Kas ir galalietotājs?
Galalietotāji ir tie, kas ir atbildīgi par klientu pieprasījumu radīšanu no jebkura avota, piemēram, palīdzības centra, Facebook, e-pasta utt.
Klienti tiek saukti arī par galalietotājiem, jo viņi lieto produktu pēc tam, kad tas ir izstrādāts un laists tirgū. Galalietotājs klientu ziņā var būt persona vai arī organizācija.
Frequently Asked Questions
Kas ir galalietotājs?
Galalietotājs ir persona, kas galu galā izmanto vai plāno izmantot iegādāto produktu vai pakalpojumu. Gala lietotāji atšķiras no tādiem lietotājiem kā sistēmu administratori, datu bāzu administratori, tehnoloģiju eksperti un izstrādātāji, jo tie nav tehniski kvalificēti. Tie ir visi tie cilvēki, kas pieprasa klientu apkalpošanu.
Kāda ir galalietotāja loma?
Galalietotāju uzdevums ir atrast kļūdas vai trūkumus, kurus izstrādātāji un speciālisti nav varējuši izsekot. Turklāt galalietotājiem ir laba izpratne par uzlabojumiem, ko varētu veikt, lai produktiem pievienotu papildus vērtību. Pateicoties tam, produkti un pakalpojumi var attīstīties, un iespējamās kļūdas var izķert daudz ātrāk.
Vai varat noskaidrot, kas ir galalietotājs LiveAgent?
Lai pārbaudītu, kas ir galalietotājs, varat to pārbaudīt LiveAgent panelī. Tur, blakus individuālo pieteikumu sarakstam, atradīsiet informāciju par pašreizējiem lietotājiem. Jūs varat regulāri sekot katra lietotāja vēsturei. Pateicoties tam, jūs esat lietas kursā par pašreizējo situāciju.
LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.