VoIP programmatūra

Kas ir VoIP programmatūra?

VoIP nozīmē Balss caur Interneta Protokolu. VoIP programmatūra ļauj zvanītājiem izmantot VoIP tehnoloģiju, lai veiktu zvanus tiešsaistē. Tā ir lieliska alternatīva parastās tālruņa līnijas izmantošanai gan izmaksu efektivitātes, gan produktivitātes ziņā. VoIP programmatūra iespējo VoIP tālruņa pakalpojumu.

VoIP risinājumu mērķis ir racionalizēt saziņu, standartizēt darbplūsmu klientu apkalpošanas komandām un ļaut tām ar centralizētu risinājumu sasniegt lieliskus rezultātus. Tas samazina gaidīšanas laiku un tādējādi ietekmē klientu apmierinātības līmeni.

VoIP programmatūra

Kā darbojas VoIP programmatūra?

VoIP programmatūra izmanto interneta un balss un video sakaru standartus, piemēram, H.323 un SIP. Tā izmanto šīs tehnoloģijas, lai pieņemtu analogos balss signālus. Pēc tam tā pārvērš šos signālus ciparu formātā, bez kompromisiem balss kvalitātē. Pēc tam VoIP pakalpojumi nosūta jūsu datus caur internetu.

VoIP pārvērš digitālo signālu par parastu tālruņa signālu, kas ļauj jūsu uzņēmumam veikt un saņemt tradicionālos tālruņa zvanus neatkarīgi no tā, vai tie ir no mobilajiem tālruņiem vai fiksētās līnijas telefonijas lietotājiem.

Piemēram, Interaktīvā Balss Atbilde (IVR), piemēram, ir standarta funkcija modernākajos VoIP programmatūras risinājumos. Izmantojot to, jums būs automatizēta biznesa tālruņa sistēma, kas varēs mijiedarboties un apkopot informāciju no klientiem.

Kā IVR darbojas

VoIP programmatūras izmantošanas priekšrocības tradicionālajos tālruņos

Pirmkārt un galvenokārt, jums būs centralizēta balss sakaru sistēma, kuru zvanu centra aģenti varēs izmantot visās ierīcēs. Varat zvanīt uz tradicionālajiem fiksētajiem tālruņiem, analogajām ierīcēm un mobilajām ierīcēm.

VoIP programmatūra tiek uzskatīta arī par daudz lētāku risinājumu nekā parasto tālruņa līniju izmantošana. Atkarībā no jūsu budžeta plāniem varat atbrīvoties no lieliem izdevumiem, ieskaitot tālsarunu izmaksas un mobilo zvanu izmaksas, kā arī dārga aparatūra.

VoIP programmatūra var arī optimizētvideo konferences zvanus, kas ļauj organizēt tiešsaistes sapulces pat tad, ja jums ir hibrīda veida darbaspēks.

Videozvana funkcija pakalpojumā Tiešsaistes čata programmatūra - LiveAgent

Labākie biznesa VoIP pakalpojumu sniedzēji

Visā pasaulē ir tūkstošiem VoIP pakalpojumu sniedzēju. Var būt grūti izvēlēties to, kas derēs jūsu uzņēmumam. Šeit ir saraksts ar populārākajām VoIP platformām, kuras var apskatīt un izvēlēties tās, kas atbilst jūsu uzņēmuma saziņas vajadzībām:

  • Ooma
  • CloudTalk
  • SolarWinds VoIP
  • Actio
  • Avoxi
  • Benemen
  • Didlogic
  • Modulus
  • Nexmo
  • TelcaVoIP

Pirms veicat galīgo izvēli, ir jāzina, kādas funkcijas un pakalpojumi nodrošina labs VoIP pakalpojumu sniedzējs.

Lietas, kas jāņem vērā, meklējot jaunu VoIP programmatūru

Vispirms ir jāpārbauda cena. Tā var būt izšķiroša darījuma noslēgšanai. Vadošam mākoņskaitļošanas telefonu uzņēmumam būs caurskatāma VoIP cenu politika. Jums ir jāizlemj par jaunās VoIP programmatūras budžetu un attiecīgi jāsašaurina izvēle.

LiveAgent VoIP zvanu centrs

Sava nozīme ir arī jūsu uzņēmuma lielumam. Konkrētāk, darbinieku skaits klientu apkalpošanas komandā un apkalpotā tirgus plašums palīdzēs labāk noteikt VoIP pakalpojumu sniedzēju. Visbeidzot, meklējiet demonstrācijas video, lai redzētu, kā programmatūra darbojas.

VoIP programmatūra

VoIP programmatūras galvenās funkcijas

Visiem VoIP tālruņiem ir tādas pamatfunkcijas kā zvanītāja ID un zvana aizturēšana. Tieši papildu līdzekļi un papildu funkcionalitāte jūs varētu interesēt. Ātri izskatīsim galvenās funkcijas, kuras jums būtu jāmeklē savā jaunajā VoIP sistēmā:

  • automatizētie zvani — tas ļauj sistēmai automātiski pārsūtīt ienākošos zvanus uz pareizo paplašinājumu
  • zvanu rindošana — sistēma var automātiski ievietot ienākošos zvanītājus atbilstošā rindā
  • ekrāna koplietošana — labākajās sistēmās ir iespēja lietot dalīšanos ar ekrānu, lai atbalsta komanda varētu ātrāk atrisināt problēmas.
  • papildus zvanu funkcijas — ar zvanu uzraudzību, čukstēšanu un liegšanu jums būs pilnīga balss sakaru kontrole un iespēja uzlabot savas darbības
  • mobilās lietotnes — VoIP programmatūras mobilās lietotnes ir labs bonuss, kam iegūstat piekļuvi, un tās lēnām kļūst par vienu no VoIP programmatūras piedāvājuma pamatfunkcijām.
Neierobežots zvanu ierakstu skaits LiveAgent zvanu centra programmatūrā

Kā maksimāli izmantot VoIP programmatūru

Lai nodrošinātu jūsu saziņas platformas ieviešanas panākumus, jums ir jānosaka savi mērķi. Varat to izmantot kā piesaistes platformu vai pievienot savam sadarbības platformu komplektam.
Lai pilnībā izmantotu VoIP programmatūru, jebkurā gadījumā jums vajadzētu:

  • Definēt biznesa mērķus.
  • Dalīties ar VoIP sistēmas priekšrocībām ar visiem komandas locekļiem.
  • Organizēt iepazīšanās apmācības.
  • Nodrošināt pastāvīgu atbalstu darbiniekiem, kuriem nepieciešama palīdzība saistībā ar VoIP programmatūras funkcijām.

Vai VoIP darbojas, ja internets nedarbojas?

Balss caur Interneta Protokolu (VoIP angliski), kā to norāda nosaukums, ir protokols, kas izmanto internetu. Kad internets nedarbojas, arī jūsu VoIP sistēma nedarbojas. Kamēr jums nebūs savienojuma ar internetu, jūs nevarēsit veikt zvanus.

Looking for a VoIP software for you?

LiveAgent offers wide range of useful features and integrations. Your only responsibility will be to choose the best features for you.

Frequently asked questions

Vai uzņēmumā ir nepieciešama VoIP programmatūra?

VoIP programmatūra ļauj interneta laikmetā attīstīties biznesa sakariem. Tas ļauj uzņēmumiem veikt zvanus tiešsaistē, vienlaikus izmantojot vienotu risinājumu visām savām balss sakaru vajadzībām.

Kas ir VoIP programmatūra?

VoIP programmatūra ir lietojumprogramma, kas ļauj veikt tiešsaistes zvanus. Izmantojot VoIP programmatūru, jūsu klientu apkalpošanas komandas varēs veikt un saņemt zvanus tiešsaistē neatkarīgi no tā, vai zvanu saņēmējs izmanto fiksēto līniju, mobilo ierīci vai VoIP tālruni.

Kā darbojas VoIP programmatūra?

VoIP programmatūra pārvērš analogo signālu ciparu formātā un nosūta to internetā. Moderna telekomunikāciju sistēma ir vērsta uz interneta izmantošanu, lai racionalizētu iekšējos un ārējos biznesa sakarus.

Kādas ir VoIP programmatūras lietošanas priekšrocības, izmantojot tradicionālos telefonus?

VoIP programmatūra piedāvā daudz priekšrocību. Tas ir rentabls risinājums, kas ļauj uzņēmumiem veikt starptautiskos zvanus par pieņemamu cenu. Tā piedāvā viegli lietojamus rīkus zvanu veikšanai un saņemšanai, kā arī nodrošina fiksētos, mobilos un tiešsaistes sakarus "zem viena jumta".

Kurš biznesa VoIP nodrošinātājs ir labākais?

Ir daudz VoIP pakalpojumu sniedzēju. Daži no labākajiem ir Ooma, CloudTalk, SolarWinds VoIP, Actio, Avoxi, Benemen, Didlogic, Modulus un Nexmo.

Kādi aspekti ir jāņem vērā, meklējot jaunu VoIP programmatūru?

Meklējot jaunu VoIP programmatūru, ir jāņem vērā tās cena, uzņēmuma budžets, lielums, klientu skaits, biznesa mērķi un to, kādas funkcijas VoIP programmatūra nodrošina noteiktās cenu paketēs.

Kādas ir VoIP programmatūras funkcijas?

VoIP programmatūras funkcijas iespējo tās funkcionalitāti. Pārliecinieties, vai jaunajai VoIP programmatūrai ir funkcijas, kas atbilst jūsu uzņēmuma vajadzībām un mērķiem. VoIP programmatūras funkcijas ietver automatizētus zvanus, videozvanus, zvanu rindošanu, ekrāna koplietošanu, zvanu uzraudzību, čukstus, liegumus un atsevišķas viedtālruņu lietotnes.

Kā maksimāli izmantot VoIP programmatūru?

Lai pilnībā izmantotu VoIP programmatūru, jums ir jānodrošina, ka visi jūsu komandas locekļi ir iesaistīti programmatūras izvēles procesā. Padariet to par galveno sakaru platformu un nodrošiniet savu darbinieku apmācību.

Vai VoIP darbojas, ja internets nedarbojas?

Nē, VoIP nedarbojas, ja internets nedarbojas. VoIP izmanto internetu, lai pārraidītu ziņas, un, kamēr internets nedarbojas, jūsu sistēma īslaicīgi būs nestrādājoša.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju