Efektīva e-pastu pārvaldīšanas lietojumprogramma, kura nodrošina vispusīgu atbalsta iespējas, ieskaitot tiešsaistes tērzēšanu, lietotāju analīzi un kategorizēšanu. Palieliniet klientu apmierinātību un efektivitāti ar LiveAgent.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Lietojumprogramma e-pastu pārvaldīšanai ir rīks, kas tiek izmantots liela ienākošo e-pasta ziņu skaita pārvaldīšanai. Lietojumprogramma pārvalda e-pastus caur jautājumu biļešu sistēmu, kas veido unikālu identifikācijas numuru katrai e-pasta ziņai, kas tiek saukts par biļetes ID. Lietojumprogramma tad piešķir katrai e-pasta ziņai noteiktu aģentu vai nodaļu, saskaņā ar iepriekšdefinētiem automatizētiem darba procesa noteikumiem.
E-pasta portāli ir mazāk attīstīti un piedāvā mazāk nozīmīgu funkciju. E-pasta portāli tika izveidoti individuālai lietošanai, taču e-pastu pārvaldīšanas programmatūra tika izveidota pašnodarbinātajiem, uzņēmumiem un organizācijām, kas saņem tūkstošus e-pasta ziņu dienā un kam ir nepieciešama palīdzība to pārvaldīšanai.
E-pasta portāli
E-pasta pārvaldīšanas lietojumprogramma
Paplašinātajā e-pastu pārvaldīšanas rīkā, piemēram, LiveAgent, nav nekādu savienojamo e-pasta adrešu skaita ierobežojuma limita.
Iespējams, e-pastu pārvaldīšanas lietojumprogrammas visbiežāk ir drošākas nekā tradicionālie e-pasta portāli. Iedomājieties šādu scenāriju:
Protams, Jums vajadzēs kopīgot savus e-pasta konta datus ar vairākiem cilvēkiem, kas var būt nedroši, it īpaši, ja darbinieki izmanto koplietošanas datorus vai izmanto ierīces kopā ar citiem.
Kopā ar e-pastu pārvaldīšanas sistēmu katram darbiniekam ir savi ielogošanas dati, kas ir daudz drošāk Jums un visai Jūsu komandai.
E-pastu pārvaldīšanas lietojumprogramma var būt noderīga visiem, kas ikdienā atbild uz tonnām klientu atbalsta e-pasta ziņu, neatkarīgi no uzņēmuma lieluma. Neatkarīgi no tā, vai strādājat viena cilvēka komanda vai arī lielā uzņēmumā, e-pastu pārvaldīšanas risinājums ir vienkārši nepieciešams. Daudzums atskaišu apstiprina, ka e-pastu pārvaldīšanas lietojumprogrammas izmantošana uzlabo efektivitāti, samazina stresa līmeni, un beigu beigās, ietaupa laiku un naudu.
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!
Izmantojot e-pastu pārvaldīšanas programmatūru, var uzlabot atbildes laiku, kas savukārt uzlabo klientu pieredzi un klientu apmierinātību. Izmantojot automatizētas darbplūsmas noteikumu, programmatūra automātiski izplatīs ienākošos e-pasta ziņojumus starp jūsu darbiniekiem. Ir pagājuši manuālo norīkojumu laiki un e-pasta aktivitātes uzraudzība.
E-pastu pārvaldīšanas programmatūra ietaupa laiku un nodrošina, lai ikviens skaidri zinātu savus pienākumus. Kā iepriekš tika rakstīts, tas uzlabo atbildes laiku, jo novērš apjukumu, e-pasta izsekošanu, kavēšanos un manuālu uzdevumu pārvaldību. Izmantojot e-pastu pārvaldīšanas programmatūru, visi atbalsta aģenti var vienkārši ielogoties programmā un sākt atbildēt uz klientu apkalpošanas e-pastiem.
E-pastu pārvaldīšanas sistēmas skaistums ir tajā, ka tā var uzņemties daudzus uzdevumus un atrisināt tos pati bez palīdzības. Piemēram, programmatūra var izmantot automatizētus darba proces noteikumus, lai atrisinātu jautājumu biļetes, kas noteiktā laika periodā nav saņēmušas nekādu atbildi. Programmatūra var arī nosūtīt automātiskās e-pasta piesaistīšanas ziņas klientiem, kuri nav atbildējuši uz Jūsu ziņojumiem. Un tas ir tikai aisberga sākums.
Šāda veida programmatūras ieviešana noņem papildu atbildību no Jūsu pleciem. Tā novērš atkārtotus un ikdienišķus uzdevumus un tādējādi samazina stresa līmeni un uzlabo produktivitāti. Būtībā tas rada ideālu darba procesu.
Lūk, vēl viens iemesls, kāpēc Jums iepatiksies e-pastu pārvaldīšanas programmatūra. Tā ietaupīs Jūsu naudu. Ja Jūsu aģenti netērē laiku ikdienišķiem uzdevumiem un, ja viņu vienīgais mērķis ir klientu jautājumu risināšana, Jūs ietaupāt naudu.
Pie tam, saskaņā ar Financesonline no katra $1, ko Jūs ieguldīsiet klientu pieredzē, izmantojot palīdzības dienestu un līdzīgas platformas (piemēram, e-pastu pārvaldīšanas programmatūru), Jūs varat atgūt peļņu no ieguldījuma līdz pat $3.
Romans Bošs [Roman Bosch]
Partly
Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.
Kristīna Preuslere [Christine Preusler]
HostingAdvice
LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.
Karls Dīterihs
Covomo
LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.
Hendriks Henze
HEWO interneta mārketings
Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.
Razvans Sava
Webmaster Deals
Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.
Mets Džanavejs
The Workplace Depot
Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.
Viviāna Kārtere
CSI Products
Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.
Kristians Lange
Lucky-Bike
Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.
Jens Malmkvists
Projure
Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.
Katana Aleksandrū
Websignal
Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.
Jans Vienks
All British Casino
Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.
Alens Bjerkans
Norske Automaten
LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!
Sisija Bočere
Study Portals
Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.
Pīters Konings
TypoAssassin
Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.
Aranzuzu F.
Factorchic
Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.
Riks Nuske
MyFutureBusiness
No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.
Voiteks Kelešnijs
123-Nakup
Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.
Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]
Betconstruct
Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.
Martins Drugajs
Atomer
LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.
Ivans Golubovičs
AVMarket
Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.
Rustems Gimajevs
Antalya Consulting Language Center
Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.
Timotijs G. Keidžs
korporācija Marietta
Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.
Mihaēla Teodoresku
eFortuna
Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.
Hilda Andrejkovičova
TrustPay
Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.
Aleksandra Danišova
Nay
Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.
Samuels Smaels
m:zone
LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.
Deivids Čandlers
Volterman
Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.
Ja vēlaties turpināt darbu, savienojiet e-pastu pārvaldīšanas programmatūru ar citiem saziņas kanāliem, piemēram, tiešsaistes tērzētavu, tālruni vai sociālajiem tīkliem, un turpmāk vēl vairāk uzlabojiet savu efektivitāti. Jūs varat izbeigt nebeidzamo ierīču un konta pārraudzību, kas gan novērš Jūsu uzmanību, gan arī nav produktīva.
Ja visas ziņas atrodas vienā vietā — neatkarīgi no tā, vai tie ir e-pasta ziņojumi, Instagram komentāri vai reāllaika tiešsaistes tērzēšanas, ir vēl vienkāršāk palielināt visus ieguvumus, ko sniedz e-pastu pārvaldīšanas sistēma.
Koplīgota universālā iesūtne ir e-pastu pārvaldīšanas programmatūras populārākā funkcija. Komandas iesūtne var saņemt visus ziņojumus no vairākām e-pasta adresēm, sociālo tīklu kontiem, tiešsaistes tērzētavām un pat tālruņiem.
Ja nekad neesat izmantojis sadarbības platformu, piemēram, universālo iesūtni, tad tas var būt grūti iedomājams, taču, godīgi sakot, tā ir labākā funkcija, kas stipri uzlabos Jūsu klienta un aģenta pieredzi. Konfekte ir tajā, ka visiem Jūsu aģentiem būs savi unikālie ielogošanās dati sistēmā, ļaujot viņiem vienlaikus strādāt ar atsevišķiem jautājumiem.
Uzziniet vairāk par kopīgotu pastkasti.
Divas citas e-pastu pārvaldīšanas programmatūras nozīmīgas funkcijas ir nodaļas un atbildīgie. Izveidojot dažādas nodaļas savam mārketingam, IT atbalstam vai pārdošanas komandām, varēsiet vēl labāk organizēt Jūsu iesūtni. Filtrēšana būs vieglāka, bet pienākumu piešķiršana, izmantojot automatizācijas noteikumus, būs kā konfekte.
Piemēram, Jūs varat iestatīt automatizētu darba procesa noteikumu, kas automātiski novirzīs visas e-pasta ziņas, kurās ir vārdi “atiestatīt” un “parole”, uz IT nodaļu vai pat pie speciāla IT atbalsta pārstāvja.
Uzziniet vairāk par nodaļām un atbildīgajiem.
Mēs esam īsi aizskāruši e-pasta mārketinga automatizācijas jaudu. Ar e-pastu pārvaldīšanas programmatūru var izdarīt neskaitāmas lietas — sākot ar automātisku tagu pievienošanu e-pasta ziņām, e-pasta ziņu piešķiršanu nodaļām un aģentiem, līdz e-pastu plānošanai, kas automātiski izsūtīs iepriekš pielāgotas piesaistīšanas e-pasta ziņas pēc noteikta laika.
Uzziniet vairāk par noteikumiem.
Ar tradicionālo e-pastu ir grūti noteikt veiktspēju un kvalitāti. Vai tiek sasniegti nozares rādītāji, piemēram, vidējais e-pasta atbildes rādītājs? Vai jūsu klienti ir apmierināti ar saņemto pakalpojumu?
Diezgan interesanti, ka saskaņā ar Bain & Company aptauju, 80% uzņēmumu vadītāju uzskata, ka viņu uzņēmums nodrošina izcilu klientu apkalpošanu. Taču tam piekrīt tikai 8% klientu.
Izmantojot e-pastu pārvaldīšanas programmatūras analīzes un atskaišu veidošanas funkcijas, pateicoties reālajiem datiem, Jūs varēsiet noteikt jomas, kuras ir jāuzlabo.
Uzziniet vairāk par analītiku un astkaitēm.
Daži e-pastu pārlūki (proti, Gmail) piedāvā iebūvētu tērzētavas pakalpojumu. Tomēr lielākā daļa e-pasta pārlūku tās nav, padarot sadarbību neadekvātu. Mūsuprāt, ārējo tērzēšanas rīku izmantošana nav produktīva, jo pārslēgšanās starp rīkiem liek zaudēt domas, kā arī izniekot dārgo laiku.
E-pastu pārvaldīšanas programmatūra, piemēram, LiveAgent, piedāvā iebūvētu iekšējās tērzēšanas un zvanīšanas funkcijas, kas ļauj viegli sazināties ar kolēģiem, kad kaut ko nezināt.
Pie tam, rīkiem kā LiveAgent ir aģentu sadursmes noteikšanas funkcijas, kas nodrošina, lai uz e-pastu netiek atbildēts divreiz. Viņi brīdina katru aģentu, kas skatās e-pasta ziņu, kas nodrošina, lai nebūtu veikta dubulta atbilde vai nejauša darba izdzēšana.
Uzzināt vairāk par aģentu sadursmes noteikšānu, iekšējām tērzētavām, vai iekšējiem zvaniem.
Cita funkcija, kuras nav tradicionālajā e-pasta pārlūkā ir pielāgojami e-pasta šabloni, kurus var izmantot mārketinga e-pasta ziņu nosūtīšanai, piemēram, biļetenus, klientu apkalpošanas e-pasta ziņas, piemēram, paroles atiestatīšanas e-pasta ziņas, vai e-pasta ziņas par transakcijām, kas apstiprina pasūtījumu. Protams, LiveAgent e-pastu pārvaldīšanas platformā ir pieejami pielāgojamie e-pasta šabloni.
Uzziniet vairāk par e-pasta šabloniem.
Lai padarītu to vēl labāku, e-pastu pārvaldīšanas programmatūrai ir ievērojamas klientu attiecību pārvaldības (CRM) funkcijas. Papildus iebūvētajai CRM, kas vienmēr ir pieejama, Jūs varat ierakstīt pielāgotu informāciju par saviem klientiem, kas var palīdzēt nodrošināt zinošāku un individuālāku klientu apkalpošanu.
Uzziniet vairāk par CRM.
Vai esat nobijies no apmaldīšanās vairākās e-pasta cilnēs? Nesatraucies. E-pastu pārvaldīšanas programmatūra piedāvā arī šo funkciju. Tas ļauj atbildēt uz vairākiem e-pasta ziņojumiem vienlaikus, vienkārši pārslēdzoties no vienas e-pasta cilnes uz citu. Šī funkcija ir īpaši noderīga, lietojot kopā ar šablona atbildēm/iepriekšdefinētām atbildēm.
Uzziniet vairāk par vairākām biļešu cilnēm.
Vēl viena funkcija, kas trūkst tradicionālajo e-pastu klientiem, bet ir e-pastu pārvaldīšanas programmatūrā, ir tagi. Tagi tiek izmantoti e-pasta satura filtrēšanai, organizēšanai un skatīšanai.
Uzziniet vairāk par tagiem.
Uzlabotā e-pastu pārvaldīšanas programmatūra satur uzdevumu pārvaldīšanas funkcijas, kas paziņo aģentiem par augstas prioritātes/kritiskām e-pasta ziņām, kas steidzami ir jāatrisina. Parasti e-pasta ziņas (biļetes), kas parādās uzdevumu pārvaldniekā, jautājumi, kuri ilgi gaida atbildi vai ir saistīti ar SLA (pakalpojumu līmeņa līgumiem).
Uzziniet vairāk par Pogu “Izskatīšanai”.
Privātas piezīmes e-pastu pārvaldīšanas programmatūrā ļauj atklāt papildu informāciju par norādīto e-pasta ziņu, klientu vai atrisināšanas procesu. Kolēģi var skatīt šīs piezīmes jebkurā laikā, kamēr tiek risināts konkrēts e-pasts/jautājums. Ja vēlaties, Jūs varat izmantot privātās piezīmes arī kā atgādinājumus.
Uzziniet vairāk par piezīmēm.
Šablona atbildes ir vēl viena lieliska funkcija, kas ietilpst e-pastu pārvaldīšanas programmatūrā. Tās ļauj izveidot iepriekšdefinētas atbildes uz klienta visbiežāk uzdotajiem jautājumiem. Saņemot e-pasta ziņojumu, kurā ir nepieciešama vispārīga atbilde, Jūs varat ietaupīt laiku, vienkārši noklikšķinot uz šablona atbildes pogas un atlasot vajadzīgo atbildi.
Uzziniet vairāk par šablona ziņām.
E-pastu pārvaldīšanas rīki, piemēram, LiveAgent, piedāvā biļešu sadalīšanu un apvienošanu. Šī funkcija ir unikāla un var uzlabot jautājumu atrisināšanas laiku un aģenta efektivitāti. Piemēram, ja ienākošā e-pasta ziņa rada vairākas problēmas un tās ir jāatrisina vairākām nodaļām (piemēram, pārdošanas un IT nodaļai), e-pastu var sadalīt divās daļās, lai nodrošinātu ātrāku klienta problēmu atrisināšanu.
Vai arī var apvienot e-pasta ziņas vienā, ja klients Jums nosūta vairākas e-pasta ziņas par vienu un to pašu problēmu.
Uzziniet vairāk par biļēsu sasdalīšanu un biļešu apvienošanu.
Lielākā daļa e-pastu pārvaldīšanas programmatūras piedāvā ciitas puses savienošanu, lai nodrošinātu ideālu darba procesu. Savienošanu var veikt ar maksājumu procesiem, klientu attiecību pārvaldības sistēmām, sociālo tīklu lietotnēm un citem.
Šāda savienošana nodrošina, lai aģentiem nebūtu jālogojas citās lietotnēs un jāievada dati divās sistēmās.
Skatīt visas savienojamības
Ierobežota e-pasta ziņu glabāšana ir kas tāds, par ko mēs katru dienu cīnāmies, vai ne? Nē, ja izmantojat e-pastu pārvaldīšanas programmatūru! Rīki kā LiveAgent piedāvā neierobežotu e-pasta glabāšanas vēsturi. Jums nebūs jādzēš e-pasta ziņas, ja to nevēlaties darīt, bet ziņu krātuvei nebūs nekādu ierobežojumu. Varat glabāt neierobežotu daudzumu iekšējo dokumentu, ceļvežu un labākās prakses programmatūrā.
Uzzināt vairāk par iekšējo zinašanu bāzes pārvaldīšanu.
Try LiveAgent
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Esat pārliecināts, ka e-pastu pārvaldīšanas programmatūras risinājums ir piemērots Jums un Jūsu uzņēmumam? Lieliski! Izlasiet, lai uzzinātu, kā izvēlēties pareizo e-pastu pārvaldīšanas rīku.
Lai atrastu pareizo e-pastu izsekošanas programmatūru, vispirms ir jāpieraksta Jūsu prasības un jāapsver budžets, jo katrs e-pasta pakalpojumu sniedzējs piedāvā dažādu funkciju klāstu. Vai vēlaties rīku, kas vienkārši tiek izmantots e-pasta ziņu pārvaldībai? Vai vēlaties rīku, kas arī atvieglos citas ziņas iesūtnē? Kādas papildu funkcijas Jums ir nepieciešamas? Vai tas ir mērogojams e-pasta pakalpojums?
Kad esat uzrakstījis savu prasību sarakstu, ir pienācis laiks veikt dažus pētījumus. Ieteicams aplūkot katru pakalpojumu sniedzēju:
Kad esat pārbaudījis katru programmatūru un uzzinājis, kuras no tām Jūs vēlaties izmēģināt, ir pienācis laiks bezmaksas izmēģinājumam.
LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzētavu, biļešu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj Jums sniegt lielisku atbalstu saviem klientiem.
Kad esat atlasījis savas galvenās izvēles, ir pienācis laiks bezmaksas izmēģinājumam. Ieteicams pārbaudīt visas galvenās funkcijas un pēc iespējas labāk tās iepazīt. Izmēģiniet:
Kad Jūs visu mēģināsiet, izdariet piezīmes par to, kas Jums patīk un kas ne. Ātri tiks parādīts, kura e-pasta platforma visvairāk atbilst tieši Jūsu vajadzībām. Ja Jūsu bezmaksas izmēģinājums beidzas pārāk ātri un Jums ir nepieciešams papildu laiks visu funkciju pārbaudei, sazinieties ar klientu atbalsta dienestu.
Lielākā daļa e-pastu pārvaldīšanas programmatūras izstrādātāju ar prieku pagarinās Jūsu izmēģinājumu uz dažām nedēļām.
Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.
Ja nevarat izšķirties starp divām e-pastu pārvaldīšanas programmām, pierakstieties uz demonstrāciju un sazinieties ar pārdošanas komandu. Iepazīstiniet viņus ar to, ko vēlaties sasniegt, uzdodiet jautājumus un veiciet piezīmes par saņemto pakalpojumu.
Parasti Jūsu pārdošanas vadītāja rīcība var būt labs rādītājs tam, kā pret Jums izturēsies piegādātāja klientu apkalpošanas komandas, kad esat jau maksājošs klients. Ja jūtīsiet, ka viņi ir zinoši par šo produktu un ir gatavi palīdzēt jebkurā laikā, esiet droši, ka pieņemat labu izvēli.
Tomēr, ja Jums šķiet, ka viņi paši nevar atbildēt uz Jūsu jautājumiem un nav patiesi ieinteresēti Jūsu veiksmē, labāk izvēlieties citu e-pastu pārvaldīšanas programmatūru.
Šis ir grūts jautājums. Lielākā daļa e-pastu pārvaldīšanas programmatūras ir balstīta uz abonēšanas maksu, tāpēc Jūs varat sagaidīt ikmēneša maksājumus. Tomēr katra e-pastu pārvaldīšanas programmatūra atšķiras no tās piedāvātajām funkcijām, integrācijām un aģentu darba vietām.
Aplūkojot uzticamās programmatūras apskatu vietnes, varam teikt, ka normāls cenu diapazons svārstās no $15 līdz $39 par vienu aģentu mēnesī.
Ja šis cenu diapazons Jums ir par augstu, apsveriet iespēju izmantot bezmaksas e-pastu pārvaldīšanas rīku.
Lai gan bezmaksas e-pastu pārvaldīšanas rīki ir izplatīti, tiem ir ierobežotas funkcijas.
Nesignalizēsim savā ragā, taču LiveAgent piedāvā diezgan labu bezmaksas e-pastu pārvaldīšanas plānu, kas tik un tā piedāvā lielu bezmaksas funkciju arsenālu. Te ir LiveAgent bezmaksas piedāvājumi:
LiveAgent ir uzņēmumu risinājumu platforma, kas pielāgojas jūsu uzņēmuma mērogam un nozarei. Izmēģiniet bez maksas! Iestatīšana aizņem mazāk nekā piecas minūtes. Pieejami risinājumi dažādām nozarēm, piemēram, e-komercijai, celojumiem un viesnīcām, mārketingam un telekomunikācijām, izklaidei un vairāk. LiveAgent ir palīdzējis dažāda lieluma un veida organizācijām.
LiveAgent Tiešsaistes Seminārs 3: Tiešsaistes Čats un Čata Uzaicinājumi
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un VoIP sistēmas, kas uzlabo komunikāciju un samazina atbildes laiku. Palieliniet iesaistīšanos klientos.
Kā iestatīt atzinības un žetonus LiveAgent sistēmā
LiveAgent piedāvā risinājumus digitālajam mārketingam, tostarp personalizētas iekļaušanas stratēģijas un abonentu bāzes uzturēšanu. Uzņēmums ir arī lētāks par citiem pakalpojumiem un piedāvā atbalstu klientiem.
LiveAgent Tīmekļa Seminārs 2: E-pasts, Automatizācija, SLA
LiveAgent ir klientu atbalsta programmatūra, kas uzlabo apkalpošanu, komunikāciju un klientu apmierinātību. Tas piedāvā daudzvalodu atbalstu un pielāgojamās funkcijas.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem