk veikt telemārketingu. Tas ļauj īsā laika periodā sazināties ar lielu cilvēku skaitu.

Telemārketinga programmatūras risinājumam ir nepieciešama īpaši uzticama, viegli automatizējama zvanīšanas sistēma. Bez uzticamības jūsu tirdzniecības pārstāvji tērēs savu laiku, lūdzot IT nodaļas palīdzību, nevis vēršoties pie potenciālajiem klientiem. Otrkārt, izšķiroša nozīme ir mobilajām ierīcēm draudzīgai tehnoloģijai, jo jūsu tirdzniecības darbiniekiem ir jāstrādā arī no mājām un jāapmeklē klienti.

Kādas ir telemārketinga programmatūras galvenās funkcijas?

Izziniet piedāvātās galvenās funkcijas. Lielākām komandām, kurām nepieciešams veikt lielu skaitu telemārketinga zvanu, skatiet LiveAgent zvanu centra programmatūru. To var uzstādīt 5 minūtēs, neiegādājoties īpašu aparatūru.

Telemārketinga rīku galvenās funkcijas

  • numura sastādītājs – Šai funkcijai ir vairāki nosaukumi, piemēram, zvanītājs, prognozējošais numura sastādītājs, automātiskais numura sastādītājs un Paplašinātais zvanītājs. Tas paātrina izejošo zvanu veikšanas procesu. Pārdošanas aģenti var koncentrēties uz sarunu ar potenciālo klientu, nevis uz tālruņa numura ievadīšanu.
  • numuru sastādīšanas process — Labs numuru sastādīšanas process nozīmē, ka varat ielādēt kontaktu sarakstu un sākt ātri veikt izejošos zvanus.
  • pielāgojami numuru sastādīšanas režīmi — katra telemārketinga aizkave var izmaksāt potenciālo pārdošanu izejošajā zvanu centrā. Tāpēc izvēlieties telemārketinga programmatūras risinājumu, kas atbalsta pielāgojamus numuru sastādīšanas režīmus. Šī iespēja nozīmē, ka varat ātri izlaist zvanus bez atbildes un aizņemtus signālus un pārvietoties uz nākamo kontaktpersonu sarakstā esošo personu.
  • balss ziņas — Aizņemti signāli un pretestība atbildēt uz izejošajiem zvaniem ir pastāvīgas problēmas katrai telemārketinga kampaņai. Tāpēc telemārketinga programmatūras risinājumam ir jāatvieglo balss ziņu uzrakstīšana un atstāšana.
  • IVR — apsveriet iespēju izmantot interaktīvo balss atbilžu sistēmu, lai novirzītu klientus pie pārdošanas aģentiem.
  • balss pārraide — pārdošanas aģenti var lūgt iespēju uzreiz sazināties ar daudziem potenciālajiem klientiem. Lai apmierinātu šo vajadzību, izvēlieties sistēmu ar balss pārraidi.
LivAgent zvanu centra funkcijas

Kādas ir telemārketinga programmatūras priekšrocības un ierobežojumi?

Lai gan efektīvajai telemārketinga programmatūrai ir tendence uzlabot telemārketinga biznesu, neviena programmatūra nav ideāla. Aplūkosim dažas telemārketinga programmatūras priekšrocības un ierobežojumus:

  • klientu ceļš — vienkāršākā izejošā telemārketinga programmatūra var būt efektīva zvanu uzsākšanai. Ja pārdošanas komanda var veikt pārdošanu vienas sarunas laikā, var būt piemērota pati vienkāršākā programmatūra. Tomēr lielākajai daļai klientu ceļš būs sarežģītāks. Iespējams, jūsu nozares klienti gaida personalizētu pakalpojumu. Šādā gadījumā ir jāizvēlas telemārketinga programmatūra, kas spēj pārvaldīt vairākus zvanus.
  • klientu mijiedarbība — Lai izvairītos no klientu zaudēšanas, programmatūrai jāintegrējas ar tādu mākoņpakalpojumu CRM kā SugarCRM, Vtiger CRM, Agile CRM vai Pipedrive. Spējot sekot visai mijiedarbībai ar klientu, pārdošanas aģenti var atsaukties uz iepriekšējām mijiedarbībām. Dažas telemārketinga programmatūras neintegrējas CRM, un tas nozīmē, ka var ciest jūsu pārdošanas komandas veiktspēja.
  • pārvaldības rīki — Jums ir jānodrošina apmācības saviem pārstāvjiem. Iespējams, jums vajadzēs nodrošināt apmācību par visu pārdošanas procesu. Nepieciešams arī sekot būtiskajiem rādītājiem, piemēram, kontaktu reitingiem, izejošajiem zvaniem un ienākošajiem zvaniem. Izvēlieties programmatūru, kas ietver paplašinātas atskaites.
  • video atbalsts — Daži klienti labāk reaģē uz klientu iesaistes video stratēģijām, piemēram, personalizētiem video.
  • palieliniet darba ņēmēju skaitu,kas strādā ar stundu likmi — daži uzņēmumi paļaujas uz stundu likmes darbiniekiem, veidojot izejošās kampaņas.
Zvanu sadales iestatījumi Kontaktu centra programmatūrā - LiveAgent

Ierobežojumi

Pati par sevi lieliska programmatūra nevar garantēt izejošo kampaņu panākumus. Arī vairāki ar programmatūru nesaistīti faktori ietekmē to, vai jūsu uzņēmums gūs panākumus telemārketinga kampaņās.

  • pārdošanas treniņš — Lai iegūtu vislabākos rezultātus, nodrošiniet telemārketinga komandu apmācības, piemēram, par scenārijiem mērķu sasniegšanai. Telemārketinga programmatūra pati par sevi nevar aizstāt labi izstrādātu apmācību telemārketinga tehnikā. Arī nekvalitatīva apmācība nozīmē, ka darbinieku mainība, visticamāk, būs augsta.
  • klientu atbalsts — jūsu izejošās pārdošanas komandas darbs iesprūdīs, ja sistēma nedarbosies. Izvēloties uzņēmuma kontaktu centru, lai pārvaldītu zvanus, var mazināt šo ierobežojumu.
  • E-pasta mārketings — salīdzinoši maz telemārketinga sistēmu piedāvā e-pasta sagataves un pilnus e-pasta mārketinga līdzekļus. Ja uzņēmuma stratēģijā tiek izcelti tiešā mārketinga e-pasti, jums būs nepieciešama programmatūras platforma ienākošo zvanu pārvaldībai.
  • biznesa izmērs – ir būtiska atšķirība starp mazu uzņēmumu ar pieciem pārdošanas aģentiem un lielu organizāciju. Lielākiem uzņēmumiem, kas veic valsts mēroga telemārketinga kampaņas, nepieciešama atšķirīga programmatūra.
LiveAgent informācijas panelis - pārvalda zvanu centra aģentus

Kā ieviest telemarketinga programmatūru?

Telemārketinga programmatūras specifiskais ieviešanas process uzņēmumiem vienam no otra atšķiras. Šajā piemērā pieņemsim, ka jūsu uzņēmumam ir divas izejošās pārdošanas komandas. Pārdošanas vadītāji labi darbojas, slēdzot darījumus, bet ir nepieciešams vairāk potenciālo klientu. Lai atrisinātu šo problēmu, jūs nolemjat izveidot īpašu telemārketinga komandu.

Pirmais solis ir veltīt laiku, pārdomājot visu pārdošanas procesu.

  • kontaktu līmenis — Palūdziet tirdzniecības aģentiem novērtēt, cik veiksmīgi viņi aizsniedz potenciālos pircējus pa tālruni.
  • ienākošie potenciālie klienti — Noskaidrojiet ienākošo potenciālo klientu skaitu, kas ienākuši uzņēmumā pēdējā mēneša laikā. Tālruņa zvani. Apkopojiet informāciju par izejošo un ienākošo zvanu skaitu. Tiklīdz esat apkopojis šos datus, salīdziniet savu uzņēmumu ar citiem telemārketinga nozarē. Piemēram, vidējais zvana ilgums ir 4 minūtes, liecina Finances Online dati. Tas nozīmē, ka jūsu darbiniekiem jāvar veikt 10–15 sarunas stundā.
  • jaudīgi pārdošanas rīki — veidojiet telemārketinga grupai pieejamo pārdošanas rīku sarakstu. Sāciet ar tādām tehnoloģijām kā klientu attiecību pārvaldība (CRM), mobilie tālruņi un mākoņtālruņu sistēma. Turklāt apsveriet, kā darbinieku paņēmieni var veicināt jūsu uzņēmējdarbību. Varat, piemēram, noskaidrot labākos e-pasta parakstus un mudināt citus darbiniekus attiecīgi atjaunināt savus parakstus.
LiveAgent CRM integrācijas

Uzsāciet pilotprojektu ar telemārketinga komandu

Tiklīdz esat izvēlējies telemārketinga programmatūru, apsveriet iespēju izmantot izmēģinājuma versiju. Lūk, dažas no funkcijām, kas jāpatur acīs.

  • numura sastādītājs — Pajautājiet pārdošanas komandai, cik labi darbojas numura sastādītājs.
  • tālruņa aparatūra — Pajautājiet darbiniekiem par tālruņa aparatūru. Esiet uzmanīgi ar sistēmām, kas veido neveiklas pauzes. Kavēšanās un ilgas pauzes var atturēt klientus.
  • ikdienas pārdošanas darbplūsma — Auksto zvanu darbā ir svarīgi koncentrēties uz izejošo numuru sastādīšanu un pēc iespējas vairāk sarunām ar klientiem. Piemēram, programmatūrai vajadzētu būt vienkāršai, ja jūs sagaidāt, ka stundu likmes darbinieki veic 100 aukstos zvanus dienā.
  • izejošo zvanu kampaņu atbalsts — Programmatūrai ir jātiek galā ar lielu skaitu vienlaicīgu zvanu. Ja sistēma nefunkcionē pie liela zvanu apjoma, iespējams, vēlēsities izvēlēties citu sistēmu.

Set up your call center in 5 minutes

LiveAgent's call center software solution allows your agents to deal with all customer support calls effectively. Curious about all the opportunities?

Frequently asked questions

Kas ir telemārketinga programmatūra?

Telemārketinga programmatūra ievērojami uzlabo jūsu telemārketinga aktivitātes. Tā vietā, lai paļautos uz vecmodīgām metodēm, tirdzniecības darbinieki var izmantot telemārketinga programmatūru, lai veiktu vairāk zvanu un pievērstu lielāku uzmanību klientu vajadzībām. Izmantojot uzticamu telemārketinga programmatūru, tiek atvieglots tirdzniecības pārstāvju slogs.

Kādas ir galvenās telemārketinga programmatūras funkcijas?

Telemārketinga programmatūras galvenās funkcijas ir saistītas ar tālruņa zvaniem. Piemēram, numuru sastādītājs, kas ātri sastāda tālruņa numurus, lai palielinātu kontaktu skaitu noteiktā laikposmā. Citu svarīgu funkciju vidū ir plašu atskaišu sniegšanu un intuitīvu saskarni, lai samazinātu darbinieku mainību.

Kādas ir telemārketinga programmatūras priekšrocības un ierobežojumi?

Galvenais telemārketinga programmatūras uzdevums ir palielināt zvanu skaitu stundā. Tas nozīmē, ka varat veikt valsts mēroga telemārketinga kampaņas ar mazāku darbinieku skaitu stundā. Turklāt atskaišu veidošanas funkcijas ļauj vadītājiem viegli sekot izejošo un ienākošo zvanu skaitam. Telemārketinga programmatūras ierobežojumi ietver tikai dažus aspektus. Programmatūra pati par sevi nevar nodrošināt pielāgotu apmācību telemārketinga tehnikā. Turklāt telemārketinga programmatūra ne vienmēr ir labi integrēta ar citiem rīkiem (piemēram, e-pasta mārketinga rīkiem).

Kā ieviest telemārketinga programmatūru?

Labākais veids, kā ieviest telemārketinga programmatūru, ir veikt nelielu izmēģinājuma testu. Pēc pāris nedēļu ilgas pārbaudes apkopojiet atsauksmes. Pajautājiet pārdošanas komandai par programmatūras ietekmi uz viņu ikdienas pārdošanas darbplūsmu. Ja kontaktu daudzums ir uzlabojies, iespējams, esat atradis jūsu vajadzībām piemērotu telemārketinga programmatūru.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju