Tidio čatbota apskats

Text contains information about LiveAgent company, their products and services like customer service software, VoIP telephony systems, self-service software, etc. It also mentions their sales contacts and the possibility to subscribe to their news. The rest of the text is related to creating a LiveAgent account and installation status.
Tidio čatbota apskats
Compare Tidio čatbota apskats with other in: How Tidio čatbota apskats is doing on review portals
4.7
Average rating based on data from trusted review portals
1827 reviews

Tidio ir labi pazīstams klientu atbalsta un čatbota programmatūras uzņēmums, kas piedāvā lielisku čatbota servisu daudziem apmierinātiem klientiem. Tas darbojas ārkārtīgi labi un bez būtiskām problēmām. Lasiet mūsu apskatu un uzziniet vairāk.

Pricing
Starting from:
$ 15.66   mēnesī
Free trial: Yes
Free version: Yes

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.8
Lietotāja pieredze
4.5
Cena
5
Realizācija
5

Key takeaways

Pros

  • Ļoti ātra ieviešana
  • Integrācija ar mājaslapu konstruktoriem bez aizķeršanās
  • Lieliskas konfigurācijas un plānošanas funkcijas
  • Spīdoša veiktspēja

Cons

  • Daži lietotāji, iespējams, var justies nomākti no daudzajām iespējām

Darba uzsākšana ar Tidio čatbota rīku

Tidio ir populāra, plaša klientu atbalsta programmatūra ar rīku komplektu, kurā galvenā uzmanība pievērsta pieteikumu apstrādei, sociālajiem medijiem un tiešsaistes čatam. Tiešsaistes čatu nodrošina čatbots, kas palīdz uzņēmumiem atslogot savas komandas un sniedz būtisku atbalstu un atbildes visiem tiešsaistes apmeklētājiem. Mēs aplūkosim Tidio čatbota funkciju un uzzināsim, kā tai veicas ikdienas klientu saziņas situācijās.

Tā kā Tidio piedāvā bezmaksas paketi, sākt darbu ir viegli. Jums tikai jāreģistrē bezmaksas konts. Viena no svarīgākajām lietām, ko varat izdarīt reģistrācijas procesa laikā, ir iespēja izvēlēties mājaslapas uzturēšanas pakalpojumu. Ja jūsu vietne ir izveidota, izmantojot mājaslapu konstruktorus, piemēram, Wix vai Shopify, čatu ar čatbotu varat ieviest tieši savā lapā gandrīz bez jebkādas piepūles. Varat apskatīt Tidio integrāciju sarakstu, lai redzētu, vai jūsu izmantotajam mājaslapu konstruktoram ir tiešā integrācija.

Tidio - tiešsaistes čata konfigurācija

Ja pabeigsiet reģistrāciju, izmantojot šo pakalpojumu, tas jūs nekavējoties aizvedīs uz attiecīgo integrācijas lapu jūsu pakalpojuma mājaslapā. Šeit savai mājaslapai varat pievienot Tidio tiešsaistes čatu ar čatbotu ar dažu klikšķu palīdzību. Jums sistēmai vispirms būs jāatbild uz dažiem jautājumiem, piemēram, cik klientu apkalpošanas aģentu jums ir, kāds ir paredzētais mājaslapas mērķis un uzdevums, cik klientu jums ir utt. Tas ir diezgan vienkārši un ātri izdarāms, ja jūs zināt atbildes uz šiem jautājumiem.

Tidio - personalizācija

Ja jūsu mājaslapa darbojas uz citas platformas, process aizvien ir ļoti vienkāršs, bet jums būs jāpiekļūst savas mājaslapas kodam, lai nodrošinātu čatbota integrāciju. Uzstādīšana būtībā ir tāda pati kā mājaslapu konstruktoru reģistrācijas gadījumā, izņemot to, ka tad reģistrācijas laikā uz šiem jautājumiem jāatbild tieši Tidio mājaslapā. Visbūtiskākā atšķirība ir tā, ka jums ir jānokopē un jūsu mājaslapas kodā jāielīmē automātiski ģenerētais tiešsaistes čata kods. Pārliecinieties, ka jums ir piekļuve mājaslapas kodam, vai palūdziet savas lapas administratoram to izdarīt jūsu vietā.

Tidio čatbota funkcijas un ieviešana

Tidio ir pieejami vairāki čatboti, un katrs no tiem kalpo atšķirīgam mērķim. Varat tos izmantot, lai palielinātu pārdošanas apjomus, reklamētu īpašus piedāvājumus vai palīdzētu klientiem atrisināt to pieprasījumus. Manuprāt, izvēle ir laba, tā nav tik plaša, lai jūs samulsinātu, bet katrā kategorijā tiek piedāvātas vairākas iespējas. Pēc izvēli, jums ir jāveic vēl daži darbi, jo chatbot ir jākonfigurē. Tas nozīmē, ka jums ir jāveic zināma plānošana un jāparedz iespējamākie klientu jautājumi, ar kuriem čatbots sastapsies jūsu mājaslapā.

Tidio - čatbota sagataves

Lai cik pedantisks jūs arī būtu, šī procesa daļa var būt visai laikietilpīga. Jūs varat sniegt jautājumus un atbildes tikai par visizplatītākajām tēmām, vai arī varat krietni iedziļināties, ja vēlaties, lai bots kļūtu par īstu gudrinieku. Jebkurā gadījumā šī ieviešanas procesa daļa ir diezgan labi izstrādāta un viegli īstenojama. Ja jūs kādreiz esat veidojis čatbotu vai IVR, jūs droši vien nepārsteigs tas, kā šis process organizēts. Tidio ir čatbota konstruktors ar visu iespējamo sarunu vizuālu attēlojumu, un katram no tiem varat piekļūt, vienkārši noklikšķinot uz tā.

Tidio - čatbota konstruktors

Papildus angļu valodai varat izvēlēties savam čatbotam kādu no visbiežāk lietotajām valodām, un apskatīt dažas izplatītas tēmas, kas atvieglo procesu. Turklāt sarunas trigeri varat izvēlēties jau pašā procesa sākumā. Varat konfigurēt čatu, lai tas tiktu aktivizēts, tiklīdz apmeklētājs ienāk jūsu mājaslapā, tiklīdz viņš sāk sarunu vai izvēlas citu iespēju no saraksta. Ir ļoti daudz iespēju, tāpēc jums ir iespēja iedziļināties un padarīt čatbotu tik atsaucīgu un gudru, cik vien iespējams.

Tidio - čatbota uzvedības nosacījumi

Ir arī dažādi nosacījumi, ko var iekļaut čatbota uzvedībā, piemēram, pārlūkprogramma, operētājsistēma, valsts, diena, valoda un vēl varāki. Šos nosacījumus varat izmantot, lai konkretizētu bota rīcību, tiklīdz nosacījumi tiek izpildīti. Tas var būt ārkārtīgi noderīgi, piemēram, ja jums ir daudzvalodu mājaslapa vai jūsu veikalā ir pieejams personisks klientu atbalsts tikai noteiktās dienās un noteiktā darba laikā.

Veiktspēja un noderīgums

Esmu testējis Tidio čatbotu ar savu konfigurāciju testa mājaslapā, kuru izveidoju ar Wix, un rezultāti bija diezgan labi. Kā jau iepriekš minēts, Tidio čatboti ir tik labi, cik daudz pūļu jūs ieguldāt to konfigurēšanā. Tāpēc visai viegli varat izveidot bezjēdzīgu čatbotu, kā arī neticami noderīgu. Labi izplānots čatbota sarunu maršruts var būt ārkārtīgi noderīgs un var ietaupīt daudz laika. Ņemot to vērā, Tidio čatbota radīšanas process var būt visai ilgs. Tomēr pieejamie sākumiestatījumi atvieglo kopējo plānošanu.

Tidio čatbota testēšana

Veicot testus, es personīgi testēju čatbotu un aizpildīju tukšās vietas, tiklīdz tās atradu un regulāri atjaunināju čata logrīku. Man nebija nekādu problēmu ar Tidio chatbot sniegumu. Tomēr pat pārdomāti plānotam čatbotam ir ierobežojumi, tāpēc ir svarīgi pārliecināties, vai būs pieejams cilvēks, kas atbildēs uz sarežģītākiem klientu jautājumiem. Tidio bija ne tikai viegli lietojams, bet arī viegli integrējams, kas to padara par lielisku risinājumu, īpaši ņemot vērā, ka tas jau no paša sākuma bija bez maksas.

Tidio čatbota cenas

Tidio ir četras cenu paketes, katrā no tām ir pieejami čatboti. Ja apsverat iespēju iegādāties Tidio galvenokārt čatbota dēļ, tad vienīgi jāizlemj, vai vēlaties izmantot arī citas Tidio funkcijas. Aplūkosim, ko piedāvā katra no paketēm.

Free

Bezmaksas pakete ir pieejama ikvienam. Tā ietver tiešsaistes čatu ar 50 sarunu ierobežojumiem mēnesī, čatbotus ar 100 sarunu ierobežojumu mēnesī, e-pasta atbalstu, galddatora un mobilās lietotnes, trešās puses programmu integrēšanu, apmeklētāju informāciju un JavaScript API.

Communicator

Šī pakete maksā $15,66 lietotājam mēnesī. Tajā iekļautas neierobežotas tiešsaistes čata sarunas, līdz 5 operatoriem, e-pasts, 24/5 tiešsaistes čata atbalsts, tiesību pārvaldība, tiešsaistes rakstīšanas ieskats, analīze, nodaļas, tiešsaistes apmeklētāju saraksts, skatīto lapu statistika un visas bezmaksas paketes funkcijas.

Chatbots

Pakete Chatbots izmaksā $31,74 mēnesī un nodrošina čatbota sarunas ar 40 000 lietotājiem mēnesī, visas funkcijas no Free paketes, vizuālo čatbota redaktoru, Zapier integrāciju un daudz ko citu.

Tidio+

Šis ir visizsmalcinātākais un dārgākais plāns, ko piedāvā Tidio. Tas izmaksā $235,16 mēnesī, un tajā ir neierobežotas čata sarunas, pielāgots operatoru skaits, pielāgots skaits čatbota aktivitāšu, pilnīgs atbalsts un visas iepriekšējo pakešu funkcijas. Tas ietver arī papildus pakalpojumus, piemēram, īpašu klientu panākumu menedžeri un citus pakalpojumus.

Noslēgumā

Tidio ir gandrīz ideāls. Ja vēlaties lielisku čatbota programmatūru, ar to nevarat kļūdīties. Tidio nav uzmācīgs. To ir viegli ieviest, pārvaldīt un lietot, īpaši, ja izmantojat kādu no iekļautajām integrācijām kopā ar mājaslapu konstruktoriem. Ja runa ir par Tidio, tad ir grūti iedomāties kādu mīnusu. It īpaši, ja tas ir bezmaksas čatbots, kas ir pieejama ikvienam, pateicoties īsai reģistrācijai.

Biežāk uzdotie jautājumi un problēmas

Čata logrīks neparādās manā mājaslapā.

Šai problēmai varētu būt vairāki cēloņi. Visbiežāk problēmu rada pārlūkprogrammas kešatmiņa. Mēģiniet palaist savu mājaslapu ar Tidio čata logrīku inkognito logā. Ja tas parādās, problēmu izraisījuši kešatmiņā saglabātie dati, kurus pārlūkprogrammas izmanto, lai ātrāk ielādētu jau apmeklētās vietnes, kas netiek izmantots inkognito logos. Notīriet pārlūkprogrammas kešatmiņu un atsvaidziniet vietni parastā logā. Čata logrīkam būtu jāparādās. Citi iemesli var būt kļūda vai drukas kļūda čata logrīka kodā. Tas var gadīties nejauši. Vēlreiz nokopējiet un ielīmējiet savu Tidio čata logrīku savas mājaslapas kodā, lai redzētu, vai tas palīdz.

Ko darīt, ja es nesaņemu nekādas čata ziņas?

Šo problēmu var izraisīt vairākas lietas. Vispirms pārbaudiet, kā esat iestatījuši savu darba laiku un noskaidrojiet, vai čats jūsu mājaslapā ir aktīvs. Ziņas ārpus darba laika var nesniegt pareizus paziņojumus, un noteiktā laika periodā jūs tos redzēsit. Visbeidzot, ja rodas problēmas ar čatu, kas neparādās Tidio čata logrīkā, iespējams, problēma ir saistīta ar pārlūka kešatmiņu. To var atrisināt, vispirms notīrot pārlūkprogrammas kešatmiņu vai atverot mājaslapu ar Tidio čatu inkognito logā.

Es gribu pārbaudīt savus botus un automatizāciju tā, it kā es būtu lietotājs, kas mijiedarbojas ar čata logrīku.

Dodieties uz Tidio čatbotu sadaļu un noklikšķiniet uz jebkura čatbota trīspunktiem. Tiks parādīta iespēja pārbaudīt čatbotu. Noklikšķiniet uz tā, un tiks atvērts jauns čata logs. Vēl viens veids, kā to izdarīt, ir izveidot testa mājaslapu un integrēt Tidio čatbotu tajā. Tiklīdz vietne ir publicēta, varat to apmeklēt un sākt čatot ar savu čatbotu, lai noskaidrotu, kā tas darbojas. Iestatījumus varat atvērt citā logā, pielabot, pievienot atbildes vai jautājumus un novērst problēmas.

Es vēlos pārsūtīt čatus no čatbota operatoram

Čatbotu varat iestatīt, lai čats tiktu pārsūtīts operatoram, vienkārši noklikšķinot uz pogas. Atveriet Izvēļu sadaļu un iespējojiet iespēju, lai veiktu darbību, tiklīdz bota darbība noslēdzas. Katrai izvēlei var būt iespējota iespēja Pārsūtīt operatoram.

Product reviews

Zoho Desk ir labi pazīstama un populāra programmatūra, bet kā darbojas tās zināšanu bāze? Lasiet mūsu apskatu un redziet, kā tas atspoguļojas mūsu testos.

Zoho Desk zināšanu bāzes apskats

Zoho Desk ir programmatūra, kas ļauj efektīvi pārvaldīt palīdzības dienestu. Tā ir viegli navigējama un profesionāli izstrādāta. Zināšanu bāzes teksta redaktors ir lielisks, bet kategoriju kārtošanas funkcijas varētu būt ērtākas. Cena atšķiras atkarībā no izvēlētā abonementa. Vispārēji, Zoho Desk ir laba programma, kas strādā bez kļūdām.

LiveAgent ir lietotājam draudzīga un intuitīva zināšanu bāzes programmatūra, ko var lietot no dažādām ierīcēm. Jūs varat pielāgot un pielāgot izskatu, lai atbilstu jūsu zīmola stilam. Lietotāji novērtē iespēju pievienot un pārvaldīt visus klientu portāla elementus, tostarp rakstus, forumus, atsauksmes un ieteikumus. Programmatūra piedāvā viegli orientēties saskarni un funkcijas, kas ir viegli izmantot. Attēlu pievienošana arī ir ļoti vienkārša, kā arī alternatīvā teksta josla un forums liek lietotājiem sasniegt savus SEO centienus.

Zināšanu Bāzes Programmatūras apskati

LiveAgent ir lietotājam draudzīga un intuitīva zināšanu bāzes programmatūra, ko var lietot no dažādām ierīcēm. Jūs varat pielāgot un pielāgot izskatu, lai atbilstu jūsu zīmola stilam. Lietotāji novērtē iespēju pievienot un pārvaldīt visus klientu portāla elementus, tostarp rakstus, forumus, atsauksmes un ieteikumus. Programmatūra piedāvā viegli orientēties saskarni un funkcijas, kas ir viegli izmantot. Attēlu pievienošana arī ir ļoti vienkārša, kā arī alternatīvā teksta josla un forums liek lietotājiem sasniegt savus SEO centienus.

Vēlaties uzzināt ko vairāk par Deskero zināšanu bāzi? Lasiet mūsu rakstu, lai noskaidrotu, kā tā darbojas un kā tai veicās mūsu testos.

Deskero zināšanu bāzes apskats

Deskero ir palīdzības dienesta programmatūra, kas piedāvā trīs paketes ar dažādiem komunikācijas rīkiem, bet cenas ir nedaudz augstas salīdzinot ar to, ka zināšanu bāze nav īsti attīstīta. Tomēr, ja meklējat labu, izveidotu palīdzības dienestu, tas varētu būt noderīgs risinājums. Lietotāji var saskarties ar problēmām saistībā ar jauna raksta izveidi un klientu portāla pielāgošanu, bet risinājumi ir pieejami izvēlnē Risinājumi un iestatījumos.

Vai apsverat HelpOnClick tiešsaistes čata vajadzībām? Aplūkojiet mūsu apskatu un noskaidrojiet, kā tam veicās mūsu vispārējo testu laikā.

HelpOnClick tiešsaistes čata apskats

LiveAgent ir pieejama platforma uzņēmumiem, kas piedāvā drošības noteikumus un privātuma politiku. LiveAgent piedāvā reģistrāciju un paneli klientiem, kurus informē caur e-pastu. Uzņēmumi varēs izmantot LiveAgent, lai palīdzētu savam biznesam. Lapa arī izmanto sīkdatnes un ir pieejams tiešsaistes tērzētava, kas prasa piekrišanu sīkfailiem.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju