Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šabloni
  • Informatīvas e-pastu sagataves

Informatīvas e-pastu sagataves

Ir vairāki gadījumi, kad uzņēmumam ir jāsūta e-pasti saviem klientiem vai lietotājiem, lai sniegtu tiem informāciju, kas nav tieši reklāma. Biežākie informatīvie e-pasta piemēri ir īsas ziņas par uzņēmuma nākotnes virzienu vai vadības izmaiņām u.c.

Informatīvie e-pasti varētu būt arī par noteikumu un nosacījumu izmaiņām vai citiem juridiskiem aspektiem, kā arī paziņojumi abonentu nomierināšanai, ņemot vērā pašreizējo attīstību nozarē vai globālos notikumus. Šāda veida ziņojumi pēdējos gados ir bijuši īpaši izplatīti, un ES Vispārīgā datu aizsardzības regula (GDPR) ir radījusi neskaitāmus e-pastus par izmaiņām privātuma politikā, kas iekrituši mūsu iesūtnēs. Pēdējā laikā koronavīrusa pandēmija ir likusi daudziem zīmoliem pastāvīgi informēt savus klientus pa e-pastu par to, kā notiek pielāgošanās pastāvīgi mainīgajai situācijai.

Cita veida informatīvie e-pasti ir aptaujas, kas tiek nosūtītas klientiem, lai informētu viņus par iespēju piedalīties aptaujas anketā, vai arī uzaicinājums piedalīties uzņēmuma notikumā, kas notiks tuvākajā laikā. Tā sūtītājs cer saņemt atsauksmes par kādu produktu/pakalpojumu vai RSVP par adresāta plāniem pasākuma apmeklēšanai.

Salon Biz RSVP e-pasta sagatave
RSVP e-pasts no SalonBiz

Visbeidzot, apstiprinājuma e-pasti informē lietotājus par to, ka viņi ir sekmīgi reģistrējušies kontam vai abonējuši saņemt biļetena saturu. Atgūšanas ziņas informē esošos klientus par to, ka viņi kādu laiku nav iepirkušies un ka viņi var tikt izslēgti no datu bāzes, ja viņi turpina palikt neaktīvi. Šie divi informatīvie e-pasta veidi ir nedaudz vairāk ar reklāmu saistīti nekā pārējie minētie, jo tie bieži vien ietver aicinājumus uz rīcību (CTA) vai arī piedāvā atlaides kā balvu.

Nosūtot informatīvos e-pastus, varat sazināties ar esošajiem un potenciālajiem klientiem, lai informētu tos par konkrētiem jaunumiem, kurus nepieciešams izlasīt vai, kas, jūsuprāt, būs noderīgi. Šajā rakstā ir apkopoti dažādi šādu ziņu piemēri, kā bonusu minot ieteiktās tematu rindiņas.

Kādi ir iemesli informatīvu e-pastu nosūtīšanai?

Ir dažas situācijas, kas jārisina katram uzņēmumam (piemēram, COVID-19). Šajos laikos ir svarīgi informēt klientus un personālu par to, kā jūsu uzņēmums turpinās darboties, kā arī par iespējamām izmaiņām. Šajos e-pastos nevajadzētu būt nekāda veida mārketinga komunikācijai, bet gan vienkārši pārliecināt lietotājus, ka viņu dati, vai pasūtījumi vai abonementi, ir drošībā. Šo e-pastu nolūks ir vienkārši vēlēt saviem klientiem labāko, neiekļaujot nekādas pārdošanas aktivitātes. Īsi sakot, ir svarīgi uzturēt labas attiecības ar klientu, informējot par to, kas ir svarīgs.

Cits informatīvā e-pasta veids koncentrējas uz uzņēmumam raksturīgiem jaunumiem. Šie e-pasti var ietvert noteikumu atjauninājumus, biznesa struktūru vai virziena izmaiņas. Šīs jaunās pieejas var būt saistītas ar klientu atsauksmēm, tāpēc jūsu klienti ir tieši jāinformē un jāpateicas par to sniegšanu, nosūtot personisku ziņu no jums. Tas arī palīdzēs palielināt klientu lojalitāti un uzticību — parādot, ka jūsu klientu viedokļi ir vērtīgi.

Informatīvas e-pastu sagataves
Havaju salu Klusā okeāna universitāte nosūta informatīvu e-pastu absolventam par universitātes mācību grafiku COVID-19 pandēmijas laikā

Kas ir e-pasta sagataves?

E-pasta sagataves ir ziņu ietvari, kurus var izmantot kā iesākumu sava e-pasta izveidei (vienkārši pamainiet ieteikto tekstu ar savu). E-pasta sagataves ļauj ērti rakstīt e-pastus – vienkārši ievietojiet attēlus vai citu saturu un modificējiet stilu, lai tas atbilstu jūsu zīmolam.

E-pasta sagatavju pielāgošana
E-pasta sagatavju pielāgošana LiveAgent

Vispārīgi padomi labāku informatīvo e-pastu uzrakstīšanai

Atstājiet to īsu un informatīvu

Informatīvie e-pasti ne velti tiek saukti par “informatīviem”. To galvenais mērķis ir informēt adresātu par konkrētu darbību, un, lai gan būt radošam vienmēr ir labi, šajā brīdī nevajadzētu kļūt pārāk slepenam, neskaidram vai noslēpumainam. Laiks ir nauda ne tikai jums, bet arī e-pasta adresātiem.

Esiet konsistents

Ja jūsu informatīvie e-pasti tiek veidoti pēc noteiktas sistēmas, nemainiet to pēkšņi. Jūsu auditorija var pieturēties pie noteiktu elementu saskatīšanas e-pasta ziņojumos, piemēram, temata rindiņas, izkārtojuma vai pat laika, kad nosūtāt e-pastus. Būtībā nodrošiniet, lai klienti nesajauktu jūsu e-pastus par cita zīmola e-pastiem. Un arī sūtiet savus informatīvos e-pastus tikai tad, kad tas patiešām ir nepieciešams, — neizmantojiet šo iespēju un nepiesārņojiet klientu iesūtnes, ar neskaitāmiem e-pastiem, ja vien tas nav kaut kas tiešām steidzams.

Rūpējieties par stilu

Runājot par e-pasta izkārtojumu: pārliecinieties, ka jūsu e-pasts ir pareizi formatēts. Iespējams, ka daudzi adresāti to visu nemaz nelasīs – tie vērtēs saturu pēc temata rindiņas, izceltā teksta vai uzskaitītajiem punktiem. Jūsu formatējumam vajadzētu runāt pašam par sevi, būt mērķtiecīgam un ar atbilstošu toni. Piemēram, ja ir paziņojams kaut kas nepatīkams, tad, iespējams, tā nav tā labākā doma – pārblīvēt tekstu ar emocijzīmēm vai izsaukuma zīmēm, kas var tikai stiprināt vilšanās vai dusmu sajūtu. No otras puses, ja paziņojat kaut ko pozitīvu, iespējams, vēlēsities sākt e-pastu ar jauku sveicienu.

Informatīvas e-pastu sagataves
LiveAgent e-pasta formatējuma piemērs

Informatīvā e-pasta temata rindiņu piemēri

Zemāk ir sniegti daži informatīvu e-pastu tematu rindiņu piemēri.

Uzņēmuma paziņojuma e-pasta temata rindiņas

  • Paaugstinājuma Paziņojums – [darbinieka vārds, uzvārds]
  • Apsveicam ar paaugstinājumu amatā [darbinieka vārds/uzvārds]
  • Vakance uz amatu [amats]
  • Mēs pieņemam darbā – piesakieties [amata] darbam
  • Jauns darbinieks – [jaunā darbinieka vārds] [amata nosaukums]
  • Lūdzu, sveiciet [jaunā darbinieka vārds] komandā
  • [Sapulces iemesls] Atvērtā Darbinieku Sanāksme [datums] [laiks]
  • Atgādinājums: atvērtā sapulce rīt [laiks] visiem [nodaļas] darbiniekiem

E-pastu kopsavilkuma temata rindiņas

  • [Uzņēmuma nosaukums] Jaunumi par [Mēnesis] [Gads]
  • Viss, ko, iespējams, esat palaidis garām [šodien/šonedēļ/šomēnes]
  • Esam bijuši aizņemti, veicot izmaiņas…
  • [Uzņēmums] pēdējo atjauninājumu kopsavilkums
  • Jūsu [dienas/nedēļas/mēneša] [aktivitātes] kopsavilkums
  • Lūk, jaunumi par [šodien/šonedēļ/šomēnes]
  • Apsveicu! Jūs bijāt [X]% no [aktivitātes] par [šodienu/šo nedēļu/šo mēnesi]
  • Vēlaties uzzināt, kā klājas citiem?

Informatīva e-pasta temata rindiņas

  • Īsa ziņa [zīmols/produkts/pakalpojums] kopienas vērtīgākajiem dalībniekiem
  • Neuztraucieties, mēs esam šeit
  • Lūk, kā [uzņēmums] palīdz nepieciešamības gadījumā
  • Ko mēs darām, lai turpinātu kā parasti
  • Skatoties nākotnē…
  • [uzņēmuma nosaukums] dodas turp. Vai pievienosieties mums?
  • [Uzņēmums] [abonements] pakalpojumu sniegšanas noteikumu un nosacījumu atjaunināšana
  • Mainās jūsu [abonements] noteikumi un nosacījumi
  • Izmaiņas konfidencialitātes politikā uzņēmumā [company]
  • Tie ir jūsu dati, tāpēc jūs kontrolējiet tos.
  • Mēs atjauninām mūsu Godīgas lietošanas politiku
  • Mainās uzņēmuma [uzņēmums] Pieņemamas Lietošanas Noteikumi. Lūk, kas jums jāzina.
  • Mēs veicam izmaiņas, lai izpildītu jaunās GDPR vadlīnijas
  • Vēl viens GDPR e-pasts…

Aptaujas e-pasta temata rindiņas

  • Ietaupiet [X]% no nākamā pirkuma, daloties ar savu atsauksmi
  • Vairāk par grasi par jūsu viedokli
  • Palīdziet mums uzlabot [produktu/pakalpojumu], atbildot uz vienu vienkāršu jautājumu
  • Minūte no Jūsu laika ir viss, kas mums nepieciešams, lai uzzinātu jūsu viedokli
  • Pastāstiet mums, ko jūs patiesībā domājat par [produktu/pakalpojumu]
  • Mums noderētu jūsu palīdzība! Lūdzu, atbildiet uz dažiem īsiem jautājumiem
  • Jūsu atsauksme tika patiesi novērtēta, lūk, kāpēc
  • Rezultāti ir iekšā…

RSVP e-pasta temata rindiņas

  • Pievienojieties mums gaidāmajā [uzņēmumā] [konferencē/tiešsaistes seminārā]!
  • Nelaidiet garām, RSVP mūsu [tēma] pasākumam tagad
  • Tiksimies [pasākuma nosaukums] nākamajā [nedēļa/mēnesis]?
  • Visi runā par [nosaukums] balvām …
  • Atzīmējiet savā kalendārā [uzņēmuma] komanadas saliedēšanas pasākumu
  • Jūs esat aicināti uz jautru [rītu/pēcpusdienu/dienu] prom no darba!

Iegādes e-pasta temata rindiņas

  • Paldies, ka piereģistrējāties uz [saturs]
  • Veiksmīgi! Drīz dosim jums ziņu
  • Vai joprojām esiet ieinteresēti dzirdēt no mums? Lūk, kas mums ir ko piedāvāt…
  • Īss padoms mūsu aktīvajiem abonentiem
  • Mēs redzējām jūsu ziņu [sociālo mediju platformā] un vēlamies palīdzēt
  • Tagad, kad esam atbildējuši uz jūsu jautājumu [sociālo mediju platforma], kā būtu ar reģistrēšanos?

Naudas atgūšanas e-pasta temata rindiņas

  • Ir pagājis kāds laiciņš! Iepērcies pie mums atkal un saņem [X]% atlaidi no visa
  • Kur tu biji pazudis? Mums tevis pietrūkst! Atgriezieties [uzņēmumā] izmantojot šo lielisko piedāvājumu
  • Lūk, [X] iemesli, kāpēc jums joprojām vajadzētu iepirkties pie mums
  • Visiem [kompānija] tevis pietrūkst! Lūk, galvenie [X] iemesli, kāpēc palikt mūsu adresātu sarakstā
  • Dodiet mums ziņu, ja joprojām vēlaties mūs dzirdēt…
  • Pašķiršānās ir grūta, bet vēl nav par vēlu visu vērst par labu!

Informatīvas e-pasta sagataves idejas

Uzņēmuma paziņojuma e-pasta sagatave

Uzņēmuma paziņojuma e-pasta sagatave 1 – reklāmas akcijas paziņojums


Uzņēmuma paziņojuma e-pasta sagatave 2 – iekšējā pieņemšana darbā


Uzņēmuma paziņojuma e-pasta sagatave 3 — jauna darbinieka priekšāstādīšana


Uzņēmuma paziņojuma e-pasta sagatave 4 – uzaicinājums uz atvērto sapulci


E-pasta kopsavilkumu sagataves

E-pasta kopsavilkumu sagatave 1 – uzņēmuma veiktspēja


E-pasta kopsavilkumu sagatave 1 – uzņēmuma atjauninājums


E-pasta kopsavilkumu sagatave 3 – aktivitāšu apkopojums


E-pasta kopsavilkumu sagatave 4 – salīdzinājums ar citiem


Informatīvas e-pasta sagataves

Informatīvā e-pasta sagatave 1 — paziņojums, kas sniedz atkārtotu apliecinājumu


Informatīvā e-pasta sagatave 2 — atjauninājuma nodrošināšana krīzes laikā


Informatīvā e-pasta sagatave 3 — īss uzņēmuma paziņojums





Aptaujas e-pasta sagataves

Aptaujas e-pasta sagatave 1 – piedāvā stimulu


Aptaujas e-pasta sagatave 2 – e-pastā iekļauts viens jautājums

Aptaujas e-pasta sagatave 3 – produkta/pakalpojuma apskats

Aptaujas e-pasta sagatave 4 — anketas rezultāti

RSVP e-pasta sagataves

RSVP e-pasta sagatave 1 – ielūgums uz konferenci/tiešsaistes semināru


RSVP e-pasta sagatave 2 – ielūgums uz apbalvošanas pasākumu


RSVP e-pasta sagatave 1 – ielūgums uz komandas saliedēšanas pasākumu


Iegūšanas e-pasta sagataves

Iegūšanas e-pasta sagatave 1 – abonēšanas apstiprinājums


Iegūšanas e-pasta sagatave 2 – datubāzes konsolidācija un padoms rīcībai


Naudas atgūšanas e-pasta sagataves

Naudas atgūšanas e-pasta sagatave 1 – atlaides piedāvājums


Naudas atgūšanas e-pasta sagatave 2 – informēt par iemesliem palikt

Naudas atgūšanas e-pasta sagatave 3 – dzēšana no abonēšanas saraksta

Informatīvās e-pasta sagataves – Biežāk uzdotie jautājumi

Kā uzrakstīt informatīvu e-pastu?

Lai uzrakstītu informatīvu e-pasta ziņojumu, vispirms ir jāizveido lieliska temata rindiņa. Pēc tam uzrakstiet e-pasta pamattekstu un pārliecinieties, vai iekļaujat aicinājumu uz rīcību.

Kā uzrakstīt informatīvu intervijas e-pastu?

E-pasta temata rindiņu sāciet ar nodomu veidot informatīvu e-pastu. Turklāt norādiet datumu un savu vārdu. Pirmajā rindkopā iepazīstiniet ar sevi, savu amatu un uzņēmumu, kurā strādājat. Otrajā rindkopā īsi norādiet, ka vēlaties uzzināt ko vairāk par viņu biznesu. Trešajā rindkopā palūdziet 15 minūšu tikšanos, vēlams personīgi. Visbeidzot, pievienojiet dažas noslēguma rindiņas.

Kādi ir trīs e-pasta veidi?

Varat izvēlēties vienu no trim e-pasta veidiem, ko izmantot saviem klientiem: informatīvais biļetens, reklāmas un aptaujas e-pasti.

Cik garam jābūt informatīvajam e-pastam?

Informatīvajos e-pastos jābūt īsiem paziņojumiem, kuros uzsvērts pašreizējais stāvoklis un tas, kā uzņēmums ar to tiks galā. Tāpēc šiem e-pastiem vajadzētu būt salīdzinoši īsiem, apkopojot svarīgākos datus 3. līdz 5 rindkopās, kas sastāv tikai no dažām teksta rindiņām.

Vai informatīvajos e-pastos ir jāiekļauj kādi mārketinga elementi?

Īsā atbilde uz šo jautājumu ir – nē. Mārketingam ir savs laiks un vieta, un šis noteikti nav tas gadījums. Un ja informatīvajā e-pastā ir runa par krīzi vai grūtu situāciju, tas ir īpaši svarīgi. Informatīvie e-pasti tiek izveidoti tikai tādēļ, lai pārliecinātu klientus, vēlētu tiem labu un informētu, kā jebkuras izmaiņas šādos neskaidros laikos var viņus ietekmēt.

Cik bieži var sūtīt informatīvus e-pastus?

Tas tiešām ir atkarīgs no tā, cik daudz krīzes vai citi svarīgi notikumi reāli notiek. Ja kāda situācija jau ilgāku laiku turpinās, informatīvais e-pasts var kļūt par regulāri sūtītu e-pastu ar atjauninājumiem. Tomēr šos īsos paziņojumus vajadzētu rezervēt svarīgākajiem, retajiem gadījumiem, pretējā gadījumā tie kļūs pārāk pierasti, lai radītu vēlamo ietekmi.

Free 14-day trial. No credit card required. Sign up today!

Send out informational email campaigns with confidence. Save our templates, customize them, and watch your email engagement rise.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kā uzrakstīt informatīvu e-pastu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Lai uzrakstītu informatīvu e-pastu, vispirms ir jāizveido lieliska temata rindiņa. Pēc tam uzrakstiet e-pasta pamattekstu un pārliecinieties, vai iekļaujat aicinājumu uz rīcību.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā uzrakstīt informatīvu intervijas e-pastu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “E-pasta temata rindiņā sāciet ar nodomu veidot interviju. Turklāt norādiet datumu un savu vārdu. Pirmajā rindkopā iepazīstiniet ar sevi, savu amatu un uzņēmumu, kurā jūs strādājat. Otrajā rindkopā īsi norādiet, ka vēlaties uzzināt ko vairāk par viņu biznesu. Trešajā daļā palūdziet 15 minūšu tikšanos, vēlams personīgu. Pievienojiet dažas noslēdzošās rindiņas.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cik garam jābūt informatīvajam e-pastam?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Informatīvajos e-pastos jābūt īsiem paziņojumiem, kuros uzsvērts pašreizējais stāvoklis un tas, kā uzņēmums ar to tiks galā. Tāpēc šiem e-pastiem vajadzētu būt salīdzinoši īsiem, apkopojot svarīgākos datus 3 līdz 5 rindkopās, kas sastāv tikai no dažām teksta rindiņām.” } },{ “@type”: “Question”, “name”: “Vai informatīvajos e-pastos būtu jāiekļauj kādi mārketinga elementi?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Īsā atbilde uz šo jautājumu ir – nē. Mārketingam ir savs laiks un vieta , un šī noteikti nav īstā. Un ja informatīvajā e-pastā ir runa par krīzi vai grūtu situāciju, tas ir īpaši svarīgi. Informatīvie e-pasti tiek rakstīti tikai tādēļ, lai pārliecinātu klientus, vēlētu tiem labu un informētu, kā jebkuras izmaiņas neskaidrajos laikos var viņus ietekmēt.” } },{ “@type”: “Question”, “name”: “Cik bieži var sūtīt informatīvus e-pastus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tas tiešām ir atkarīgs no tā, cik bieži krīzes vai svarīgi notikumi reāli notiek. Ja kāda situācija jau ilgāku laiku atkārtojas, informatīvais e-pasts var kļūt par regulāri sūtītu e-pastu ar atjauninājumiem. Tomēr šos īsos paziņojumus vajadzētu rezervēt svarīgākajiem, retajiem gadījumiem, pretējā gadījumā tie kļūs pārāk pierasti, lai radītu vēlamo ietekmi.” } },{ “@type”: “Question”, “name”: “Kādi ir trīs e-pasta veidi?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Varat izvēlēties vienu no trim e-pasta veidiem, ko izmantot saviem klientiem: informatīvais biļetens, reklāmas un aptaujas e-pasts.” } }] }

Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju