Zvanu centra pārejas kontrolsaraksts

Zvanu centra pārejas kontrolsaraksts

Vai pašlaik esat sava zvanu centra pārejas procesā uz jaunu programmatūras nodrošinātāju? Lai atvieglotu vienmērīgu pāreju, iespējams, vēlēsities sekot šim kontrolsarakstam.

Veltot laiku pareizai rīcībai, varat izvairīties no iespējamām problēmām un nodrošināt, ka klienti turpina saņemt labāko pakalpojumu.

Zvanu centra pārejas kontrolsaraksta svarīgums

Jūs pieņēmāt lēmumu mainīt kontaktu centra pakalpojumu sniedzējus kāda noteikta iemesla dēļ.

Neatkarīgi no tā, vai vēlaties ietaupīt naudu, uzlabot klientu apkalpošanu vai atjaunināt programmatūru, ir svarīgi nodrošināt, lai pāreja būtu pēc iespējas vienmērīgāka. Veiksmīga pāreja ir ļoti svarīga jebkuram zvanu centram, jo slikti veikta pāreja var izmaksāt jūsu uzņēmumam laiku un daudz naudas.

Izmantojot šo kontrolsarakstu, varat nodrošināt, ka tiek ņemti vērā visi pārejas aspekti, sākot ar datu migrāciju un beidzot ar darbinieku apmācību.

Kas būs ieguvēji no zvanu centra pārejas kontrolsaraksta?

  • projekta komanda
  • vadības komanda
  • biznesa īpašnieki
  • komandu vadītāji
  • uzņēmuma akcionāri

Zvanu centra pārejas kontrolsaraksts ir visaptveroša rokasgrāmata galvenajām ieinteresētajām personām, kas iesaistītas pārejas procesā. Tāpēc neatkarīgi no tā, kāda ir jūsu loma, mūsu kontrolsaraksts palīdzēs nodrošināt netraucētu pārejas procesa pabeigšanu.

Apskatiet zvanu centra pārejas kontrolsarakstu

Zvanu centra pārejas kontrolsaraksts

Pirms svarīgu lēmumu pieņemšanas ir svarīgi izprast sava uzņēmuma vajadzības un zvanu centra mērķus.

Kāpēc ir svarīgi izprast uzņēmuma vajadzības?

Ja neizprotat sava uzņēmuma vajadzības, iespējams, ka jaunā pakalpojumu sniedzēja funkcijas var jūs pārāk viegli iespaidot. Lai gan tās var būt pievilcīgas, tomēr var nebūt tās, kas uzņēmumam nepieciešamas mērķu sasniegšanai.

Kā izprast uzņēmuma vajadzības?

Apsēdieties kopā ar komandu un apspriediet, ko meklējat jaunajā pakalpojumu sniedzējā. Pajautājiet viņiem par pieredzi ar pašreizējo zvanu centra programmatūru un to, ko viņi vēlētos redzēt starp uzlabojumiem.

Collecting these information w

Šīs informācijas apkopošana palīdzēs izprast uzņēmuma prasības un nodrošināt to izpildi pārejas procesā.

Darba intervija
avots: myperfectresume.com

Kādus rīkus izmantot uzņēmuma vajadzību izpratnei?

  • intervijas ar vadību
  • komandas biedru aptaujas
  • klientu apkalpošanas nodaļas apkopotie dati

Ja zināt pašreizējā pakalpojumu sniedzēja gan pozitīvos, gan negatīvos aspektus, varat iegūt labāku priekšstatu par meklējamo ideālo.

Kāpēc pašreizējā pakalpojumu sniedzēja analīze ir svarīga?

Reālistisks skatījums uz pašreizējo pakalpojumu sniedzēju ir svarīgs, lai neradītu nepamatotas cerības.

Klientu apkalpošanas analīze - ilustrācija

Kā veikt pašreizējā pakalpojumu sniedzēja analīzi?

Vispirms apkopojiet datus no komandas locekļiem, klientiem un vadības. Pajautājiet viņiem par pieredzi ar pašreizējo programmatūru, piemēram, par to, kas viņiem patīk un kādas funkcijas viņi lieto.

Pārskatiet klientu apkalpošanas datus, lai uzzinātu, cik sūdzību bijušas. Meklējiet sakarības, kas palīdzēs saprast, kas nogājis greizi ar pašreizējo nodrošinātāju.

Kādus rīkus izmantot pašreizējā pakalpojumu sniedzēja analīzei?

  • intervijas ar komandas locekļiem
  • komandas locekļu aptaujas
  • klientu apkalpošanas nodaļas apkopotos datus

Kad esat labi izpratis sava uzņēmuma vajadzības, uzrakstiet kritērijus jaunajam pakalpojumu nodrošinātājam.

Kāpēc rakstīt kritēriju sarakstu ir svarīgi?

Tas ļaus salīdzināt pakalpojumu nodrošinātājus un izvēlēties jums piemērotāko variantu.

Kritēriju noteikšana

Kā uzrakstīt kritēriju sarakstu?

Sāciet ar visu jūsu uzņēmumam svarīgo funkciju izdiskutēšanu, pēc tam sakārtojiet tās atbilstoši svarīgumam. Varat meklēt tādus faktorus kā:

  • bezmaksas izmēģinājums
  • palīdzības dienests pieejams 24/7
  • integrēts CRM
  • viedā zvanu pārvirzīšana
  • personalizācija
  • funkcijas, kas uzlabo aģenta produktivitāti
  • neierobežots zvanu ieraksts
  • lietotāju skaits
  • cena

Kādus rīkus izmantot kritēriju saraksta rakstīšanai?

  • prāta vētras organizēšana ar komandas dalībniekiem
  • Excel vai Google Docs tabulas izveide
  • svarīgāko funkciju reitinga sakārtošana

Izmantojot kritēriju sarakstu, iespējams, ievērojami samazināsies potenciālo pakalpojumu sniedzēju skaits. Tāpēc jums būs nedaudz vieglāk pieņemt lēmumu. Tagad ir laiks rakt dziļāk un atrast vairāk informācijas par atlikušajiem pakalpojumu sniedzējiem.

Kāpēc ir svarīgi veikt dziļākus pētījumus?

Tas nodrošina, ka jūsu lēmums ir labi pārdomāts un jūs minimizējat risku ieguldīt nepareizā zvanu centra programmatūras risinājumā.

LiveAgent klientu atsauksmes

Kā veikt dziļākus pētījumus?

Katram pakalpojumu sniedzējam ir sava mājaslapa, kurā var atrast daudz informācijas par tā pakalpojumiem. Meklējiet gadījumu piemērus un atsauksmes no klientiem, kuri ir izmantojuši programmatūru, un caurskatiet sociālo mediju kanālus (Twitter, Facebook, LinkedIn), lai noskaidrotu, ko cilvēki saka par pakalpojumu sniedzēju.

Kādus rīkus izmantot dziļākas izpētes veikšanai?

  • katra pakalpojumu sniedzēja mājaslapu
  • atsauksmes no klientiem
  • LinkedIn
  • industrijas grupas

Ir noderīgi pārbaudīt, vai rīki, ko izmanto potenciālais zvanu centra pakalpojumu sniedzējs, ir saderīgi ar tiem, kurus izmantojat pašlaik. Vajadzētu arī noskaidrot, kādas funkcijas tas piedāvā un vai tajās ir viss, kas nepieciešams.

Kāpēc ir svarīgi pārbaudīt rīkus un funkcijas?

Dažiem pakalpojumu sniedzējiem ir savi rīki, kas var sarežģīt pārejas procesu. Piemēram, var rasties problēmas, ja tie nav saderīgi ar CRM sistēmu, kuru izmantojat.

Kā pārbaudīt potenciālo pakalpojumu sniedzēju piedāvātos rīkus un funkcijas?

Katra potenciālā pakalpojumu sniedzēja mājaslapā būtu jābūt daudz informācijai par viņu pakalpojumiem, ieskaitot sarakstu ar rīkiem, ar kuriem tos var integrēt.

Aplūkosim LiveAgent – tajā ir daudz paplašinātu funkciju. Lai arī plašais iespēju klāsts sākumā varētu šķist nomācošs, par laimi, tas piedāvā bezmaksas izmēģinājumu, tāpēc varat izlemt, vai tas jums ir atbilstošākais, neiztērējot nekādu naudu.

LiveAgent cenas

Pirms pieņemt jebkādus lēmumus, ir svarīgi izprast visus sarežģītos datus par sniegtajām funkcijām un integrācijām.

Kādus risinājumus izmantot pieejamo funkciju un rīku pārbaudei?

  • katra potenciālā pakalpojumu sniedzēja mājaslapu
  • atbalsta centru
  • bezmaksas izmēģinājumu

Pēc izpētes veikšanas jums vajadzētu būt dažiem pakalpojumu sniedzējiem, kas atbilst visiem sarakstā minētajiem kritērijiem.

Kāpēc ir svarīgi sašaurināt jūsu sarakstu?

Šis solis palīdzēs koncentrēties uz tiem pakalpojumu sniedzējiem, kas vislabāk atbilst jūsu uzņēmumam. Šī pieeja ietaupa laiku novērtēšanas procesā.

LiveAgent kalkulators to tiešsaistes čta piedāvātāju salīdzināšanai

Kā sašaurināt sarakstu?

Nosakiet katra kritērija svaru, izvērtējot tā svarīgumu (ja neesat to paveicis jau iepriekš). Salīdziniet katru pakalpojumu sniedzēju ar jūsu noteiktajiem kritērijiem un izslēdziet tos, kas neatbilst jūsu vēlmēm.

Pēc tam varat novērtēt katru pakalpojumu sniedzēju atkarībā no tā piedāvāto līdzekļu skaita, reizinot katru kritēriju ar svaru un sasummējot rezultātus. Pakalpojumu sniedzējiem ar visaugstākajiem rezultātiem vajadzētu būt tiem, kurus ir vērts apsvērt.

Kādu rīku izmantot saraksta sašaurināšanai?

  • Salīdzināšanas tabulu Google Docs vai Excel

Vienīgais veids, kā gūt pilnīgu izpratni par to, kā risinājums darbojas, ir piereģistrēties uz izmēģinājuma versiju un izmēģināt to pašam.

Kāpēc testēšana ir svarīga?

Šī ir iespēja redzēt, cik labi programmatūra darbojas jūsu vidē un vai tā atbilst visām jūsu cerībām.

Kā notestēt pakalpojuma sniedzējus?

Sazinieties ar katru potenciālo pakalpojuma sniedzēju un palūdziet izmēģinājuma versiju vai demonstrāciju. Daži pakalpojumu sniedzēji var lūgt sazināties ar viņiem pa tālruni, tāpēc ir svarīgi sagatavot jautājumu sarakstu.

Padoms. Neaizmirstiet izmēģinājuma laikā izdarīt piezīmes, lai atcerētos, kas jums patika un nepatika saistībā ar konkrēto pakalpojumu sniedzēju.

LiveAgent izmēģinājuma konts

Kādus rīkus izmantot testēšanai?

  • katra pakalpojumu sniedzēja kontaktformu
  • katra pakalpojuma sniedzēja tālruņa numuru
  • tabulu piezīju veikšanai

Izvērtējot visus iespējamos pakalpojumu sniedzējus, jums būs jāpieņem lēmums un jāizvēlas kāds no tiem.

Kāpēc lēmumu pieņemšana ir svarīga?

Iespējams, tas ir vissvarīgākais procesa posms. Jo ilgāk gaidīsiet, jo vairāk laika paies bez pārmaiņām jūsu uzņēmumā.

Cilvēki balso

Kā pieņemt lēmumu?

Jums jāapsver visus līdz šim izdarītos secinājumus un jāatlasa pakalpojumu sniedzējs, kas ir piemērots jums un jūsu uzņēmumam.

Padoms. Ja nevarat izlemt, apsveriet iespēju nobalsot savā uzņēmumā (ja visi ir pārbaudījuši ikkatru zvanu centra programmatūras risinājumu).

Kādu rīku izmantot lēmuma pieņemšanai?

  • balsošanu programmā Google Docs vai Excel

Tagad, kad zināt, kura būs nākamā zvanu centra programmatūra, ir pienācis laiks sazināties ar pakalpojumu sniedzēju un izrunāt detalizētu informāciju.

Kāpēc ir svarīgi sazināties ar pakalpojumu sniedzēju?

Lai iegūtu vairāk informācijas par to, kas jādara, lai pārslēgšanās notiktu.

Kā sazināties ar pakalpojumu sniedzēju?

Parasti jums ir jāsniedz informācija par jūsu uzņēmumu un nepieciešamā pakalpojuma veidu. Sagatavojiet detalizētu uzdodamo jautājumu sarakstu.

LiveAgent galvenās lapas kājene un tiešsaistes čats

Kādu rīku izmantot, lai sazinātos ar pakalpojumu sniedzēju?

  • tālruni, e-pastu vai kontaktformu tā mājaslapā

Pēc vienošanās ir pienācis laiks parakstīt līgumu un veikt pārslēgšanu.

Kāpēc līguma parakstīšana ir svarīga?

Šis dokuments saista abas puses ar vienošanos un sniedz pārliecību, ka visi zina, par ko viņi vienojas.

Kā parakstīt līgumu?

Pakalpojumu sniedzēji parasti nosūta jums līgumu parakstīšanai un atgriešanai, vai, kā LiveAgent, jūs vienkārši abonējat šo rīku un sākat to uzreiz izmantot.

LiveAgent Pieņemšana

Līgumā būtu jābūt iekļautam:

  • pakalpojumu sniedzēja nosaukums
  • klienta nosaukums
  • sniegtā pakalpojuma veids
  • līguma ilgums
  • cena un maksājuma nosacījumi
  • pakalpojuma līmeņa līgums (SLA)
  • cita būtiska informācija (piemēram, līguma izbeigšanas vai konfidencialitātes klauzula)

Kādus rīkus izmantot līguma parakstīšanai?

  • Google Docs vai PDF dokuments

Mēs sākam sagatavošanās posmu. Tas, kā notiek pāreja, var būtiski ietekmēt iznākumu. Šis process nevar sākties bez detālizēta plāna.

Kāpēc detālizēta plāna izveide ir svarīga?

Ja nebūs projekta pārejas plāna, visticamāk, palaidīsiet garām kādus soļus un pāreja būs sarežģītāka, nekā nepieciešams. Vēl vairāk, plāna trūkums var izraisīt haosu uzņēmumā un negatīvi ietekmēt jūsu darbinieku darbu.

Kā izveidot detalizētu plānu?

Labākais veids, kā to izdarīt, ir nākt klajā ar laika grafiku un uzskaitīt visus paveicamos uzdevumus. Mūsu zvanu centra kontrolsaraksts šeit var būt parocīgs, jo tajā ir iekļautas visas veicamās darbības.

Uzdevumi būtu jāpiešķir konkrētiem cilvēkiem, lai visi zinātu, kurš par ko ir atbildīgs. Lai procesu varētu efektīvi organizēt, ļoti svarīga ir laba pārejas plānošana.

Izveidojiet plānu

Kādu rīku izmantot detalizēta plāna izveidei?

  • laika skalu – Google Docs vai Excel
  • uzdevumu sarakstu – Google Docs, Excel vai Word dokumentu
  • Asana, Trello vai Basecamp – uzdevumu izpildes kontrolei

Tagad ir pienācis laiks koncentrēties uz funkcijām, kuras vēlaties redzēt jaunajā zvanu centra programmatūrā.

Kāpēc ir svarīgi izlemt par konkrētajām funkcijām?

Ir svarīgi saprast, ko meklējat, un dalīties šajā informācijā ar pakalpojumu sniedzēju. Tā jums ir lielāka iespēja iegūt jūsu vajadzībām atbilstošu programmatūru.

LiveAgent - Kas ir tiešsaistes čata programmatūra?

Kā izlemt par konkrētajām funkcijām?

Ir dažas lietas, kas jums būtu jāņem vērā:

  • jūsu uzņēmuma veids
  • jūsu uzņēmuma izmērs
  • kādas funkcijas ir pieejamas un kādas – nepieciešamas

Kādu rīku izmantot, lai izlemtu par konkrētajām funkcijām?

  • domu kartēšanas programmatūra, piemēram, MindNode vai Freemind

Viens no svarīgākajiem uzdevumiem pārejas laikā ir datu pārsūtīšana no pašreizējā programmatūras risinājuma uz jauno.

Kāpēc esošo datu pārsūtīšana ir svarīga?

Tas nodrošina, ka netiek zaudēta visa vērtīgā informācija un darbinieki var turpināt darbu bez pārtraukuma.

Kā pārsūtīt esošos datus?

Labākais veids, kā to izdarīt, ir izmantot datu migrācijas rīku. Tas palīdzēs ātri un vienkārši pārsūtīt visu informāciju no vienas sistēmas uz citu, kā arī novērst datu zudumu pārejas laikā.

Ja nezināt, kā rīkoties droši un droši, vienmēr varat lūgt palīdzību pakalpojuma sniedzējam. Viņam būtu jābūt iespējai jums palīdzēt šajā procesā.

Migrējiet datus uz LiveAgent pašu spēkiem

Kādu rīku izmantot esošo datu pārsūtīšanai?

  • datu migrēšanas rīki — DMTool vai Data Loader

Pirms pārejas jums obligāti jāiepazīstina sava komanda ar jauno programmatūru.

Kāpēc iepazīstināšana ir svarīga?

Izmantojot apmācību programmu, varat palīdzēt komandai saprast, kā lietot jauno programmatūru un ātri sākt darbu. Tas arī palīdzēs jūsu aģentiem pierast pie jaunās programmatūras un tās funkcijām.

Iepazīstināšana ar jaunu komandas locekli

Kā iepazīstināt komandu ar jauno zvanu centra programmatūru?

Labākais veids, kā to izdarīt, ir izmantot apmācību programmu, kas palīdzēs jūsu komandai apgūt jaunās programmatūras lietošanu un ātri sākt darbu. Ir svarīgi pārbaudīt, vai visi pārzina jauno sistēmu, pirms pārslēdzaties uz to pilnībā.

Pāreja nedrīkst negatīvi ietekmēt zvanu centra darbplūsmu. Nodrošiniet atbilstošu apmācības periodu, lai visi būtu gatavi izmantot jauno programmatūru.

Kādu rīku izmantot komandas iepazīstināšanai?

  • mācību sesijas – PowerPoint, Keynote vai Google Slides
  • rokasgrāmatas un palīdzības rakstus – PDF failus vai Word dokumentus
  • video pamācības
  • darbinieku rokasgrāmatu
  • regulāras konsultācijas un papildu apmācību interesentiem

Lai izvairītos no kavēšanās, ir svarīgi ievērot plānoto termiņu.

Kāpēc termiņa ievērošana ir svarīga?

Ja neievērojat termiņu, tas aizkavēs visu procesu un var radīt problēmas zvanu centram.

Kā ievērot termiņu?

Izvēlieties pārejas projekta vadītāju un pārliecinieties, ka visi zina, kad tuvojas termiņš. To darot, sekojat līdzi visam un pārliecinieties, vai viss ir izdarīts laikā.

Kādu rīku izmantot, lai ievērotu termiņu?

  • laika skalu – Google Docs vai Excel
  • uzdevumu sarakstu – Google Docs, Excel vai Word dokumentu
  • Asana, Trello vai Basecamp uzdevumu izpildes kontrolei

Pirms pārslēgšanās uz jauno programmatūru neaizmirstiet veikt testu.

Kāpēc ir svarīgi veikt testu?

Tas jums palīdzēs garantēt, ka viss darbojas pareizi un pāreja notiek raiti. Tas arī dos iespēju novērst jebkādas problēmas pirms palaišanas.

pastkastes kopīgošanas risinājums-ilustrācija

Kā veikt testu?

Labākais veids, kā to izdarīt, ir pilotgrupas izmantošana. Lieciet dažiem darbiniekiem notestēt jauno programmatūru, lai pārliecinātos, vai tā ir gatava lietošanai. Tas dod iespēju saņemt atsauksmes no viņiem.

Kādu rīku izmantot testa veikšanai?

  • pilotgrupu – testa lietotāji, zvanu centra aģentu grupas pārstāvji vai brīvprātīgie
  • testa plānu – dokumentu ar soļiem, kas jāveic testa laikā
  • testēšanas rīkus – testēšanai izmantojamā programmatūra, piemēram, Selēns vai Appium

Tiklīdz esat gatavs, pārejiet uz jauno programmatūru un sāciet to lietot.

Nodrošiniet, lai tiktu nodrošināta konsekventa veiktspēja, regulāri pārbaudot jauno programmatūru.

Kāpēc ir svarīgi veikt regulāras pārbaudes?

Ja atklājas kādas problēmas, tās varēs ātri novērst. Tas palīdzēs arī pārliecināties, ka pāreja noritējusi gludi un jaunā programmatūra darbojas pareizi.

Kā veikt regulāras pārbaudes?

Vislabākais veids ir izmantot kvalitātes nodrošināšanas komandu, lai tā palīdzētu pārbaudīt jauno programmatūru un noteikt, vai tā atbilst jūsu vajadzībām. Ja jums ir šāda komanda, varat cieši sekot zvanu veiktspējai, klientu apmierinātībai, kā arī saņemt atsauksmes no tās, lai pārliecinātos, ka zvanu centrs nodrošina vislabāko iespējamo pakalpojumu.

Veiktspējas atskaite Klientu atbalsta programmatūrā - LiveAgent

Kādu rīku izmantot regulāru pārbaužu veikšanai?

  • kontrolsarakstu – dokumentu, kurā uzskaitīti elementi, kas jāpārbauda procesa gaitā
  • uzraudzības rīku – AppDynamics, New Relic vai citu veiktspējas uzraudzības programmatūru
  • vairāki zvanu centra programmatūras nodrošinātāji (piemēram, LiveAgent) piedāvā savu veiktspējas analīzes rīku, novēršot vajadzību pēc ārējiem rīkiem

Regulāri tiecieties ar saviem aģentiem, lai iegūtu viņu atsauksmes un uzzinātu, kā viņiem klājas.

Kāpēc ir svarīgi rīkot pārskata sanāksmes ar aģentiem?

Viņi varēs sniegt atsauksmes un pastāstīt, ko domā par jauno programmatūru. Tas arī dos iespēju redzēt, kā viņiem klājas un vai viņiem ir nepieciešama kāda palīdzība.

Klientu apkalpošanas pārstāvji notur sanāksmi

Kā rīkot pārskata sanāksmes ar aģentiem?

Iepriekš nosakiet laiku un datumu un noteikti izsūtiet darba kārtību, lai palīdzētu tiem sagatavoties sanāksmei. Tikšanās laikā noteikti apjautājieties par viņu pieredzi darbā ar jauno programmatūru un par to, vai jūs kaut ko varat uzlabot.

Kādu rīku izmantot pārskata sanāksmju rīkošanai?

  • sapulces sagatave – dokuments ar jautājumiem, kas jāizskata
  • aģentu atsauksmes – dokuments, kas apkopo aģentu atsauksmes
  • sapulces piezīmes – dokuments piezīmju fiksēšanai
  • videokonferenču noturēšanas rīkus – Zoom, Skype vai Google Hangouts

Tiklīdz saņemat atsauksmes no klientiem un darbiniekiem, sistēma ir jāuzlabo. Zvanu centra programmatūras pāreja ir process, tāpēc laika gaitā jums būs jāveic dažas korekcijas.

Kāpēc ir svarīgi veikt nepieciešamās korekcijas?

Izmaiņas jāveic ikreiz, kad kaut kas nedarbojas pareizi vai, ja vēlaties uzlabot klientu apkalpošanu.

Tīmekļa izstrādātājs

Kā veikt nepieciešamās korekcijas?

Jāatrod iespēja trūkumu uzlabojumiem un attiecīgi jāveic izmaiņas. Tas var nozīmēt izmaiņas programmatūrā, procesā vai pat komandā.

Dažreiz ir jāizmēģina dažādas idejas, lai redzētu, kas vislabāk noder jūsu uzņēmumam un tā klientiem.

Kādu rīku izmantot, lai veiktu vajadzīgos pielāgojumus?

  • korektīvo pasākumu plānu
  • atskaites

Zvanu centra nodrošinātāja kritēriju piemēri

  • Bezmaksas izmēģinājuma vai demonstrācijas versijas pieejamība:

Pirms pirkuma veikšanas vienmēr ieteicams izmēģināt jebkuru potenciālo zvanu centra programmatūras risinājumu. Lielākā daļa pakalpojumu nodrošinātāju piedāvā kaut kāda veida bezmaksas izmēģinājumu vai demonstrāciju, lai varētu pārliecināties par platformas iespējām un funkcionalitāti.

  • Lietošanas vieglums:

Zvanu centra programmatūrai jābūt jūsu komandai viegli lietojamai. Saskarnei jābūt intuitīvai un funkcijām viegli piekļūstamām.

  • Tehniskais atbalsts:

Ir svarīgi, lai, pārejot pie jauna zvanu centra pakalpojumu nodrošinātāja, jums būtu piekļuve labam tehniskajam atbalstam. Noskaidrojiet pie pakalpojumu nodrošinātāja, vai ir pieejams atbalsts un cik ilgs laiks nepieciešams, lai saņemtu atbildi uz atbalsta pieteikumiem.

  • Integrācija:

Zvanu centra programmatūrai jāspēj viegli integrēties ar esošajām sistēmām, ietaupot laiku un nesarežgot pārejas procesu.

  • Skaidri saprotamas cenas:

Pieņemot lēmumu, neaizmirstiet ņemt vērā pakalpojuma izmaksas. Gādājiet, lai jūsu saņemtais labums būtu naudas vērts un jūs precīzi zinātu, par ko jūs maksājat.

  • Drošība:

Pārliecinieties, ka izvēlētajam pakalpojumu nodrošinātājs izvēlas piemērotu drošības protokolu. Jūsu datiem un klientu informācijai visu laiku jābūt drošai un drošībā.

  • Apmācības programmma:

Pakalpojumu nodrošinātājam ir jāpiedāvā arī vispusīga apmācības programma jūsu komandai. Tam jāspēj nodrošināt visus vajadzīgos resursus un atbalstu.

  • Daudzkanālu aģenta darbvirsma:

Pakalpojumu nodrošinātājam jāpiedāvā arī daudzkanālu aģenta darbvirsma. Tas ļauj jūsu aģentiem apstrādāt visus kanālus (balsi, čatu un e-pastu) no vienotas saskarnes.

  • Paplašināta funkcionalitāte:

Zvanu centra programmatūrai ir jāpiedāvā virkne paplašinātu funkciju, piemēram, viedā zvanu pārvirzīšana, automātiska zvanu sadale un IVR.

  • Vēstures atskaites:

Pakalpojumu sniedzējam ir jāpiedāvā arī vēsturiskas atskaites, lai varētu izsekot zvanu centra veiktspējai un noteikt jomas uzlabojumiem.

  • Personiskā piemērotība:

Visbeidzot, neaizmirstiet ņemt vērā pakalpojumu nodrošinātāja personisko piemērotību. Ja viņiem ar jums ir līdzīga uzņēmuma kultūra, jums vajadzētu justies ērti sadarbojoties.

Meklējot jaunu zvanu centra risinājumu, izanalizējiet šos kritērijus. Veicot izpēti, jūs varēsit pieņemt apzinātu lēmumu, kas ir piemērots jūsu uzņēmumam.

Nav nekas daudz labāks par LiveAgent, ja runa ir par klientu apkalpošanu. Tas iekļauj visas iepriekš minētās funkcijas, kā arī daudzas citas — sazinieties ar saviem klientiem visos kanālos bez traucējumiem, visu no vienas vietas.

Izmantojot tā reāllaika analīzi, jebkurā brīdī varēsit redzēt, kā darbojas zvanu centrs. Vai vēlaties to izmēģināt?

Zvanu centra pārejas kontrolsaraksta kopsavilkums

Izpētes Fāze

  1. Izprotiet jūsu uzņēmuma vajadzības
  2. Veiciet patreizējā nodrošinātāja analīzi
  3. Uzrakstiet kritēriju sarakstu
  4. Veiciet katra “kandidāta” dziļāku izpēti
  5. Pārbaudiet rīkus un līdzekļus, ko piedāvā potenciālais pakalpojumu nodrošinātājs

Izvēles Fāze

  1. Sašauriniet savu potenciālo nodrošinātāju sarakstu
  2. Notestējiet dažus nodrošinātājus, izmantojot izmēģinājuma versiju vai demonstrāciju
  3. Pieņemiet lēmumu
  4. Sazinieties ar nodrošinātāju
  5. Parakstiet līgumu

Sagatavošanās Fāze

  1. Izveidojiet sīki izstrādātu plānu
  2. Izlemiet par atsevišķām funkcijām
  3. Pārceliet esošos datus uz jauno programmu
  4. Iepazīstiniet savu komandu ar jauno programmatūru

Ieviešanas Fāze

  1. Ievērojiet plānā noteiktos termiņus
  2. Veiciet izmēģinājumu
  3. Sāciet darbu ar jauno zvanu centra programmatūru

Uzturēšanas Fāze

  1. Veiciet regulāras pārbaudes
  2. Organizējiet ar aģentiem pārskata sanāksmes
  3. Veiciet nepieciešamās korekcijas

Zvanu centra nodrošinātāja kritēriju piemēri:

  • Bezmaksas izmēģinājuma vai demonstrācijas versijas pieejamība
  • Lietošanas vieglums
  • Tehniskais atbalsts
  • Integrācija
  • Skaidri saprotamas cenas
  • Drošība
  • Apmācību programma
  • Daudzkanālu aģenta darbavirsma
  • Paplašināta funkcionalitāte
  • Vēstures atskaites
  • Personiskā piemērotība

Frequently asked questions

Kas būtu jāiekļauj zvanu centra pārejas plānā?

Zvanu centra pārejas plānā būtu jāiekļauj: kritēriji jauna pakalpojumu sniedzēja izvēlei, pārejas procesā nepieciešamie soļi, kurš būs atbildīgs par katru darbību, kādi resursi ir nepieciešami un kad notiks pāreja.

Kā es varu sagatavoties zvanu centra pārejai?

Izlasiet mūsu kontrolsarakstu, kas palīdzēs sagatavoties zvanu centra pārejai. Noteikti apsveriet jauna pakalpojumu sniedzēja izvēles kritērijus. Iepazīstieties arī ar pārejas procesā nepieciešamajiem soļiem.

Kāds ir visa zvanu centra pārejas procesa kopējais laiks?

Visa zvanu centra pārejas procesa kopējais laiks mainās atkarībā no pašreizējā pakalpojumu sniedzēja un jūsu izvēlētā jaunā pakalpojumu sniedzēja. Tas var ilgt no vairākām nedēļām līdz dažiem mēnešiem.

Kas ir zvanu centra pārejas process?

Zvanu centra pārejas process ir darbību kopums, kas jāveic, lai pārslēgtos no pašreizējā programmatūras sniedzēja uz jaunu.

Saistīti Resursi

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju