Kas ir palīdzības pieteikumu uzkrāšanās?
Palīdzības pieteikumu uzkrāšanās ir frāze, ko klientu atbalsta vadītāji izmanto, lai apzīmētu neatrisinātos palīdzības pieteikumus noteiktā laika periodā. Palīdzības pieteikumi var būt neatrisināti vairāku iemeslu dēļ – var būt liels palīdzības pieteikumi apjoms, zema aģentu veiktspēja vai vienkārši negaidīts pēkšņs pieplūdums.
Ir svarīgi sekot līdzi tam, cik palīdzības pieteikumi ir uzkrājušies, lai noskaidrotu, vai ir nepieciešams pieņemt darbā jaunus darbiniekus vai vairāk apmācīt klientu apkalpošanas pārstāvjus. Tas sniedz Jums vispārēju informāciju par Jūsu atbalsta komandas sniegumu un to, kad ir nepieciešams papildu darbaspēks.
Ja neizskatīto palīdzības pieteikumu sarakstā ir uzkrājušies pārāk daudz neatrisinātu palīdzības pieteikumu, tas var var izraisīt klientu neapmierinātību.
Palīdzības pieteikumu uzkrāšanās
Frequently Asked Questions
Ko nozīmē termins Palīdzības pieteikumu uzkrāšanās?
Palīdzības pieteikumu uzkrāšanās ir termins, kas attiecas uz noteiktā laikposmā neatrisinātiem iesniegumiem. Tam var būt daudzi iemesli, tostarp ierobežota aģentu veiktspēja, pieprasījumu skaits un dažādi sarežģījumi. Arī neizskatīto palīdzības pieteikumu skaits ir lielisks rādītājs, kam jāpievērš uzmanība, lai noskaidrotu, cik efektīvs ir Jūsu atbalsta process. Tas arī palīdz novērtēt klientu apmierinātības līmeni.
Kādi ir neizskatīto palīdzības pieteikumu riski?
Galvenie riski, kas saistīti ar palīdzības pieteikumu uzkrāšanos, ir pārāk lēna ienākošo pieprasījumu apstrāde, kas var neapmierināt klientus, un zema aģentu efektivitāte, ko var izraisīt ne tikai pārslodze, bet arī nepareiza prioritāšu noteikšana. Lai gan šāda situācija ir gadījuma rakstura, tā var nozīmēt, ka atsevišķos periodos klientu interese palielinās, bet, ja tā ir regulāra, tas var ietekmēt klientu apmierinātību un zīmola tēlu.
Kā izvairīties no neizskatītu palīdzības pieteikumu uzkrāšanās?
Lai izvairītos no palīdzības pieteikumu uzkrāšanās, varat noteikt prioritātes palīdzības pieteikumiem. Tas noteikti atvieglos un padarīs Jūsu darbu efektīvāku. Palūdziet savai komandai strādāt kopā un palīdzēt cits citam atrisināt palīdzības pieteikumus. Atbilstoša darba ritma uzturēšana arī veicina palīdzības pieteikumu efektīvu sakārtošanu.
Klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanas kontrolsaraksts
Tekstā apskatīti dažādi rīki un mācību līdzekļi, kas palīdz uzlabot klientu apkalpošanas prasmes, tai skaitā produktu un pakalpojumu zināšanu bāzes, klientu saziņas apmācības un mērķu uzstādīšanas darblapas. Jāmeklē pozitīvas un negatīvas atsauksmes un ieteikumi, kā uzlabot saikni ar klientiem, un novērtēt mijiedarbību ar klientiem un darbinieku zināšanas. Standartu kontrolsaraksti palīdz uzlabot klientu pieredzi un nodrošināt augstu apkalpošanas kvalitāti.
Palīdzības dienesta aprīkojums
Mākoņdatošanas risinājums LiveAgent uzlabo klientu apkalpošanu visos saziņas kanālos, nodrošinot daudzkanālu saziņu. Tas piedāvā efektīvas programmatūras un analīzes rīkus un ir rentabls risinājums ar plašu klāstu un iespējām.
Palīdzības dienesta kvalitātes nodrošināšanas kontrolsaraksts
Lai izvairītos no tehnisko terminu pārmērīgas izmantošanas, runājot ar klientiem, izmantojiet tos tikai nepieciešamības gadījumā. Šādā veidā palīdzot klientam koncentrēties uz savu jautājumu. Aktīva klausīšanās ir svarīga un ietver attieksmi, pielāgošanos un uzmanību, kas palīdzēs aģentam uzklausīt un atrisināt klienta problēmas.