Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Zvanu centra programmatūra

Kas ir zvanu centra programmatūra?

Zvanu centrs ir vieta, kur uzņēmums apstrādā zvanus no klientiem. To izmanto klientu atbalstam, telemārketingam un produktu vai pakalpojumu pārdošanai. Zvanu centra programmatūra ir lietojumprogrammu un rīku kopa. Pastāv divas šāda veida programmatūras kategorijas: klientu attiecību pārvaldības programmatūra un datortelefonijas integrācijas programmatūra.

Pastāv daudzi zvanu centra programmatūras veidi, piemēram, pārlūkprogramma, mākoņskaitļošanas zvanu centrs vai hostēta zvanu centra programmatūra. Mākoņdatošanas programmatūrā visa informācija un dati tiek glabāta mākonī. Izmantojot pārlūkā balstītu programmatūru visi līdzekļi un funkcijas ir atrodami lietotāja pārlūkprogrammā.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas ir zvanu centra programmatūra?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Zvanu centra programmatūra ir sistēma, pateicoties kurai uzņēmumi var pārvaldīt vairākus saziņas kanālus – tas var būt e-pasts, tālrunis, tiešsaistes čats, ziņapmaiņa un sociālie mediji. To var izmantot kā daļu no klientu atbalsta programmatūras.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kādas funkcijas būtu jāpiedāvā zvanu centra programmatūrai?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Zvanu centra rīkiem jābūt funkcionāliem, pilniem ar funkcijām, lai paplašinātu pašreizējos procesus un padarītu tos lietotājam draudzīgus, jo darba grupa tos izmantos katru dienu. Tas, kas noteikti ir nepieciešams zvanu centra risinājumos, ir daudzpusība. Pārliecinieties, vai tas piedāvā tādas funkcijas kā zvanu ierakstīšanu, zvanu izsekošanu un zvanu analīzi, lai varētu maksimāli izmantot klientu datus un izmantot tos ne tikai pārdošanai vai atsauksmēm, bet arī zvanu centra pārvaldības un veiktspējas uzlabošanai. Apskatiet arī integrācijas sarakstu, lai zvanu centra programmatūru varētu savienot ar jau izmantojamajiem rīkiem: CRM vai e-pasta mārketinga rīkiem, un citiem. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kādas ir zvanu centra programmatūras priekšrocības?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pateicoties zvanu centra programmatūrai, klientu apkalpošana ir automatizēta un arī efektīvāka. Klientu apmierinātība palielinās, un tas var reāli pārvērsties jūsu uzņēmuma peļņā. Tas atvieglo arī klientu atbalsta komandas darbu.” } }] }

FAQ

Kas ir zvanu centra programmatūra?

Zvanu centra programmatūra ir sistēma, pateicoties kurai, uzņēmumi var pārvaldīt vairākus saziņas kanālus – tas var būt e-pasts, tālrunis, tiešsaistes čats, ziņapmaiņa un sociālie mediji. To var izmantot kā daļu no klientu atbalsta programmatūras.

Kādas funkcijas būtu jāpiedāvā zvanu centra programmatūrai?

Zvanu centra rīkiem jābūt funkcionāliem, pilniem ar funkcijām, lai paplašinātu pašreizējos procesus un padarītu tos lietotājam draudzīgus, jo jūsu komanda tos izmantos katru dienu. Tas, kas noteikti ir nepieciešams no zvanu centra risinājuma, ir daudzpusība. Pārliecinieties, vai tas piedāvā tādas funkcijas kā zvanu ierakstīšanu, zvanu izsekošanu un zvanu analīzi, lai varētu maksimāli izmantot klientu datus un izmantot tos ne tikai pārdošanai vai atsauksmēm, bet arī zvanu centra pārvaldības un veiktspējas uzlabošanai. Apskatiet arī integrāciju sarakstu, lai zvanu centra programmatūru varētu savienot arī ar jau izmantotajiem rīkiem: CRM vai e-pasta mārketinga rīkiem, un citiem.

Kādas ir zvanu centra programmatūras priekšrocības?

Pateicoties zvanu centra programmatūrai, klientu apkalpošana ir automatizēta un arī efektīvāka. Klientu apmierinātība palielinās, un tas var reāli pārvērsties jūsu uzņēmuma peļņā. Tas atvieglo arī klientu atbalsta komandas darbu.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju