Kas ir palīdzības pieteikumu uzkrāšanās?
Palīdzības pieteikumu uzkrāšanās ir frāze, ko klientu atbalsta vadītāji izmanto, lai apzīmētu neatrisinātos palīdzības pieteikumus noteiktā laika periodā. Palīdzības pieteikumi var būt neatrisināti vairāku iemeslu dēļ – var būt liels palīdzības pieteikumi apjoms, zema aģentu veiktspēja vai vienkārši negaidīts pēkšņs pieplūdums.
Ir svarīgi sekot līdzi tam, cik palīdzības pieteikumi ir uzkrājušies, lai noskaidrotu, vai ir nepieciešams pieņemt darbā jaunus darbiniekus vai vairāk apmācīt klientu apkalpošanas pārstāvjus. Tas sniedz Jums vispārēju informāciju par Jūsu atbalsta komandas sniegumu un to, kad ir nepieciešams papildu darbaspēks.
Ja neizskatīto palīdzības pieteikumu sarakstā ir uzkrājušies pārāk daudz neatrisinātu palīdzības pieteikumu, tas var var izraisīt klientu neapmierinātību.
Frequently asked questions
Ko nozīmē termins Palīdzības pieteikumu uzkrāšanās?
Palīdzības pieteikumu uzkrāšanās ir termins, kas attiecas uz noteiktā laikposmā neatrisinātiem iesniegumiem. Tam var būt daudzi iemesli, tostarp ierobežota aģentu veiktspēja, pieprasījumu skaits un dažādi sarežģījumi. Arī neizskatīto palīdzības pieteikumu skaits ir lielisks rādītājs, kam jāpievērš uzmanība, lai noskaidrotu, cik efektīvs ir Jūsu atbalsta process. Tas arī palīdz novērtēt klientu apmierinātības līmeni.
Kādi ir neizskatīto palīdzības pieteikumu riski?
Galvenie riski, kas saistīti ar palīdzības pieteikumu uzkrāšanos, ir pārāk lēna ienākošo pieprasījumu apstrāde, kas var neapmierināt klientus, un zema aģentu efektivitāte, ko var izraisīt ne tikai pārslodze, bet arī nepareiza prioritāšu noteikšana. Lai gan šāda situācija ir gadījuma rakstura, tā var nozīmēt, ka atsevišķos periodos klientu interese palielinās, bet, ja tā ir regulāra, tas var ietekmēt klientu apmierinātību un zīmola tēlu.
Kā izvairīties no neizskatītu palīdzības pieteikumu uzkrāšanās?
Lai izvairītos no palīdzības pieteikumu uzkrāšanās, varat noteikt prioritātes palīdzības pieteikumiem. Tas noteikti atvieglos un padarīs Jūsu darbu efektīvāku. Palūdziet savai komandai strādāt kopā un palīdzēt cits citam atrisināt palīdzības pieteikumus. Atbilstoša darba ritma uzturēšana arī veicina palīdzības pieteikumu efektīvu sakārtošanu.
Palīdzības pieteikumu novirzīšana
Palīdzības pieteikumu novirzīšana ir, kad uzņēmums izmanto klientu portālu vai zināšanu bāzi, lai atbildētu uz klientu jautājumiem pat tad, kad darbinieki ir bezsaistē. Zināšanu bāzes var pielāgot uzņēmuma vajadzībām un samazināt ienākošo zvanu skaitu. Palīdzības pieteikumu novirzīšanas koeficients ir klientu pašapkalpošanās mijiedarbību skaits, kas dalīts ar kopējo lietotāju skaitu. Jo lielāks koeficients, jo vairāk klienti var atrisināt problēmas pats.
Palīdzības pieteikumu novērotājs
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas nodrošina palīdzības pieteikumu pārvaldību un izsekošanu, tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās un ienākošo zvanu centru. Tai ir daudz piedāvājumu, partneru programma un drošības politikas. Andreja Saxona ieteikums ir to izmēģināt.
Atvērtā avota palīdzības pieteikumu sistēma
LiveAgent ir programmatūra, kas izseko klientu problēmas un nodrošina palīdzības pieteikumu pārvaldību. LiveAgent piedāvā arī citas funkcijas, kādēļ tā var būt noderīga biznesam, piemēram, klientu apkalpošanas programmatūru, Ienākošo zvanu centru programmatūru un Pircēju portāla programmatūru. Tiek piedāvāti arī bezmaksas dalības plāni un atbalsta pakalpojumi.
Palīdzības pieteikumu kopīgošana
Pieejama klientu apkalpošanas programmatūra LiveAgent, kas nodrošina palīdzības pieteikumu uzkrāšanu un pārvaldību. Izmantojot to, var sadalīt un apstrādāt pieteikumus, kā arī tā piedāvā vairākas citu funkcijas. Uzņēmums piedāvā dažādas integrācijas un atbalstu, kā arī ir pieejama bezmaksas izmēģinājuma versija. LiveAgent ir popularitāte arī citu atbalsta programmatūru un pašapkalpošanās iespēju vidū. Sales kontakti ir atrodami mājaslapā, kā arī ir iespējams abonēt jaunumus.