Bezmaksas Izmēģinājums

Ierobežotas piekļuves atbalsta dienests

Kas ir ierobežotas piekļuves atbalsta dienests?

Ierobežotās piekļuves atbalsta dienestā lietotājiem ir jāreģistrējas un tikai tad viņi var iesniegt palīdzības pieteikumus vai atbildēt uz tiem. Šāda pieeja ļauj izvairīties no surogātpasta un dubultas iesniegšanas. Savukārt bez šādiem ierobežojumiem jūs varēsiet būt atvērtāki un “tuvāki” saviem klientiem.

Frequently asked questions

Kas ir ierobežotas piekļuves atbalsta dienests?

Ierobežotās piekļuves atbalsta dienestā lietotājiem ir jāreģistrējas un tikai tad viņi var iesniegt palīdzības pieteikumus vai atbildēt uz tiem. Tas ļauj izvairīties no surogātpasta un dublētiem paziņojumiem, kā arī palielina efektivitāti un efektivitāti.

 

Kādi ir ierobežotas piekļuves atbalsta dienesta veidi?

Ierobežotas piekļuves atbalsta dienestā var ierobežot saziņas kanālus, caur kuriem klients var sazināties. Tāpat var ierobežot vienai personai pieejamo iesniegumu skaitu.

 

Vai LiveAgent piedāvā ierobežotas piekļuves atbalsta dienestu?

LiveAgent piedāvā ierobežotas piekļuves atbalsta dienestu. Tam ir savas priekšrocības, jo tas ļauj izvairīties no surogātpasta un dubultas iesniegšanas, bet diemžēl arī palielina attālumu starp klientu un zīmolu.

 

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju