Zoiper integration
Partner website
Uzzināt vairāk
Partner Privacy Policy
Zoiper Privātuma Politika
Kas ir Zoiper?
Zoiper ir programmiskā tālruņa lietotne, kas var būt lieliska universālā programma zvanīšanai. Funkciju kopa katrā pieejamajā paketē atšķiras. Bezmaksas versija piedāvā pamata, bet pietiekoši lielisku funkcionalitāti. Maksas pakete piedāvā papildu iespējas, piemēram, HD zvanus un šifrēšanu. Trešā iespēja ir pielāgots risinājums, kurā lietotājs izvēlas noformējumu un nepieciešamo funkciju kopu.
Kā varat izmantot Zoiper?
Zoiper ir uzticama programmiskā tālruņa lietotne, kuru varat izmantot klientu zvanu apstrādei. Vēl labāk, pateicoties vienkāršai ieviešanai un integrācijai ar LiveAgent, jūs to varat izmantot kā savu pamata programmiskā tālruņa lietotni, lai darbinātu LiveAgent zvanu centra līdzekļus. Tas lieliski darbojas kopā ar LiveAgent zvanu centru, un to var izmantot ar tādiem līdzekļiem kā IVR, neierobežoti zvanu ieraksti, iekšējie zvani un daudz kas cits.
Kādas ir Zoiper priekšrocības?
- Ātra ieviešana
- Viegli integrējams
- Ideāla funkcionalitāte
- Viegli lietojams un navigējams
Kā integrēt Zoiper un LiveAgent?
Tas ir vienkārši. Jums ir tikai jāpalaiž Zoiper lejupielāde, un jūsu VoIP pakalpojuma numuram jābūt savienotam ar LiveAgent. Tiklīdz sākat Zoiper iestatīšanu, ir jāizveido LiveAgent jauna ierīce, izmantojot savu VoIP numuru.
- Dodieties uz Konfigurācija > Zvani > Ierīcesun izveidojiet jaunu SIP tālruni. Ievadiet numuru, ko jums izsniedzis jūsu VoIP pakalpojuma sniedzējs, un nosauciet tālruni, kā vēlaties. Tiklīdz būsiet saglabājis šo ierīci, tiks parādīts ekrāns ar jūsu pieteikšanās informāciju.
- Tagad, iestatot Zoiper, jums ir iespēja pievienot savu VoIP kontu. Izmantojiet pieteikšanās datus no iepriekšējā soļa. Norādiet pieteikšanās informāciju formātā user@host un pēc tam norādiet paroli.
- Tas arī viss, jūs esat veiksmīgi savienojis savu Zoiper programmisko tālruni ar LiveAgent. Tagad jūs varat sākt pieņemt un apstrādāt klientu zvanus savā LiveAgent zvanu centrā.
Handle customer queries over phone with LiveAgent
LiveAgent offers a variety of useful call center features that can help you handle any incoming calls and keep them stored in the system. Give it a try with our free trial today!
Frequently Asked Questions
Kas ir Zoiper?
Zoiper ir programmiskā tālruņa lietotne, kas ir pieejama bezmaksas versijā ar pamatfunkcijām un maksas versijā ar papildu funkcijām. Neatkarīgi no izvēlētās paketes Zoiper ir viegli uzstādīt, ieviest un izmantot ikvienam. Tas piedāvā lielisku un viegli lietojamu saskarni un uzticamu zvanīšanas funkcionalitāti.
Kā varat izmantot Zoiper?
Zoiper var izmantot kā pamata programmiskā tālruņa programmu, lai darbinātu jūsu LiveAgent zvanu centru. Tas labi darbojas ar LiveAgent zvanu centra līdzekļu kopumu un nodrošina labu kvalitāti, kas ļauj aģentiem ērti apstrādāt no klientiem ienākošos zvanus.
Kādas ir Zoiper lietošanas priekšrocības?
Zoiper ir ļoti viegli uzstādīt un ieviest, padarot to par vienu no programmiskajiem tālruņiem ar ātrāko ieviešanas laiku. Tas ir arī vienkārši lietojams, pateicoties skaistajai saskarnei un lieliskajiem konfigurācijas iestatījumiem, kas ļauj uzlabot zvanu kvalitāti.
Kā varat integrēt Zoiper un LiveAgent?
Tiklīdz ir ievadīts VoIP numurs, varat vienkārši Izveidot Jaunu Ierīci programmā LiveAgent, kas izmantos šo numuru. Pēc tam, kad saņemta detalizēta informācija, tā ir jāievieto jaunā Zoiper kontā, lai pabeigtu integrāciju.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā tērzēšanas programmatūru klientu apkalpošanai, kā arī citus svarīgus rīkus, lai paaugstinātu efektivitāti. Tas palīdz uzņēmumiem ietaupīt naudu un nostiprināt klientu interesi par piedāvājumiem. LiveAgent ir veidojis lietotājam draudzīgu platformu, kas tiek uzlabota, lai nodrošinātu lielāku efektivitāti. Tūlītējs čats ir ērts saziņas veids ar klientiem, kas ir noderīgs klientu apkalpošanas programmās.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar daudzām funkcijām, piemēram, tiešsaistes tērzēšanu, kas var palīdzēt uzņēmumiem piesaistīt jaunus klientus. Programma nodrošina arī iekšējo sakaru un reāllaika klientu apkalpošanu, kā arī pārskatu programmatūru. LiveAgent var tikt izmantota ar dažādām ierīcēm un ir pieejams 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma periods.
Uzņēmums Quality Unit piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, tostarp bezmaksas reāllaika tērzēšanas programmu LiveAgent. Tā ir efektīva klientu apkalpošanas programmatūra, kas palīdz uzņēmumiem ietaupīt naudu un palielināt produktivitāti. Piedāvātas bezmaksas izmēģinājuma iespējas un atbalsts dažādās valstīs, kā arī daudz citas programmatūras. LiveAgent ir integrējama ar citiem darba rīkiem un piedāvā daudzas funkcijas un maksas versiju ar vēl vairāk funkcijām. Bezmaksas izmēģinājumi un partneru programma pieejama. Tiek uzsvērts, ka LiveAgent var būt noderīga programmatūra uzņēmējiem, kuri vēlas uzlabot klientu apkalpošanu un nostiprināt klientu interesi par piedāvājumiem. Tiek aprakstīti arī dažādi e-pasta un tiešsaistes tērzēšanas rīki, kā arī kuponu kampaņu plānošanas padomi un to izmantošanas iespējas.
The text discusses LiveAgent software, which offers various integrations and communication options with company representatives. The article also provides information on other software programs such as customer service and VoIP phone systems. There are several features available with LiveAgent, and interested parties can request a demonstration or start a free trial. Additionally, there is support available through the support portal, and the company offers data migration services, along with partner programs and collaborations. Sales contacts and social media links are also provided.