Bezmaksas Izmēģinājums
  • Šabloni
  • Informatīvas e-pastu sagataves

Informatīvas e-pastu sagataves

Ir vairāki gadījumi, kad uzņēmumam ir jāsūta e-pasti saviem klientiem vai lietotājiem, lai sniegtu tiem informāciju, kas nav tieši reklāma. Biežākie informatīvie e-pasta piemēri ir īsas ziņas par uzņēmuma nākotnes virzienu vai vadības izmaiņām u.c.

Informatīvie e-pasti varētu būt arī par noteikumu un nosacījumu izmaiņām vai citiem juridiskiem aspektiem, kā arī paziņojumi abonentu nomierināšanai, ņemot vērā pašreizējo attīstību nozarē vai globālos notikumus. Šāda veida ziņojumi pēdējos gados ir bijuši īpaši izplatīti, un ES Vispārīgā datu aizsardzības regula (GDPR) ir radījusi neskaitāmus e-pastus par izmaiņām privātuma politikā, kas iekrituši mūsu iesūtnēs. Pēdējā laikā koronavīrusa pandēmija ir likusi daudziem zīmoliem pastāvīgi informēt savus klientus pa e-pastu par to, kā notiek pielāgošanās pastāvīgi mainīgajai situācijai.

Cita veida informatīvie e-pasti ir aptaujas, kas tiek nosūtītas klientiem, lai informētu viņus par iespēju piedalīties aptaujā, vai arī uzaicinājums ļaut sniegt tiem informāciju par uzņēmuma pasākumu, kas notiks tuvākajā laikā. Savukārt sūtītājs cer saņemt atsauksmes par savu produktu/pakalpojumu vai RSVP attiecībā uz plānotā pasākuma apmeklēšanu.

Salon Biz RSVP e-pasta sagatave
RSVP e-pasts no SalonBiz

Visbeidzot, apstiprinājuma e-pasti informē lietotājus par to, ka viņu konts ir sekmīgi reģistrēts vai tie abonējuši jaunumu biļetenu. Atgūšanas vēstules informē esošos klientus par to, ka viņi kādu laiku nav iepirkušies un ka viņi var tikt izņemti no klientu datu bāzes, ja viņi joprojām paliks neaktīvi. Šie divi informatīvie e-pasta veidi ir nedaudz vairāk tendēti uz reklāmu nekā pārējie, jo tie bieži vien ietver aicinājumus uz rīcību (CTA) vai arī piedāvā atlaides kā atlīdzību.

Nosūtot informatīvos e-pastus, varat sazināties ar esošajiem un potenciālajiem klientiem, lai informētu tos par konkrētiem jaunumiem, kurus nepieciešams izlasīt vai, kas, jūsuprāt, būs noderīgi. Šajā rakstā ir apkopoti dažādi šādu ziņu piemēri, kā bonusu minot ieteiktās tematu rindiņas.

Kādi ir iemesli informatīvu e-pastu nosūtīšanai?

Ir dažas situācijas, kas jārisina katram uzņēmumam (piemēram, COVID-19). Šajos laikos ir svarīgi informēt klientus un personālu par to, kā jūsu uzņēmums turpinās darboties, kā arī par iespējamām izmaiņām. Šajos e-pastos nevajadzētu būt nekāda veida mārketinga komunikācijai, bet gan vienkārši pārliecināt lietotājus, ka viņu dati, vai pasūtījumi vai abonementi, ir drošībā. Šo e-pastu nolūks ir vienkārši vēlēt saviem klientiem labāko, neiekļaujot nekādas pārdošanas aktivitātes. Īsi sakot, ir svarīgi uzturēt labas attiecības ar klientu, informējot par to, kas ir svarīgs.

Vēl cits informatīvā e-pasta veids koncentrējas uz ar uzņēmumu saistītiem jaunumiem. Šie e-pasti var ietvert noteikumu atjauninājumus, biznesa struktūru vai virziena izmaiņas. Šīs jaunās pieejas var būt saistītas ar klientu atsauksmēm, tāpēc jūsu klienti ir tieši jāinformē un jāpateicas par to sniegšanu, nosūtot personisku ziņu. Tas palīdzēs arī palielināt klientu lojalitāti un uzticību — parādot, ka jūsu klientu viedoklis ir jums ļoti vērtīgs.

Informatīvas e-pastu sagataves
Havaju salu Klusā okeāna universitāte nosūta informatīvu e-pastu absolventam par universitātes mācību grafiku COVID-19 pandēmijas laikā

Kas ir e-pasta sagataves?

E-pasta sagataves ir ziņu ietvari, kurus var izmantot kā iesākumu sava e-pasta izveidei (vienkārši pamainiet ieteikto tekstu ar savu). E-pasta sagataves ļauj ērti rakstīt e-pastus – vienkārši ievietojiet attēlus vai citu saturu un modificējiet stilu, lai tas atbilstu jūsu zīmolam.

E-pasta sagatavju pielāgošana
E-pasta sagatavju pielāgošana LiveAgent

Vispārīgi padomi labāku informatīvo e-pastu uzrakstīšanai

Atstājiet to īsu un informatīvu

Informatīvie e-pasti ne velti tiek saukti par “informatīviem”. To galvenais mērķis ir informēt adresātu par konkrētu darbību, un, lai gan būt radošam vienmēr ir labi, šajā brīdī nevajadzētu kļūt pārāk slepenam, neskaidram vai noslēpumainam. Laiks ir nauda ne tikai jums, bet arī e-pasta adresātiem.

Esiet konsistents

Ja jūsu informatīvie e-pasti tiek veidoti pēc noteiktas sistēmas, nemainiet to pēkšņi. Jūsu auditorija var pieturēties pie noteiktu elementu saskatīšanas e-pasta ziņojumos, piemēram, temata rindiņas, izkārtojuma vai pat laika, kad nosūtāt e-pastus. Būtībā nodrošiniet, lai klienti nesajauktu jūsu e-pastus par cita zīmola e-pastiem. Un arī sūtiet savus informatīvos e-pastus tikai tad, kad tas patiešām ir nepieciešams, — neizmantojiet šo iespēju un nepiesārņojiet klientu iesūtnes, ar neskaitāmiem e-pastiem, ja vien tas nav kaut kas tiešām steidzams.

Rūpējieties par stilu

Runājot par e-pasta izkārtojumu: pārliecinieties, ka jūsu e-pasts ir pareizi formatēts. Iespējams, ka daudzi adresāti to visu nemaz nelasīs – tie vērtēs saturu pēc temata rindiņas, izceltā teksta vai uzskaitītajiem punktiem. Jūsu formatējumam vajadzētu runāt pašam par sevi, būt mērķtiecīgam un ar atbilstošu toni. Piemēram, ja ir paziņojams kaut kas nepatīkams, tad, iespējams, tā nav tā labākā doma – pārblīvēt tekstu ar emocijzīmēm vai izsaukuma zīmēm, kas var tikai stiprināt vilšanās vai dusmu sajūtu. No otras puses, ja paziņojat kaut ko pozitīvu, iespējams, vēlēsities sākt e-pastu ar jauku sveicienu.

Informatīvas e-pastu sagataves
LiveAgent e-pasta formatējuma piemērs

Informatīvā e-pasta temata rindiņu piemēri

Zemāk ir sniegti daži informatīvu e-pastu tematu rindiņu piemēri.

Uzņēmuma paziņojuma e-pasta temata rindiņas

  • Paaugstinājuma Paziņojums – [darbinieka vārds, uzvārds]
  • Apsveicam ar paaugstinājumu amatā [darbinieka vārds/uzvārds]
  • Vakance uz amatu [amats]
  • Mēs pieņemam darbā – piesakieties [amata] darbam
  • Jauns darbinieks – [jaunā darbinieka vārds] [amata nosaukums]
  • Lūdzu, sveiciet [jaunā darbinieka vārds] komandā
  • [Sapulces iemesls] Atvērtā Darbinieku Sanāksme [datums] [laiks]
  • Atgādinājums: atvērtā sapulce rīt [laiks] visiem [nodaļas] darbiniekiem

E-pastu kopsavilkuma temata rindiņas

  • [Uzņēmuma nosaukums] Jaunumi par [Mēnesis] [Gads]
  • Viss, ko, iespējams, esat palaidis garām [šodien/šonedēļ/šomēnes]
  • Esam bijuši aizņemti, veicot izmaiņas…
  • [Uzņēmums] pēdējo atjauninājumu kopsavilkums
  • Jūsu [dienas/nedēļas/mēneša] [aktivitātes] kopsavilkums
  • Lūk, jaunumi par [šodien/šonedēļ/šomēnes]
  • Apsveicu! Jūs bijāt [X]% no [aktivitātes] par [šodienu/šo nedēļu/šo mēnesi]
  • Vēlaties uzzināt, kā klājas citiem?

Informatīva e-pasta temata rindiņas

  • Īsa ziņa [zīmols/produkts/pakalpojums] kopienas vērtīgākajiem dalībniekiem
  • Neuztraucieties, mēs esam šeit
  • Lūk, kā [uzņēmums] palīdz nepieciešamības gadījumā
  • Ko mēs darām, lai turpinātu kā parasti
  • Skatoties nākotnē…
  • [uzņēmuma nosaukums] dodas turp. Vai pievienosieties mums?

Juridisko nosacījumu izmaiņu e-pasta temata rindas

  • [Uzņēmums] [abonements] pakalpojumu sniegšanas noteikumu un nosacījumu atjaunināšana
  • Mainās jūsu [abonements] noteikumi un nosacījumi
  • Izmaiņas konfidencialitātes politikā uzņēmumā [company]
  • Tie ir jūsu dati, tāpēc jūs kontrolējiet tos.
  • Mēs atjauninām mūsu Godīgas lietošanas politiku
  • Mainās uzņēmuma [uzņēmums] Pieņemamas Lietošanas Noteikumi. Lūk, kas jums jāzina.
  • Mēs veicam izmaiņas, lai izpildītu jaunās GDPR vadlīnijas
  • Vēl viens GDPR e-pasts…

Aptaujas e-pasta temata rindiņas

  • Ietaupiet [X]% no nākamā pirkuma, daloties ar savu atsauksmi
  • Vairāk par grasi par jūsu viedokli
  • Palīdziet mums uzlabot [produktu/pakalpojumu], atbildot uz vienu vienkāršu jautājumu
  • Minūte no Jūsu laika ir viss, kas mums nepieciešams, lai uzzinātu jūsu viedokli
  • Pastāstiet mums, ko jūs patiesībā domājat par [produktu/pakalpojumu]
  • Mums noderētu jūsu palīdzība! Lūdzu, atbildiet uz dažiem īsiem jautājumiem
  • Jūsu atsauksme tika patiesi novērtēta, lūk, kāpēc
  • Rezultāti ir iekšā…

RSVP e-pasta temata rindiņas

  • Pievienojieties mums gaidāmajā [uzņēmumā] [konferencē/tiešsaistes seminārā]!
  • Nelaidiet garām, RSVP mūsu [tēma] pasākumam tagad
  • Tiksimies [pasākuma nosaukums] nākamajā [nedēļa/mēnesis]?
  • Visi runā par [nosaukums] balvām …
  • Atzīmējiet savā kalendārā [uzņēmuma] komanadas saliedēšanas pasākumu
  • Jūs esat aicināti uz jautru [rītu/pēcpusdienu/dienu] prom no darba!

Iegādes e-pasta temata rindiņas

  • Paldies, ka piereģistrējāties uz [saturs]
  • Veiksmīgi! Drīz dosim jums ziņu
  • Vai joprojām esiet ieinteresēti dzirdēt no mums? Lūk, kas mums ir ko piedāvāt…
  • Īss padoms mūsu aktīvajiem abonentiem
  • Mēs redzējām jūsu ziņu [sociālo mediju platformā] un vēlamies palīdzēt
  • Tagad, kad esam atbildējuši uz jūsu jautājumu [sociālo mediju platforma], kā būtu ar reģistrēšanos?

Naudas atgūšanas e-pasta temata rindiņas

  • Ir pagājis kāds laiciņš! Iepērcies pie mums atkal un saņem [X]% atlaidi no visa
  • Kur tu biji pazudis? Mums tevis pietrūkst! Atgriezieties [uzņēmumā] izmantojot šo lielisko piedāvājumu
  • Lūk, [X] iemesli, kāpēc jums joprojām vajadzētu iepirkties pie mums
  • Visiem [kompānija] tevis pietrūkst! Lūk, galvenie [X] iemesli, kāpēc palikt mūsu adresātu sarakstā
  • Dodiet mums ziņu, ja joprojām vēlaties mūs dzirdēt…
  • Pašķiršānās ir grūta, bet vēl nav par vēlu visu vērst par labu!

Informatīvas e-pasta sagataves idejas

Uzņēmuma paziņojuma e-pasta sagatave

Uzņēmuma paziņojuma e-pasta sagatave 1 – reklāmas paziņojums


Dear all staff members,

I am happy to announce that [name of employee] has been promoted to the position of [job title].

[Name of employee] has been working at [company] for [X] years, and played a vital role in [achievement].

During that time, they have always been dedicated to [company] and displayed great team spirit, which we’re happy to reward with this promotion.

I would be grateful if you join me in congratulating [name of employee] on this exciting news.

Regards,
[name & position]


Uzņēmuma paziņojuma e-pasta sagatave 2 – iekšējā pieņemšana darbā


Dear all,

As of today, there is a vacancy for the [job title] role in our [department].

We highly recommend any current employee who is interested in this role to apply as soon as possible, as the vacancy will also be advertised externally soon.

Our new [job title] will work with the [team] to perform [main responsibilities].

To be considered for this role, you must have [experience] and meet the following criteria: [requirements]

Click here [button] for a full job description.

Please reply to this email by [date] with your CV/resume and provide a short covering letter to apply for this position.

If you have any more questions regarding this vacancy, please contact the HR team at [email].

Best regards,
[name & position]


Uzņēmuma paziņojuma e-pasta sagatave 3 – jauna darbinieka priekšāstādīšana


Dear fellow staff,

[Name of new employee] will be joining [company] in the position of [job title], starting from the [date].

We are delighted to welcome [name of new employee] because their [X] years of experience in [field] will help us drive [company] forward.

If you see [name of new employee] around the office, please introduce yourself to make them feel at home here right away.

Alternatively, if you have any questions or would like to meet [name of new employee] before they start, please contact their employee mentor [name of mentor] to make arrangements.

Thanks for joining me in welcoming [name of employee] to [company].

Regards,
[name & position]


Uzņēmuma paziņojuma e-pasta sagatave 4 – uzaicinājums uz atvērto sapulci


Dear all,

A reminder that the [purpose] Open Staff Meeting hosted by [name of host] is taking place on [date] at [time].

This online meeting can be accessed using the following link: [button]

Future related meeting dates are as follows: [dates]

Please note that everyone is welcome to attend any meeting, and the contents will be tailored to [department].

Please feel free to ask any questions during the meeting. Note that there is a limit of [X] participants, so please register in advance by replying to this email.

Recordings of all past meetings can be found at [link].

Best regards,
[name & position]


E-pasta kopsavilkumu sagataves

E-pasta kopsavilkumu sagatave 1 – uzņēmuma veiktspēja


Dear [name],

It’s time for your regular roundup of how we’ve been getting on recently at [company]. Here is the month in numbers:

Statistic 1
Statistic 2
Statistic 3…

Below you can see the changes in some important metrics:

[Graphic of company data]

Look out for another update landing in your inbox next month.

Best,
[Name], [position] at [company]


E-pasta kopsavilkumu sagatave 1 – uzņēmuma atjauninājums


Hello [name],

Have you heard about everything that’s been going on at [company name] recently? Maybe you missed the news about [announcement].

We’ve also made some updates to our [product/service], which, as a current user, we’re sure that you’ll be interested in:

New feature
Update
Fix…

What’s more, we’re already well underway on our plans for the next [week/month], including:

Plan 1
Plan 2
Plan 3…

As usual, we’ll update you again next [week/month], when those changes will hopefully have been implemented.

Regards,
The [company] team


E-pasta kopsavilkumu sagatave 3 – aktivitāšu apkopojums


Hi [name],

Do you know how you got on [today/this week/this month]? Well, there’s no need to guess, as we’ve got all the important numbers for you right here.

Here is your [day/week/month] in numbers:

[Visualization of personal stats]

For full details of your [daily/weekly/monthly] roundup, you can read the report that we’ve generated for you here: [link]

We’ll be in touch again [tomorrow/next week/ next month].

[Name] at [company]


E-pasta kopsavilkumu sagatave 4 – salīdzinājums ar citiem


Hey [name],

Think that you’ve been performing well [today/this week/this month]? No doubt that you have! But here’s how you got on compared to others:

[Graphical comparison]

As you can see above, you were in the top [X]% of all [product/service] users for [achievement] over the course of the [day/previous week/previous month]. Congrats!

Can you do even better [tomorrow/next week/ next month]? We’ll be sure to let you know!
The [company] team


Informatīvas e-pasta sagataves

Informatīvā e-pasta sagatave 1 — paziņojums, kas sniedz atkārtotu apliecinājumu


Dear [name],

The wellbeing of our staff and customers is more important for everyone at [company] than anything else. That’s why it’s important to be able to keep in touch with friends, family, and acquaintances.

That goes for us too, which is why we’re writing to let you know how we’ll be keeping our community connected even during these hard times. This will allow our employees and staff to contact one another to talk about whatever they want to.

We will also be sharing additional content for the foreseeable future, which will range from helpful and informative to uplifting and (hopefully) funny. Don’t forget that we’re here for you.

Best wishes,
[Name], [position] at [company]


Informatīvā e-pasta sagatave 2 — atjauninājuma nodrošināšana krīzes laikā


Hello [name],

We know that the current situation with [crisis] is affecting everybody right now, and we hope that this email finds you, your friends, and your family all safe and healthy.

During these difficult times, we have decided to put the following measures into place in order to ensure the safety of our loyal customers:

New/temporary procedure 1
New/temporary procedure 2
New/temporary procedure 3…

If you have any questions regarding any of these changes then don’t hesitate to get in touch, we’d be happy to answer any questions or comments.

Stay safe,
[Name] from the [company] team


Informatīvā e-pasta sagatave 3 — īss uzņēmuma paziņojums


Hi [name],

Today is the start of a bright future for [company].

Thanks to the valued feedback of loyal customers like yourself, we’ve made some changes to the way in which we operate:

Procedural change 1
Procedural change 2
Procedural change 3…

We look forward to providing an improved service for all of our clients as a result of these updates.

If you have any questions or comments about the changes or any other matters, don’t hesitate to get in touch.

Best,
[Company]


Juridiskā noteikumu izmaiņu e-pasta sagataves


Hello [name],

At [company] want to be open and transparent with our users while providing them with the best level of service that we possibly can.

That’s why we’re writing to let you know that our Terms and Conditions are changing, and the new agreement [link] will come into effect on [date].

Here is a summary of the most important changes:

T&Cs change 1
T&Cs change 2
T&Cs change 3…

If you continue using our service after [date], then your acceptance of the updated Terms and Conditions will be considered granted.

You can cancel your membership by clicking here [link] if you don’t agree to the updated agreement.

Kind regards
[Name] from [company]



Hi [name],

At [company], we treat our customers with the utmost care and respect. That goes for your personal data too, which is why we’re updating our Privacy Policy to give you more control over your personal details.

The changes are being made so that:

-You can more understand how we use your personal data more easily.
-We can use your data to gather feedback for improving our services.
-Only information that you have provided us when registering may be used by us.
-You have the right to request to view, modify, or erase the data we have about you.

As you can see, the changes are being made for the protection of your personal data. For more information and to read the agreement in full, please click here [link].

Best,
The [company] team



Dear [name],

We’ve been making changes to our [service] plans in order to suit the needs of our valued users, like yourself, as best as possible.

Apart from being able to provide a better service and customer experience, we’ve had to update our Fair Usage Policy corresponding to the new plans.

No need to worry, as the updated agreements are more user-friendly and you don’t need to do anything in order to accept the new policies.

You can read them in full here [link] if you wish, or feel free to ask us any questions.

Best wishes,
[Name] from [company]


Aptaujas e-pasta sagataves

Aptaujas e-pasta sagatave 1 – piedāvā stimulu


Hi [name],

We’d really like your feedback to help improve [pain point] so that we can provide a better customer experience for all of our clients.

As a thank you for completing our short survey, which will only take about [Y] minutes of your time, we are offering all respondents a [X]% discount code off their next purchase in our online store!

To take advantage of this opportunity, please click on the link below.

[Start survey]

Thanks for your time, it is really appreciated.

Best,
The [company] team


Aptaujas e-pasta sagatave 2 – e-pastā iekļauts viens jautājums


Dear[name],

The opinions of our users are of the utmost importance to [company], which is why we’d love for you to answer one simple question for us.

Your feedback will help shape our future content about [subject], so we hope you agree that it will be mutually beneficial for us to find out what you really think.

You can answer our single-question survey simply by clicking on your preferred choice below, without even leaving this email!

Option 1
Option 2
Option 3…

We really appreciate your feedback, as it will help us to achieve our goal of exceeding the expectations of all of our clients.

Kind regards,
[Name], [position] at [company]

Aptaujas e-pasta sagatave 3 – produkta/pakalpojuma apskats


Hello [name],

You recently purchased [product/service] in our online store, and we’d be extremely grateful to hear your thoughts about it.

The survey will only take [X} minutes to complete, and your feedback will help us improve future [product lines/software versions].

To start, please click on your rating below to be taken to the survey.

[Feedback scale with link]

Thanks for your input,
[Company]

Aptaujas e-pasta sagatave 4 — anketas rezultāti


Hey [name],

We’ve gathered the results of our recent survey, which we really appreciate you answering.

Since you took the time to share your thoughts about [product/service], we thought you might like to know the results.

We are pleased to announce that [X}% of our customers would recommend [product/service] to a friend! While this is great news, there is still room for improvement, and we will take each of the comments that we received from loyal users like yourself into consideration.

Hope to see you soon! [Optional reward as a token of appreciation]

Best wishes,
[company]

RSVP e-pasta sagataves

RSVP e-pasta sagatave 1 – ielūgums uz konferenci/tiešsaistes semināru


Hi [name],

The next [company] [weekly/monthly/annual] [conference/webinar] will take place on [date].

With a great list of speakers that will cover a wide range of [subject]-related topics, we’re sure that this event will be our most successful yet.

There will be presentations that you won’t want to miss from:

Speaker 1
Speaker 2
Speaker 3…

For more information, including a full schedule, visit the dedicated [conference/webinar[ website here [link].

Don’t forget to confirm your attendance in advance in order to receive your [event pass/link to video stream]:

[RSVP]

Best wishes,
The [company] team


RSVP e-pasta sagatave 2 – ielūgums uz apbalvošanas pasākumu


Dear [Name],

As a valued [customer/team member], you are hereby cordially invited to celebrate the [name of the ceremony] awards with us at [location] on [date].

You can expect a great evening with [activity] and [food/drink] besides the awards ceremony itself.

The awards will be handed out for multiple categories in the field of [subject], including:

Awards category 1
Awards category 2
Awards category 3…

More details about the event, including a full list of nominees and categories, can be found on the event’s webpage [link].

We very much hope to see you there! All you need to do is RSVP by clicking below:

[Confirm your attendance]

Kind regards,
[Name] from [company]


RSVP e-pasta sagatave 1 – ielūgums uz komandas saliedēšanas pasākumu


Hey [Name],

The [company] team has been busy planning our [quarterly/bi-annual/annual] team-building with the hope of making this event our most successful so far!

On [date] at [time] all [department] staff are invited to leave their work for [period of time] to get to know each other better whilst taking part in some fun activities, such as:

Activity 1
Activity 2
Activity 3…

There will be no formal dress code for the day, so feel free to wear casual clothes for a more comfortable [morning/afternoon/day]. If you have any questions, don’t hesitate to get in touch with us.

We look forward to seeing you there! Just RSVP [link] beforehand so we can accommodate the correct number of attendees.

Best, all the HR staff


Iegūšanas e-pasta sagataves

Iegūšanas e-pasta sagatave 1 – abonēšanas apstiprinājums


Hello [name],

Thanks for signing up for our [content] emails.

This is just a short message to confirm that your subscription is now active and that you’ll start receiving industry insights from us shortly.

If you have any comments or questions in the meantime, feel free to contact us by replying to this email. We’d be happy to help you!

Regards,

The [company] team

P.s. If you have been sent this email in error or would like to unsubscribe, please click on the following [link].


Iegūšanas e-pasta sagatave 2 – datubāzes konsolidācija un padoms rīcībai


Hi [name],

As a member of the [industry] community, I’m sure that you’re one of many people who’ve encountered trouble with [issue/pain point].

I thought you might like to hear a few pieces of advice from us about how to deal with this problem that our other clients have benefited from:

Advice 1
Advice 2
Advice 3…

If you don’t find our tips useful, please let us know how to improve. Alternatively, you can unsubscribe by clicking here [link].

Best,
[Name] from [compa


Iegūšanas e-pasta sagatave 1 – atbilde uz ziņu sociālajos medijos

[copy button="yes"]
Dear [name],

I commented under your post/answered your question on [social media platform], and thought I’d follow up by sharing some more resources that you might find interesting.

Here are some guides about [topic] that may be helpful for you:

Link 1
Link 2
Link 3…

If you’d like to get more advice on a regular basis then you can sign up for the [company] newsletter by clicking on the button below. Once you sign up you’ll receive great tips straight to your inbox every [X] weeks.

Kind regards,
[Name], [position] at [company]


Naudas atgūšanas e-pasta sagataves

Naudas atgūšanas e-pasta sagatave 1 – atlaides piedāvājums


Hey [name],

We’ve noticed that you haven’t made a purchase in a while, and we miss you!

There’s never been a better time to start shopping with us again because we’d like to give you a special discount of [X]% off everything in our store.

To benefit from these reduced prices, just enter the following code at checkout:

[Discount code]

There are lots of great new products available that we’re sure you’ll find interesting.

[Images of products with prices]

See you soon,
[company]


Naudas atgūšanas e-pasta sagatave 2 – informēt par iemesliem palikt


Hi [name],

You may have noticed the discount coupon that we sent to you recently. Don’t worry – it’s still not too late to use it!

If you’ve already made a purchase, feel free to enter the same code at checkout again for another [X]% off your next purchase with us:

[Discount code]

We hope you enjoy using your new products, and we hope to see you return to our online store again in the near future. Here’s what we can offer to keep you coming back for more:

Reason 1
Reason 2
Reason 3…

Feel free to contact us with any questions or comments.

Best,
The [company] team

Naudas atgūšanas e-pasta sagatave 3 – dzēšana no abonēšanas saraksta


Dear [name],

We’ve been in touch recently with a discount code for [X]% off your next purchase at the [company] store, which you can find below and still use:

[Discount code]

As we haven’t heard back from you, and you haven’t made a purchase for a while, we are wondering if you’d still like to receive emails from us. Choose your response below:

[Keep receiving emails]
[Send fewer emails]
[Unsubscribe]

It would be great if you’d like to stay in touch with us, but if you do decide to unsubscribe now, we’ll always welcome you back with open arms.

Kind regards,
[Name] from [company]

Informatīvās e-pasta sagataves – Biežāk uzdotie jautājumi

Kā uzrakstīt informatīvu e-pastu?

Lai uzrakstītu informatīvu e-pasta ziņojumu, vispirms ir jāizveido lieliska temata rindiņa. Pēc tam uzrakstiet e-pasta pamattekstu un pārliecinieties, vai iekļaujat aicinājumu uz rīcību.

Kā uzrakstīt informatīvu intervijas e-pastu?

E-pasta temata rindiņu sāciet ar nodomu veidot informatīvu e-pastu. Turklāt norādiet datumu un savu vārdu. Pirmajā rindkopā iepazīstiniet ar sevi, savu amatu un uzņēmumu, kurā strādājat. Otrajā rindkopā īsi norādiet, ka vēlaties uzzināt ko vairāk par viņu biznesu. Trešajā rindkopā palūdziet 15 minūšu tikšanos, vēlams personīgi. Visbeidzot, pievienojiet dažas noslēguma rindiņas.

Kādi ir trīs e-pasta veidi?

Varat izvēlēties vienu no trim e-pasta veidiem, ko izmantot saviem klientiem: informatīvais biļetens, reklāmas un aptaujas e-pasti.

Cik garam jābūt informatīvajam e-pastam?

Informatīvajos e-pastos jābūt īsiem paziņojumiem, kuros uzsvērts pašreizējais stāvoklis un tas, kā uzņēmums ar to tiks galā. Tāpēc šiem e-pastiem vajadzētu būt salīdzinoši īsiem, apkopojot svarīgākos datus 3. līdz 5 rindkopās, kas sastāv tikai no dažām teksta rindiņām.

Vai informatīvajos e-pastos ir jāiekļauj kādi mārketinga elementi?

Īsā atbilde uz šo jautājumu ir – nē. Mārketingam ir savs laiks un vieta, un šis noteikti nav tas gadījums. Un ja informatīvajā e-pastā ir runa par krīzi vai grūtu situāciju, tas ir īpaši svarīgi. Informatīvie e-pasti tiek izveidoti tikai tādēļ, lai pārliecinātu klientus, vēlētu tiem labu un informētu, kā jebkuras izmaiņas šādos neskaidros laikos var viņus ietekmēt.

Cik bieži var sūtīt informatīvus e-pastus?

Tas tiešām ir atkarīgs no tā, cik daudz krīzes vai citi svarīgi notikumi reāli notiek. Ja kāda situācija jau ilgāku laiku turpinās, informatīvais e-pasts var kļūt par regulāri sūtītu e-pastu ar atjauninājumiem. Tomēr šos īsos paziņojumus vajadzētu rezervēt svarīgākajiem, retajiem gadījumiem, pretējā gadījumā tie kļūs pārāk pierasti, lai radītu vēlamo ietekmi.

Free 14-day trial. No credit card required. Sign up today!

Send out informational email campaigns with confidence. Save our templates, customize them, and watch your email engagement rise.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kā uzrakstīt informatīvu e-pastu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Lai uzrakstītu informatīvu e-pastu, vispirms ir jāizveido lieliska temata rindiņa. Pēc tam uzrakstiet e-pasta pamattekstu un pārliecinieties, vai iekļaujat aicinājumu uz rīcību.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā uzrakstīt informatīvu intervijas e-pastu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “E-pasta temata rindiņā sāciet ar nodomu veidot interviju. Turklāt norādiet datumu un savu vārdu. Pirmajā rindkopā iepazīstiniet ar sevi, savu amatu un uzņēmumu, kurā jūs strādājat. Otrajā rindkopā īsi norādiet, ka vēlaties uzzināt ko vairāk par viņu biznesu. Trešajā daļā palūdziet 15 minūšu tikšanos, vēlams personīgu. Pievienojiet dažas noslēdzošās rindiņas.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cik garam jābūt informatīvajam e-pastam?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Informatīvajos e-pastos jābūt īsiem paziņojumiem, kuros uzsvērts pašreizējais stāvoklis un tas, kā uzņēmums ar to tiks galā. Tāpēc šiem e-pastiem vajadzētu būt salīdzinoši īsiem, apkopojot svarīgākos datus 3 līdz 5 rindkopās, kas sastāv tikai no dažām teksta rindiņām.” } },{ “@type”: “Question”, “name”: “Vai informatīvajos e-pastos būtu jāiekļauj kādi mārketinga elementi?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Īsā atbilde uz šo jautājumu ir – nē. Mārketingam ir savs laiks un vieta , un šī noteikti nav īstā. Un ja informatīvajā e-pastā ir runa par krīzi vai grūtu situāciju, tas ir īpaši svarīgi. Informatīvie e-pasti tiek rakstīti tikai tādēļ, lai pārliecinātu klientus, vēlētu tiem labu un informētu, kā jebkuras izmaiņas neskaidrajos laikos var viņus ietekmēt.” } },{ “@type”: “Question”, “name”: “Cik bieži var sūtīt informatīvus e-pastus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tas tiešām ir atkarīgs no tā, cik bieži krīzes vai svarīgi notikumi reāli notiek. Ja kāda situācija jau ilgāku laiku atkārtojas, informatīvais e-pasts var kļūt par regulāri sūtītu e-pastu ar atjauninājumiem. Tomēr šos īsos paziņojumus vajadzētu rezervēt svarīgākajiem, retajiem gadījumiem, pretējā gadījumā tie kļūs pārāk pierasti, lai radītu vēlamo ietekmi.” } },{ “@type”: “Question”, “name”: “Kādi ir trīs e-pasta veidi?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Varat izvēlēties vienu no trim e-pasta veidiem, ko izmantot saviem klientiem: informatīvais biļetens, reklāmas un aptaujas e-pasts.” } }] }

Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju