Icanblink programmiskā tālruņa apskats

Tekstā tiek apskatīti vairāki programmiskie tālruņi, kas ļauj veikt zvanus internetā un izmantot VoIP pakalpojumus. Izcelti tālruņi Linphone un Zoiper, kas piedāvā daudzas funkcijas un ir ātri un viegli ieviešami ar brīnišķīgu saskarni. Tiek uzsvērts arī tiešsaistes čata rīka nozīme klientu atbalsta nodrošināšanā. Apskatīts arī Ekiga, kas ir atvērtā pirmkoda tālrunis bez maksas, taču tam ir sarežģīti iestatījumi un neskaidra saskarne.
Icanblink programmiskā tālruņa apskats
Compare Icanblink programmiskā tālruņa apskats with other in: How Icanblink programmiskā tālruņa apskats is doing on review portals
4.7
Average rating based on data from trusted review portals
108 reviews

Programmiskie tālruņi ir programmatūras risinājumi, kas lietotājiem ļauj veikt zvanus internetā. Izmantojot programmisko tālruņu programmatūru, varat veikt un saņemt zvanus, nosūtīt īsziņas un pat veikt videozvanus, izmantojot datorierīci, VoIP pakalpojumu un interneta savienojumu.

Pricing
Starting from:
$ 0.00   mēnesī
Equal to LiveAgent's Free plan Liveagent pricing
Free trial: No
Free version: Yes

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
2.8
Lietotāja pieredze
2
Cena
5
Realizācija
1.5

Key takeaways

Pros

  • Vienkārša instalēšana un ieviešana
  • Viegli lietojams vairumā gadījumu
  • Tas ir bez maksas

Cons

  • Nedarbojas ar jebkuru VoIP pakalpojumu sniedzēju
  • Novecojis un nereponsīvs dizains
  • Ne tik elastīgs, kā varētu būt

Lai gan Blink dažiem var būt uzticams programmiskais tālrunis, citiem tas var sagādāt vilšanos. Blink mēģina būt vienkārši lietojama programmiskā tālruņa lietotne, bet tai tas neizdodas, jo dizains nav responsīvs, trūkst funkcionalitātes atsevišķiem VoIP pakalpojumiem un ir pieejamas minimālas lietotāju atbalsta iespējas. Tomēr lietotne kopumā ir funkcionāla un lietotājam draudzīga, padarot to par gana labi izmantojamu tālruni grupai lietotāju visā pasaulē.

Blink instalācija ir pierasta, jūs vienkārši lejupielādējat lietotni no oficiālās mājaslapas un instalējat to savā datorā. Pirmo reizi atverot programmu, tai nav pieejams uzsākšanas ceļvedis. Lai gan Blink savā tīmekļa vietnē piedāvā lietotāja rokasgrāmatu, tā ir diezgan vienkārša. Atsevišķās sadaļās ir pieejama tikai būtiskākā informācija bez īpašas uzstādīšanas pamācības. Lai gan lietotni ir salīdzinoši viegli konfigurēt, tomēr, ja kaut kas noiet greizi vienmēr augsti tiek novērtēta pamatīga lietotāja rokasgrāmata.

Icanblink programmiskā tālruņa programmatūras uzstādīšanas logs

Lai izveidotu savienojumu ar savu VoIP pakalpojumu sniedzēju, noklikšķiniet uz pogas Blink zem Blink logotipa augšdaļā un pēc tam izvēlieties Konti > Pievienot kontu. Ievadiet SIP adresi un paroli, un viss ir pabeigts. Tomēr jāņem vērā, ka Blink var nedarboties ar kuru katru VoIP pakalpojumu sniedzēju. Manā gadījumā savu Zadarma kontu savienoju ar Blink un tikai tad uzzināju, ka es nevaru veikt zvanus. Es nevarēju noskaidrot, kāpēc, jo nav nekādu daudz problēmu novēršanas iespēju.

Pievienot jaunu numuru Icanblink

Lietotnē, kas sevi pozicionē kā “Mūsdienīgu, viegli lietojamu SIP klientu”, līdz šim to īsti nevarēju novērot. Lietošanas pamācībā apskatīts iepriekš minētais jautājums, taču vienīgā norāde, ko tā sniedz, ir tas, ka problēma, iespējams, ir VoIP pakalpojumu sniedzēja pusē, tā secinot, ka nekāda risinājuma nav. Es nedomāju, ka šis apgalvojums ir patiess, jo es līdz šim izmantoju Zadarma ikkatra programmiskā tālruņa apskatam un bez jebkādām problēmām. Man izdevās panākt, lai Blink darbotos ar viņu pašu SIP pakalpojumu, un lietotne darbojās tā, kā tai vajadzētu.

Lietotāja pieredze un funkcijas

Lietotāja saskarnei prasītos veikt atsvaidzināšanu, jo tā izskatās novecojusi un netiek labi mērogota uz ekrāna ar augstāku izšķirtspēju. Man bija grūti atpazīt un piekļūt pogām un ikonām, jo viss izskatās mazāks, nekā tam vajadzētu būt. Programmas loga palielināšana nepalielina noformējuma elementus, tiek iegūts tikai lielāks logs. Otra vizuālā problēma attiecas uz pogām un citiem elementiem.

Lielāko daļu teksta ir grūti izlasīt, jo dažas programmas daļas ir pārāk mazas, lai tās varētu izmantot. Nav iespējams palielināt šos atsevišķos lietotnes elementus, un tāpēc nav iespējams padarīt tekstu vieglāk izlasāmu. Kopumā viss šķiet slikti noformēts un pārāk mazs, lai būtu ērti. Neskatoties uz šīm problēmām, saskarne darbojas un vairumā gadījumu ir viegli lietojama.

Programmas galvenais ekrāns ir diezgan vienkāršs. Tas kalpo arī kā kontaktu saraksts, kas ļauj viegli piekļūt jūsu kontaktiem. Zvanu var sākt tieši no galvenā ekrāna apakšas. Papildus zvanīšanai jums ir iespēja sākt videozvanu, nosūtīt ziņu kontaktpersonai vai pieprasīt ekrāna koplietošanu.

Icanblink galvenais ekrāns ar kontaktiem

Dalīšanās ar ekrānu nav pieejama ikvienā viedtālrunī, tāpēc tā ir jauka papildfunkcija. Ir arī divas citas pogas kontakta pievienošanai un zvana signāla atspējošanai.

Visbeidzot, augšpusē ir izvēlnes pogas. Šīs pogas ir diezgan ērtas un ļauj viegli piekļūt dažādiem ātriem uzstādījumiem, galvenajai konfigurācijai un palīdzības rokasgrāmatai.

Numura sastādīšanas tastatūras vietā ir meklēšanas josla, kurā varat ierakstīt numuru vai atrast kontaktpersonu no saraksta. Digitālās numura sastādīšanas tastatūras neesamība, iespējams, nav milzīga problēma lielākajai daļai lietotāju, bet būtu jauki, ja būtu tāda papildus iespēja. Lietotnes saskarnē cits nekas daudz nav atrodams, un tas ir labi, jo tādejādi programma ir vienkārša un nav pārāk pārblīvēta.

Meklēšanas josla kalpo kā galvenais rīks lielākajai daļai Blink uzdevumu. Tiklīdz sākat rakstīt ciparus, tā precīzi piedāvā iespējas, ko darīt tālāk. Numuru varat pievienot kontaktiem vai pārslēgties uz zvaniem. Varat sākt zvanu vai videozvanu, nosūtīt ziņu vai pieprasīt dalīties ar ekrānu, izmantojot apakšējās pogas. Tas nozīme, ka visas darbības ir pieejamas vienā ekrānā bez nepieciešamības pārslēgties starp cilnēm.

Kontaktu saraksts ir viens no vienkāršākajiem, ko jebkad esmu redzējis programmiko tālruņu lietotnē. Tas piedāvā tikai iespēju numuram pievienot vārdu un profila attēlu. Lai gan tas ir pietiekami, tas ir pārāk elementārs un neietver nekādus līdzekļus citas kontaktinformācijas, piezīmju vai komentāru pievienošanai.

Iestatījumi piedāvā pietiekoši daudz pielāgošanas un papildināšanas iespēju. Tiek piedāvāti parastie audio un video iestatījumi, kuros var izvēlēties ierīces un zvana kvalitātes sākumiestatījumus. Pastāv arī čata un dalīšanās ar ekrānu konfigurācijas iespējas, kā arī pieteikšanās un konta iestatījumi. Visbeidzot, varat piekļūt papildu iestatījumiem, kas piedāvā papildu SIP un failu pārvaldības konfigurāciju.

Icanblink iestatījumi

Liveagent spēj integrēties ar populārākajiem programmisko tālruņu programmatūras risinājumiem. Diemžēl Blink nestrādā ar LiveAgent. Blink lietotnes problēmu dēļ ar atsevišķiem SIP kontiem lietotāji nevar integrēt Blink ar LiveAgent, kas ir ļoti sarūgtinoši. Esmu vairākas reizes mēģinājis integrēt Blink ar LiveAgent, mainījis iestatījumus un pat mēģinājis izmantot citu VoIP kontu, taču tas neizdevās. Lietotājiem, kuri vēlas iegūt programmisko tālruni, kas var viegli integrēties citās lietotnēs, iesaku pameklēt citas iespējas.

Secinājums

Blink cenšas cik spēj – būt vienkārši lietojama programmiskā tālruņa lietotne, bet tas neizdodas vienlaikus vairākās frontēs. Lai gan lietotāja saskarne ir funkcionāla un vienkārši lietojama, tai ir ārkārtīgi nepieciešams, lai to kāds atjauninātu. Lietotne nav pareizi mērogota, kas apgrūtina tās lietojamību. Tas, ka lietotnē nevar izmantot noteiktus VoIP pakalpojumus, padara to par nederīgu lietotāju grupām, kuras dod priekšroku izvēles brīvībai. Kopumā Blink darbojas gluži labi, problēma ir tā, ka tas darbojas pēc saviem noteikumiem un nepieļauj tik ļoti nepieciešamo elastību, kas būtu jāsniedz modernai programmiskā tālruņa lietotnei. Tādējādi tā var šķist lieliska programmiskā tālruņa programma vienai lietotāju grupai, un kā apgrūtinājums – otrai.

Biežāk sastopamās problēmas un jautājumi

Es nevaru savienoties ar savu VoIP pakalpojumu sniedzēju

Blink diemžēl neatbalsta visus tirgū pieejamos VoIP pakalpojumu sniedzējus. Lai varētu veikt zvanus, jums, visticamāk, ir jāizvēlas VoIP pakalpojumu sniedzējs, ko atbalsta Blink programmiskais tālrunis.

Šī problēma, visticamāk, ir saistīta ar jūsu VoIP pakalpojumu sniedzēju. Mēģiniet pārslēgties uz citu VoIP pakalpojumu vai palūdziet viņiem palīdzēt nokonfigurēt Blink.

Product reviews

Vai apsverat HelpOnClick tiešsaistes čata vajadzībām? Aplūkojiet mūsu apskatu un noskaidrojiet, kā tam veicās mūsu vispārējo testu laikā.

HelpOnClick tiešsaistes čata apskats

LiveAgent ir pieejama platforma uzņēmumiem, kas piedāvā drošības noteikumus un privātuma politiku. LiveAgent piedāvā reģistrāciju un paneli klientiem, kurus informē caur e-pastu. Uzņēmumi varēs izmantot LiveAgent, lai palīdzētu savam biznesam. Lapa arī izmanto sīkdatnes un ir pieejams tiešsaistes tērzētava, kas prasa piekrišanu sīkfailiem.

Apsveriet JustCall dēļ tā IVR iespējām? Apskatiet mūsu JustCall IVR apskatu un noskaidrojiet, vai tā ir atbilstošākā izvēle.

JustCall IVR apskats

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, sūdzību pārvaldības sistēmu un citus rīkus. Uzņēmums nodrošina demonstrācijas, atbalstu un datu migrāciju. Visas tiesības aizsargātas.

Labākās tiešsaistes tērzētavas alternatīvas ietver noteiktu funkciju kopumu, kas nodrošinās Jums panākumus. Atrodiet īsto jau šodien!

Salīdziniet LiveAgent ar citām platformām

Balta zīmola lietošana ir pieejama bez maksas un ir pieejama pielāgošanai. Piedāvā arī lokācijas atzīmēšanu un bezzsaistes formas. Aktīvais tērzēšanas uzaicinājums ir arī pieejams.

Messagebird ir populārs IVR programmatūras risinājums. Aplūkojiet, kā tam veicas ikdienā, kas aprakstīts šajā apskata rakstā.

MessageBird IVR apskats

Twilio IVR, Aircall IVR un Bitrix24 IVR ir populāras interaktīvo balss atbildes līdzekļu programmatūras, kas atvieglo klientu atbalstu un zvanu organizēšanu. Aircall IVR ir lēts un iekļauts pamatpaketē, bet Twilio IVR ir izveidojams un ieviešams ar dažādām risinājumu iespējām. Bitrix24 IVR piedāvā interaktīvo balsi atbildi un viegli lietojamas funkcijas, taču var rasties grūtības ar lietotāja saskarni. Visām programmatūrām ir labas un sliktas puses, bet tās ir svarīgas uzņēmumu klientu atbalsta sistēmas organizēšanai.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju