Zoiper

Kas ir Zoiper?

Zoiper ir programmiskā tālruņa lietotne, kas var būt lieliska universālā programma zvanīšanai. Funkciju kopa katrā pieejamajā paketē atšķiras. Bezmaksas versija piedāvā pamata, bet pietiekoši lielisku funkcionalitāti. Maksas pakete piedāvā papildu iespējas, piemēram, HD zvanus un šifrēšanu. Trešā iespēja ir pielāgots risinājums, kurā lietotājs izvēlas noformējumu un nepieciešamo funkciju kopu.

Kā varat izmantot Zoiper?

Zoiper ir uzticama programmiskā tālruņa lietotne, kuru varat izmantot klientu zvanu apstrādei. Vēl labāk, pateicoties vienkāršai ieviešanai un integrācijai ar LiveAgent, jūs to varat izmantot kā savu pamata programmiskā tālruņa lietotni, lai darbinātu LiveAgent zvanu centra līdzekļus. Tas lieliski darbojas kopā ar LiveAgent zvanu centru, un to var izmantot ar tādiem līdzekļiemIVR, neierobežoti zvanu ieraksti, iekšējie zvani un daudz kas cits.

Kādas ir Zoiper priekšrocības?

  • Ātra ieviešana
  • Viegla integrācija
  • Perfekta funkcionalitāte
  • Viegli lietojams un navigējams

Kā integrēt Zoiper un LiveAgent?

Tas ir vienkārši. Jums ir tikai jāpalaiž Zoiper lejupielāde, un jūsu VoIP pakalpojuma numuram jābūt savienotam ar LiveAgent. Tiklīdz sākat Zoiper iestatīšanu, ir jāizveido LiveAgent jauna ierīce, izmantojot savu VoIP numuru.

  • Atveriet Konfigurācija > Zvani > Ierīces un izveidojiet jaunu SIP tālruni. Ievadiet tālruņa numuru no sava VoIP pakalpojuma un nosauciet to, kā vien vēlaties. Pēc šīs ierīces saglabāšanas tiek parādīts ekrāns ar jūsu pieteikšanās informāciju.
Attēls, kurā redzama informācija par SIP ierīci programmā LiveAgent
  • Tagad, iestatot Zoiper, jums ir iespēja pievienot savu VoIP kontu. Izmantojiet pieteikšanās datus no iepriekšējā soļa. Norādiet pieteikšanās informāciju šādā formātā user@host un pēc tam norādiet paroli.
Attēls, kurā redzams Zoiper programmiskā tālruņa iestatījums ar iespēju pievienot VoIP pakalpojumu sniedzēju
  • Tas arī viss, jūs veiksmīgi savienojāt Zoiper programmisko tālruni ar LiveAgent. Tagad varat sākt saņemt un apstrādāt klientu zvanus savā LiveAgent zvanu centrā.
Attēls, kurā redzams ienākošs zvans Zopier programmiskajā tālrunī, kas veiksmīgi integrēts  ar LiveAgent palīdzības dienesta programmatūru

Handle customer queries over phone with LiveAgent

LiveAgent offers a variety of useful call center features that can help you handle any incoming calls and keep them stored in the system. Give it a try with our free trial today!

Frequently asked questions

Kas ir Zoiper?

Zoiper ir programmiskā tālruņa lietotne, kas ir pieejama bezmaksas versijā ar pamatfunkcijām un maksas versijā ar papildu funkcijām. Neatkarīgi no izvēlētās paketes Zoiper ir viegli uzstādīt, ieviest un izmantot ikvienam. Tas piedāvā lielisku un viegli lietojamu saskarni un uzticamu zvanīšanas funkcionalitāti.

Kā varat izmantot Zoiper?

Zoiper var izmantot kā pamata programmiskā tālruņa programmu, lai darbinātu jūsu LiveAgent zvanu centru. Tas labi darbojas ar LiveAgent zvanu centra līdzekļu kopumu un nodrošina labu kvalitāti, kas ļauj aģentiem ērti apstrādāt no klientiem ienākošos zvanus.

Kādas ir Zoiper lietošanas priekšrocības?

Zoiper ir ļoti viegli uzstādīt un ieviest, padarot to par vienu no programmiskajiem tālruņiem ar ātrāko ieviešanas laiku. Tas ir arī vienkārši lietojams, pateicoties skaistajai saskarnei un lieliskajiem konfigurācijas iestatījumiem, kas ļauj uzlabot zvanu kvalitāti.

Kā varat integrēt Zoiper un LiveAgent?

Tiklīdz ir ievadīts VoIP numurs, varat vienkārši Izveidot Jaunu Ierīci programmā LiveAgent, kas izmantos šo numuru. Pēc tam, kad saņemta detalizēta informācija, tā ir jāievieto jaunā Zoiper kontā, lai pabeigtu integrāciju.

Atgriezties pie Integrācijām Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju