Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

MultiTEL

Kas ir MultiTEL?

MultiTEL ir VoIP pakalpojuma sniedzējs ar lētiem saziņas risinājumiem. Viņi globāli nodrošina pakalpojumus ar klātbūtnes punktiem visos kontinentos. Bez globālas aptveršanas, MultiTEL piedāvā arī analītikas rīkus, kurus var izmantot ienākošo un izejošo zvanu un īsziņu apjoma izsekošanai.

Kā Jūs varat izmantot MultiTEL ar LiveAgent?

MultiTEL ir viens no VoIP pakalpojuma sniedzējiem, kurus atbalsta LiveAgent palīdzības dienesta lietojumprogramma. Jūs varat izvēlēties to kā Jūsu telekomunikācijas pakalpojumu sniedzēju. Viss, kas Jums ir jāizdara – jāsaņem savs tālruņa numurs, jāsavieno to ar LiveAgent un jāsāk sniegt un saņemt klientu zvanus savā daudzkanālu atbalsta dienestā.

LiveAgent zvanu centra funkcijas var palīdzēt Jums ar klienta atbalsta pārvaldību. Novirziet zvanus pie pareizajiem aģentiem, izveidojiet pielāgotus IVR kokus, lai palīdzētu Jūsu klientiem sasniegt pareizās nodaļas, veiciet video zvanus vai noklausieties Jūsu iepriekšējās sarunas, kas ir saglabātas LiveAgent vēsturē.

Ja vēlaties uzzināt vairāk, noskatieties video zemāk, lai redzētu kā LiveAgent zvanu centrs darbojas.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Kādas ir MultiTEL izmantošanas priekšrocības?

  • Globāls pārklājums
  • Globāli tālruņa numuri
  • Noderīga funkciju izvēle
  • Zvanu un īsziņu analītikas rīki

Create your own call center today!

Try LiveAgent with our free 14-day trial and provide better phone support

FREE TRIAL

Vai MultiTEL savienojums ar LiveAgent ir bezmaksas?

Savienojums ir jau iekļauts LiveAgent plānā un Jums nevajag neko papildus maksāt. Kad Jums ir piekļuve MultiTEL un LiveAgent, Jūs varat vienkārši savienot Jūsu MultiTEL numuru ar mūsu palīdzības dienestu un sāciet zvanīšanu.

Kā Jūs varat savienot MultiTEL ar LiveAgent?

MultiTEL jau ir iebūvēts LiveAgent un viss, kas Jums ir jāizdara, ir jāpievieno savu MultiTEL numuru un veiciet vienkāršu iestatīšanu. Sekojiet instrukcijai zemāk, lai uzzinātu, kā pabeigt procesu.

  • Ejiet uz MultiTEL mājaslapu un izveidojiet kontu. Tas ir bezmaksas. Pēc ielogošanas, ejiet uz jūsu paneli un nospiediet uz Numuri > Mani numuri un izvēlieties Nomas Numuri. Aizpildiet kontaktu formu un MultiTEL sazināsies ar Jums. Kad esat ieguvuši savu numuru no MultiTEL, ejiet uz savu LiveAgent kontu.
MultiTEL panelis ar numuru opcijām
Īrējiet MultiTEL numuru
  • Savā LiveAgent panelī ejiet uz Iestatījumi > Zvani > Numuri. Nospiediet uz izveidošanas pogu lapas augšā un pievienojiet savu MultiTEL numuru sistēmā. Tad izvēlieties MultiTEL no pakalpojuma sniedzēju saraksta.
LiveAgent zvanu numuru ekrāns ar jauna numura izveides opciju
Pievienot MultiTEL numuru

Tagad ievadiet MultiTEL lietotājvārdu, paroli un numuru. Izvēlieties nodaļu, kura saņems zvanus, nosauciet numuru un izvēlieties, ja vēlaties, lai zvani tiktu ierakstīti. Nospiediet uz Pievienot un esat pabeiguši.

MultiTEL numura iestatīšanas ekrāns LiveAgent sistēmā
Pabegt iestatīšanu

Jūsu MultiTEL numurs tagad ir savienots ar LiveAgent un Jūs varat atbildēt uz klientu zvaniem. Bez zvanu centra, LiveAgent piedāvā plašu palīdzības dienesta rīku klāstu vienā jautājumu biļešu sistēmā – e-pasti, dzīvā tērzētava, klientu portāls, vai sociālie tīkli, kā Facebook, Instagram, un Twitter.

Uzziniet vairāk par LiveAgent mūsu funkciju lapā vai apskatieties video zemāk, lai gūtu pilnu mūsu rīku tūri.

LiveAgent Product Tour

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

BUJ

Kas ir MultiTEL?

MultiTEL ir VoIP pakalpojuma sniedzējs, kas piedāvā globālus tālruņa numurus, vairākas zvanīšanas funkcijas un analītikas rīkus zvanīšanai un īsziņu rakstīšanai.

Vai es varu savienot MultiTEL ar LiveAgent?

MultiTEL numuri var būt viegli pievienoti LiveAgent, pateicoties mūsu iebūvētai funkcijai. Te ir aprakstīts kā to izdarīt.

  • Atveriet LiveAgent un eiet uz Iestatījumi > Zvans > Numuri
  • Izveidojiet jaunu numuru un izvēlieties MultiTEL no pakalpojumu sniedzēju saraksta
  • Pievienojiet Jūsu numuru un citu informāciju un nospiediet uz Pievienot

Vai MultiTEL savienošana ar LiveAgent ir bezmaksas?

Savienošana ir bezmaksas kā daļa no mūsu LiveAgent "viss-iekļauts" plāna un bez papildus maksas

Atgriezties pie Integrācijām Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju