Zoiper programmiskā tālruņa apskats

Zoiper programmiskā tālruņa apskats
Compare Zoiper programmiskā tālruņa apskats with other in: How Zoiper programmiskā tālruņa apskats is doing on review portals
4.6
Average rating based on data from trusted review portals
216 reviews

Programmiskie tālruņi ir programmatūras risinājumi, kas lietotājiem ļauj veikt zvanus internetā. Izmantojot programmisko tālruņu programmatūru, varat veikt un saņemt zvanus, nosūtīt īsziņas un pat veikt videozvanus, izmantojot datorierīci, VoIP pakalpojumu un interneta savienojumu.

Pricing
Starting from:
$ 0.00   mēnesī
Equal to LiveAgent's Free plan Liveagent pricing
Free trial: No
Free version: Yes

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.7
Lietotāja pieredze
4.5
Cena
4.5
Realizācija
5

Key takeaways

Pros

  • Brīnišķīga saskarne
  • Lieliska funkcionalitāte
  • Ļoti ātra ieviešana
  • Liekas, pilnīgi bez kļūdām
  • Tas ir lielisks pat bezmaksas versijā

Cons

  • Par papildu funkcijām ir jāmaksā
  • Konstanti atgādinājumi, kas mudina uzlabot uz maksas versiju

Zoiper ir tik tuvu pilnībai, cik vien iespējams. Tā ir ne tikai uzticama programmiskā tālruņa lietotne, kas lieliski darbojas, bet tam ir arī viens no visātrākajiem iestatīšanas un ieviešanas veidiem, kādus jebkad esmu redzējis. Šķiet, ka visas funkcijas darbojas pilnīgi bez kļūdām. Zoiper vienkārši šķiet pārāk labs, lai būtu īsts, īpaši tāpēc, ka pamatversija ir bezmaksas un pilnīgi pietiekama visiem pielietošanas gadījumiem. Kopumā Zoiper ir vienkārši apbrīnojama programmiskā tālruņa lietotne, un jūs nenožēlosiet savu lēmumu, ja nolemsiet to izmantot.

Zoiper uzstādīšana un ieviešana

Zoiper piedāvā trīs lietotnes versijas – ierobežotu bezmaksas versiju nekomerciālai lietošanai, maksas versiju uzņēmumam un pielāgotu risinājumu, kas pielāgots jūsu vajadzībām. Šī testa vajadzībām lejupielādēju bezmaksas versiju. Ņemiet vērā, ka dažas šajā apskatā minētās funkcijas ir pieejamas tikai maksas versijā. Man jāsaka, ka uzsākt darbu ar Zoiper bija neticami viegli. Programmas instalācija ir visai parasta – nekas sarežģīts te nenotiek. Mani patīkami pārsteidza tas, ka Zoiper piedāvā iepriekš konfigurētus VoIP pakalpojumu iestatījumus, tāpēc lietotājiem, kuri dod priekšroku konkrētiem pakalpojumiem, vispār nav jānodarbojas ar konfigurāciju.

Tomēr iestatīšanas process nav sarežģīts pat mums pārējiem, kuri izmanto atšķirīgus VoIP pakalpojumus. Zoiper vienkārši neļauj lietotājiem “palikt tumsā”. Jūs varat izveidot savienojumu ar savu VoIP pakalpojumu uzreiz pēc programmas pirmās palaišanas, bez nevajadzīgu iespēju meklēšanas iestatījumos. Viss process ir neticami viegls un Zoiper pat automātiski mēģina veikt dažādas konfigurācijas bez lietotāja iesaistes. Tas noteikti bija patīkams pārsteigums.

Zoiper programmiskā tālruņa lietotnes sveiciena ekrāns

Un patīkamā pieredze ar to nebeidzas, jo Zoiper turpina veikt arī lietotnes konfigurāciju. Ja jums ir skaļruņi, mikrofons un tīmekļa kamera, Zoiper piedāvā tos pārbaudīt tiešsaistē. Viss process, kā uzsākt darbu ar Zoiper, ir padarīts vienkāršāks, pateicoties šim iebūvētajam ceļvedim. Ne reizi nejutu vajadzību meklēt lietotāja rokasgrāmatu vai tiešsaistes forumu palīdzību, jo kaut kas nesanāk. Zoiper ir viens no vienkāršākajiem tālruņiem darba uzsākšanai.

Zoiper kameras konfigurācijas logs

Lietotāja pieredze un funkcijas

Zopier piedāvā patīkamu, mūsdienīgu un vienkāršu saskarnes dizainu, kas kopumā izskatās labi un aktuāli. Saskarne ir lieliska – tā izskatās tīra un skaidra, un viss ir tur, kur jūs to sagaidāt, jau no pirmā acu uzmetiena uz lietotni. Nav nevajadzīgu saskarnes elementu, kas apgrūtinātu navigāciju programmā, un nav vizuālas pārbāztības.

Lielākais elements galvenajā ekrānā ir kontaktu saraksts ar iespēju pārslēgties uz nesenajiem kontaktiem. Kontaktu sarakstā ir iespēja pārslēgties starp visiem kontaktiem, tiešsaistes kontaktiem un kontaktu izlasi. Tālāk, nesenie kontakti ļauj pārslēgties starp visiem nesenajiem kontaktiem, zvaniem un ziņām. Šāda saraksta izmantošana ir vienkāršība pati par sevi, un, šķiet, nav iespējams apmaldīties. Plus poga ļauj pievienot kontaktu vai importēt to.

Zoiper lietotnes galvenais informācijas paneļa skats

Jaunu kontaktu pievienošana ir īpaši veiksmīga. Te ir parastie lauki vārdiem, uzņēmumiem un parādāmajiem vārdiem, bet ir arī papildu iespēja pievienot pielāgotus laukus. Tam vajadzētu kļūt par standartu visos kontaktu sarakstos visās lietotnēs, kurās ir kontaktu saraksts. Varat saglabāt visu veidu kontaktinformāciju bez ierobežojumiem, piemēram, saglabāt Facebook vai Instagram kontus, vai izmantot šo iespēju, lai pievienotu pielāgotus komentārus, kas ir vienkārši apbrīnojami.

Zoiper - Pievienot jaunu lauku

Lietotnes augšējā daļā ir meklēšanas josla, kurā varat atrast kontaktpersonas pēc vārda vai ierakstot tālruņa numuru. Pēc tam varat to pievienot kontaktiem tieši no meklēšanas lauka vai sākt zvanu. Papildu iespēja ir arī numura sastādīšanas bloks, kas ir vēl viena lieliska iespēja numuru izsaukšanai. Te nav ko piebilst, meklēšana un zvanīšana darbojas vienkārši lieliski un nav par ko sūdzēties.

Augšējā sadaļā varat atrast iestatījumus. Tajos ietilpst konta pārvaldība un iespēja pievienot papildu VoIP pakalpojumus. Interesants līdzeklis ir iespēja apvienot visus kontaktus no Outlook, Gmail, MacOS, Windows un citurienes Zoiper lietotnē. Šie kontakti tiek regulāri sinhronizēti, tāpēc jūsu kontaktu saraksts vienmēr tiks atjaunināts. Pārējie iestatījumi attiecas uz audio, video un lietotnes darbību. Iespējas ir ļoti plašas, un jūs varat pielāgot lietotni un zvanus vairākos veidos, kas neapšaubāmi ir lieliski. Ņemiet vērā, ka lielākā daļa konfigurācijas papildiestatījumu bezmaksas versijā nav pieejami.

Zoiper lietotne - iestatījumi

Visbeidzot, lietotnes apakšējā daļā ir iespēja mainīt lietotāja statusu, balss pasta iespējas, skaļuma vadība un zvanu iestatījumi. Varat mainīt savu statusu no pieejama uz nepieejamu, bezsaistē, promesošu, pusdienās un jebkādu citu. Skaļuma vadība ir ērta ātrai pieregulēšanai. Piekļuve balss pastam ir pašsaprotama, bet zvanu iestatījumi ved lietotāju uz konfigurāciju.

Būtībā vienīgā negatīvā lieta Zoiper ir konstants atgādinājums, ka pastāv arī programmas maksas versija. Man tiešām nebija iebildumu pret to, jo to atsvertas, kā Zoiper izskatās un kā darbojas visos apstākļos, bet es domāju, ka dažiem lietotājiem tas nebūs patīkami. Tomēr tas ir mazs upuris par tik lielisku programmiskā tālruņa lietotni.

Zoiper - Pro funkcijas, kas pieejamas pēc uzlabošanas

Visas Zoiper funkcijas darbojās lieliski, un testu laikā es nepieredzēju nevienu kļūdu. Zvanīšanas kvalitāte un vispārējā funkcionalitāte bija atbilstoša, un darbs ar ziņapmaiņas un videozvanu funkcijām bija vieglāks par vieglu.

Cenas

Lai gan Zoiper bezmaksas versija ir absolūti nevainojama un paveic darbu brīnišķīgi, ir arī maksas Zoiper versija tiem, kam nepieciešams kaut kas papildus. Šī maksas versija ietver HD zvanu atbalstu, šifrēšanu un dažas citas papildu funkcijas par vienreizēju maksājumu 49.95$ apmērā. Vēl varat iegūt pielāgotu risinājumu, izmantot savu logotipu, pielāgotu saskarni, kā arī izveidot savu funkciju kopumu. Šajā versijā ir nepieciešams saņemt pielāgotu piedāvājumu, pamatojoties uz jūsu priekšrocībām un lietotāju skaitu.

Kā Zoiper darbojas ar LiveAgent?

Vienā vārdā sakot, lieliski. Zoiper nav nekādu problēmu izveidot savienojumu ar LiveAgent zvanu centra funkcijām. Kā iepriekš minēts šajā pārskatā, VoIP pakalpojumu kontu papildinājums ir viena no pirmajām sākotnējās iestatīšanas daļām. Nav jāiet cauri gariem integrācijas procesiem, varat vienkārši pieslēgt LiveAgent jau no paša sākuma. Zoiper ir viena no vienkāršākajām programmiskā tālruņa programmām, ko varat integrēt LiveAgent palīdzības dienestā. Es to ļoti iesaku. Ja jums kādreiz būtu nepieciešams integrācijas ceļvedis, tad šeit tas ir. Bet, par laimi, šaubos, vai jums kādreiz vajadzēs to izmantot.

Secinājums

Zoiper, bez šaubām, ir mūsdienīga programmiskā tālruņa lietotne un viena no labākajām, ko varat iegūt. Kad runa ir par tās pamatfunkcionalitāti, tā ir tuvu ideālai. Zoiper jūs nepievils neatkarīgi no tā, vai nolemjat par to maksāt vai izvēlaties programmas bezmaksas versiju. Lietotāja saskarne ir vienkārši lieliska un patīkama lietošanā, visas funkcijas darbojas pilnīgi bez maksas, un ieviešana un uzstādīšana ir viena no ātrākajām, ko jebkad esmu pieredzējis kādā programmatūrā. Ja vēlaties padarīt savus zvanus un dzīvi vieglāku, nav iemesla meklēt citu variantu. Zoiper atbalsta jūs katrā solī.

Biežāk sastopamās problēmas un jautājumi

Man Zoiper nav skaņas

Ja Zoiper ir problēmas ar skaņu, mēģiniet novērst problēmu, atverot Iestatījumi > Preferences > Audio > Atspējot “Izmantot WASAPI”. Pēc tam dodieties uz cilni Ierīce un atspējojiet iespēju izmantot Vispārējo HID. Pēc tam noklikšķiniet uz Labi un restartējiet Zoiper. Atveriet Iestatījumi > Audio vednis un pārbaudiet skaņu, lai noskaidrotu, vai šis risinājums darbojas. Ja problēma vēl joprojām ir, iesakām apskatīt Zoiper problēmu novēršanas lapu.

Product reviews

Vai apsverat HelpOnClick tiešsaistes čata vajadzībām? Aplūkojiet mūsu apskatu un noskaidrojiet, kā tam veicās mūsu vispārējo testu laikā.

HelpOnClick tiešsaistes čata apskats

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, tostarp VoIP sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru un e-pasta pārvaldības programmatūru, kā arī citas saziņas risinājumu pakalpojumus. LiveAgent nodrošina privātumu un drošību, un bezmaksas demonstrācijas. Uzņēmums ir saņēmis dažādas balvas un sertifikātus. Tajā ir pieejami dažādi kontakti, tostarp tālruņa numuri un sociālo tīklu saites. LiveAgent ir pieejams pie ātrās palīdzības izveidošanas un ir konkurentspējīgs.

Meklē čatbotu savam uzņēmumam? Izlasiet mūsu Microsoft Chatbot apskatu par visu, kas jums jāzina par šo pakalpojumu. Uzziniet par to vairāk, lasot apskatu.

Microsoft bota apskats (Azure Bot Service)

LiveAgent ir uzņēmums, kas piedāvā klientu apkalpošanas un komunikācijas programmatūru, tostarp VoIP tālruņu sistēmas, sūdzību pārvaldību un e-pasta pārvaldību. Uzņēmums arī piedāvā integrācijas ar citām lietotnēm, kā arī e-pasta serveru risinājumus. Jūsu LiveAgent kontu var veidot pēc reģistrācijas saņemšanas e-pastā. Integrācija sniedz iespēju paplašināt klientu apmierinātību un palielināt esošo programmatūru ar spraudņiem un lietotnēm. Ir daudzas integrācijas un risinājumi, kas var tikt izmantoti palīdzības dienestā.

Kāds ir patreizējais stāvoklis nozarē attiecībā uz klientu atbalstu? Izlasiet mūsu rakstu, lai uzzinātu vairāk par šiem statistikas datiem.

Patreizējais stāvoklis nozarē

Kāds ir patreizējais stāvoklis nozarē attiecībā uz klientu atbalstu? Izlasiet mūsu rakstu, lai uzzinātu vairāk par šiem statistikas datiem.

Uzziniet vairāk par telemārketinga programmatūru. Izprotiet padziļinātus profesionāļu skaidrojumus.

Telemārketinga programmatūra

Telemārketinga programmatūra ir rīks, kas palīdz efektīvāk veikt telemārketingu. Lai to izmantotu efektīvi, nepieciešama uzticama, viegli automatizējama zvanīšanas sistēma un mobilajām ierīcēm draudzīga tehnoloģija. Telemārketinga programmatūra var uzlabot mērķauditorijas atlasi un nodrošināt efektīvus numuru sastādīšanas procesus. Tomēr ir svarīgi izvēlēties piemērotu programmatūru, kas spēj integrēties ar CRM mākoņpakalpojumiem un nodrošina uzlabotas atskaites.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju