Partners
Kas ir Zadarma?
Zadarma ir pieejamu tālruņu sistēmu nodrošinātājs. Tā darbojas internetā un piedāvā daudz funkciju un rīku, lai tālruņu centra pārvaldība un klientu apkalpošana aģentiem kļūtu par vienkāršu darbu. Pamata programmatūra ir bez maksas, kas ir lielisks laika un naudas ietaupījums zvanu centriem ar ierobežotu budžetu.
Ja vēlaties pārliecināties, vai Zadarma ir pieejama Jūsu valstī, vai uzzināt sīkāku informāciju par tarifiem, apskatiet šo tālruņa numuru tarifu sarakstu.
Kā Jūs varat to izmantot?
Izmantojiet Zadarma, lai ietaupītu laiku un padarītu savu klientu atbalsta centru vēl labāku ar zvanu centra palīdzību. Zvanu centru un klientu zvanus var viegli apstrādāt ar LiveAgent daudzkanālu risinājumu un palīdzības pieteikumu sistēmu.
Ietaupiet savu aģentu laiku un pārsteidziet uzņēmumus, kompānijas vai savus klientus ar ātru zvanu centra atbalstu.
Ieguvumi
- Bezmaksas risinājums Jūsu palīdzības dienesta zvanu centram
- Ietaupa laiku Jūsu klientu apkalpošanas komandām
- Palielina klientu apmierinātību
- Labi sadarbojas ar LiveAgent palīdzības dienesta programmatūras zvanu centru
Kā integrēt Zadarma ar LiveAgent?

LiveAgent nodrošina tiešu Zadarma kā VoIP pakalpojumu sniedzēja atbalstu Jūsu palīdzības dienesta programmatūrai. Lai nodrošinātu saviem aģentiem un klientiem zvanu centra atbalstu, vienkārši atveriet savu LiveAgent un sekojiet šiem norādījumiem.
Vispirms dodieties uz Konfigurēšana > Zvanīt > Numuri
Lai izveidotu palīdzības dienesta tālruņa numuru, noklikšķiniet uz oranžās plus pogas.

Atvērsies jauns logs ar pieejamajiem VoIP pakalpojumu sniedzējiem. Sarakstā atrodiet Zadarma un noklikšķiniet uz tā, lai atvērtu SIP numuru pakalpojumu sniedzēja iespējas.
Šajā logā ir nepieciešams aizpildīt laukus. Tie ietver vārdu, nodaļu, numuru, iespēju ierakstīt zvanus, kā arī jūsu lietotājvārdu un paroli.

Jūsu Zadarma tālruņa numurs ir savienots ar palīdzības dienesta programmatūru. Jūs varat veikt zvanus vai atbildēt uz zvaniem no LiveAgent ar Zadarma.

Vēlaties uzzināt vairāk par LiveAgent zvanu centra iespējām? Apskatiet zemāk redzamo videoklipu vai mūsu zvanu centra funkciju lapu.
Frequently asked questions
Kas ir Zadarma?
Zadarma ir VoIP tālruņu sistēmas nodrošinātājs. To var izmantot zvanu centriem, lai veiktu, atbildētu un pārvaldītu zvanus, sniegtu atbalstu klientiem pa tālruni un kopumā palielinātu klientu mijiedarbību, apmierinātību un uzlabotu pārdošanu.
Vai es varu integrēt Zadarma ar LiveAgent?
Protams, Zadarma var tikt izmantota kā VoIP pakalpojumu sniedzējs LiveAgent zvanu centra funkcijai. Integrācijas process ir vienkāršs un aizņem tikai dažas minūtes.
1. Atveriet savu LiveAgent programmu un dodieties uz sadaļu Konfigurācija
2. Atveriet zvanu sadaļu un pievienojiet Zadarma tālruņa numuru
3. Noklikšķiniet uz Saglabāt
Vai man ir papildus jāmaksā par Zadarma integrāciju ar LiveAgent?
Zadarma integrācija ir pieejama bez maksas plānā "Viss iekļauts". Ja jums ir šis tarifu plāns un Zadarma tarifu plāns, Jums nav jāmaksā papildus, lai integrētu abas lietotnes.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmu, ienākošo zvanu centra programmatūru, sūdzību pārvaldības sistēmu un vairāk. Mums ir arī zināšanu bāzes, emuārs, glosārijs, akadēmija un Tīmekļa semināri. Atbalsts ir pieejams, un klienti var pierakstīties uz demonstrāciju. Quality Unit, LLC ir izveidojis LiveAgent, un uzņēmums ir saņēmis dažādas balvas un sertifikātus. Noteikumi un nosacījumi, drošības noteikumi un privātuma politika ir atrodami vietnē.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas, tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru, ienākošo zvanu centra, sūdzību pārvaldības un e-pasta pārvaldības programmatūru. Uzņēmums piedāvā arī atbalsta portālu un datu migrāciju. LiveAgent ir integrējams, ar balvu un sertifikāti saņēmis daudz pozitīva atsauksmju, un tā cenas ir pieejamas. Uzņēmums piedāvā arī bezmaksas demo versiju.
Mobilais VoIP ir lielisks risinājums uzņēmumiem, kuriem ir jāsaglabā augsta kvalitāte un efektivitāte saziņā ar klientiem. Tas nodrošina ātru un drošu sakaru un papildina biznesa operācijas. VoIP programmatūra ir standartizēta un var optimizēt video konferences zvanus. Ir daudzi VoIP pakalpojumu sniedzēji, tāpēc ir jāizvēlas pareizais, ņemot vērā cenu un uzņēmuma lielumu.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā vairākas funkcijas, piemēram, sūdzību pārvaldības sistēmu un e-pasta pārvaldības programmatūru. Tai ir arī integrācijas un alternatīvas funkcijas, un tā piedāvā bezmaksas izmēģinājuma periodu. LiveAgent ir uzņēmums, kas piedāvā arī voIP tālruņa sistēmas un pašapkalpošanās programmatūru.