Microsoft bota apskats (Azure Bot Service)

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, kā arī citas programmas, kas var palīdzēt uzņēmumiem efektīvi pārvaldīt savus uzņēmējdarbības procesus. Uzņēmums arī nodrošina atbalstu, datu migrāciju un integrācijas. Savukārt emuārā, glosārijā un akadēmijā klienti var atrast daudzus noderīgus materiālus, lai uzlabotu savas zināšanas. LiveAgent piedāvā arī daudzas citu alternatīvas programmas, it īpaši konkurētspējīgas cenas un sadarbības iespējas ar partneriem.
Microsoft bota apskats (Azure Bot Service)
Compare Microsoft bota apskats (Azure Bot Service) with other in: How Microsoft bota apskats (Azure Bot Service) is doing on review portals
4.6
Average rating based on data from trusted review portals
1333 reviews

Microsoft izstrādātais Azure čatbots ir plaši izmantots un uzticams klientu atbalsta un čatbota pakalpojumu rīks. To slavē daudzi klienti par sniegumu un uzticamību, un tas ir plaši pazīstams ar savu spēju strādāt bez kādiem lieliem traucējumiem.

Pricing
Starting from:
$   mēnesī
Equal to LiveAgent's Free plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: Yes

Santiago Montaldo

Editor's rating

Santiago Montaldo
Overall rating
4
Lietotāja pieredze
5
Cena
3
Ieviešana
4

Darba uzsākšana ar Microsoft bota līdzekli

Microsoft Azure Čatbots ir mākonī balstīta čatbota izstrādes platforma, ko radījusi korporācija Microsoft. Tā ir Azure Bot Service daļa, kas uzņēmumiem un izstrādātājiem ļauj veidot, testēt, izvietot un pārvaldīt čatbotus tādās platformās kā mājaslapas, mobilās lietotnes un ziņapmaiņas platformas, piemēram, Skype un Slack.

Lai reģistrētos čatbotam, vispirms jāizveido Azure konts. Lai to izdarītu, es devos uz bezmaksas reģistrācijas mājaslapu un turpināju reģistrēties. Mana e-pasta adrese tika automātiski atpazīta, jo iepriekš jau biju izveidojis šo kontu, tāpēc man bija tikai jānorāda parole un jāapstiprina pieteikšanās savā tālrunī Authenticator lietotnē.

Microsoft Azure - jūsu profils

Tiklīdz biju izgājis 2-faktoru pārbaudi, man lūdza aizpildīt diezgan garu formu. Tā man prasīja vairākus sīkumus, piemēram, manu vārdu, uzvārdu, valsti, uzņēmuma PVN numuru un citu informāciju.

Tiklīdz es iesniedzu šos datus, man bija jāpiekrīt dažiem noteikumiem un varēju doties tālāk.

Turpinot reģistrēšanās procesu, man tika lūgts iesniegt kredītkartes datus. Man šī pieeja ļoti nepatīk (jo īpaši tad, ja tas ir bezmaksas rīks, ko cenšos izmēģināt un apskatīt). Tomēr, nedomājot pārāk daudz, es iedevu Microsoft savus norēķinu datus. Šajā posmā es saskāros ar problēmu – es nevarēju izmantot karti, kas nebija reģistrēta tajā pašā valstī, kuru izvēlējos iepriekšējā posmā, kā daļu no savas adreses. Tas nedaudz kaitināja un padarīja šo procesu darbietilpīgāku.

Microsoft Azure - identitātes verifikācija pēc kartes

Par laimi, nākamajā posmā man lūdza sniegt atsauksmes, tāpēc es nekavējoties pieminēju šo problēmu cerībā, ka komanda kaut ko darīs lietas labā.

Microsoft Azure - uzstādīšanas atsauksme

Viss man prasīja apmēram 7-10 minūtes, tai skaitā apstiprinājuma īsziņas ar kodu gaidīšana.

Microsoft Azure - darba uzsākšana

Kopumā es teiktu, ka, gan reģistrēšanās process, gan rīka pirmie iespaidi ir draudzīgi iesācējiem šajā jomā. Pēc reģistrēšanās nedaudz izpētīju lietotāja saskarni, un tā atstāja pozitīvu iespaidu uz mani. Pārvietošanās pa to bija viegla un saprotama.

Microsoft bota funkcijas un ieviešana

Mazliet laika veltījis programmatūras iepazīšanai, sāku pētīt tās dažādās funkcijas un pielietošanas veidus.

Tiklīdz pienāca laiks mākslīgā intelekta pakalpojumu pielietošanai, es varēju izmantot vairākas funkcijas, piemēram, formas organizēšanas, metrikas konsultēšanas, video analīzes un bota pakalpojumus.

Microsoft bota pakalpojumi

Lai izveidotu čatbotu, ir jāizvēlas viens no programmatūras rīkiem, kas ir savienots ar Microsoft. Diemžēl nevienu no viņiem es tuvāk nepazīstu, tāpēc devos tālāk un izvēlējos pašu pirmo – Mia.

Microsoft bota pakalpojuma iespējas

Šajā procesa posmā lietotnē ir patiešām viegli pārvietoties. Viss bija skaidrs un saprotams. Varbūt kāds varētu iebilst, ka lietotāja saskarne ir drusku par gaišu un blāvu, bet man tas īsti netraucēja.

Microsoft čatbots - Mia abonēšana
Microsoft čatbots - Mia abonēšana

Mani pārsteidza tas, ka konkrētie Microsoft rīki nebija lietojami bez maksas. Piemēram, Mia vienu mēnesi tika piedāvāts bezmaksas izmēģinājums, un pēc tam sekoja vienreizējs maksājums 1,701 eiro/lietotājam.

Daži citi čatboti pat nebija pieejami manai mītnes valstij, tomēr tie joprojām parādījās sarakstā. Tas bija mulsinoši un lika vilties.

Microsoft čatbots - Intumit

Kas attiecas uz jebkāda veida nepieciešamo atbalstu vai apmācību, man patiešām bija patīkami redzēt dažādus resursus, kas paredzēti, lai palīdzētu nepieredzējušiem lietotājiem.

Veiktspēja un noderīgums

Iepazinies ar lielāko daļu piedāvāto līdzekļu un čatbota pakalpojumu, nolēmu izmēģināt veiktspēju un lietderīgumu kādam no čatbotiem. Es to izvietoju savā testa mājaslapā. Viena no galvenajām priekšrocībām, izmantojot Azure Čatbotu, manuprāt, ir tā spēja izprast dabisko valodu un atbildēt uz lietotāju teikto sarunas gaitā. Es biju diezgan apmierināts ar to, kā bots ar to tika galā. Čatbots to paveica dabiski un intuitīvi. Turklāt, tā kā Azure čatbots bija ļoti pielāgojams, man bija iespējams pielāgot čatbota uzvedību un atbildes, lai apmierinātu savu potenciālo lietotāju konkrētās vajadzības. Piemēram, es konfigurēju čatbotu, lai tas sniegtu noteiktu informāciju un veiktu konkrētas darbības, balstoties uz lietotāja teikto.

Microsoft bota cenas

Microsoft piedāvā vairākus cenu pakešu variantus, kā arī abonēšanas paketes un vēl papildu maksas papildprogrammas.

Pakete Free

Viena no divām Microsoft čatbota cenu paketēm ir bezmaksas pakete. Tās ietvaros jums ir neierobežots ziņu skaits caur standarta kanāliem, kā arī līdz pat 10 000 ziņu mēnesī premium kanāliem.

Pakete S1

No otras puses – ir arī S1 abonēšanas pakete. Šī nav bezmaksas, jo tai ir zināma maksa. Lai gan par standarta kanāliem nav jāmaksā, premium kanāli maksā $0.50 par katrām 1000 ziņām.

Papildu izmaksas

Bez iepriekš aprakstītajām 2 cenu paketēm, pastāv vēl vairāki papildu maksājumi, kas varētu attiekties uz jums. Tai skaitā:

  • Azure Botu Pakalpojumi
  • Lietotņu Ieskati
  • Valodas Izpratne
  • Jautājumu un Atbilžu Dizaineris
  • Runa

Slēdziens

Sava apskata noslēgumā, varu teikt, ka tā bija interesanta pieredze – notestēt Microsoft čatbotu. Cenu politika varbūt arī nav vislabāk strukturētā pasaulē, bet noteikti iespējams atrast paketi katram budžetam – kā lielam, tā mazam. Lai gan reģistrēšanās var būt izaicinājums, kopumā čatbota saskarne kompensē šīs neērtības. Aplūkojot dažādu funkciju klāstu, tās noteikti ir plašas un daudzveidīgas. Šī iemesla dēļ, manuprāt, Microsoft čatbotam ir iespēja aizsniegt plašu klientu bāzi. Tas darbojas bez problēmām, un to var izmantot dažādos veidos. Lai pārbaudītu, vai tas ir piemērots jūsu uzņēmumam, iespējams, vislabāk ir izmantot viņu izmēģinājuma versiju un noskaidrot, kā tā uzvedas, pašam!

Biežāk sastopamās problēmas un jautājumi

Kā darbināt Azure botu lokāli?

Lai Azure Bot darbinātu lokāli, izstrādes datorā ir jāinstalē Azure Functions Core Tools. Azure Functions Core Tools ļauj darbināt Azure funkcijas lokāli, ko var izmantot, lai palaistu jūsu botu. Tiklīdz ir instalēti Azure Functions Core Tools, varat palaist savu botu lokāli, atverot komandrindu, dodoties uz saknes katalogu, izpildot komandu “func start” un dodoties uz mājaslapu, lai to notestētu.

Kā notestēt Azure bota pakalpojumu?

Izmantojot Azure Bot Service emulatoru, varat pārbaudīt Azure Bot Service. Pirms novietošanas to Azure ir iespējams pārbaudīt botu lokāli, izmantojot emulatoru. Tiklīdz bots ir novietots Azure, varat to testēt, izmantojot Azure Bot Service Emulator. Izmantojot emulatoru, testiem varat izmantot gan Bot Framework SDK V4, gan V3.

Kā integrēt Azure botu manā mājaslapā?

Azure Botu varat integrēt jūsu mājaslapā, izmantojot Azure Bot Service Tīmekļa Čata kanālu. Iegulstot Tīmekļa Čata logrīku jūsu mājaslapā, lietotāji var tieši mijiedarboties ar jūsu botu. Sīkāku informāciju par to var atrast čatbota mājaslapā.

Product reviews

Vai meklējat čatbota rīku jūsu uzņēmumam? Pievienojieties mums, lai iegūtu detalizētu Tidio čatbota apskatu un noskaidrotu, vai tas ir jūsu vajadzībām piemērotākais rīks.

Tidio čatbota apskats

Text contains information about LiveAgent company, their products and services like customer service software, VoIP telephony systems, self-service software, etc. It also mentions their sales contacts and the possibility to subscribe to their news. The rest of the text is related to creating a LiveAgent account and installation status.

Atklājiet savam uzņēmumam piemērotāko programmiskā tālruņa programmu. Izpētiet mūsu ekspertu apskatu un atrodiet savam uzņēmumam ideālo risinājumu.

Programmiskā Tālruņa Programmatūra

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūras risinājumus, tostarp VoIP tālruņa sistēmu, pašapkalpošanās programmatūru, ienākošo zvanu centra programmatūru un sūdzību pārvaldības sistēmu. Turklāt, tā piedāvā arī pircēju portāla un e-pasta pārvaldības programmatūru. LiveAgent piedāvā arī jaunumus un atlaidi, kas var tikt saņemti abonējot mājaslapas jaunumu. Kontaktinformācija ir pieejama mājaslapā. LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas risinājumus, kas var palīdzēt uzlabot apkalpošanas kvalitāti un nodrošināt klientu apmierinātību.

Vai vēlaties uzzināt vairāk par Spokeo? Lasiet mūsu rakstu, lai noskaidrotu, kā tas darbojas un kā tam veicās mūsu testos.

Spokeo apskats

Teksts apraksta LiveAgent klientu apkalpošanas platformu, tās funkcijas, integrācijas un atbalsta iespējas. Tajā ir informācija par uzņēmumu, sadarbību un partneru programmu. LiveAgent piedāvā arī daudzus citus produktus, piemēram, ienākošo zvanu centra programmatūru un e-pasta pārvaldības programmatūru.

Vēlaties uzzināt ko vairāk par Deskero zināšanu bāzi? Lasiet mūsu rakstu, lai noskaidrotu, kā tā darbojas un kā tai veicās mūsu testos.

Deskero zināšanu bāzes apskats

Deskero ir palīdzības dienesta programmatūra, kas piedāvā trīs paketes ar dažādiem komunikācijas rīkiem, bet cenas ir nedaudz augstas salīdzinot ar to, ka zināšanu bāze nav īsti attīstīta. Tomēr, ja meklējat labu, izveidotu palīdzības dienestu, tas varētu būt noderīgs risinājums. Lietotāji var saskarties ar problēmām saistībā ar jauna raksta izveidi un klientu portāla pielāgošanu, bet risinājumi ir pieejami izvēlnē Risinājumi un iestatījumos.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju