Kas ir vienotās sarunas?
Vienotās sarunas ir vieta, kur vienkopus tiek saglabāta visa jūsu uzņēmuma klientu atbalsta vēsturiskā informācija. Tā ir pieejama aģentam, ar ko jūs sadarbojaties. Piemēram, ja jums ir problēmas ar konkrētā uzņēmumā iegādātu produktu un esat par šo problēmu jau vairākkārt zvanījis, vienotajās sarunās būs pieejami dati par šīm sarunām, ko būsiet veicis ar citiem aģentiem.
Šī funkcija aģentam sniedz pilnīgu informāciju par jūsu iepriekšējo pieredzi, un viņš var sniegt atbilstošu atbildi. Tāpat aģentam nav jāvelta ilgs laiks detalizētas informācijas iegūšanai, jo tā visa jau ir pieejama vienkopus.
Frequently asked questions
Kas ir vienotās sarunas?
Vienotās sarunas ir vieta, kur vienkopus tiek saglabāta visa jūsu klientu atbalsta vēsturiskā informācija, un tā ir pieejama aģentam, ar ko jūs sazināties.
Vai vienotās sarunas ir noderīga funkcija klientu atbalsta aģentiem?
Vienotās sarunas ir noderīga funkcija klientu atbalsta aģentiem, jo tās ļauj gūt pilnīgu informāciju par klienta iepriekš ziņotajām problēmām, kā arī informāciju, vai klients jau ziņojis par konkrēto problēmu, bet nav saņēmis palīdzību.
Vai LiveAgent ir pieejama vienoto sarunu funkcija?
LiveAgent var izmantot vienotās sarunas. Tās sniedz aģentam informāciju par klienta iepriekšējo pieredzi, kas savukārt ļauj izvairīties no jau zināmu lietu pārrunāšanas.
- Saziņa ar Klientiem - Padomi un Kļūdas (Atjaunināts)
- Klientu komunikācijas pārvaldības programmatūra | LiveAgent
- Klientu Apkalpošanas Rīki (Skaidrojums)
- Zvanam Sekojoša E-pasta Sagataves (Kopējiet un Ielīmējiet)
- Kas ir Klientu Portāls? (+Ieguvumi)
- Apmācības [Skaidrojums]
- Reāllaika čats (skaidrojums)
- Zvanu Centra Slēgšanas/Apturēšanas Kontaktu Sagataves - LiveAgent