Ierobežotas piekļuves atbalsta dienests

Kas ir ierobežotas piekļuves atbalsta dienests?

Ierobežotās piekļuves atbalsta dienestā lietotājiem ir jāreģistrējas un tikai tad viņi var iesniegt palīdzības pieteikumus vai atbildēt uz tiem. Šāda pieeja ļauj izvairīties no surogātpasta un dubultas iesniegšanas. Savukārt bez šādiem ierobežojumiem jūs varēsiet būt atvērtāki un “tuvāki” saviem klientiem.

Frequently asked questions

Kas ir ierobežotas piekļuves atbalsta dienests?

Ierobežotās piekļuves atbalsta dienestā lietotājiem ir jāreģistrējas un tikai tad viņi var iesniegt palīdzības pieteikumus vai atbildēt uz tiem. Tas ļauj izvairīties no surogātpasta un dublētiem paziņojumiem, kā arī palielina efektivitāti un efektivitāti.

 

Kādi ir ierobežotas piekļuves atbalsta dienesta veidi?

Ierobežotas piekļuves atbalsta dienestā var ierobežot saziņas kanālus, caur kuriem klients var sazināties. Tāpat var ierobežot vienai personai pieejamo iesniegumu skaitu.

 

Vai LiveAgent piedāvā ierobežotas piekļuves atbalsta dienestu?

LiveAgent piedāvā ierobežotas piekļuves atbalsta dienestu. Tam ir savas priekšrocības, jo tas ļauj izvairīties no surogātpasta un dubultas iesniegšanas, bet diemžēl arī palielina attālumu starp klientu un zīmolu.

 

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Expert note

Ierobežotas piekļuves atbalsta dienests palīdz izvairīties no surogātpasta un dublējumiem, bet var palielināt attālumu starp klientu un zīmolu. LiveAgent piedāvā šādu risinājumu.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Tīmekļa palīdzības dienests ir tehnoloģija, kas nodrošina palīdzības dienestu — pieteikumu pārvaldību. Tas padara lietotājiem vieglāku klientu apkalpošanas pārvaldību

Tīmekļa palīdzības dienests

Teksta ziņa ir par LiveAgent klientu apkalpošanas programmatūru un tās funkcijām. Uzņēmums piedāvā dažādas programmatūras, piemēram, pašapkalpošanās un ienākošo zvanu centra sistēmas. LiveAgent ir saistīts ar uzņēmuma VoIP partneru programmu un piedāvā bezmaksas demonstrāciju.

Palīdzības pieteikumu novirzīšana ir termins, ko lieto, kad uzņēmums izmanto klientu portālu vai zināšanu bāzi, lai sniegtu klientiem atbildes.

Palīdzības pieteikumu novirzīšana

Palīdzības pieteikumu novirzīšana ir, kad uzņēmums izmanto klientu portālu vai zināšanu bāzi, lai atbildētu uz klientu jautājumiem pat tad, kad darbinieki ir bezsaistē. Zināšanu bāzes var pielāgot uzņēmuma vajadzībām un samazināt ienākošo zvanu skaitu. Palīdzības pieteikumu novirzīšanas koeficients ir klientu pašapkalpošanās mijiedarbību skaits, kas dalīts ar kopējo lietotāju skaitu. Jo lielāks koeficients, jo vairāk klienti var atrisināt problēmas pats.

Vai esat saņēmuši palīdzības pieteikumu par vairākiem jautājumiem? Sadaliet to divās vai vairākās daļās un ļaujiet dažādiem aģentiem risināt atsevišķus klientu jautājumus.

Palīdzības pieteikumu sadalīšana

LiveAgent piedāvā daudzus klientu apkalpošanas un saziņas rīkus, tostarp VoIP tālruņa sistēmas, sūdzību un ienākošo zvanu centru programmatūru. Piedāvājumā ir arī pieejama datu migrācijas un e-pasta pārvaldības programmatūra. Uzziniet vairāk par cenām, funkcijām un demonstrāciju. Quality Unit, LLC atbildīga par drošības noteikumiem un privatuma politiku LiveAgent vietnē.

Palīdzības dienesta sistēmu izmantošana ir plaši izplatīta visā pasaulē. Vairāk informācijas varat atrast rakstā, ja interesē precīza statistika.

Palīdzības dienesta pielietojums

Palīdzības dienesta programmatūra var tikt izmantota klientu atbalsta līgumu pārvaldībai, palīdzības portālu izveidei un klientu datu glabāšanai. Pašapkalpošanās portāli ir viena no visvairāk izmantotajām palīdzības dienesta funkcijām un 91% klientu izmantotu tiešsaistes zināšanu bāzi, ja tā būtu pielāgota viņu vajadzībām. Klienti dod priekšroku pašapkalpošanās risinājumiem un 81% mēģina atrisināt problēmas patstāvīgi. 40% klientu sazinās ar zvanu centru pēc tam, kad nav atrisinājuši problēmas ar pašapkalpošanās palīdzību, un 77% atbalsta dienestiem ir oficiāli servisa līmeņa līgumi.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju