Kas ir ierobežotas piekļuves atbalsta dienests?
Ierobežotās piekļuves atbalsta dienestā lietotājiem ir jāreģistrējas un tikai tad viņi var iesniegt palīdzības pieteikumus vai atbildēt uz tiem. Šāda pieeja ļauj izvairīties no surogātpasta un dubultas iesniegšanas. Savukārt bez šādiem ierobežojumiem jūs varēsiet būt atvērtāki un “tuvāki” saviem klientiem.
Frequently asked questions
Kas ir ierobežotas piekļuves atbalsta dienests?
Ierobežotās piekļuves atbalsta dienestā lietotājiem ir jāreģistrējas un tikai tad viņi var iesniegt palīdzības pieteikumus vai atbildēt uz tiem. Tas ļauj izvairīties no surogātpasta un dublētiem paziņojumiem, kā arī palielina efektivitāti un efektivitāti.
Kādi ir ierobežotas piekļuves atbalsta dienesta veidi?
Ierobežotas piekļuves atbalsta dienestā var ierobežot saziņas kanālus, caur kuriem klients var sazināties. Tāpat var ierobežot vienai personai pieejamo iesniegumu skaitu.
Vai LiveAgent piedāvā ierobežotas piekļuves atbalsta dienestu?
LiveAgent piedāvā ierobežotas piekļuves atbalsta dienestu. Tam ir savas priekšrocības, jo tas ļauj izvairīties no surogātpasta un dubultas iesniegšanas, bet diemžēl arī palielina attālumu starp klientu un zīmolu.
- Kas ir Aplikāciju Tālruņi? (+Bezmaksas Izmēģinājums) | LiveAgent
- Palīdzības pieteikumu novirzīšana [Skaidrojums]
- Palīdzības Dienesta Aprīkojums (Skaidrojums)
- Palīdzības dienesta atbalsts [Skaidrojums]
- Paraaģents [Skaidrojums]
- Bezmaksas palīdzības dienesta programmatūra Jūsu uzņēmumam (skaidrojums)
- Labākā 2022.gada Klientu Apmierinātības Programmatūra | LiveAgent
- Alternatīvas - LiveAgent