Partners
TelcaVoIP ir globāls VoIP pakalpojumu sniedzējs, kas atrodas Itālijā un piedāvā starptautiskos numurus sešos kontinentos. Uzņēmuma misija ir sniegt augstas kvalitātes pakalpojumus saviem klientiem. LiveAgent un TelcaVoIP ir kļuvuši par partneriem. Tāpēc tagad iespējams ātri un vienkārši integrēt TelcaVoIP. Turklāt LiveAgent neiekasē papildu maksu par TelcaVoIP integrāciju.
Kā savienot TelcaVoIP ar LiveAgent?
TelcaVoIP jau ir iebūvēts LiveAgent. Tas sniedz iespēju viegli iestatīt savu VoIP numuru. Dodieties uz sadaļu Konfigurācijas, pēc tam noklikšķiniet uz Zvanīt, Numuri, + poga. Pēc tam sameklējiet TelcaVoIP un aizpildiet visu nepieciešamo informāciju. Noklikšķiniet uz Pievienot un sāciet izmantot savu VoIP numuru uzreiz.
Ieguvumi:
- funkciju daudzveidība
- uzticams
- vienkārša integrācija
- iespēja izmantot vairākas ierīces
- viegla piekļuve
Ja vēlaties uzzināt vairāk par zvanu centra programmatūras darbību, skatiet video zemāk.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free TelcaVoIP integration!
Frequently asked questions
Kas ir TelcaVoIP?
TelcaVoIP ir telekomunikāciju uzņēmums, kas nodrošina arī interneta telefonijas (VoIP) pakalpojumus visā pasaulē.
Kā Jūs varat integrēt TelcaVoIP ar LiveAgent?
Integrācija nav nepieciešama - TelcaVoIP jau ir iebūvēts LiveAgent programmā. Sekojiet norādījumiem, lai pieslēgtu VoIP numuru LiveAgent sistēmā: 1. Piesakieties savā LiveAgent kontā 2. Dodieties uz Konfigurācijas - Zvanīt - Numuri 3. Sameklējiet TelcaVoIP 4. Pievienojiet nepieciešamos autorizācijas datus
Cik maksā TelcaVoIP integrācija?
Kā jau iepriekš minējām, TelcaVoIP jau ir daļa no LiveAgent. Tādējādi, ja esat abonējis LiveAgent, VoIP numura pieslēgšana ir bez maksas.
Kas ir VoIP (Balss Pārraides Protokols Internetā)? Kā darbojas VoIP?
Izvēlies LiveAgent klientu apkalpošanas programmatūru, kas nodrošina daudzus komunikācijas kanālus un integrācijas ar citām sistēmām.
Efektīva komunikācija uzņēmumā ir svarīga attiecību un mērķu sasniegšanai. Empātija un iztēle ir vērtīgi komunikācijas elementi. Klientu apkalpošana ietekmē reputāciju un lojalitāti. VoIP ir izmaksu efektīvs risinājums uzņēmumiem, kuri vēlas ietaupīt naudu par telekomunikācijām un sniegt izcilu klientu apkalpošanu.