Kas ir patreizējais lietotājs?
Pēdējais aģents, kurš atjauninājis pieteikumu, tiek saukts arī par patreizējo lietotāju. Tas ir normāli, ka patreizējais lietotājs nav tas pats klienta pārstāvis, kam iepriekš tika piešķirts pieteikums. Kad tiek atjaunināts pieteikums, arī patreizējais lietotājs kļūst cits.
Frequently Asked Questions
Ko nozīmē patreizējais lietotājs?
Patreizējais lietotājs ir aģents, kas pēdējo reizi atjauninājis pieteikumu. Tam nav obligāti jābūt aģentam, kas ir ticis sākotnēji piešķirts pieteikumam. Brīdī, kad pieteikumu atjaunina cits aģents, mainās patreizējais lietotājs.
Kā varat noskaidrot patreizējo lietotāju LiveAgent?
Lai pārbaudītu, kurš ir konkrētā pieteikuma patreizējais lietotājs, atveriet LiveAgent paneli. Tur, blakus individuālo pieteikumu sarakstam, atradīsiet informāciju par patreizējiem lietotājiem. Varat sekot līdzi stāstam regulāri.
Vai varat labot patreizējos lietotājus LiveAgent?
Ja jums ir piekļuve attiecīgajam pieteikumam un varat to labot, tad jūs varat mainīt patreizējo lietotāju. Rediģējot doto pieteikumu, jūs kļūstat par patreizējo lietotāju. Šis līdzeklis palīdz noteikt, kurš veicis pēdējās izmaiņas jūsu pieteikumā.
Expert’s note
Patreizējais lietotājs ir aģents, kas pēdējo reizi atjauninājis pieteikumu. Tas palīdz noteikt atbildīgo par pēdējām izmaiņām.
Constant Contact Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
Constant Contact ir lietotājam draudzīga mārketinga platforma, kas nodrošina mazajiem uzņēmumiem rīkus, lai attīstītu savus uzņēmumus. Piedāvā daudzus atbalsta kanālus, 24/7 atbalstu un detalizētas pamācības. Uzņēmuma kontaktinformācija: tālrunis + 1 781-472-8100, e-pasts socialmedia@constantcontact.com, sociālie tīkli un atbalsta portāls.