Kas ir vienotās sarunas?
Vienotās sarunas ir vieta, kur vienkopus tiek saglabāta visa jūsu uzņēmuma klientu atbalsta vēsturiskā informācija. Tā ir pieejama aģentam, ar ko jūs sadarbojaties. Piemēram, ja jums ir problēmas ar konkrētā uzņēmumā iegādātu produktu un esat par šo problēmu jau vairākkārt zvanījis, vienotajās sarunās būs pieejami dati par šīm sarunām, ko būsiet veicis ar citiem aģentiem.
Šī funkcija aģentam sniedz pilnīgu informāciju par jūsu iepriekšējo pieredzi, un viņš var sniegt atbilstošu atbildi. Tāpat aģentam nav jāvelta ilgs laiks detalizētas informācijas iegūšanai, jo tā visa jau ir pieejama vienkopus.
Frequently Asked Questions
Kas ir vienotās sarunas?
Vienotās sarunas ir vieta, kur vienkopus tiek saglabāta visa jūsu klientu atbalsta vēsturiskā informācija, un tā ir pieejama aģentam, ar ko jūs sazināties.
Vai vienotās sarunas ir noderīga funkcija klientu atbalsta aģentiem?
Vienotās sarunas ir noderīga funkcija klientu atbalsta aģentiem, jo tās ļauj gūt pilnīgu informāciju par klienta iepriekš ziņotajām problēmām, kā arī informāciju, vai klients jau ziņojis par konkrēto problēmu, bet nav saņēmis palīdzību.
Vai LiveAgent ir pieejama vienoto sarunu funkcija?
LiveAgent var izmantot vienotās sarunas. Tās sniedz aģentam informāciju par klienta iepriekšējo pieredzi, kas savukārt ļauj izvairīties no jau zināmu lietu pārrunāšanas.
Expert’s note
Vienotās sarunas ir funkcija, kas uzkrāj klienta vēsturiskos dati, ļaujot klientu atbalsta aģentam sniegt efektīvākas un personalizētas atbildes.
ActiveCampaign Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
LiveAgent ir klientu attiecību pārvaldības un mārketinga automatizācijas platforma, kas piedāvā dažādus klientu atbalsta kanālus un risinājumus. Platforma ietver e-pasta mārketingu, kontaktu pārvaldību, segmentāciju, automatizāciju un pārdošanas CRM. Arī piedāvā 24/7 atbalstu un plašu zināšanu bāzi. Visu šo informāciju var atrast uz LiveAgent mājaslapas.
LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.
Constant Contact Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
Constant Contact ir lietotājam draudzīga mārketinga platforma, kas nodrošina mazajiem uzņēmumiem rīkus, lai attīstītu savus uzņēmumus. Piedāvā daudzus atbalsta kanālus, 24/7 atbalstu un detalizētas pamācības. Uzņēmuma kontaktinformācija: tālrunis + 1 781-472-8100, e-pasts socialmedia@constantcontact.com, sociālie tīkli un atbalsta portāls.