Kas ir palīdzības pieteikumu virkne?
Tehniski palīdzības pieteikumu virkne ir tas pats, kas palīdzības pieteikums. Dažreiz klienti tā sauc palīdzības pieteikumus un otrādi. Ar “virkni” tiek apzīmēta visa vienā palīdzības pieteikumā iekļautā saziņa, tai skaitā piezīmes, laika zīmogi, klientu un aģentu atbildes.
Frequently Asked Questions
Kas ir palīdzības pieteikumu virkne?
Palīdzības pieteikumu virkne ir tas pats, kas palīdzības pieteikums. Tātad, tas ir sistēmā ievadīts paziņojums, kas tiek pārvērsts par palīdzības pieteikumu. Ar "virkni" tiek apzīmēta visa vienā palīdzības pieteikumā iekļautā saziņa, tai skaitā piezīmes, laika zīmogi, klientu un aģentu atbildes.
Kas var redzēt palīdzības pieteikumu virknes?
Palīdzības pieteikumu virknes var redzēt aģenti, kam piešķirti konkrētie palīdzības pieteikumi, aģenti, ar kuriem tie kopīgoti, kā arī administratori un īpašnieki.
Kur LiveAgent var redzēt palīdzības pieteikumu virknes?
LiveAgent palīdzības pieteikumu virknes var redzēt aģenta panelī palīdzības pieteikumu sadaļā.
Expert’s note
Palīdzības pieteikumu virkne ir vienā pieteikumā iekļautā saziņa ar piezīmēm, laika zīmogiem un atbildēm. Redzams aģentiem, administratoriem un īpašniekiem.
Atbalsta palīdzības pieteikums
LiveAgent piedāvā daudzvalodu atbalstu, pielāgojamas funkcijas un efektīvu klientu komunikāciju, uzlabojot klientu lojalitāti un mazinot sūdzības par biznesa iespējām.
Palīdzības pieteikumu/klientu ieskats (CRM)
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, kas uzlabo apkalpošanu un pārdošanas apjomus, atbalsta dažādus saziņas kanālus, un piedāvā bezmaksas izmēģinājumu. Uzņēmums ir arī lētāks par citiem pakalpojumiem.