Zvanu centra programmatūra

Kas ir zvanu centra programmatūra?

Zvanu centrs ir vieta, kur uzņēmums apstrādā zvanus no klientiem. To izmanto klientu atbalstam, telemārketingam un produktu vai pakalpojumu pārdošanai. Zvanu centra programmatūra ir lietojumprogrammu un rīku kopa. Pastāv divas šāda veida programmatūras kategorijas: klientu attiecību pārvaldības programmatūra un datortelefonijas integrācijas programmatūra.

Youtube video:

Pastāv daudzi zvanu centra programmatūras veidi, piemēram, pārlūkprogramma, mākoņskaitļošanas zvanu centrs vai hostēta zvanu centra programmatūra. Mākoņdatošanas programmatūrā visa informācija un dati tiek glabāta mākonī. Izmantojot pārlūkā balstītu programmatūru visi līdzekļi un funkcijas ir atrodami lietotāja pārlūkprogrammā.

Frequently asked questions

Kas ir zvanu centra programmatūra?

Zvanu centra programmatūra ir sistēma, pateicoties kurai uzņēmumi var pārvaldīt vairākus saziņas kanālus - tas var būt e-pasts, tālrunis, tiešsaistes čats, ziņapmaiņa un sociālie mediji. To var izmantot arī kā daļu no klientu atbalsta programmatūras.

Kādi līdzekļi būtu jāpiedāvā zvanu centra programmatūrai?

Zvanu centra rīkiem jābūt funkcionāliem, ar plašu funkciju klāstu, lai tie paplašinātu pašreizējos procesus un būtu lietotājam draudzīgi, jo komanda tos izmantos katru dienu.

Tas, kas noteikti ir nepieciešams zvanu centra risinājumā, ir daudzpusība. Pārliecinieties, vai tas piedāvā tādas funkcijas kā zvanu ierakstīšanu, zvanu izsekošanu un zvanu analīzi, lai varētu maksimāli izmantot klientu datus un izmantot tos ne tikai pārdošanai vai atsauksmēm, bet arī zvanu centra pārvaldības un veiktspējas uzlabošanai.

Skatiet arī integrācijas sarakstu, lai zvanu centra programmatūru varētu savienot ar jau izmantotajiem rīkiem: CRM vai e-pasta mārketinga rīkiem, tikai lai uzskaitītu dažus.

Kādas ir zvanu centra programmatūras priekšrocības?

Pateicoties zvanu centra programmatūrai, klientu apkalpošana ir automatizēta un arī efektīvāka. Klientu apmierinātība palielinās, un tā var reāli pacelt jūsu uzņēmuma peļņu. Tā atvieglo arī klientu atbalsta komandas darbu.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju