Linphone integration
Partner website
Uzzināt vairāk
Partner Privacy Policy
Linphone Privātuma Politika
Kas ir Linphone?
Linphone ir bezmaksas programmiskā tālruņa programma. To var izmantot tiešajiem zvaniem un videozvaniem, un tā piedāvā ziņapmaiņas iespējas katram lietotājam. Lietotne ir pieejama Windows, Mac un Linux. Tā saņem regulārus atjauninājumus un uzlabojumus. Linphone ir draudzīga un inovatīva lietotāja saskarne un tas nodrošina labu zvanīšanas funkcionalitāti jebkuram pielietojumam.
Kā varat izmantot Linphone?
Linphone var izmantot kā LiveAgent zvanu centra programmiskā tālruņa pamatprogrammu. Linphone ir bezmaksas programmiskais tālrunis, kas nozīmē, ka nav jāmaksā par tā programmiskā tālruņa funkcionalitāti. Tas ir ļoti viegli integrējams ar LiveAgent un var palīdzēt efektīvi apstrādāt ienākošos klientu zvanus. Tas darbojas kopā ar visām zvanu centra funkcijām, piemēram, IVR, automātisko atzvanu, neierobežotu zvanu ierakstīšanu un citām.
Kādas ir Linphone priekšrocības?
- Tas ir pilnīgi bez maksas
- Viegla uzstādīšana un ieviešana
- Viegls integrācijas process ar LiveAgent
- Tas pieejams ikvienai datorsistēmai
Kā integrēt Linphone ar LiveAgent?
Linphone integrēšana ar LiveAgent aizņem tikai pāris minūtes. Tomēr, lai varētu zvanīt, jums jābūt pieejamam VoIP numuram. Ja jums nav VoIP numura, izvēlieties VoIP pakalpojumu sniedzēju un izvēlieties atbilstošu paketi. Tiklīdz esat saņēmis savu pieteikšanās informāciju, LiveAgent zvanu konfigurācijā varat pievienot savu zvana numuru. Pēc tam datorā ir jāinstalē Linphone. Šo programmu varat lejupielādēt bez maksas, izmantojot šo saiti. Pēc tam Linphone SIP konfigurācijā ir jāpievieno jūsu LiveAgent dati.
- Atveriet LiveAgent un dodieties uz Konfigurācija > Zvani > Ierīces. Noklikšķiniet uz Izveidot jaunu tālruni, un izvēlieties SIP. Piešķiriet ierīcei kādu nosaukumu un pievienojiet VoIP numuru, ko izmantosit šajā integrācijā. Tiklīdz ir izveidots SIP tālrunis, tiek parādīts logs ar ierīces informāciju, kuru izmantosim nākamajā solī.
- Tagad atveriet Linphone un dodieties uz sava Konta Asistentu. Izvēlieties Lietot SIP kontu un norādiet konfigurācijā lietotājvārdu, paroli un citu informāciju. Pēc izmaiņu saglabāšanas viss ir pabeigts un varat veiksmīgi saņemt zvanus no Linphone savā LiveAgent lietotnē.
Tas arī viss, integrācija ir pabeigta, un tagad jūs varat izmantot savu LiveAgent zvanu centru, lai saņemtu klientu zvanus un atrisinātu pieteikumus pa tālruni.
Handle customer calls with LiveAgent
LiveAgent's call center capabilities can help you answer and solve every customer question effectively. Get started with out free trial today!
Frequently Asked Questions
Kas ir Linphone?
Linphone ir bezmaksas programmiskā tālruņa programmatūra ar zvanīšanas un ziņapmaiņas iespējām. Tā kā tas ir bezmaksas risinājums, tam nav papildu maksas par nevienu no tā funkcijām un programmatūru var brīvi lejupielādēt un izmantot kā pamata zvanīšanas programmatūru jūsu zvanu centram.
Kā integrēt Linphone un LiveAgent?
Vienkārši jāizveido ierīce LiveAgent konfigurācijā un jāpievieno tai VoIP numurs. Tiklīdz to izdarīsit, redzēsit SIP ierīces informāciju, ko varat izmantot Linphone SIP konfigurācijā.
Kā var izmantot Linphone?
Linphone var izmantot kā pamata tālruni LiveAgent zvanu centra sistēmai. Tas ir bez maksas, viegli integrējams, un ļoti labi darbojas kopā ar LiveAgent zvanu centra funkcijām.
Kādas ir Linphone priekšrocības?
Linphone ir bezmaksas lietotne ar inovatīvu saskarni un vienkāršu instalēšanu un ieviešanu.
Zvana Ieraksta Programmatūras apskats
Zvana ieraksta programmatūra ļauj uzņēmumiem fiksēt un uzglabāt tālruņa sarunu audioierakstus dažādiem mērķiem, nodrošinot saskaņotu pakalpojumu sniegšanu un palīdzot atrisināt problēmas. LiveAgent ir elastīgs un pielāgojams risinājums ar daudzām integrācijām.
Vairākas palīdzības pieteikumu cilnes
LiveAgent ir daudzvalodu klientu apkalpošanas programmatūra, kas nodrošina efektīvu saziņu ar klientiem visos saziņas kanālos. Tā piedāvā daudzas pielāgojamas funkcijas un integrācijas, padarot to par lielisku risinājumu tiešsaistes biznesiem. Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent.
Zvana Ieraksta Programmatūras apskats
Zvana ieraksta programmatūra ļauj uzņēmumiem fiksēt un uzglabāt tālruņa sarunu audioierakstus, nodrošinot saskaņotu pakalpojumu sniegšanu un efektīvu problēmu risināšanu. LiveAgent piedāvā dažādas integrācijas un lietotājam draudzīgu pieredzi, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un atbalstu.