Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Zvanu Centra Atbilstība

Zvanu centra atbilstības definīcija

Tātad, kas ir zvanu centra atbilstības definīcija? Atbilstība nozīmē atbilstību iestatītiem noteikumiem/pasūtījumiem. Tātad, tā ir atbilstība noteiktiem zvanu centra noteikumiem. Piemēram, zvanu centra drošība un PCI atbilstība

Zvanu centra drošība

Drošības centra programmatūras drošība ir ļoti svarīgs tās komponents. Mēs varam sastaties ar nopietnām ievainojamībām, piemēram, zināšanu pārvaldības sistēmām, darbinieku ieejas un autorizācijas punktos, kā arī e-pastu. Zvanu centram ir svarīgi izmantot jaunākās paaudzes drošības protokolus. Tādējādi uzņēmuma datus iespējams glabāt virtuālā datu telpā.. Tas savukārt palīdz palielināt produktivitāti un samazināt darbības izmaksas.

Personālo datu apdraudējums

Apdraudējumi, ar kuriem sastopas dažādos uzņēmumos, piemēram, veselības aprūpes pakalpojumu sniedzēji, finanšu iestādes un pat patērētāju pakalpojumu uzņēmumi. Šie apdraudējumi beigu beiegās ietekmē zvanu centrus. Zvanu centri parasti izmanto Personiski identificējamo informācija (PII), lai divreiz pārbaudītu zvanītāja datus. Ja informācija par bankas kartēm, e-pasta adresēm un dzimšanas datumu, ir iepriekš noplūdināta, pastāv risks, ka klientu dati būs zem liela apdraudējuma.

Iekšējie apdraudējumi

Ir vairāki iekšējie zvanu centra drošības politikas apdarudējumi. Tie var būt dažādu veidu:

Pagaidu darbinieki

Katrā organizācijā ir daži pagaidu darbinieki, kas var būt ieinteresēti maksimāli izmantot īstermiņa darba ispējas uzņēmumā, pirms atlaišanas.

Nejaušie klikeri

Ir indivīdi, kas nejauši var atklāt konfidenciālus klientu datus, uzspiežot uz ļaunprātīgām saitēm.

Apvainojušies darbinieki

Šis apdraudējums nāk no darbiniekiem, kas kādu iemeslu dēļ ir ļoti apvainojušies uz uzņēmumu, un tādus darbiniekus bieži salīdzina ar Trojas zirgu, kad viņi mēģina piekļūt konfidenciālai informācijai.

Iekšējie hakeri

Šie apdraudējumi parasti ir IT nodaļās. Tieši te ir gudri hakeri, kuri cenšas izmantot datu centra ievainojamību un neaizsargātus elementus.

Celmlauži

Šis apdraudējums nāk no cilvēkiem, kas izmanto USB atmiņas kartes, lai uzstādītu klaviatūras spiegus un citu kaitīgu programmatūru, lai nozagtu privātus datus.

Ārējie apdraudējumi

Pēdējā laikā ir parādījies liels ārējo apdraudējumu kāpums. Šie apdraudējumi cenšas izmantot jauno tehnoloģiju ievainojamību, ko izmanto uzņēmums. Noziedzniekiem ir sanācis izstrādāt lielu veidu skaitu kā apiet pēdējos tīkla drošības punktus, un pēdējos gados ir ļoti audzis. Piemēram, augošās drošības funkcijas, kas ir saistītas ar debeta un kredītkartēm ir novedusi pie tiešās mobilo ierīšu krāpšanas palielinājuma.

Iemesli uzlabot zvanu centra drošību

Ir daudz iemeslu, lai uzlabotu zvanu centra drošības statusu.

Daži no galvenajiem iemesliem ir:
  • reputācijas zaudēšanas iespēja, kura ir iekrāta vairāku gaudu laikā
  • Soda vai cita pārkāpuma saņemšanas risks par drošības normu neatbilstību
  • Slikta klientu pieredze var novest pie biznesa zaudēšanas
  • Neiespējamība saglabāt darbinieku vai paplašināt biznesu
  • Risks kļūt par apsmieklu upuri sociālajos tīklos

PCI atbilstība – Zvanu centrs

Mēs esam pieredzējuši visu nozaru digitālo transformāciju, taču ta arī atklāja caurumu kiberdrošībā. PCI-DSS (Maksājuma Karšu Nozares Datu Drošības Standarts) kļuva par nopietnu soli maksājuma datu glabāšanas un apstrādes mehānismu uzlabošanā. Atbilstība šim standartam mūsu uzņēmumam ir ļoti svarīga. PCI standarts tiek piemērots jebkurai nozarei, kur var glabāties bankas karšu turētāju dati. Un atbilstība šim standartam ir ļoti svarīga jebkura zvanu centra atbilstībai. Ja šādas atbilstības nav, tad tas var novest pie nozīmīgiem reputācijas zaudējumiem, biznesa zaudēšanas un pat pie sodiem, sākot ar $5000 mēnesī.

Izmaiņas, ko ir ieviesušas PCI standarta prasības

Lai skaitītos par vienu no labākajiem uzņēmumiem datu apstrādes jomā, mums ir nācies sev priekšā nostādīt un sasniegt sešus mērķus. Šos mērķus ir uzstādījusi Maksājuma Karšu Drošības Standartu Padome. Tie ir:

Droša tīkla uzbūve un uzturēšana

Jebkādai konfidenciālai informācijai ir jāglabājas zem uzticamiem ugunsmūriem un citām drošības ierīcēm. Tas nodrošina šo datu norobežošanu no ziņkārīgām acīm.

Ievainojamība pārvaldības programmas izstrāde

Lietojumprogrammām vienmēr jābūt atjauninātām, tā pat kā arī antivīrusa programmai.

Kartes turētāja datu aizsardzība

Vispirms, pirms datu saglabāšanas mūsu sistēmā, mēs šos datus šifrējam. Šādu datu ierakstīšana uz papīra vairs nav pieļajama praksē.

Droša pieejas kontroles mehānisma izmantošana

Bankas karšu turētāju datiem nedrīks sniegt fizisku pieeju. Katram zvanu centra speciālistam jābūt piešķirtam unikāls identifikators (ID), pirms viņš saņems piekļuvi citam datoram.

Informācijas drošības politikas izmantošana

Ideja ir tajā, lai sniegtu informāciju par drošības noteikumu izpildi darbiniekiem un lietotājiem.

No kā ir jāizvairās, ievērojot PCI prasības?

Joprojām ir zvanu centri, kas savos darba procesos iekļauj darbības, pakļaujot drošību zem bīstamības. Piemēram, konfidenciālas informācijas lasīšana skaļi. Ir vairākas darbības, kuras ir zvanu centram ir jānovērš, lai atbilstu PCI standartam. Tās ir:

Balss tranzakcijas bez šifrēšanas

Nav ieteicams pieprasīt klienta bankas kartes datus pa telefonu. Ja bez tā nevar iztikt, nepieciešams izmantot šifrēšanas tehnoloģiju.

Maksājuma informācijas piekļuves novēršana

Šādu piekļuvi sniegt nedrīkst pat ja klients ir uz tālruņa zvana.

Bankas karšu turētāju datu kopīgošana

Pat zvanu centra aģentiem nav jāsaņem piekļuve šiem datiem bez pareizām drošības darbībām un apstiprinātas šo datu vajadzības.

Konfidenciālas informācijas pārrakstīšana

Bankas kartes turētāja datus nedrīkst rakstīt uz papīra nekādos apstākļos.

Mobilo ierīču izmantošana

Tas ir tiešs veids palielināt svarīgas informācijas noplūdes risku.

Secinājumi

Biznesa vadīšana ir nopietnu pūļu piedzīvojums. Bet pareizi sniegt rūpes par klientiem ir vēl grūtāk nekā kāds var padomāt. Zvanu centri ir tas, bez kā lielas organizācijas nevar iztikt. Taču, lai ar grūtībām rīkotos gudri, katram uzņēmumam ir nepieciešami uzticami drošības politika un jaudīga visu likuma datu drošības normu atbilstības stratēģija. Ceram, ka šis raksts būs noderīgs visiem vadītājiem, kam ir nepieciešama kvalitatīva informācija.

Atklājiet paši

Zināšanas ir svarīgas, taču tikai tad, kad tās tiek pielietotas praksē. Izmēģiniet visu iemācīto mūsu akadēmijā tieši LiveAgent sistēmā.

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kāpēc ir pastāvīgi jāuzlabo sava zvanu centra drošības līmeni?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ir vairāki iemesli pastāvīgi strādāt uz sava zvanu centra līmeņa uzlabošanu. Kopējais iemesls ir, lai novērstu reputācijas zaudējumus, soda mērus, izsmiešanu sociālos tīklos, kā arī neiespējamību noturēt darbiniekus un attīstīt biznesu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kādas ir iekšējie draudi zvanu centra drošībā?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Iespējamie zvanu centra drošības draudi ir pagaidu darbinieki, nejauši klikšķi, iekšējie hakeri, kā arī celmlauži.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāpēc jāpievērš uzmanība PCI standartu atbilstībai?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ja tiks atrasta Jūsu uzņēmuma neatbilstība PCI standartam, tā var nodarīt kaitējumu Jūsu reputācijai un kļūt par biznesa zaudēšanas iemeslu, kā arī tā var kļūt par sodu saņemšanas iemesli, vismaz $5000 apmērā mēnesī.” } }] }
Atgriezties uz Akadēmiju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.