MultiTEL

Kas ir MultiTEL?

MultiTEL ir VoIP pakalpojuma sniedzējs ar lētiem saziņas risinājumiem. Viņi globāli nodrošina pakalpojumus ar klātbūtnes punktiem visos kontinentos. Bez globālas aptveršanas, MultiTEL piedāvā arī analītikas rīkus, kurus var izmantot ienākošo un izejošo zvanu un īsziņu apjoma izsekošanai.

Kā Jūs varat izmantot MultiTEL ar LiveAgent?

MultiTEL ir viens no VoIP pakalpojuma sniedzējiem, kurus atbalsta LiveAgent palīdzības dienesta lietojumprogramma. Jūs varat izvēlēties to kā Jūsu telekomunikācijas pakalpojumu sniedzēju. Viss, kas Jums ir jāizdara – jāsaņem savs tālruņa numurs, jāsavieno to ar LiveAgent un jāsāk sniegt un saņemt klientu zvanus savā daudzkanālu atbalsta dienestā.

LiveAgent zvanu centra funkcijas var palīdzēt Jums ar klienta atbalsta pārvaldību. Novirziet zvanus pie pareizajiem aģentiem, izveidojiet pielāgotus IVR kokus, lai palīdzētu Jūsu klientiem sasniegt pareizās nodaļas, veiciet video zvanus vai noklausieties Jūsu iepriekšējās sarunas, kas ir saglabātas LiveAgent vēsturē.

Ja vēlaties uzzināt vairāk, noskatieties video zemāk, lai redzētu kā LiveAgent zvanu centrs darbojas.

Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent

Kādas ir MultiTEL izmantošanas priekšrocības?

  • Globāls pārklājums
  • Globāli tālruņa numuri
  • Noderīga funkciju izvēle
  • Zvanu un īsziņu analītikas rīki

Create your own call center today!

Try LiveAgent with our free 14-day trial and provide better phone support

Vai MultiTEL savienojums ar LiveAgent ir bezmaksas?

Savienojums ir jau iekļauts LiveAgent plānā un Jums nevajag neko papildus maksāt. Kad Jums ir piekļuve MultiTEL un LiveAgent, Jūs varat vienkārši savienot Jūsu MultiTEL numuru ar mūsu palīdzības dienestu un sāciet zvanīšanu.

Kā Jūs varat savienot MultiTEL ar LiveAgent?

MultiTEL jau ir iebūvēts LiveAgent un viss, kas Jums ir jāizdara, ir jāpievieno savu MultiTEL numuru un veiciet vienkāršu iestatīšanu. Sekojiet instrukcijai zemāk, lai uzzinātu, kā pabeigt procesu.

  • Ejiet uz MultiTEL mājaslapu un izveidojiet kontu. Tas ir bezmaksas. Pēc ielogošanas, ejiet uz jūsu paneli un nospiediet uz Numuri > Mani numuri un izvēlieties Nomas Numuri. Aizpildiet kontaktu formu un MultiTEL sazināsies ar Jums. Kad esat ieguvuši savu numuru no MultiTEL, ejiet uz savu LiveAgent kontu.
MultiTEL panelis ar numuru opcijām
Īrējiet MultiTEL numuru
  • Savā LiveAgent panelī ejiet uz Iestatījumi > Zvani > Numuri. Nospiediet uz izveidošanas pogu lapas augšā un pievienojiet savu MultiTEL numuru sistēmā. Tad izvēlieties MultiTEL no pakalpojuma sniedzēju saraksta.
LiveAgent zvanu numuru ekrāns ar jauna numura izveides opciju
Pievienot MultiTEL numuru

Tagad ievadiet MultiTEL lietotājvārdu, paroli un numuru. Izvēlieties nodaļu, kura saņems zvanus, nosauciet numuru un izvēlieties, ja vēlaties, lai zvani tiktu ierakstīti. Nospiediet uz Pievienot un esat pabeiguši.

MultiTEL numura iestatīšanas ekrāns LiveAgent sistēmā
Pabegt iestatīšanu

Jūsu MultiTEL numurs tagad ir savienots ar LiveAgent un Jūs varat atbildēt uz klientu zvaniem. Bez zvanu centra, LiveAgent piedāvā plašu palīdzības dienesta rīku klāstu vienā jautājumu biļešu sistēmā – e-pasti, dzīvā tērzētava, klientu portāls, vai sociālie tīkli, kā Facebook, Instagram, un Twitter.

Uzziniet vairāk par LiveAgent mūsu funkciju lapā vai apskatieties video zemāk, lai gūtu pilnu mūsu rīku tūri.

Youtube video: LiveAgent Product Tour

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Kas ir MultiTEL?

MultiTEL ir VoIP pakalpojuma sniedzējs, kas piedāvā globālus tālruņa numurus, vairākas zvanīšanas funkcijas un analītikas rīkus zvanīšanai un īsziņu rakstīšanai.

Vai es varu savienot MultiTEL ar LiveAgent?

MultiTEL numuri var būt viegli pievienoti LiveAgent, pateicoties mūsu iebūvētai funkcijai. Te ir aprakstīts kā to izdarīt.

  • Atveriet LiveAgent un eiet uz Iestatījumi > Zvans > Numuri
  • Izveidojiet jaunu numuru un izvēlieties MultiTEL no pakalpojumu sniedzēju saraksta
  • Pievienojiet Jūsu numuru un citu informāciju un nospiediet uz Pievienot

Vai MultiTEL savienošana ar LiveAgent ir bezmaksas?

Savienošana ir bezmaksas kā daļa no mūsu LiveAgent "viss-iekļauts" plāna un bez papildus maksas

Atgriezties pie Integrācijām Izveidot kontu BEZMAKSAS
Interactive Voice Response allows callers to navigate through a phone system before talking to a customer support representative. Via IVR you can play custom recordings to your customers, gather information during the interaction, and execute appropriate actions, such as routing the caller to the correct agent/department or issuing a callback.

IVR (Interactive Voice Response)

The Interactive Voice Response (IVR) system enables callers to navigate a phone system before speaking to a customer support representative, play custom recordings, and execute actions like routing the caller to the correct agent or department. It can be set up separately for each number through a YAML script in LiveAgent and involves 3 mandatory sections: online, queue, and offline. IVR examples are available, and all recordings needed have to be added to LiveAgent accounts. Other features offered by LiveAgent include integrated customer support through various channels and safety measures like SSL.

LiveAgent un TeleCube tagad ir VOIP partneri. Uzziniet vairāk par TeleCube iespējām LiveAgent zvanu centrā.

TeleCube

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā daudz funkcijas ieskaitot integrāciju ar citām sistēmām. Tā ir pieejama arī arī kā e-pasta pārvaldības programmatūra, kura var būt izmantota pircēju portāla sistēmās. LiveAgent piedāvā demonstrācijas un ir pieejams arī ar bezmaksas versiju. Uzņēmums, kas pārvalda LiveAgent, ir Quality Unit.

Sazinieties ar kolēģiem pa tālruni un ātri atrisiniet problēmas, izmantojot iekšējos zvanus. Iekšējie zvani ir vienkāršs un ērts savienojuma izveides veids.

Iekšējie zvani

LiveAgent piedāvā zvanīšanas pogas, kas ļauj klientiem zvanīt uz uzņēmumu no mājaslapas un uzlabot viņu pieredzi. Pogas var būt pielāgojamas un darbojas ar visām galda tālruņu zīmoliem. LiveAgent piedāvā arī tērzēšanas sadali un citas funkcijas, piemēram, tērzēšanas vēstures un bezmaksas izmēģinājumu uz 14 dienām.

Palieliniet savu uzņēmumu sasniedzamību un nostipriniet savu klātbūtni plašā teritorijā bez vajadzības tajā fiziski atrasties.

Nepiesaistīts VoIP

VoIP can increase a company's accessibility and presence without physical presence. VoIP companies offer many additional features, including video conferencing, voice transcription, and screen sharing. This can lead to high customer support and cost savings. To choose the best VoIP provider, consider flexibility, mobile device support, integration, and custom solutions. LiveAgent offers software for customer service, VoIP phone systems, self-service, and complaint management software, as well as support services and collaboration opportunities with partners. VoIP can be used through the internet and helps maintain communication with customers. Mobile VoIP is an excellent solution for companies that need to maintain high-quality communication with customers. The VoIP program is standardized and can optimize video conference calls. There are many VoIP service providers to choose from.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju