Bezmaksas Izmēģinājums
  • Šabloni
  • Atgādinājuma e-pasta sagataves

Atgādinājuma e-pasta sagataves

Mērķauditorijas sasniegšana īstajā laikā ar pareizo ziņu ir ļoti svarīga jebkuras e-pasta mārketinga kampaņas panākumos. Tomēr saskaņā ar Mailchimp pētījumu vidējais e-pasta atvēršanas rādītājs visās nozarēs ir aptuveni 21%. Tāpēc atgādinājumu e-pasti ir būtiski. Savlaicīgi nosūtīti atgādinājuma e-pasti var palielināt iesaistīšanos un nepieciešamības gadījumā pamudināt klientus veikt konkrētas darbības. Taču šo e-pastu izveidošana un izpēte, kad varētu būt labākais laiks to nosūtīšanai, var būt izaicinājums mārketinga speciālistiem. Tālāk ir norādītas dažas atgādinājuma e-pasta sagataves dažādiem gadījumiem, kuras varat pielāgot savām vajadzībām.

Atgādinājuma e-pasta sagataves

Kas ir atgādinājuma e-pasts?

Atgādinājuma e-pasts ir jaudīgs rīks mārketinga speciālistiem, kas būtībā dara to, kā nosaukts – tas atgādina saņēmējam par kaut ko svarīgu, kas tuvojas, kaut ko, kas no viņiem tiek gaidīts, vai kam vajadzētu būt notikušam, bet kas nenotika. Tālāk ir norādīti daži scenāriji, kuros atgādinājuma e-pasta sūtīšana var sniegt labumu jūsu uzņēmumam.

  • Lietotāju informēšana par to, ka viņu bezmaksas izmēģinājuma versijas termiņš drīz beigsies/ir beidzies
  • Atkārtota neaktīvo lietotāju piesaistīšana, kuri ir pametuši jūsu produktu kādā noteiktā posmā (piemēram, nepabeigta reģistrācija)
  • Atgādinājums esošajiem klientiem atjaunot savu abonementu vai dalību
  • Klientu informēšana par nākošā rēķina datumu vai nokavētajiem maksājumiem
  • Brīdinājums klientiem par neizdevušos maksājumu/kredītkartes derīguma termiņa beigšanos/konta atcelšanu
  • Atgādinājums klientiem par svarīgiem gaidāmajiem notikumiem utt.
Apple TV atgādinājuma e-pasts

Atgādinājuma e-pasta temata rindiņas

  • [Vārds], mēs jūs neesam redzējuši kādu laiku ☹
  • Jūs mums pietrūkstat!
  • Mēs ievērojām, ka Jūs pēdējā laikā esat bijis attālu
  • Jūsu [Produkts] izmēģinājums beidzas pēc [skaits] dienām
  • [Vārds], jūsu [Produkts] izmēģinājums ir gandrīz beidzies. Atjauniniet tūlīt!
  • Nepieciešama Rīcība – Jūsu [Produkts] maksājums neizdevās
  • Lūdzu, atjauniniet maksājumu informāciju
  • Ak nē, ir problēma ar jūsu [Produkts] maksājumu
  • Jūsu [Produkts] konts ir apturēts.
  • Jūsu [Produkts] konts tiks deaktivizēts pēc [skaits] dienām
  • Atgādinājums: Pasākuma Pieteikšanās pēdējā diena ir [datums]
  • Nepalaid garām [Pasākuma Nosaukums]
  • Pēdējā iespēja dzirdēt [Runātāju] tiešajā [Pasākuma Nosaukums]!

8 atgādinājuma e-pasta sagataves

Neaktīva lietotāja atgādinājuma e-pasts

Izmēģinājuma termiņa beigu atgādinājuma e-pasts

Gaidāmā maksājuma atgādinājuma e-pasts

Nokavēta maksājuma atgādinājuma e-pasts

Kredītkartes termiņa beigu atgādinājuma e-pasts

Nesekmīga maksājuma atgādinājuma e-pasts

Konta atcelšanas atgādinājuma e-pasts

Gaidāmā pasākuma atgādinājuma e-pasts

Design your own templates

LiveAgent gives you<br /> the power to design your<br /> own customer email templates,<br /> thus helping you to improve<br /> customer service. Curious about<br /> all the opportunities?

Try LiveAgent

Biežāk uzdotie jautājumi

Kad būtu jāsūta atgādinājuma e-pasts?

Nav tāds īpaši piemērots laiks, lai nosūtītu atgādinājuma e-pastu, jo tas katrā gadījumā var atšķirties. Ja atgādināt klientiem par gaidāmo maksājumu, izmēģinājuma termiņa beigšanos vai abonementa atjaunošanu, ir lietderīgi paziņot par to vismaz nedēļu iepriekš, kā arī izpildes datumā. Lai atgūtu neizdevušos maksājumus, parasti atgādinājumu var nosūtīt pirmajā darba dienā pēc izpildes datuma.

Cik atgādinājumu e-pastu ir jāsūta?

Viena no lielākajām kļūdām, ko varat pieļaut ar atgādinājuma e-pastiem, ir nosūtīt vienu atgādinājumu un cerēt uz to labāko. Ja vēlaties konvertēt vairāk izmēģinājuma lietotāju vai atgūt lielākus ieņēmumus no neizdevušamies maksājumiem, apsveriet iespēju nosūtīt e-pastu sēriju, ieskaitot priekšatgādinājumus, izpildes datuma atgādinājumus un sekojošus atgādinājumus.

Kāda ir atgādinājuma e-pastu paraugprakse?

Atgādinājuma e-pastiem vajadzētu būt īsiem, vienkāršiem un sniegt tikai nepieciešamo konteksta apjomu un detalizācijas pakāpi, neprasot uzmanību nevajadzīgai informācijai. Tie jāraksta profesionāli, tomēr draudzīgi un pieklājīgi – galvenais ir atrast pareizo līdzsvaru starp neatlaidību un spiedienu. Noteikti iekļaujiet acīmredzamu aicinājumu uz rīcību, lai klienti precīzi zinātu, kas no viņiem tiek gaidīts.

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kad būtu jāsūta atgādinājuma e-pasts?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Nav tāds īpaši piemērots laiks, lai nosūtītu atgādinājuma e-pastu, jo tas katrā gadījumā var atšķirties. Ja atgādināt klientiem par gaidāmo maksājumu, izmēģinājuma termiņa beigšanos vai abonementa atjaunošanu, ir lietderīgi paziņot par to vismaz nedēļu iepriekš, kā arī izpildes datumā.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cik daudz atgādinājuma e-pastu ir jāsūta?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Viena no lielākajām kļūdām, ko var pieļaut ar atgādinājuma e-pastiem, ir nosūtīt vienu atgādinājumu un cerēt uz to labāko. Ja vēlaties konvertēt vairāk izmēģinājuma lietotāju vai atgūt lielākus ieņēmumus no neizdevušamies maksājumiem, apsveriet iespēju nosūtīt e-pastu sēriju, ieskaitot priekšatgādinājumus, izpildes datuma atgādinājumus un sekojošus atgādinājumus. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāda ir atgādinājuma e-pastu paraugprakse?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Atgādinājuma e-pastiem vajadzētu būt īsiem, vienkāršiem un sniegt tikai nepieciešamo konteksta apjomu un detalizācijas pakāpi, nepievēršot uzmanību nevajadzīgai informācijai. Tie jāraksta profesionāli, tomēr draudzīgi un pieklājīgi – galvenais ir atrast pareizo līdzsvaru starp neatlaidību un spiedienu. Noteikti iekļaujiet acīmredzamu aicinājumu uz rīcību, lai klienti precīzi zinātu, kas no viņiem tiek gaidīts.” } }] }

Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju