Palīdzības pieteikumu kopīgošana

Kas ir palīdzības pieteikumu kopīgošana?

Palīdzības pieteikumu kopīgošanu var veikt, izmantojot iekšējā čata funkciju. Ja aģents izmanto pareizo palīdzības pieteikuma ID, tam automātiski tiek piešķirta saite, ar kuru var vienkārši dalīties. Aģentam, uzspiežot uz palīdzības pieteikuma ID, aģenta panelī automātiski atveras konkrētais palīdzības pieteikums. Tas samazina laika patēriņu, jo situācijās, kad aģentiem nepieciešama citu palīdzība, viņi var ātri kopīgot attiecīgo palīdzības pieteikumu.

Frequently asked questions

Kas ir palīdzības pieteikumu kopīgošana?

Palīdzības pieteikumu kopīgošana ļauj aģentiem ātri un droši dalīties ar palīdzības pieteikumiem, sniedzot viens otram nepieciešamo atbalstu.

 

Kāpēc izmantot palīdzības pieteikumu kopīgošanu?

Palīdzības pieteikumu kopīgošana ļauj ātri pārsūtīt pieteikumu citam aģentam, ja nepieciešamas cita aģenta zināšanas vai atbalsts. Tas atvieglo aģenta darbu un nodrošina brīvu informācijas apriti.

 

Vai LiveAgent ir pieejama palīdzības pieteikumu kopīgošana?

LiveAgent palīdzības pieteikumu kopīgošanu nodrošina iekšējā čata funkcija. Ja aģents izmanto pareizo palīdzības pieteikuma ID, tas saņem saiti, ar kuru ir vienkārši dalīties.

 

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Expert note

Palīdzības pieteikumu kopīgošana ir iespēja dalīties ar pieteikumu citam aģentam nepieciešamo zināšanu un atbalsta saņemšanai. Tas samazina laika patēriņu un nodrošina brīvu informācijas apriti.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Bieži vien vēlaties redzēt palīdzības pieteikuma izpildes gaitu, pat ja tas ir piešķirts konkrētam aģentam vai nodaļai. Tas var notikt vairākās situācijās

Palīdzības pieteikumu novērotājs

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas nodrošina palīdzības pieteikumu pārvaldību un izsekošanu, tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās un ienākošo zvanu centru. Tai ir daudz piedāvājumu, partneru programma un drošības politikas. Andreja Saxona ieteikums ir to izmēģināt.

Palīdzības pieteikumu novirzīšana ir termins, ko lieto, kad uzņēmums izmanto klientu portālu vai zināšanu bāzi, lai sniegtu klientiem atbildes.

Palīdzības pieteikumu novirzīšana

Palīdzības pieteikumu novirzīšana ir, kad uzņēmums izmanto klientu portālu vai zināšanu bāzi, lai atbildētu uz klientu jautājumiem pat tad, kad darbinieki ir bezsaistē. Zināšanu bāzes var pielāgot uzņēmuma vajadzībām un samazināt ienākošo zvanu skaitu. Palīdzības pieteikumu novirzīšanas koeficients ir klientu pašapkalpošanās mijiedarbību skaits, kas dalīts ar kopējo lietotāju skaitu. Jo lielāks koeficients, jo vairāk klienti var atrisināt problēmas pats.

Palīdzības pieteikumi var būt neatrisināti vairāku iemeslu dēļ - var būt liels palīdzības pieteikumi apjoms, zema aģentu veiktspēja vai vienkārši negaidīts pēkšņs pieplūdums.

Palīdzības pieteikumu uzkrāšanās

Tekstā tiek aprakstīta atvērtā avota palīdzības pieteikumu sistēma, kuru var izmantot uzņēmumi. Tiek minētas arī citas atbalsta programmatūras, tādas kā klientu apkalpošanas, tālruņa un sūdzību pārvaldības sistēmas. Uzņēmjiem piedāvā tiešsaistes atbalstu un datu migrācijas pakalpojumus. Tekstā arī ir saites uz LiveAgent demonstrāciju un cenu kalkulatoru.

Vai esat saņēmuši palīdzības pieteikumu par vairākiem jautājumiem? Sadaliet to divās vai vairākās daļās un ļaujiet dažādiem aģentiem risināt atsevišķus klientu jautājumus.

Palīdzības pieteikumu sadalīšana

LiveAgent piedāvā daudzus klientu apkalpošanas un saziņas rīkus, tostarp VoIP tālruņa sistēmas, sūdzību un ienākošo zvanu centru programmatūru. Piedāvājumā ir arī pieejama datu migrācijas un e-pasta pārvaldības programmatūra. Uzziniet vairāk par cenām, funkcijām un demonstrāciju. Quality Unit, LLC atbildīga par drošības noteikumiem un privatuma politiku LiveAgent vietnē.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju