call center agent with headset

Zvanu centra drošības kontrolsaraksts

Vai esat pārliecināts, ka zvanu centrs ir drošs? Ja tā nav, izmantojiet šo zvanu centra drošības kontrolsarakstu.

Mēs apskatīsim svarīgākos drošības pasākumus, kas jāveic, lai aizsargātu jūsu uzņēmumu. Mēs aptversim visu, sākot ar paroļu aizsardzību un beidzot ar datu šifrēšanu. Sekojot mūsu padomiem, varat būt drošs, ka zvanu centrs būs drošs pret hakeriem un citiem ārējiem draudiem.

Zvanu centra drošības kontrolsaraksta svarīgums

Zvanu centrs ir jebkura uzņēmuma būtiska daļa. Tā ir dzīvības līnija, kas savieno jūs ar jūsu klientiem. Un, tāpat kā jebkurš cits svarīgs aktīvs, tas ir jāaizsargā.

Tāpēc esam apkopojuši šo zvanu centra drošības kontrolsarakstu. Tas palīdzēs identificēt visus kontaktcentra drošības vājos punktus, kā arī sniegs zvanu centra drošības padomus par to, kā tos novērst.

Kurš būs ieguvējs no zvanu centra drošības kontrolsaraksta?

  • Uzņēmuma īpašnieki

Šis kontrolsaraksts palīdzēs novērtēt zvanu centra drošību un apmierināt uzņēmuma vajadzības.

  • Zvanu centra vadītāji

Izmantojiet šo kontrolsarakstu, lai novērtētu zvanu centra drošību un pārliecinātos, ka tā ir viskvalitatīvākā.

  • Zvanu centra IT speciālisti

Ja strādājat IT komandā, šis kontrolsaraksts ir noteikti jāizlasa. Tas palīdzēs jums identificēt drošības riskus zvanu centrā un atrast risinājumus to mazināšanai.

Izpētiet mūsu zvanu centra drošības kontrolsarakstu

Zvanu centra drošības kontrolsaraksts

Stingri piekļuves kontroles pasākumi ir būtiski jebkuram zvanu centram. Tie palīdz novērst nesankcionētu piekļuvi jūsu sistēmai un datiem. Lieliska izvēle ir daudzfaktoru autentifikācija, vienotā pieteikšanās un uz lomām balstīta piekļuves kontrole.

Kāpēc ir svarīgi īstenot stingrus kontroles pasākumus?

Daudzfaktoru autentifikācija pievieno papildu drošības līmeni. Tādējādi hakeriem ir grūtāk piekļūt jūsu sistēmai.

Kā īstenot stingrus kontroles pasākumus?

Daudzfaktoru autentifikācijas sistēma prasa, lai lietotāji sniegtu vairāk nekā vienu pierādījumu, lai apstiprinātu savu identitāti. Vienotā pieteikšanās ļauj lietotājiem pieteikties ar vienu akreditācijas datu kopu, nevis vairākām kopām. Uz lomām balstīta piekļuves kontrole ierobežo lietotāju piekļuvi tikai tām zonām un datiem, kuras tiem ir nepieciešamas.

Google autentifikācijas lietotne Google Play Store

Kādus rīkus izmantot stingru kontroles pasākumu īstenošanai?

  • Google Authenticator – lai ģenerētu kodus, kas tiek izmantoti lietotāja identitātes pārbaudei
  • Authy – lai ģenerētu kodus divfaktoru autentifikācijai
  • LastPass – paroļu pārvaldnieks, kas glabā un šifrē paroles

Klientu apkalpošanas pārstāvjiem ir piekļuve sensitīviem klientu datiem. Tāpēc ir svarīgi ierobežot piekļuves līmeņa tiesības.

Kāpēc ir svarīgi ierobežot aģentu tiesības?

Tas palīdz novērst nesankcionētu piekļuvi sensitīviem klientu datiem un uzņēmumā novērst to noplūšanu.

Kā jūs ierobežojat aģentu tiesības?

Ierobežojiet piekļuvi noteiktiem zvanu centra zonām. Ierobežojiet laiku, ko aģents var pavadīt katrā zonā. Pārraugiet aģenta darbības un atzīmējiet jebkuru aizdomīgu rīcību.

Zvanu sadales iestatījumi kontaktu centra programmatūrā - LiveAgent

Kādus rīkus izmantot aģentu tiesību ierobežošanai?

  • zvanu ierakstīšanas programmatūra, lai ierakstītu zvanus un atzīmētu jebkādas aizdomīgas darbības
  • piekļuves kontroles sistēmu, lai ierobežotu piekļuvi noteiktām zvanu centra zonām

Regulāra paroles maiņas pieprasīšana ir elementārs drošības pasākums.

Kāpēc ir svarīgi pieprasīt mainīt paroli?

Regulāri mainot paroles, tiek novērsta nesankcionēta piekļuve jūsu sistēmai. Tas arī palīdz aizsargāt jūsu datus gadījumā, ja parole ir atklāta vai nozagta.

Kā periodiski mainīt paroles?

Varat izmantot paroļu pārvaldības rīku, kas ģenerēs un glabās paroles. Varat arī izveidot savu paroļu rotācijas grafiku. Piemēram, varat pieprasīt lietotājiem mainīt paroles ik pēc 30 dienām. Tiem arī vajadzētu nekavējoties nomainīt noklusējuma paroles.

Cik bieži būtu jāmaina paroles? Vairums ekspertu iesaka tās mainīt ik pēc 3 līdz 6 mēnešiem. Ja tomēr jums ir daudz sensitīvas informācijas, iespējams, ka parole būtu jāmaina biežāk.

Parolei beidzies derīguma termiņš

Kādi rīki jāizmanto, lai pieprasītu periodisku paroļu maiņu?

  • Dashlane Business — viena no labākajām iespējām, lai pieprasītu periodisku paroļu nomaiņu. Tas ir drošs veids, kā kontrolēt paroles un nodrošināt, ka tās tiek regulāri mainītas
  • LastPass, lai šifrētu paroles

Ja ir noticis drošības pārkāpums, jūs nevēlaties palikt bez piekļuves saviem žurnālierakstiem vai IP adresēm.

Kāpēc ir svarīgi saglabāt piekļuvi žurnālierakstiem un IP adrešu vēsturei?

Piekļuve žurnālierakstiem un IP adrešu vēsturei palīdz izsekot problēmas avotu un novērst tās atkārtošanos.

Kā saglabāt piekļuvi žurnālierakstiem un IP adrešu vēsturei?

Izmantojiet drošu mākoņdatošanas pakalpojumu, kurā tiek glabāti žurnālieraksti un IP adreses. Tas ļaus piekļūt tiem no jebkuras vietas un pareizi tos glabāt. Var izmantot arī lokālu risinājumu, bet parasti tas ir dārgāks.

SLA žurnālieraksti Klientu atbalsta programmatūrā - LiveAgent

Kādus rīkus izmantot, lai saglabātu piekļuvi žurnālierakstiem un IP adrešu vēsturei?

  • mākoņdatošanas pakalpojumi, lai glabātu žurnālierakstus un IP adreses ārpus vietnes
  • droši serveri, lai uzturētu žurnālierakstus un IP adreses atsevišķā serverī, kas nav savienots ar internetu

Viens no izplatītākajiem veidiem, kā ļaunprogrammatūra (malware) var atrast ceļu uz jūsu datoru, ir tādu programmu izmantošana, kuras tiek instalētas bez lietotāja ziņas.

Kāpēc ir svarīgi noteikt stingrus noteikumus programmu instalēšanai?

Tas ļauj novērst nesankcionētu piekļuvi sistēmai un datiem, kā arī pasargā uzņēmumu no atbildības, ja tiek uzinstalēta programma, kurā ir ļaunprogrammatūra.

Kā noteikt stingrus noteikumus programmu instalēšanai?

zvanu centra vadītājam, jums ir jānosaka stingri noteikumi programmu instalēšanai uzņēmuma datoros. Darbiniekiem būtu jāatļauj instalēt tikai tās programmas, kas ir nepieciešamas viņu darba pienākumu veikšanai. Būtu jāaizliedz visas pārējās programmas.

Turklāt, visas programmas būtu jāinstalē IT nodaļai, lai nodrošinātu, ka uzņēmuma datoros tiek instalētas tikai autorizētas programmas. Izmantojiet arī lietojumprogrammu “balto sarakstu”, kas ļauj jums norādīt, kuras lietojumprogrammas atļauts instalēt sistēmā, un “melno sarakstu”, nosakot tās, kas ir aizliegtas.

noteikumu un nosacījumu līgums - ilustrācija

Kādus rīkus izmantot, lai izveidotu stingrus noteikumus programmu instalēšanai?

  • lietojumprogrammu “baltais” un “melnais” saraksts
  • stingri noteikumi
  • dokumenti, kuros ietverti noteikumi un nosacījumi

Viens no labākajiem veidiem, kā novērst drošības pārkāpumus, ir visu sistēmu regulāra atjaunināšana.

Kāpēc visu sistēmu regulāra atjaunināšana ir svarīga?

Regulāri atjauninājumi palīdz novērst visas iespējamās drošības nepilnības. Tie arī palīdz aizsargāt sistēmu pret jauniem drošības apdraudējumiem, kas var būt radušies kopš pēdējās atjaunināšanas reizes.

Kā regulāri atjaunināt visas sistēmas?

Izmantojiet automātiskos atjauninājumus vai arī atjauniniet sistēmu manuāli. Tādā gadījumā ir ļoti svarīgi neaizmirst to darīt regulāri – pievērsiet tam ievērojamu uzmanību.

Windows sistēmas atjauninājumi

Kādus rīkus izmantot, lai regulāri atjauninātu visas sistēmas?

  • automātiskie atjauninājumi

Atcerieties, ka jūsu tīkla noteikumi ir jūsu drošības plāna pamats. Regulāri tos pārskatot, varat nodrošināt, ka tie turpina aizsargāt jūsu datus.

Kāpēc tīkla noteikumu regulāra pārskatīšana ir svarīga?

Jo pieaug jūsu uzņēmums, kopā ar to arī ierīču un lietojumprogrammu skaits, kas piekļūst jūsu tīklam. Tas var radīt jaunus drošības riskus, kurus jūs, iespējams, neapzināties. Regulāri pārskatot tīkla noteikumus, varat nodrošināt, ka tie joprojām efektīvi aizsargā jūsu datus.

Cik bieži būtu jāpārskata tīkla noteikumi?

Vismaz reizi 6 mēnešos jums vajadzētu pārskatīt tīkla noteikumus. Tomēr, ja jūsu uzņēmumā ir kādas izmaiņas (piemēram, jaunu darbinieku vai lietojumprogrammu pievienošana), tīkla noteikumi būtu jāpārskata biežāk.

Pārskatot tīkla noteikumus, ņemiet vērā šādus jautājumus:

  • Vai visām manām ierīcēm un lietojumprogrammām ir atbilstošas atļaujas?
  • Vai tīklā ir pievienotas jaunas ierīces vai lietojumprogrammas?
  • Vai ir kādas izmaiņas, kas jāveic manos esošajos noteikumos?
  • Vai ir jāpievieno jauni noteikumi?

Ja konstatējat, ka jūsu tīkla noteikumi vairs nav efektīvi, veiciet nepieciešamās izmaiņas un ieviesiet tās pēc iespējas ātrāk.

Klientu apkalpošanas analīze - ilustrācija

Kādus rīkus izmantot tīkla noteikumu pārskatīšanai?

  • Solarwinds tīkla konfigurācijas pārvaldnieku, lai centralizēti pārvaldītu tīkla ierīces un konfigurācijas un piekļūtu jaudīgām audita iespējām, kas ļauj viegli identificēt izmaiņas tīkla konfigurācijā
  • ManageEngine OpManager, lai pārraudzītu tīkla iespējas

Jūsu darbiniekiem būtu jābūt pienācīgi apmācītiem par jūsu uzņēmuma drošības politiku un procedūrām (arī pieņemšanas procesa laikā). Nodrošiniet pastāvīgu apmācību, kas pielāgota jūsu zvanu centra specifiskajām vajadzībām.

Kāpēc ir svarīgi nodrošināt īpašu apmācību par drošības protokoliem?

Jo jūsu darbinieki ir pirmā aizsardzības līnija pret drošības draudiem. Nodrošinot viņiem īpašu apmācību par drošības protokoliem, jūs varat būt droši, ka viņi ir pienācīgi sagatavoti, lai identificētu drošības riskus un reaģētu uz tiem.

Kā nodrošināt apmācību par drošības protokoliem?

Pārliecinieties, ka visi darbinieki izprot drošības nozīmi un to, kāpēc sekošana protokolam ir būtiska. To var izdarīt ar regulārām apmācībām un atgādinājumiem.

Piešķiriet visiem darbiniekiem piekļuvi jūsu uzņēmuma drošības noteikumu rokasgrāmatai. Turklāt, sākot jau no pirmās dienas, jaunajiem darbiniekiem jāsaņem atbilstoša apmācība par drošības protokoliem, lai tie būtu pilnībā sagatavoti.

Simulācijas ir lielisks veids, kā apmācīt darbiniekus par to, kā noteikt drošības riskus un reaģēt uz tiem. Iekļaujiet informāciju par uzņēmuma drošības noteikumiem un procedūrām jūsu darbinieku rokasgrāmatā un regulāri pārskatiet to kopā ar visiem darbiniekiem.

Tiešsaistes drošība

Kādus rīkus izmantot, lai nodrošinātu īpašu apmācību par drošības protokoliem?

  • noteikumu rokasgrāmata, kurā izklāstītas zvanu centra procedūras konfidenciālas informācijas apstrādei
  • regulāra apmācība par atjauninātajiem drošības protokoliem
  • ikgadējs jūsu uzņēmuma drošības noteikumu un procedūru pārskats
  • sistēma ziņošanai vadīvbai par jebkādām aizdomīgām aktivitātēm
  • tīmekļa semināri un datu drošības paraugprakses kursi

Gamifikācija ir process, kurā citās darbībās iekļauj spēles elementus, lai iesaistītu un motivētu cilvēkus. Kāda ir tās ietekme uz zvanu centra drošību?

Kāpēc ir svarīgi veicināt nepārtrauktu mācīšanos ar gamifikācijas palīdzību?

Jo tā iesaista un motivē darbiniekus. Iekļaujot mācību procesā spēles elementus, to var padarīt par interaktīvu izklaidi. Tas var mudināt darbiniekus turpināt mācīties pat pēc sākotnējās apmācības pabeigšanas, tādejādi uzlabojot zvanu centra drošību.

Kā veicināt nepārtrauktu mācīšanos ar LiveAgent gamifikācijas palīdzību?

Gamifikācijas līdzekļi LiveAgent iesaista jūsu aģentus, lai uzlabotu viņu veiktspēju. Atrisinot vaicājumus un uzlabojot savas prasmes, aģenti laika gaitā sasniedz līmeņus. Lai vēl vairāk motivētu darbiniekus, varat piešķirt apbalvojumus un nozīmes saviem čaklākajiem darbiniekiem vai izmantot etalonus un līderu sarakstus.

Izmantojot šos līdzekļus klientu apkalpošanā, aģenti kļūst arvien aktīvāki un tiek veicināta veselīga konkurence. Rezultātā palielināsies produktivitāte un sadarbība.

Gamifickācijas nozīmes

Kādus līdzekļus izmantot nepārtrauktas mācīšanās veicināšanai?

  • Liveagent gamifikācija

Zvanu centra zināšanu bāze ir centralizēta, mākonī balstīta platforma, kurā tiek glabātas zināšanas ceļvežu un dokumentu veidā. Tā ir pieejama jebkurā laikā un no jebkuras ierīces.

Kāpēc ir svarīgi saglabāt drošu zināšanu bāzi?

Jo jūsu zināšanu bāze ir būtiska zvanu centra drošības procedūru daļa. Tā optimizē zvanu centra darbību, nodrošinot aģentiem ātru un vienkāršu piekļuvi vajadzīgajai informācijai.

Kā uzturēt iekšējo drošo zināšanu bāzi?

  • Atjauniniet to ar jaunāko informāciju par drošības procedūrām.
  • Pārliecinieties, vai visiem darbiniekiem (aģentiem un vadītājiem) ir pieejama visjaunākā versija.
  • Ierobežojiet piekļuvi zināšanu bāzei tikai pilnvarotam personālam.
  • Bieži mainiet paroles un pieprasiet stipras paroles.
  • Šifrējiet sensitīvus datus un glabājiet tos drošā vietā.
  • Regulāri pārskatiet un atjaunināt to, lai saglabātu precizitāti un atbilstību.
iekšējā zināšanu bāze

Kādus rīkus izmantot drošas zināšanu bāzes uzturēšanai?

  • jūsu uzņēmuma drošības noteikumu rokasgrāmata un procedūras

Maksājumu karšu nozares datu drošības standarts (PCI DSS) ir drošības standartu kopums, kas izstrādāts, lai aizsargātu karšu turētāju datu pārraidi.

Kāpēc ir svarīgi aizsargāt karšu turētāju datus?

Tāpēc, ka PCI atbilstība ir nepieciešama visiem uzņēmumiem, kas apstrādā, glabā vai pārraida kredītkartes informāciju. Aizsargājot piekļuvi karšu turētāju datiem, varat nodrošināt uzņēmuma atbilstību PCI standartiem. Tas novērš datu pārkāpumus un aizsargā jūsu klientu informāciju.

Kā aizsargāt karšu turētāju datus?

Zvanu centra darbinieku apmācības sesijā iekļaujiet datu drošību. Šifrējiet visu kredītkaršu informāciju, kas tiek pārraidīta pa tālruni, un nekad nepierakstiet un neglabājiet kredītkaršu numurus. Pieprasīt darbiniekiem izmantot spēcīgas paroles, lai piekļūtu sistēmām, kas apstrādā vai glabā kredītkartes datus.

Karšu datu aizsardzība- ilustrācija

Kādus rīkus izmantot karšu turētāju datu aizsardzībai?

  • šifrēšanas tehnoloģijas
  • ugunsmūri un pretvīrusu programmatūras
  • ielaušanās noteikšanas un novēršanas sistēmas
  • fiziskās drošības pasākumi
  • atbilstības kontrolsaraksts

Zvanu centra programmatūras atjaunināšana, izmantojot jaunākos drošības pasākumus, ir ļoti svarīga.

Kāpēc ir svarīgi pārbaudīt atbilstību jaunākajiem drošības pasākumiem?

Zvanu centra programmatūrai jāatbilst jaunākajiem drošības pasākumiem, lai aizsargātu zvanu centra datus.

Kā pārbaudīt atbilstību jaunākajiem drošības pasākumiem?

Izvēloties zvanu centra programmatūru, sazinieties ar programmatūras pakalpojumu sniedzēju, vai tam ir atbilstības sertifikāts. Datu drošībai jābūt uzņēmuma galvenajai prioritātei.

Pajautājiet nozares speciālistiem, vai viņi iesaka šo programmatūru zvanu centriem un lasiet tiešsaistes atsauksmes, lai noskaidrotu, vai citiem zvanu centra speciālistiem ir pozitīva pieredze. Vienmēr varat arī sazināties ar zvanu centra drošības konsultantu, lai uzzinātu viņa viedokli par labāko atbilstības pārbaudes veidu.

Drošs internets - ilustrācija

Kādus rīkus izmantot, lai pārbaudītu atbilstību jaunākajiem drošības pasākumiem?

  • pakalpojuma nodrošinātāja mājaslapa
  • pakalpojuma nodrošinātāja atbalsta komanda
  • jūsu uzņēmuma IT nodaļa
  • drošības konsultants

Reāllaika brīdinājumi palīdzēs ātri atklāt un izmeklēt aizdomīgas aktivitātes un novērst datu noplūdi.

Kāpēc ir svarīgi izveidot tūlītējus paziņojumus par nesankcionētu piekļuvi?

Nekavējoties saņemot brīdinājumu par nesankcionētu piekļuvi, varat veikt darbības, lai novērstu pārkāpumu.

Kā iestatīt tūlītējus paziņojumus par nesankcionētu piekļuvi?

Sazinieties ar zvanu centra programmatūras nodrošinātāju, lai uzzinātu, vai tie piedāvā drošības līdzekļus, kas ietver paziņojumus par nesankcionētu piekļuvi. Varat arī izveidot atsevišķu paziņojumu sistēmu, izmantojot šim nolūkam tādu rīku kā IFTTT, vai likt savai IT komandai iestatīt brīdinājumus, lai paziņotu par neautorizētu piekļuvi.

Neautorizēta piekļuve

Kādus rīkus izmantot, lai iestatītu tūlītējus paziņojumus par nesankcionētu piekļuvi?

  • zvanu centra programmatūra
  • IFTTT
  • IT komanda

Cilvēciskās kļūdas ir viens no galvenajiem datu pārkāpumu cēloņiem. Automatizējot pēc iespējas vairāk zvanu centra procesu, varat palīdzēt novērst iespējamos drošības riskus.

Kāpēc ir svarīgi izmantot automatizāciju?

Automatizējot zvanu centra uzdevumus, tiek palielināta iespēja tos izpildīt pareizi un droši. Tas arī palīdz atbrīvot darbinieku laiku, lai viņi varētu koncentrēties uz citiem uzdevumiem un uzlabot zvanu centra efektivitāti.

Kā izmantot automatizāciju zvanu centrā?

Nosakiet, kādiem uzdevumiem jūsu kontaktcentra aģentiem ir jāvelta visvairāk laika un vai tos var automatizēt. Dažus uzdevumus, piemēram, klientu apkalpošanu vai pārdošanu, nevar pilnībā automatizēt. Tomēr automatizāciju joprojām var izmantot procesa daļām, piemēram, sekošanai vai tikšanās plānošanai.

Piemēram, LiveAgent var automatizēt zvanu pārvirzīšanu pēc prioritātes vai izmantot automātisko atzvanu. Turklāt palīdzības dienestā var iestatīt automatizācijas nosacījumus, lai pārsūtītu pieteikumus noteiktām nodaļām, pievienotu birkas, atzīmētu pieteikumus kā surogātpastu vai atrisinātu tos.

LiveAgent SLA automatizācija

Kādus rīkus izmantot uzdevumu automatizēšanai?

  • darbību nosacījumi
  • mākslīgā intelekta darbināti čatboti
  • automatizēta klientu apkalpošanas programmatūra, piemēram, LiveAgent

Ir daudzas vispāratzītas drošības sistēmas, piemēram, ISO 27001, NIST 800-53 un COBIT.

Kāpēc ir svarīgi pieturēties pie atzītām drošības sistēmām?

Tas ļauj sekot drošības vadlīniju kopumam, kas jau ir izmēģināts un pārbaudīts. Tas arī ļauj citiem uzņēmumiem labāk izprast jūsu drošības stāvokli un auditoriem novērtēt jūsu atbilstību.

Kā pieturēties pie atzītām drošības sistēmām?

Pirmais solis ir noteikt, kurš regulējums ir visatbilstošākais jūsu uzņēmumam. Kad esat to izdarījis, varat sākt kartēt stingrās drošības pārbaudes, kas nepieciešamas sistēmai, un ieviest tās savā zvanu centrā.

Kiberdrošības ikonas planšetdatorā

Kādi rīki jāizmanto, lai ievērotu vispāratzītas drošības sistēmas?

  • GRC platformas
  • atbilstības pārvaldības programmatūra, piemēram, ProcessMAP
  • ievainojamības pārvaldības risinājumi, piemēram, Qualys

Ja zvanu centrs sniedz starptautiskus pakalpojumus, jums ir jāapzinās atšķirīgie datu un privātuma standarti, kas pastāv katrā valstī, piemēram, GDPR.

Kāpēc ir svarīgi pārbaudīt atbilstību globālajiem datu un privātuma standartiem?

Datu un privātuma standarti dažādās valstīs ir atšķirīgi, tāpēc ir svarīgi nodrošināt atbilstību standartiem vietās, kurās strādājat, lai izvairītos no sodiem.

Kā pārbaudīt atbilstību globālajiem datu un privātuma standartiem?

Labākais veids, kā to izdarīt, ir konsultēties ar juristu vai atbilstības speciālistu, kurš pārzina to valstu standartus, kurās jūs darbojaties. Nevajadzētu paļauties uz vispārīgu padomu no interneta, jo standarti var mainīties un atrastā informācija var nebūt tā jaunākā.

drošības palīdzības dienests- ilustrācija

Kādus rīkus izmantot, lai pārbaudītu atbilstību globālajiem datu un privātuma standartiem?

  • juridiskā konsultācija
  • atbilstības speciālists

Šifrēšana “no sākuma līdz beigām” ir drošības pasākums, kas šifrē datus avotā (nosūtītājs) un atšifrē tos tikai galamērķī (saņēmējs).

Kāpēc ir svarīgi nodrošināt klientu datus ar šifrēšanu “no sākuma līdz beigām”?

Tādējādi tiek nodrošināts, ka tikai sūtītājs un saņēmējs var piekļūt datiem un neļauj starpposmos tos atšifrēt vai lasīt.

Kā nodrošināt klientu datus ar šifrēšanu “no sākuma līdz beigām”?

Jums būs jāizvēlas ar zvanu centra programmatūru saderīgs “no sākuma līdz beigām” šifrēšanas risinājums. Kad esat to izvēlējies, varat sākt zvanu centra zvanu šifrēšanu.

HTTPS

Kurus rīkus izmantot, lai aizsargātu klientu datus ar šifrēšanu “no sākuma līdz beigām”?

  • VPN

Kādi ir lielākie draudi zvanu centra drošībai?

Sensitīvu datu noplūdes

Hakeri nepārtraukti meklē jaunus veidus, kā izmantot drošības ievainojamības sistēmās, un zvanu centri nav izņēmums. Patiesībā viņu darba specifikas dēļ viņi var būt vēl neaizsargātāki kā citi uzņēmumi.

Viens no lielākajiem draudiem zvanu centra drošībai ir datu noplūde. Tā var notikt vairākos veidos, piemēram, darbinieks nejauši izsūta slepenu informāciju nepareizai personai vai hakeri iegūst fizisku piekļuvi sistēmām un zog datus. Tātad, kā jūs varat aizsargāt uzņēmumu?

Izglītojot darbiniekus par drošības svarīgumu un pareizi apstrādājot sensitīvu informāciju. Īstenojot stingrus noteikumus un procedūras sensitīvu datu apstrādei. Izmantojiet datu šifrēšanu, lai aizsargātu informāciju gan tranzītā, gan miera režīmā. Regulāri uzraugiet sistēmas, lai konstatētu neatļautas piekļuves pazīmes.

Nesegmentēti tīkli

Vēl viens liels drauds zvanu centra drošībai ir nesegmentētie tīkli, kas nozīmē, ka tīkls, ko izmanto zvanu centrs nav atdalīts no pārējā uzņēmuma tīkla. Tā var būt problēma, jo tad drošības pārkāpums citā tīkla daļā var ietekmēt arī zvanu centru.

Tāpēc zvanu centru no pārējā uzņēmuma tīkla ir svarīgi segmentēt ar ugunsmūriem vai virtuālajiem privātajiem tīkliem (VPN).

Tāpat ir svarīgi ieviest drošības noteikumus un procedūras, kas ierobežo piekļuvi zvanu centra tīklam. Piekļuve drīkst būt tikai pilnvarotiem darbiniekiem, un viņiem jābūt iespējai to darīt tikai no apstiprinātām vietām.

Pikšķerēšanas uzbrukumi

Pikšķerēšana ir kiberuzbrukumu veids, kur iesaistīti hakeri, kas sūta krāpnieciskus e-pastus vai ziņas, mēģinot maldināt cilvēkus, lai tie sniegtu tiem sensitīvu informāciju. Tā var būt zvanu centru problēma, jo darbiniekus var piekrāpt, lai tie hakeriem nodrošinātu piekļuvi sistēmai.

Lai palīdzētu aizsargāties pret pikšķerēšanas uzbrukumiem, ir svarīgi izglītot darbiniekus par to, kā viņus atpazīt. Ieteicams arī ieviest drošības pasākumus, piemēram, divfaktoru autentifikāciju, kas apgrūtina hakeru piekļuvi sistēmām.

Sociālās inženierijas shēmas

Sociālās inženierijas shēmas kļūst arvien sarežģītākas, un zvanu centra darbinieki bieži vien ir pirmā aizsardzības līnija pret šādiem uzbrukumiem. Hakeri izmanto sociālās inženierijas shēmas, lai apmānītu darbiniekus sensitīvas informācijas izpaušanā vai dotu hakeriem piekļuvi sistēmai.

Izglītība ir labākais veids, kā aizsargāties pret sociālās inženierijas uzbrukumiem. Darbiniekiem vajadzētu būt informētiem par “sarkanajiem karodziņiem”, piemēram, negaidītiem informācijas pieprasījumiem vai zvaniem no nepazīstamiem numuriem.

Izspiešanas programmatūras un ļaunprogrammatūras uzbrukumi

Izspiešanas programmatūra un ļaunprogrammatūra abas ir ļaunprātīgas programmatūras, ko var izmantot, lai uzbruktu zvanu centriem. Izspiešanas programmatūru var izmantot, lai aizšifrētu sensitīvus datus un pieprasītu izpirkumu par atšifrēšanas atslēgu, bet ļaunprogrammatūru var izmantot, lai atspējotu sistēmas vai nozagtu datus.
Tādu drošības pasākumu īstenošana kā šifrēšana un regulāra dublēšana var palīdzēt novērst šāda veida uzbrukumus. Ir arī ieteicams ieviest drošības noteikumus, kas darbiniekiem pieprasa ziņot par aizdomīgiem e-pastiem vai ziņām.

Zvanu centra drošības kontrolsaraksta kopsavilkums

  • Īstenojiet stingrus piekļuves kontroles pasākumus
  • Ierobežojiet aģentu tiesības
  • Pieprasiet lietotājiem periodiski mainīt paroles
  • Saglabājiet piekļuvi pieteikšanās un IP adrešu vēsturei
  • Nosakiet stingrus noteikumus programmu instalēšanai
  • Regulāri atjauniniet visas sistēmas
  • Regulāri pārskatiet savus tīkla noteikumus
  • Nodrošiniet īpašu apmācību par drošību un atbilstības noteikumiem
  • Veiciniet nepārtrauktu mācīšanos ar LiveAgent gamifikācijas palīdzību
  • Uzturiet drošu zināšanu bāzi
  • Aizsargājiet karšu turētāju datus
  • Pārbaudiet atbilstību jaunākajiem drošības pasākumiem
  • Iestatiet tūlītējus paziņojumus par nesankcionētu piekļuvi
  • Izmantojiet automatizāciju, lai pēc iespējas novērstu cilvēciskās kļūdas
  • Pieturieties pie izplatītām drošības sistēmām
  • Pārbaudiet atbilstību globālajiem datu un privātuma standartiem
  • Nodrošiniet klientu datu šifrēšanu “no sākuma līdz beigām”

FAQ

How secure is VoIP?

While VoIP is generally considered to be more secure than traditional phone lines, there are still some risks associated with it. For example, if your VoIP system is not properly configured, it may be possible for hackers to eavesdrop on your calls. However, if you're using call encryption and safe call center software that is compatible with all the regulations and security standards then you have nothing to worry about.

How secure is IVR?

IVR is a type of automated call system that allows customers to interact with a company via phone by inputting their responses to pre-recorded questions. IVR systems are generally considered to be very secure, as they do not require any human interaction and all calls are typically recorded.

How secure is encryption?

Encryption is a process by which readable data is converted into an unreadable format. This ensures that only authorized individuals can access the information. Encryption is often used in conjunction with other security measures, such as passwords or biometrics, to further secure data. So as long as the encryption keys are kept safe, this can be an extremely effective way to secure data.

Why should I improve my call center security?

It protects your customers' information from being accessed by unauthorized individuals. Additionally, it can help prevent fraud and other types of cybercrime. Improving the security of your call center can also help to increase customer satisfaction and build trust in your brand.

How can work-from-home agents keep their work secure?

They should use a secure internet connection (no public networks) to protect remote access, create and manage strong passwords, only access their work accounts from trusted devices, and be sure to log out of their accounts completely when they're finished working. By following these simple security measures, work-from-home call center agents can help protect their work data and information.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju