Bezmaksas Izmēģinājums

Palīdzības pieteikumu virkne

Kas ir palīdzības pieteikumu virkne?

Tehniski palīdzības pieteikumu virkne ir tas pats, kas palīdzības pieteikums. Dažreiz klienti tā sauc palīdzības pieteikumus un otrādi. Ar “virkni” tiek apzīmēta visa vienā palīdzības pieteikumā iekļautā saziņa, tai skaitā piezīmes, laika zīmogi, klientu un aģentu atbildes.

Palīdzības pieteikumu virkne

Frequently asked questions

Kas ir palīdzības pieteikumu virkne?

Palīdzības pieteikumu virkne ir tas pats, kas palīdzības pieteikums. Tātad, tas ir sistēmā ievadīts paziņojums, kas tiek pārvērsts par palīdzības pieteikumu. Ar "virkni" tiek apzīmēta visa vienā palīdzības pieteikumā iekļautā saziņa, tai skaitā piezīmes, laika zīmogi, klientu un aģentu atbildes. 

 

Kas var redzēt palīdzības pieteikumu virknes?

Palīdzības pieteikumu virknes var redzēt aģenti, kam piešķirti konkrētie palīdzības pieteikumi, aģenti, ar kuriem tie kopīgoti, kā arī administratori un īpašnieki.

 

Kur LiveAgent var redzēt palīdzības pieteikumu virknes?

LiveAgent palīdzības pieteikumu virknes var redzēt aģenta panelī palīdzības pieteikumu sadaļā.

 

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju