IBM Watson Assistant apskats

LiveAgent ir uzņēmums, kas piedāvā klientu apkalpošanas un komunikācijas programmatūru, tostarp VoIP tālruņu sistēmas, sūdzību pārvaldību un e-pasta pārvaldību. Piedāvā arī demonstrācijas, cenas un integrācijas. Uzņēmums arī piedāvā atbalsta portālu un datu migrāciju. Jūsu LiveAgent konts var tikt veidots, pēc tam kad saņemsiet reģistrācijas informāciju savā e-pastā.
IBM Watson Assistant apskats
Compare IBM Watson Assistant apskats with other in: How IBM Watson Assistant apskats is doing on review portals
4.1
Average rating based on data from trusted review portals
264 reviews

IBM Watson Assistant ir rīks, kas izmanto mākslīgā intelekta sarunu programmu. Tā ir veidota uz dziļās mācīšanās, dabiskās valodas apstrādes un mašīnmācību bāzes. Tas sniedz čatbota pakalpojumus uzņēmumiem, kuri vēlas samazināt klientu apkalpošanas uzdevumu veikšanai patērēto laiku. IBM Watson Assistant ir viegli…

Pricing
Starting from:
$ 0-140   mēnesī
Free trial: Yes
Free version: Yes

Martina Durisinova

Editor's rating

Martina Durisinova
Overall rating
4
Lietotāja pieredze
4
Cena
4
Realizācija
4

Key takeaways

Pros

  • Bezmaksas pakete pieejama
  • Viegli navigējams
  • Daudz funkciju bezmaksas paketē

Cons

  • Pārāk maz pamācību un ceļvežu
  • Problēmas, kas saistītas ar kredītkartes un PVN numura verifikāciju
  • Pārāk vienkāršas sagataves (ne vienmēr tas ir mīnuss)
  • Problēmas saistībā ar integrāciju ar trešo pušu lietotnēm

Darba uzsākšana ar IBM Watson Assistant rīku

IBM Watson AI Assistant čatbota programmatūra var izprast jūsu pieprasījumus, pielāgoties jūsu domēnam, atpazīt vienkāršās valodas atbildes, bez pauzēm risināt dabiskas sarunas un daudz ko citu. Turklāt IBM mākslīgā intelekta botu var izvietot vairākos sociālo mediju kanālos, piemēram, Intercom, Slack, Facebook Messenger, SMS ar Twilio, WhatsApp un pat Amazon Alexa.

Lai uzsāktu darbu ar programmatūru, devos uz čatbota reģistrācijas vietni un sāku reģistrācijas procesu. Lai izmantotu čatbotu, ir jāizveido IBM Cloud konts, sniedzot šādu informāciju:

  • e-pasta adrese (ir jāverificē, pirms turpinat reģistrēšanās procesu),
  • vārds un uzvārds,
  • valsts vai reģions.

Jums arī tiks lūgts pieņemt noteikumus un nosacījumus un piekrist mārketinga informācijas saņemšanai (šis gan nav obligāti).

Jūsu IBM Cloud konta izveide

Nākamajā posmā jūs aicinās apskatīt dažādus paziņojumus par konfidencialitāti un piekrist datu apstrādei. Tiklīdz tas būs izdarīts, būs pienācis laiks pārbaudīt jūsu identitāti. Vēlreiz man tika lūgts sniegt dažādu informāciju, piemēram, vēlamo konta veidu, uzņēmuma informāciju, norēķinu informāciju un kredītkartes informāciju. Sākumā mani tas nedaudz atturēja, jo es tikai gribēju pārbaudīt čatbotu. Sniegt tik sensitīvu informāciju, kā kredītkarte, man nelikās komfortabli.

IBM Cloud - jūsu identitātes pārbaude
IBM Cloud kartes verifikācija neveiksmīga

Man par pārsteigumu, piedzīvoju krietnu vilšanos. Veidojot kontu, nevarēju autorizēt nevienu no savām kredītkartēm. Turklāt jebkurā no konfigurācijām nebija iespējams pārbaudīt arī manu PVN numuru, kas mani vēl vairāk nokaitināja. Tā dēļ viss reģistrācijas process aizņēma apmēram stundu, un jāatzīst, ka tas pavisam nebija gluds. Es negaidīju šīs problēmas, un tomēr tās parādījās. Tas varētu būt tāpēc, ka manas kartes un uzņēmums ir reģistrēti Polijā, bet tai nevajadzētu būt problēmai. Reģistrācijai jums nevajadzētu radīt problēmas pat tad, ja esat nepieredzējis šāda veida rīku lietotājs, ja vien jums ir IBM pieņemami pieteikšanās dati.

Kas attiecas uz saskarni, tā bija diezgan ērta lietotājiem. Lai gan neesmu milzīgs tumšo krāsu gammas cienītājs, ko izmanto IBM, bija viegli navigēt pa šo rīku bez jebkādām problēmām.

IBM Watson Assistant funkcijas un ieviešana

Pēc dažiem sarežģījumiem ar reģistrācijas procesu beidzot bija pienācis laiks izbaudīt visas funkcijas, ko piedāvā IBM Watson Assistant. Es biju īpaši ieinteresēts tās pārbaudīt, jo iepriekš lasītās atsauksmes bija pretrunīgas.

Vispirms apskatīju lietotni, lai redzētu, kā izskatās saskarne un vizuālais noformējums. Būdams skeptiski noskaņots pret tumšajām krāsām, es biju pārsteigts, atklājot, ka šeit tās nav tik biedējošas, kā parasti šķita.

Es neteiktu, ka bija ļoti viegli visu ātri atrast, bet pēc kāda laika viss kļuva atpazīstams. Izaicinājums bija integrēt šo rīku ar citām trešās puses lietotnēm. Ja jums nav pieredzes ar API un integrācijām, šeit iespējams apjukt.

IBM čatbots piedāvā plašu bezmaksas paketes funkciju klāstu, piemēram:

  • tīmekļa čatu,
  • SMS un MMS,
  • ziņapmaiņas kanālu integrācijas,
  • pielāgota kanāla API,
  • līdz pat 1000 ikmēneša aktīvos lietotājus,
  • 3 asistentus,
  • 7 dienu analīzes datu glabāšanu,
  • nozares vadošā NLP (dabīgās valodas apstrāde),
  • klientu apkalpošanas dienesta integrācija

un daudz kas vēl vairāk.

Ja runa ir par problēmām, ar kurām saskāros, bija viena, kas izcēlās. Lai gan, es neteiktu, ka problēma bija čatbotā, bet drīzāk manā pieredzē, izmantojot citus čatbotus. Problēmas būtība bija tajā, ka, pēc manām domām, čatbotam bija pārāk elementāras sagataves. Tā varētu nebūt problēma visiem. Laikam jau no tāda čatbota kā IBM, biju gaidījis ko vairāk.

Iespējams, vēl viena lieta, kas mani neapmierināja, bija ceļvežu un pamācību trūkums, kas man noteikti būtu padarījuši darba uzsākšanas procesu patīkamāku. Salīdzinājumā ar dažiem citiem testētajiem risinājumiem, IBM čatbota izstrādātājiem vēl ir daudz ko darīt. Lai gan ir dažas pamācības, man šķiet, ka tās lietotājam varētu padarīt skaidrākas.

Veiktspēja un noderīgums

Kopumā IBM čatbots ir samērā viegli lietojams, un rezultātus varat pārbaudīt, to konfigurējot. Turklāt modeļa apmācība neaizņem daudz laika. Pēc čatbota pārbaudes vienā no manām testa mājsalapām biju diezgan apmierināts ar rezultātiem. Turklāt es ar prieku redzēju, ka čatbots vienmēr spēj saprast un precīzi reaģēt uz lietotāja rakstīto, pat ja tas ir sarežģīts.

IBM Watson Assistant cenas

Pirmkārt, IBM Watson Assistant ir versija, kas ir pilnīgi bez maksas. Turklāt lietotāji var abonēt maksas paketes. Tālāk ir aprakstītas visas pieejamās paketes un to detaļas.

Pakete Lite ($0/mēnesī)

Šī pakete piedāvā diezgan daudz iespēju dažādības ziņā. Piemēram tīmekļa čatu, SMS un MMS, integrāciju ar ziņapmaiņas kanāliem, pielāgotu API kanālu un līdz pat 1000 aktīviem lietotājiem mēnesī.

Watson Assistant Lite cenu pakete

Pakete Plus (sākot no $140/mēnesī)

Paketes Plus iespēja maksā sākot no $140 mēnesī. Tas ir labs vidusceļš starp bezmaksas un uzņēmuma paketi. Tās galvenās funkcijas ir 30 dienu analīzes datu saglabāšana, 24 stundu sesijas laika ierobežojums un iespēja meklēt esošajā saturā.

Watson Assistant Izmēģinājums un Plus cenu pakete

Pakete Enterprise (pielāgota cena/ mēnesī)

Lai piekļūtu vēl vairāk funkcijām, varat abonēt IBM paketi Enterprise par pielāgotu cenu. Papildus tam, kas jau ir iekļauts iepriekšējās 2 paketēs, uzņēmuma iespēja ļauj piekļūt datu izolācijai, reģistrācijas atbalstam, lielapjoma nodoma klasifikācijai, HIPAA, darblaika SLA, segmenta integrācijai un citām iespējām.

Watson Assistant Enterprise cenas pakete

Slēdziens

Apkopojumā, man ļoti patika pārbaudīt IBM Watson čatbotu. Manuprāt, ar šo rīku (tā bezmaksas versijā) pietiks ikvienam, kas izdara savus pirmos soļus ar čatbotiem, kā arī tiem, kas tiecas izdarīt nedaudz progresīvākus gājienus. Ņemot vērā, ka šis rīks piedāvā bezmaksas izmēģinājumu un pat bezmaksas paketi, šķiet, ka tas jums neko daudz neprasīs, ja nolemsiet to izmēģināt pat tad, ja jums tas beigās neiepatiskies.

Biežāk sastopamās problēmas un jautājumi

Vēlos izveidot bezmaksas IBM Cloud kontu, nesniedzot kredītkarti vai norēķinu informāciju.

Jūs nevarat izveidot bezmaksas IBM Cloud kontu, nesniedzot norēķinu informāciju. Tomēr IBM Cloud piedāvā bezmaksas pakalpojumu, kas lietotājiem ļauj bez maksas izmēģināt dažus no saviem pakalpojumiem. Lai piekļūtu bezmaksas līmenim, lietotājiem būs jānorāda norēķinu informācija, bet IBM neiekasēs no tiem maksu par bezmaksas versijā iekļauto pakalpojumu izmantošanu tik ilgi, kamēr vien tie paliks tās robežās.

Product reviews

Vēlaties uzzināt ko vairāk par Deskero zināšanu bāzi? Lasiet mūsu rakstu, lai noskaidrotu, kā tā darbojas un kā tai veicās mūsu testos.

Deskero zināšanu bāzes apskats

Deskero ir palīdzības dienesta programmatūra, kas piedāvā trīs paketes ar dažādiem komunikācijas rīkiem, bet cenas ir nedaudz augstas salīdzinot ar to, ka zināšanu bāze nav īsti attīstīta. Tomēr, ja meklējat labu, izveidotu palīdzības dienestu, tas varētu būt noderīgs risinājums. Lietotāji var saskarties ar problēmām saistībā ar jauna raksta izveidi un klientu portāla pielāgošanu, bet risinājumi ir pieejami izvēlnē Risinājumi un iestatījumos.

Uzziniet par atbalsta automatizāciju un labāko rīku, kā automatizēt atbalsta procesus jūsu uzņēmumā, lai nodrošinātu efektīvu un rezultatīvu klientu apkalpošanu.

Atbalsta automatizācija

Atbalsta automatizācija ir mākslīgā intelekta vai programmatūras izmantota palīdzības sniegšanas veids klientiem. Tas var uzlabot darbinieku produktivitāti, paaugstināt klientu apmierinātību un samazināt izmaksas. Lai iestatītu atbalsta automatizāciju, ir nepieciešams efektīvs palīdzības dienesta automatizācijas rīks. Pārāk liela automatizācija var būt kontrproduktīva, tāpēc jums ir jādomā par saviem klientiem un jāizmanto saprātīgus un noderīgus procesus.

Vai apsverat HelpOnClick tiešsaistes čata vajadzībām? Aplūkojiet mūsu apskatu un noskaidrojiet, kā tam veicās mūsu vispārējo testu laikā.

HelpOnClick tiešsaistes čata apskats

LiveAgent ir pieejama platforma uzņēmumiem, kas piedāvā drošības noteikumus un privātuma politiku. LiveAgent piedāvā reģistrāciju un paneli klientiem, kurus informē caur e-pastu. Uzņēmumi varēs izmantot LiveAgent, lai palīdzētu savam biznesam. Lapa arī izmanto sīkdatnes un ir pieejams tiešsaistes tērzētava, kas prasa piekrišanu sīkfailiem.

Meklē čatbotu savam uzņēmumam? Izlasiet mūsu Microsoft Chatbot apskatu par visu, kas jums jāzina par šo pakalpojumu. Uzziniet par to vairāk, lasot apskatu.

Microsoft bota apskats (Azure Bot Service)

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, kā arī citas programmas, kas var palīdzēt uzņēmumiem efektīvi pārvaldīt savus uzņēmējdarbības procesus. Uzņēmums arī nodrošina atbalstu, datu migrāciju un integrācijas. Savukārt emuārā, glosārijā un akadēmijā klienti var atrast daudzus noderīgus materiālus, lai uzlabotu savas zināšanas. LiveAgent piedāvā arī daudzas citu alternatīvas programmas, it īpaši konkurētspējīgas cenas un sadarbības iespējas ar partneriem.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju