Kas ir zvanu centra programmatūra?
Zvanu centrs ir vieta, kur uzņēmums apstrādā zvanus no klientiem. To izmanto klientu atbalstam, telemārketingam un produktu vai pakalpojumu pārdošanai. Zvanu centra programmatūra ir lietojumprogrammu un rīku kopa. Pastāv divas šāda veida programmatūras kategorijas: klientu attiecību pārvaldības programmatūra un datortelefonijas integrācijas programmatūra.

Pastāv daudzi zvanu centra programmatūras veidi, piemēram, pārlūkprogramma, mākoņskaitļošanas zvanu centrs vai hostēta zvanu centra programmatūra. Mākoņdatošanas programmatūrā visa informācija un dati tiek glabāta mākonī. Izmantojot pārlūkā balstītu programmatūru visi līdzekļi un funkcijas ir atrodami lietotāja pārlūkprogrammā.
Frequently asked questions
Kas ir zvanu centra programmatūra?
Zvanu centra programmatūra ir sistēma, pateicoties kurai uzņēmumi var pārvaldīt vairākus saziņas kanālus - tas var būt e-pasts, tālrunis, tiešsaistes čats, ziņapmaiņa un sociālie mediji. To var izmantot arī kā daļu no klientu atbalsta programmatūras.
Kādi līdzekļi būtu jāpiedāvā zvanu centra programmatūrai?
Zvanu centra rīkiem jābūt funkcionāliem, ar plašu funkciju klāstu, lai tie paplašinātu pašreizējos procesus un būtu lietotājam draudzīgi, jo komanda tos izmantos katru dienu.
Tas, kas noteikti ir nepieciešams zvanu centra risinājumā, ir daudzpusība. Pārliecinieties, vai tas piedāvā tādas funkcijas kā zvanu ierakstīšanu, zvanu izsekošanu un zvanu analīzi, lai varētu maksimāli izmantot klientu datus un izmantot tos ne tikai pārdošanai vai atsauksmēm, bet arī zvanu centra pārvaldības un veiktspējas uzlabošanai.
Skatiet arī integrācijas sarakstu, lai zvanu centra programmatūru varētu savienot ar jau izmantotajiem rīkiem: CRM vai e-pasta mārketinga rīkiem, tikai lai uzskaitītu dažus.
Kādas ir zvanu centra programmatūras priekšrocības?
Pateicoties zvanu centra programmatūrai, klientu apkalpošana ir automatizēta un arī efektīvāka. Klientu apmierinātība palielinās, un tā var reāli pacelt jūsu uzņēmuma peļņu. Tā atvieglo arī klientu atbalsta komandas darbu.
To excel as a call center agent, it is important to be a good listener and understand the client's needs in order to offer a fitting solution. Other essential qualities include patience, resilience, fast typing skills, analytical thinking, technical expertise and knowledge of multiple languages. LiveAgent is a centralised customer service system that offers various solutions, such as self-service management, chat, social media integration and an improved help desk system. Furthermore, it integrates with over 99% of VoIP services and interactive voice response (IVR) tools to direct calls to the appropriate department or agent. Using LiveAgent, companies can improve their customer experience, provide support and utilise upselling/cross-selling opportunities. The article also highlights the benefits of high-quality call center software and explains the difference between inbound and outbound call centers.
Kontaktu centrs vai zvanu centrs
LiveAgent piedāvā plašas un efektīvas kontaktu centra programmatūras iespējas, ieskaitot pašapkalpošanās pārvaldību, tērzēšanu, sociālo mediju integrāciju un uzlabotu palīdzības pieteikumu sistēmu. Tā arī iekļauj zvanu centru ar vairāk nekā 99% VoIP pakalpojumu integrāciju un interaktīvas balss atbildes (IVR) veidošanas rīkus, lai novirzītu klientu zvanus uz atbilstošākajām nodaļām vai aģentiem. Programmatūra ir integrēta ar vairākiem saziņas kanāliem un piedāvā gandrīz 200 funkcijas. Izmantojot LiveAgent, uzņēmumi var uzlabot klientu pieredzi, nodrošināt atbalstu un izmantot iespējas augšuppārdošanai/šķērspārdošanai.
The use of pre-written messages can save time for agents, while engaging employees and providing better service can be achieved through instant notifications and monitoring customer interactions using a single screen. Setting up a call center using solutions such as LiveAgent allows for better performance tracking, including call queue management. Frequently asked questions include explanations of call center technology, trends, and components, which incorporate cloud computing, multi-channel accessibility, self-service options, artificial intelligence, and task automation.