Zendesk bota Apskats

Compare Zendesk bota Apskats with other in: How Zendesk bota Apskats is doing on review portals
4.4
Average rating based on data from trusted review portals
8780 reviews

Zendesk piedāvā dažādas cenu paketes saviem čatbotiem - sākot ar $49 aģentam mēnesī par pašu elementārāko paketi. Paketes ar vairāk funkcijām un iespējām maksā vairāk. Zendesk piedāvā arī pielāgotas cenas lielo uzņēmumu klientiem.

Pricing
Starting from:
$ 49   mēnesī
Free trial: Yes
Free version: Yes

Andrej Csizmadia

Editor's rating

Andrej Csizmadia
Overall rating
3.3
Lietotāja pieredze
3
Cena
2
Realizācija
5

Key takeaways

Pros

  • Labas atskaišu veidošanas funkcijas
  • Plašs integrāciju spektrs
  • Viegli ieviešams
  • Čatbots rakstu ieteikumiem

Cons

  • Augstas, konkurētspējīgas cenas
  • Nepieciešams laiks, lai pareizi apgūtu visas funkcijas
  • Neskaidrs, nepievilcīgs lietotāja dizains

Darba uzsākšana ar Zendesk čatbota līdzekli

Lai sāktu darbu ar Zendesk čatbotiem, devos uz viņu mājaslapu un noklikšķināju uz pogas Bezmaksas Izmēģinājums. Tādejādi es varēju uzsākt reģistrācijas procesu. Kopā viss man paņēma apmēram 20 minūtes. Tas bija ilgāk, salīdzinājumā ar reģistrēšanos citos risinājumos, no kuriem dažos es patērēju tikai dažas minūtes. Tai pat laikā tas man šķita pieņemami. Jāpiebilst, ka man bija jāgaida aptuveni 18 minūtes, lai saņemtu apstiprinājuma e-pastu. Tieši tas bija tas, kas reģistrēšanos padarīja tik ilgu. Kad izveidojat savu kontu, lai izmantotu izmēģinājuma versijas priekšrocības, jums tiek lūgts sniegt šādu informāciju:

  • darba e-pasts
  • vārds
  • uzvārds
  • tālruņa numurs
  • uzņēmuma nosaukums
  • darbinieku skaits
  • paredzētais pielietošanas veids
  • valoda
  • parole
Zendesk - reģistrēšanās izmēģinājuma versijai

Kopumā reģistrēšanās procesa laikā man nebija nekādu problēmu, izņemot brīdi, kad es domāju, ka nesaņemšu apstiprinājuma e-pastu. Es teiktu, ka iesācējiem process noteikti ir viegls, tam nevajadzētu šķist pārāk sarežģītam.

Zendesk e-pasta pārbaude

Uzreiz pēc reģistrācijas mani sagaidīja daži veidi, kā uzlabot manu izmēģinājuma pieredzi. Atbildot uz 4 vienkāršiem Zendesk jautājumiem, es savā izmēģinājuma versijā varēju izdarīt dažas pozitīvas izmaiņas, kas man ļāva to izbaudīt labāk.

Jautājumi bija:

  • Vai esat kādreiz uzstādījis klientu atbalsta risinājumu?
  • Kad jūs plānojat to palaist?
  • Cik daudz aģentu izmantos Zendesk?
  • Kā klienti sazinās ar jums?

Man šķita noderīgi, ka Zendesk uzdod šos jautājumus, lai palīdzētu man pēc iespējas labāk izmantot izmēģinājuma versiju.

Zendesk - jūsu izmēģinājuma pieredzes uzlabojums

Zendesk čatbotu funkcijas un ieviešana

Beidzot pēc reģistrācijas procesa es varēju ienirt dziļi Zendesk funkcijās un visā, kas bija saistīts ar ieviešanu.

Pirmkārt, jāatzīst, ka neesmu liels Zendesk vizuālā noformējuma cienītājs. Tas ir diezgan nepievilcīgs. Vajadzīgs laiks, lai apgūtu, kur ir visas funkcijas, pat neskatoties uz nelielajām, īsajām apmācībām uznirstošo logu un video veidolā. Tas, ka viss ir gandrīz vienā krāsā, liek dažādajām iespējām saplūst kopā, radot pārblīvētības sajūtu un apmulsinot.

Kas attiecas uz pieejamajām funkcijām, mani dažas pozitīvi pārsteidza. Pirmkārt, varat izveidot atbildes botu ar rakstu ieteikumiem saviem klientiem, kas, manuprāt, ir lieliski. Otrkārt, Zendesk iespējams integrēt ar plašu rīku klāstu, ko daudzi cilvēki izmanto ikdienā, piemēram, Slack vai Shopify.

Zendesk - atbildes bots rakstu ieteikšanai
Zendesk integrācijas

Ja runa ir par čatbota ieviešanu, neatradu neko, par ko šeit varētu sūdzēties. Sekojot Zendesk dotajiem norādījumiem, es varēju diezgan viegli un bez lielām pūlēm iziet cauri visam procesam.

Zendesk čatbota iestatīšana
Zendesk - čatbota nosacījumu iestatīšana
Zendesk - tīmekļa logrīka pievienošana

Veiktspēja un noderīgums

Zendesk čatbots izmanto mākslīgo intelektu un mašīnmācīšanos, lai automātiski apstrādātu klientu pieprasījumus. Tie var atbildēt uz plašu jautājumu klāstu, ļaujot aģentiem-cilvēkiem koncentrēties uz sarežģītākiem uzdevumiem. Tā kā čatbots mācās uz jautājumu un atbilžu piemēriem, manuprāt, tas savu sniegumu laika gaitā var vēl uzlabot.

Kopumā, kā Zendesk čatbota lietotājs, es varu teikt, ka man ar šo rīku bija drīzāk pozitīva, nekā negatīva pieredze, vērtējot tā veiktspēju un lietderību. Es to uzskatu par noderīgu un efektīvu klientu pieprasījumu apstrādē, kā arī viegli lietojamu.

Lai gan čatbotam dažkārt var būt grūti saprast sarežģītākus vai unikālākus pieprasījumus, kopumā tas darbojas labi. Kopumā chatbot var uzskatīt par vērtīgu papildinājumu klientu atbalsta grupām. Es arī domāju, ka tas var palīdzēt uzņēmumiem uzlabot savu efektivitāti un nodrošināt labākus pakalpojumus saviem klientiem, ja viņiem ir pieejams budžets, lai izmantotu šo rīku.

Zendesk bota cenas

Pirmkārt, Zendesk nepiedāvā nekādas bezmaksas paketes, par ko mazliet vilšanās. Tomēr, no otras puses, jūs varētu nopriecāties uzzināt, ka visiem plāniem, izņemot visdārgākos, ir pieejami 14 dienu bezmaksas izmēģinājums. Sīkāka informācija par konkrētajām cenām atrodama tālāk.

Suite Team ($49/aģentam/mēnesī)

Suite Team ir Zendesk piedāvātais lētākais plāns. Tajā var atrast tādus līdzekļus kā e-pasts, balss un SMS atbalsts, ziņapmaiņa internetā, mobilās un sociālās platformas, kā arī vienu palīdzības centru. Varat arī iestatīt 50 mākslīgā intelekta radītas automatizētas atbildes.

Suite Growth ($79/aģentam/mēnesī)

Tālāk ir pakete Suite Growth par $30 vairāk – $79 aģentam mēnesī. Līdz ar šo cenu pieaugumu rodas papildu līdzekļi. Piemēram, tas ietver līdz 100 mākslīgā intelekta radītas automatizētas atbildes un vairākus palīdzības centrus, lai klientiem izveidotu pašapkalpošanās rakstus.

Suite Professional ($99/aģentam/mēnesī)

Ejot tālāk, Zendesk piedāvā arī Suite Professional paketi par $99 lietotājam mēnesī. Salīdzinājumā ar Suite Growth un Suite Team paketēm, šajā paketē iekļauto līdzekļu klāstā ir lielāka atšķirība.

Suite Enterprise ($150/aģentam/mēnesī)

Suite Enterprise ir lielajiem uzņēmumiem paredzēta abonēšanas pakete. Daži no šajā sadaļā pieejamajiem līdzekļiem ir, piemēram, pamatīgs API, tiešsaistes aģenta aktivitāšu informācijas paneļi, tiešsaistes datu koplietošana, pielāgojams zīmols un daudz kas cits.

“Tā var būt vēl jaudīgāka” pakete ($215/aģentam/mēnesī)

Pēdējā, bet ne mazsvarīgākā, jo par vairāk nekā $200 katram lietotājam katru mēnesi varat baudīt vairāk līdzekļu nekā ar jebkuru citu paketi. Ja iepriekšējās paketes jūs neuzrunā, tad šī varētu.

Zendesk cenu paketes

Slēdziens

Kopumā Zendesk čatbota programmatūras izmantošana man ir bijusi pozitīva pieredze. Čatbots spēja tikt galā ar lielu pieprasījumu apjomu, ļaujot man koncentrēties uz sarežģītākiem uzdevumiem. Čatbota mašīnmācīšanās spēja ir ļāvusi tam laika gaitā uzlabot savu sniegumu, tādējādi nodrošinot labāku pieredzi. Tomēr man nepatīk augstās cenas, kas var atturēt daudzus, jo īpaši mazos uzņēmumus. Kopumā čatbotu bija interesanti izmēģināt un veidot šo apskatu. Jums tas varētu patikt, ja budžets nav visai ierobežots un esat gatavs veltīt kādu laiku visu funkciju apgūšanai.

Product reviews

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju