Kas ir palīdzības pieteikumu kopīgošana?
Palīdzības pieteikumu kopīgošanu var veikt, izmantojot iekšējā čata funkciju. Ja aģents izmanto pareizo palīdzības pieteikuma ID, tam automātiski tiek piešķirta saite, ar kuru var vienkārši dalīties. Aģentam, uzspiežot uz palīdzības pieteikuma ID, aģenta panelī automātiski atveras konkrētais palīdzības pieteikums. Tas samazina laika patēriņu, jo situācijās, kad aģentiem nepieciešama citu palīdzība, viņi var ātri kopīgot attiecīgo palīdzības pieteikumu.

Frequently asked questions
Kas ir palīdzības pieteikumu kopīgošana?
Palīdzības pieteikumu kopīgošana ļauj aģentiem ātri un droši dalīties ar palīdzības pieteikumiem, sniedzot viens otram nepieciešamo atbalstu.
Kāpēc izmantot palīdzības pieteikumu kopīgošanu?
Palīdzības pieteikumu kopīgošana ļauj ātri pārsūtīt pieteikumu citam aģentam, ja nepieciešamas cita aģenta zināšanas vai atbalsts. Tas atvieglo aģenta darbu un nodrošina brīvu informācijas apriti.
Vai LiveAgent ir pieejama palīdzības pieteikumu kopīgošana?
LiveAgent palīdzības pieteikumu kopīgošanu nodrošina iekšējā čata funkcija. Ja aģents izmanto pareizo palīdzības pieteikuma ID, tas saņem saiti, ar kuru ir vienkārši dalīties.
Expert note
Palīdzības pieteikumu kopīgošana ir iespēja dalīties ar pieteikumu citam aģentam nepieciešamo zināšanu un atbalsta saņemšanai. Tas samazina laika patēriņu un nodrošina brīvu informācijas apriti.

Palīdzības pieteikumu novērotājs
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas nodrošina palīdzības pieteikumu pārvaldību un izsekošanu, tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās un ienākošo zvanu centru. Tai ir daudz piedāvājumu, partneru programma un drošības politikas. Andreja Saxona ieteikums ir to izmēģināt.
Palīdzības pieteikumu novirzīšana
Palīdzības pieteikumu novirzīšana ir, kad uzņēmums izmanto klientu portālu vai zināšanu bāzi, lai atbildētu uz klientu jautājumiem pat tad, kad darbinieki ir bezsaistē. Zināšanu bāzes var pielāgot uzņēmuma vajadzībām un samazināt ienākošo zvanu skaitu. Palīdzības pieteikumu novirzīšanas koeficients ir klientu pašapkalpošanās mijiedarbību skaits, kas dalīts ar kopējo lietotāju skaitu. Jo lielāks koeficients, jo vairāk klienti var atrisināt problēmas pats.
Palīdzības pieteikumu uzkrāšanās
Tekstā tiek aprakstīta atvērtā avota palīdzības pieteikumu sistēma, kuru var izmantot uzņēmumi. Tiek minētas arī citas atbalsta programmatūras, tādas kā klientu apkalpošanas, tālruņa un sūdzību pārvaldības sistēmas. Uzņēmjiem piedāvā tiešsaistes atbalstu un datu migrācijas pakalpojumus. Tekstā arī ir saites uz LiveAgent demonstrāciju un cenu kalkulatoru.
Palīdzības pieteikumu sadalīšana
LiveAgent piedāvā daudzus klientu apkalpošanas un saziņas rīkus, tostarp VoIP tālruņa sistēmas, sūdzību un ienākošo zvanu centru programmatūru. Piedāvājumā ir arī pieejama datu migrācijas un e-pasta pārvaldības programmatūra. Uzziniet vairāk par cenām, funkcijām un demonstrāciju. Quality Unit, LLC atbildīga par drošības noteikumiem un privatuma politiku LiveAgent vietnē.