Vai esat pārliecināts, ka zvanu centrs ir drošs? Ja tā nav, izmantojiet šo zvanu centra drošības kontrolsarakstu.
Mēs apskatīsim svarīgākos drošības pasākumus, kas jāveic, lai aizsargātu jūsu uzņēmumu. Mēs aptversim visu, sākot ar paroļu aizsardzību un beidzot ar datu šifrēšanu. Sekojot mūsu padomiem, varat būt drošs, ka zvanu centrs būs drošs pret hakeriem un citiem ārējiem draudiem.
Zvanu centrs ir jebkura uzņēmuma būtiska daļa. Tā ir dzīvības līnija, kas savieno jūs ar jūsu klientiem. Un, tāpat kā jebkurš cits svarīgs aktīvs, tas ir jāaizsargā.
Tāpēc esam apkopojuši šo zvanu centra drošības kontrolsarakstu. Tas palīdzēs identificēt visus kontaktcentra drošības vājos punktus, kā arī sniegs zvanu centra drošības padomus par to, kā tos novērst.
Šis kontrolsaraksts palīdzēs novērtēt zvanu centra drošību un apmierināt uzņēmuma vajadzības.
Izmantojiet šo kontrolsarakstu, lai novērtētu zvanu centra drošību un pārliecinātos, ka tā ir viskvalitatīvākā.
Ja strādājat IT komandā, šis kontrolsaraksts ir noteikti jāizlasa. Tas palīdzēs jums identificēt drošības riskus zvanu centrā un atrast risinājumus to mazināšanai.
Stingri piekļuves kontroles pasākumi ir būtiski jebkuram zvanu centram. Tie palīdz novērst nesankcionētu piekļuvi jūsu sistēmai un datiem. Lieliska izvēle ir daudzfaktoru autentifikācija, vienotā pieteikšanās un uz lomām balstīta piekļuves kontrole.
Daudzfaktoru autentifikācija pievieno papildu drošības līmeni. Tādējādi hakeriem ir grūtāk piekļūt jūsu sistēmai.
Daudzfaktoru autentifikācijas sistēma prasa, lai lietotāji sniegtu vairāk nekā vienu pierādījumu, lai apstiprinātu savu identitāti. Vienotā pieteikšanās ļauj lietotājiem pieteikties ar vienu akreditācijas datu kopu, nevis vairākām kopām. Uz lomām balstīta piekļuves kontrole ierobežo lietotāju piekļuvi tikai tām zonām un datiem, kuras tiem ir nepieciešamas.
Klientu apkalpošanas pārstāvjiem ir piekļuve sensitīviem klientu datiem. Tāpēc ir svarīgi ierobežot piekļuves līmeņa tiesības.
Tas palīdz novērst nesankcionētu piekļuvi sensitīviem klientu datiem un uzņēmumā novērst to noplūšanu.
Ierobežojiet piekļuvi noteiktiem zvanu centra zonām. Ierobežojiet laiku, ko aģents var pavadīt katrā zonā. Pārraugiet aģenta darbības un atzīmējiet jebkuru aizdomīgu rīcību.
Regulāra paroles maiņas pieprasīšana ir elementārs drošības pasākums.
Regulāri mainot paroles, tiek novērsta nesankcionēta piekļuve jūsu sistēmai. Tas arī palīdz aizsargāt jūsu datus gadījumā, ja parole ir atklāta vai nozagta.
Varat izmantot paroļu pārvaldības rīku, kas ģenerēs un glabās paroles. Varat arī izveidot savu paroļu rotācijas grafiku. Piemēram, varat pieprasīt lietotājiem mainīt paroles ik pēc 30 dienām. Tiem arī vajadzētu nekavējoties nomainīt noklusējuma paroles.
Cik bieži būtu jāmaina paroles? Vairums ekspertu iesaka tās mainīt ik pēc 3 līdz 6 mēnešiem. Ja tomēr jums ir daudz sensitīvas informācijas, iespējams, ka parole būtu jāmaina biežāk.
Ja ir noticis drošības pārkāpums, jūs nevēlaties palikt bez piekļuves saviem žurnālierakstiem vai IP adresēm.
Piekļuve žurnālierakstiem un IP adrešu vēsturei palīdz izsekot problēmas avotu un novērst tās atkārtošanos.
Izmantojiet drošu mākoņdatošanas pakalpojumu, kurā tiek glabāti žurnālieraksti un IP adreses. Tas ļaus piekļūt tiem no jebkuras vietas un pareizi tos glabāt. Var izmantot arī lokālu risinājumu, bet parasti tas ir dārgāks.
Viens no izplatītākajiem veidiem, kā ļaunprogrammatūra (malware) var atrast ceļu uz jūsu datoru, ir tādu programmu izmantošana, kuras tiek instalētas bez lietotāja ziņas.
Tas ļauj novērst nesankcionētu piekļuvi sistēmai un datiem, kā arī pasargā uzņēmumu no atbildības, ja tiek uzinstalēta programma, kurā ir ļaunprogrammatūra.
Kā zvanu centra vadītājam, jums ir jānosaka stingri noteikumi programmu instalēšanai uzņēmuma datoros. Darbiniekiem būtu jāatļauj instalēt tikai tās programmas, kas ir nepieciešamas viņu darba pienākumu veikšanai. Būtu jāaizliedz visas pārējās programmas.
Turklāt, visas programmas būtu jāinstalē IT nodaļai, lai nodrošinātu, ka uzņēmuma datoros tiek instalētas tikai autorizētas programmas. Izmantojiet arī lietojumprogrammu “balto sarakstu”, kas ļauj jums norādīt, kuras lietojumprogrammas atļauts instalēt sistēmā, un “melno sarakstu”, nosakot tās, kas ir aizliegtas.
Viens no labākajiem veidiem, kā novērst drošības pārkāpumus, ir visu sistēmu regulāra atjaunināšana.
Regulāri atjauninājumi palīdz novērst visas iespējamās drošības nepilnības. Tie arī palīdz aizsargāt sistēmu pret jauniem drošības apdraudējumiem, kas var būt radušies kopš pēdējās atjaunināšanas reizes.
Izmantojiet automātiskos atjauninājumus vai arī atjauniniet sistēmu manuāli. Tādā gadījumā ir ļoti svarīgi neaizmirst to darīt regulāri – pievērsiet tam ievērojamu uzmanību.
Atcerieties, ka jūsu tīkla noteikumi ir jūsu drošības plāna pamats. Regulāri tos pārskatot, varat nodrošināt, ka tie turpina aizsargāt jūsu datus.
Jo pieaug jūsu uzņēmums, kopā ar to arī ierīču un lietojumprogrammu skaits, kas piekļūst jūsu tīklam. Tas var radīt jaunus drošības riskus, kurus jūs, iespējams, neapzināties. Regulāri pārskatot tīkla noteikumus, varat nodrošināt, ka tie joprojām efektīvi aizsargā jūsu datus.
Vismaz reizi 6 mēnešos jums vajadzētu pārskatīt tīkla noteikumus. Tomēr, ja jūsu uzņēmumā ir kādas izmaiņas (piemēram, jaunu darbinieku vai lietojumprogrammu pievienošana), tīkla noteikumi būtu jāpārskata biežāk.
Ja konstatējat, ka jūsu tīkla noteikumi vairs nav efektīvi, veiciet nepieciešamās izmaiņas un ieviesiet tās pēc iespējas ātrāk.
Jūsu darbiniekiem būtu jābūt pienācīgi apmācītiem par jūsu uzņēmuma drošības politiku un procedūrām (arī pieņemšanas procesa laikā). Nodrošiniet pastāvīgu apmācību, kas pielāgota jūsu zvanu centra specifiskajām vajadzībām.
Jo jūsu darbinieki ir pirmā aizsardzības līnija pret drošības draudiem. Nodrošinot viņiem īpašu apmācību par drošības protokoliem, jūs varat būt droši, ka viņi ir pienācīgi sagatavoti, lai identificētu drošības riskus un reaģētu uz tiem.
Pārliecinieties, ka visi darbinieki izprot drošības nozīmi un to, kāpēc sekošana protokolam ir būtiska. To var izdarīt ar regulārām apmācībām un atgādinājumiem.
Piešķiriet visiem darbiniekiem piekļuvi jūsu uzņēmuma drošības noteikumu rokasgrāmatai. Turklāt, sākot jau no pirmās dienas, jaunajiem darbiniekiem jāsaņem atbilstoša apmācība par drošības protokoliem, lai tie būtu pilnībā sagatavoti.
Simulācijas ir lielisks veids, kā apmācīt darbiniekus par to, kā noteikt drošības riskus un reaģēt uz tiem. Iekļaujiet informāciju par uzņēmuma drošības noteikumiem un procedūrām jūsu darbinieku rokasgrāmatā un regulāri pārskatiet to kopā ar visiem darbiniekiem.
Gamifikācija ir process, kurā citās darbībās iekļauj spēles elementus, lai iesaistītu un motivētu cilvēkus. Kāda ir tās ietekme uz zvanu centra drošību?
Jo tā iesaista un motivē darbiniekus. Iekļaujot mācību procesā spēles elementus, to var padarīt par interaktīvu izklaidi. Tas var mudināt darbiniekus turpināt mācīties pat pēc sākotnējās apmācības pabeigšanas, tādejādi uzlabojot zvanu centra drošību.
Gamifikācijas līdzekļi LiveAgent iesaista jūsu aģentus, lai uzlabotu viņu veiktspēju. Atrisinot vaicājumus un uzlabojot savas prasmes, aģenti laika gaitā sasniedz līmeņus. Lai vēl vairāk motivētu darbiniekus, varat piešķirt apbalvojumus un nozīmes saviem čaklākajiem darbiniekiem vai izmantot etalonus un līderu sarakstus.
Izmantojot šos līdzekļus klientu apkalpošanā, aģenti kļūst arvien aktīvāki un tiek veicināta veselīga konkurence. Rezultātā palielināsies produktivitāte un sadarbība.
Zvanu centra zināšanu bāze ir centralizēta, mākonī balstīta platforma, kurā tiek glabātas zināšanas ceļvežu un dokumentu veidā. Tā ir pieejama jebkurā laikā un no jebkuras ierīces.
Jo jūsu zināšanu bāze ir būtiska zvanu centra drošības procedūru daļa. Tā optimizē zvanu centra darbību, nodrošinot aģentiem ātru un vienkāršu piekļuvi vajadzīgajai informācijai.
Maksājumu karšu nozares datu drošības standarts (PCI DSS) ir drošības standartu kopums, kas izstrādāts, lai aizsargātu karšu turētāju datu pārraidi.
Tāpēc, ka PCI atbilstība ir nepieciešama visiem uzņēmumiem, kas apstrādā, glabā vai pārraida kredītkartes informāciju. Aizsargājot piekļuvi karšu turētāju datiem, varat nodrošināt uzņēmuma atbilstību PCI standartiem. Tas novērš datu pārkāpumus un aizsargā jūsu klientu informāciju.
Zvanu centra darbinieku apmācības sesijā iekļaujiet datu drošību. Šifrējiet visu kredītkaršu informāciju, kas tiek pārraidīta pa tālruni, un nekad nepierakstiet un neglabājiet kredītkaršu numurus. Pieprasīt darbiniekiem izmantot spēcīgas paroles, lai piekļūtu sistēmām, kas apstrādā vai glabā kredītkartes datus.
Zvanu centra programmatūras atjaunināšana, izmantojot jaunākos drošības pasākumus, ir ļoti svarīga.
Zvanu centra programmatūrai jāatbilst jaunākajiem drošības pasākumiem, lai aizsargātu zvanu centra datus.
Izvēloties zvanu centra programmatūru, sazinieties ar programmatūras pakalpojumu sniedzēju, vai tam ir atbilstības sertifikāts. Datu drošībai jābūt uzņēmuma galvenajai prioritātei.
Pajautājiet nozares speciālistiem, vai viņi iesaka šo programmatūru zvanu centriem un lasiet tiešsaistes atsauksmes, lai noskaidrotu, vai citiem zvanu centra speciālistiem ir pozitīva pieredze. Vienmēr varat arī sazināties ar zvanu centra drošības konsultantu, lai uzzinātu viņa viedokli par labāko atbilstības pārbaudes veidu.
Reāllaika brīdinājumi palīdzēs ātri atklāt un izmeklēt aizdomīgas aktivitātes un novērst datu noplūdi.
Nekavējoties saņemot brīdinājumu par nesankcionētu piekļuvi, varat veikt darbības, lai novērstu pārkāpumu.
Sazinieties ar zvanu centra programmatūras nodrošinātāju, lai uzzinātu, vai tie piedāvā drošības līdzekļus, kas ietver paziņojumus par nesankcionētu piekļuvi. Varat arī izveidot atsevišķu paziņojumu sistēmu, izmantojot šim nolūkam tādu rīku kā IFTTT, vai likt savai IT komandai iestatīt brīdinājumus, lai paziņotu par neautorizētu piekļuvi.
Cilvēciskās kļūdas ir viens no galvenajiem datu pārkāpumu cēloņiem. Automatizējot pēc iespējas vairāk zvanu centra procesu, varat palīdzēt novērst iespējamos drošības riskus.
Automatizējot zvanu centra uzdevumus, tiek palielināta iespēja tos izpildīt pareizi un droši. Tas arī palīdz atbrīvot darbinieku laiku, lai viņi varētu koncentrēties uz citiem uzdevumiem un uzlabot zvanu centra efektivitāti.
Nosakiet, kādiem uzdevumiem jūsu kontaktcentra aģentiem ir jāvelta visvairāk laika un vai tos var automatizēt. Dažus uzdevumus, piemēram, klientu apkalpošanu vai pārdošanu, nevar pilnībā automatizēt. Tomēr automatizāciju joprojām var izmantot procesa daļām, piemēram, sekošanai vai tikšanās plānošanai.
Piemēram, LiveAgent var automatizēt zvanu pārvirzīšanu pēc prioritātes vai izmantot automātisko atzvanu. Turklāt palīdzības dienestā var iestatīt automatizācijas nosacījumus, lai pārsūtītu pieteikumus noteiktām nodaļām, pievienotu birkas, atzīmētu pieteikumus kā surogātpastu vai atrisinātu tos.
Ir daudzas vispāratzītas drošības sistēmas, piemēram, ISO 27001, NIST 800-53 un COBIT.
Tas ļauj sekot drošības vadlīniju kopumam, kas jau ir izmēģināts un pārbaudīts. Tas arī ļauj citiem uzņēmumiem labāk izprast jūsu drošības stāvokli un auditoriem novērtēt jūsu atbilstību.
Pirmais solis ir noteikt, kurš regulējums ir visatbilstošākais jūsu uzņēmumam. Kad esat to izdarījis, varat sākt kartēt stingrās drošības pārbaudes, kas nepieciešamas sistēmai, un ieviest tās savā zvanu centrā.
Ja zvanu centrs sniedz starptautiskus pakalpojumus, jums ir jāapzinās atšķirīgie datu un privātuma standarti, kas pastāv katrā valstī, piemēram, GDPR.
Datu un privātuma standarti dažādās valstīs ir atšķirīgi, tāpēc ir svarīgi nodrošināt atbilstību standartiem vietās, kurās strādājat, lai izvairītos no sodiem.
Labākais veids, kā to izdarīt, ir konsultēties ar juristu vai atbilstības speciālistu, kurš pārzina to valstu standartus, kurās jūs darbojaties. Nevajadzētu paļauties uz vispārīgu padomu no interneta, jo standarti var mainīties un atrastā informācija var nebūt tā jaunākā.
Šifrēšana “no sākuma līdz beigām” ir drošības pasākums, kas šifrē datus avotā (nosūtītājs) un atšifrē tos tikai galamērķī (saņēmējs).
Tādējādi tiek nodrošināts, ka tikai sūtītājs un saņēmējs var piekļūt datiem un neļauj starpposmos tos atšifrēt vai lasīt.
Jums būs jāizvēlas ar zvanu centra programmatūru saderīgs “no sākuma līdz beigām” šifrēšanas risinājums. Kad esat to izvēlējies, varat sākt zvanu centra zvanu šifrēšanu.
Hakeri nepārtraukti meklē jaunus veidus, kā izmantot drošības ievainojamības sistēmās, un zvanu centri nav izņēmums. Patiesībā viņu darba specifikas dēļ viņi var būt vēl neaizsargātāki kā citi uzņēmumi.
Viens no lielākajiem draudiem zvanu centra drošībai ir datu noplūde. Tā var notikt vairākos veidos, piemēram, darbinieks nejauši izsūta slepenu informāciju nepareizai personai vai hakeri iegūst fizisku piekļuvi sistēmām un zog datus. Tātad, kā jūs varat aizsargāt uzņēmumu?
Izglītojot darbiniekus par drošības svarīgumu un pareizi apstrādājot sensitīvu informāciju. Īstenojot stingrus noteikumus un procedūras sensitīvu datu apstrādei. Izmantojiet datu šifrēšanu, lai aizsargātu informāciju gan tranzītā, gan miera režīmā. Regulāri uzraugiet sistēmas, lai konstatētu neatļautas piekļuves pazīmes.
Vēl viens liels drauds zvanu centra drošībai ir nesegmentētie tīkli, kas nozīmē, ka tīkls, ko izmanto zvanu centrs nav atdalīts no pārējā uzņēmuma tīkla. Tā var būt problēma, jo tad drošības pārkāpums citā tīkla daļā var ietekmēt arī zvanu centru.
Tāpēc zvanu centru no pārējā uzņēmuma tīkla ir svarīgi segmentēt ar ugunsmūriem vai virtuālajiem privātajiem tīkliem (VPN).
Tāpat ir svarīgi ieviest drošības noteikumus un procedūras, kas ierobežo piekļuvi zvanu centra tīklam. Piekļuve drīkst būt tikai pilnvarotiem darbiniekiem, un viņiem jābūt iespējai to darīt tikai no apstiprinātām vietām.
Pikšķerēšana ir kiberuzbrukumu veids, kur iesaistīti hakeri, kas sūta krāpnieciskus e-pastus vai ziņas, mēģinot maldināt cilvēkus, lai tie sniegtu tiem sensitīvu informāciju. Tā var būt zvanu centru problēma, jo darbiniekus var piekrāpt, lai tie hakeriem nodrošinātu piekļuvi sistēmai.
Lai palīdzētu aizsargāties pret pikšķerēšanas uzbrukumiem, ir svarīgi izglītot darbiniekus par to, kā viņus atpazīt. Ieteicams arī ieviest drošības pasākumus, piemēram, divfaktoru autentifikāciju, kas apgrūtina hakeru piekļuvi sistēmām.
Sociālās inženierijas shēmas kļūst arvien sarežģītākas, un zvanu centra darbinieki bieži vien ir pirmā aizsardzības līnija pret šādiem uzbrukumiem. Hakeri izmanto sociālās inženierijas shēmas, lai apmānītu darbiniekus sensitīvas informācijas izpaušanā vai dotu hakeriem piekļuvi sistēmai.
Izglītība ir labākais veids, kā aizsargāties pret sociālās inženierijas uzbrukumiem. Darbiniekiem vajadzētu būt informētiem par “sarkanajiem karodziņiem”, piemēram, negaidītiem informācijas pieprasījumiem vai zvaniem no nepazīstamiem numuriem.
Izspiešanas programmatūra un ļaunprogrammatūra abas ir ļaunprātīgas programmatūras, ko var izmantot, lai uzbruktu zvanu centriem. Izspiešanas programmatūru var izmantot, lai aizšifrētu sensitīvus datus un pieprasītu izpirkumu par atšifrēšanas atslēgu, bet ļaunprogrammatūru var izmantot, lai atspējotu sistēmas vai nozagtu datus.
Tādu drošības pasākumu īstenošana kā šifrēšana un regulāra dublēšana var palīdzēt novērst šāda veida uzbrukumus. Ir arī ieteicams ieviest drošības noteikumus, kas darbiniekiem pieprasa ziņot par aizdomīgiem e-pastiem vai ziņām.
While VoIP is generally considered to be more secure than traditional phone lines, there are still some risks associated with it. For example, if your VoIP system is not properly configured, it may be possible for hackers to eavesdrop on your calls. However, if you're using call encryption and safe call center software that is compatible with all the regulations and security standards then you have nothing to worry about.
IVR is a type of automated call system that allows customers to interact with a company via phone by inputting their responses to pre-recorded questions. IVR systems are generally considered to be very secure, as they do not require any human interaction and all calls are typically recorded.
Encryption is a process by which readable data is converted into an unreadable format. This ensures that only authorized individuals can access the information. Encryption is often used in conjunction with other security measures, such as passwords or biometrics, to further secure data. So as long as the encryption keys are kept safe, this can be an extremely effective way to secure data.
It protects your customers' information from being accessed by unauthorized individuals. Additionally, it can help prevent fraud and other types of cybercrime. Improving the security of your call center can also help to increase customer satisfaction and build trust in your brand.
They should use a secure internet connection (no public networks) to protect remote access, create and manage strong passwords, only access their work accounts from trusted devices, and be sure to log out of their accounts completely when they're finished working. By following these simple security measures, work-from-home call center agents can help protect their work data and information.
Esi pirmais, kas saņem ekskluzīvus piedāvājumus un jaunākās ziņas par mūsu produktiem un pakalpojumiem tieši savā e-pastā.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem