Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Palīdzības pieteikumu uzkrāšanās

Kas ir palīdzības pieteikumu uzkrāšanās?

Palīdzības pieteikumu uzkrāšanās ir frāze, ko klientu atbalsta vadītāji izmanto, lai apzīmētu neatrisinātos palīdzības pieteikumus noteiktā laika periodā. Palīdzības pieteikumi var būt neatrisināti vairāku iemeslu dēļ – var būt liels palīdzības pieteikumi apjoms, zema aģentu veiktspēja vai vienkārši negaidīts pēkšņs pieplūdums.

Ir svarīgi sekot līdzi tam, cik palīdzības pieteikumi ir uzkrājušies, lai noskaidrotu, vai ir nepieciešams pieņemt darbā jaunus darbiniekus vai vairāk apmācīt klientu apkalpošanas pārstāvjus. Tas sniedz Jums vispārēju informāciju par Jūsu atbalsta komandas sniegumu un to, kad ir nepieciešams papildu darbaspēks.

Ja neizskatīto palīdzības pieteikumu sarakstā ir uzkrājušies pārāk daudz neatrisinātu palīdzības pieteikumu, tas var var izraisīt klientu neapmierinātību.

Palīdzības pieteikumu uzkrāšanāsPalīdzības pieteikumu uzkrāšanās

BUJ

Ko nozīmē termins Palīdzības pieteikumu uzkrāšanās?

Palīdzības pieteikumu uzkrāšanās ir termins, kas attiecas uz noteiktā laikposmā neatrisinātiem iesniegumiem. Tam var būt daudzi iemesli, tostarp ierobežota aģentu veiktspēja, pieprasījumu skaits un dažādi sarežģījumi. Arī neizskatīto palīdzības pieteikumu skaits ir lielisks rādītājs, kam jāpievērš uzmanība, lai noskaidrotu, cik efektīvs ir Jūsu atbalsta process. Tas arī palīdz novērtēt klientu apmierinātības līmeni.  

Kādi ir neizskatīto palīdzības pieteikumu riski?

Galvenie riski, kas saistīti ar palīdzības pieteikumu uzkrāšanos, ir pārāk lēna ienākošo pieprasījumu apstrāde, kas var neapmierināt klientus, un zema aģentu efektivitāte, ko var izraisīt ne tikai pārslodze, bet arī nepareiza prioritāšu noteikšana. Lai gan šāda situācija ir gadījuma rakstura, tā var nozīmēt, ka atsevišķos periodos klientu interese palielinās, bet, ja tā ir regulāra, tas var ietekmēt klientu apmierinātību un zīmola tēlu.  

Kā izvairīties no neizskatītu palīdzības pieteikumu uzkrāšanās?

Lai izvairītos no palīdzības pieteikumu uzkrāšanās, varat noteikt prioritātes palīdzības pieteikumiem. Tas noteikti atvieglos un padarīs Jūsu darbu efektīvāku. Palūdziet savai komandai strādāt kopā un palīdzēt cits citam atrisināt palīdzības pieteikumus. Atbilstoša darba ritma uzturēšana arī veicina palīdzības pieteikumu efektīvu sakārtošanu.  

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju