Quriobot čatbota apskats

Šajā tekstā LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru ar dažādām funkcijām, piemēram, e-pasta un zināšanu bāzes sagatavēm, atbalsta un integrāciju iespējām. Tiek pieminēta arī platforma Kajabi, kas nodrošina atbalstu pašapkalpošanās vietnē, lietotāju forumu un zināšanu bāzi. LiveAgent piedāvā arī Daudzprofilu zināšanu bāzi un integrāciju ar Quirobot, kas var automatizēt klientu atbalstu. Pieejama demonstrācija un iespēja sazināties ar pārdošanas speciālistiem.
Quriobot čatbota apskats
Compare Quriobot čatbota apskats with other in: How Quriobot čatbota apskats is doing on review portals
4.2
Average rating based on data from trusted review portals
15 reviews

Quriobot ir sarunu platformas rīks, lai izveidotu čatbotus. Tas palīdz lietotājiem piesaistīt interesentus un automatizēt klientu apkalpošanu. Kopumā šis rīks ir stabils, bet tam ir daži trūkumi, kas varētu atturēt daudzus abonentus. Vairāk par to šajā apskatā.

Pricing
Starting from:
$ 14   mēnesī
Free trial: No
Free version: Yes

Andrej Csizmadia

Editor's rating

Andrej Csizmadia
Overall rating
3.5
Lietotāja pieredze
3
Cena
5
Realizācija
2.5

Key takeaways

Pros

  • Plašs cenu pakešu klāsts
  • Liels sagatavju skaits
  • Izstrādātāja režīms ar plašākām funkcijām

Cons

  • Problemātiska reģistrēšanās ar sarežģījumiem un servera darbības pārtraukumiem
  • Ilgs ielādes laiks
  • Garš darba uzsākšanas process
  • Automātiskas saglabāšanas trūkums

Darba uzsākšana ar Quriobot rīku

Quriobot ir populārs čatbota programmatūras rīks ar funkcijām, kas ļauj izmantot čatbotus mājaslapās. Turklāt abonenti var izmantot Quriobot funkcijas dažādās ziņapmaiņas programmās, tostarp Facebook un WhatsApp. Tagad mēs aplūkosim Quriobot čatbota funkciju un redzēsim, kā šī programmatūra tiek galā ar ikdienas uzdevumiem.

Tā kā Quriobot piedāvā bezmaksas paketi, jums varētu šķist, ka uzsākt darbu ar to ir diezgan viegli. Tas, kas jums jādara, ir jādodas uz viņu mājaslapu un jānoklikšķina uz pogas “reģistrēties”. Pēc piekrišanas dažiem nosacījumiem un noteikumiem jums ir pieejamas vairākas konta izveides iespējas, piemēram: Google, Facebook, Office 365 un tradicionālais e-pasta un vārda izmantošanas veids.

Šeit es saskāros ar dažām problēmām. Lai arī kādu paroli es ierakstītu, Quriobot teica, ka tā nav pietiekami stipra. Tas atkārtojās ar vismaz 5 dažādām parolēm, ko es lietoju (ieskaitot tās, kurām ir cipari un speciālās rakstzīmes, kā arī lielie un mazie burti). Galu galā man nācās reģistrēties, izmantojot savu Facebook kontu.

Quriobot sākumlapas reģistrācija
Piekrišana Quriobot noteikumiem un nosacījumiem
Quirobot konta izveides iespējas

Pēc veiksmīgas reģistrācijas tiks atvērta jūsu konta galvenā lapa. Šeit jūs tiksieties ar 16 soļu ceļvedi par to, kā sākt darbu ar Quriobot. Jums tam nav noteikti jāseko, bet var izrādīties, ka tas ir noderīgi. Pastāv iespēja, ka tā jūs iemācīsieties ātrāk lietot Quriobot. Apmācība jums iemācīs tādas lietas kā, kā nosaukt savus botus, izvēlēties sagataves, pievienot jaunumus un noteikumus, konfigurēt bota ziņas, ieviest tos un daudz ko citu.

Quriobot - darba uzsākšanas ceļvedis
Quriobot - čatbota iestatījumi

Tiklīdz esat izveidojis savu botu, būs pienācis laiks to novietot vajadzīgajos kanālos. Lūk dažas iespējas, kā to izdarīt. Varat ievietot čatbotu galvenajā lapā, iegult to savā mājaslapā vai ievietot vienā no integrētajām ziņapmaiņas programmām, piemēram, WhatsApp.

Quriobot - čatbota integrācijas iespējas

Dažas iezīmes:

  • Reģistrēšanās process ir neliels izaicinājums, jo mājaslapa rada iespaidu, ka ir visai kļūdaina un lēna
  • Uzstādīšanas process notiek dažas minūtes normālos apstākļos, bet tas var ieilgt sarežģījumu gadījumā
  • Es saskāros ar dažām problēmām, galvenokārt pieteikšanās un atteikšanās procesā, jo nebija iespējams atkal pieteikties pēc atteikšanās – man bija jāveido jauns konts
  • Būdams iesācējs, varat zaudēt drosmi, lai pabeigtu reģistrēšanās procesu

Quriobot čatbota Funkcijas un ieviešana

Aplūkojot Quriobot funkcijas un ieviešanas procesu, ir ļoti daudz pie kā jāpierod. Tiklīdz sāksit veidot savu pirmo reālo čatbotu, jūs, iespējams, būsiet patīkami pārsteigts par dažām no pieejamajām iespējām. Tas ir tāpēc, ka Quriobot piedāvā plašas iespējas. Varat izveidot čatbotus, lai palīdzētu saviem klientiem, iegūtu potenciālos interesentus, apkopotu atsauksmes, apkopotu potenciālo informāciju par interesentiem un nosūtītu to uz Zapier, saplānotu tikšanās, palielinātu pārdošanas apjomus un daudz ko citu.

Quriobot funkcijas

Vispirms jāizsauc Quriobot, lai nodrošinātu “priekšskatījuma” funkciju. Čatbotu priekšskatīšana katrā to izveides solī ir jaudīga un noderīga lieta. Tas ļauj sekot izveides gaitai un redzēt, vai neesat pieļāvis kādas kļūdas.

Quriobot - čatbota priekšapskate

Ja ir nepieciešams izveidot čatbotus vairāk nekā 1 valodā, problēmu nebūs vispār. Viss pateicoties vairāk nekā 70 bota valodām kopā ar dinamisku tulkojumu no Google Translate. Tas ir īpaši noderīgi uzņēmumiem ar starptautisku auditoriju.

Quriobot - daudzvalodu iestatījumi

Zināms, ka nav lielas jēgas izmantot čatbotus, ja netiek veikta nekāda izsekošana un analīze. Par laimi, visas Quriobot darbības varat nosūtīt uz savu Google Analytics kā virtuālus lapas skatījumus un notikumus (arī Google Tagu Pārvaldniekam).

Quriobot - sekošanas un analīzes iestatījumi

Runājot par pašu čatbotu ieviešanu, ir daudz vietu, kur tos ielikt. Tās ir: galvenā lapa, jūsu mājaslapa, tūlītējas ziņapmaiņas lietotnes (piemēram, Facebook, Viber) un kā atsevišķu tiešsaistes čatu. Katrai vietai ir atšķirīgs ieviešanas process, kas tiek parādīts Quriobot informācijas paneļa sadaļā “kanāli”.

Quriobot - tiešsaistes čata iestatījumi

Veiktspēja un noderīgums

Mans kopējais iespaids ir tāds, ka Quriobot nav tā vienkāršākā čatbota programmatūra, it īpaši, ja nekad agrāk neesat veidojis čatbotus. Ir vajadzīgs laiks, lai iepazītos ar visām funkcijām un to, kā tās darbojas, pat ja runa ir par vienkārša bota izveidi.

Labs ieguvums noteikti ir “priekšskatījuma” funkcija, kas ļauj redzēt, kā jūsu čatboti izskatās realitātē. Šādā veidā jūs varat sekot izveides procesam un pielāgot čatbotu visā tā laikā.

Tomēr neceriet, ka iztiksiet ar neliela laika veltīšanu, lai izprastu visas funkcijas. Programmatūra rada iespaidu, ka tā ir sarežģīta un nav īpaši draudzīga lietotājiem. Tas, kas vēl vairāk pielej eļļu ugunī, ir – neregulārie sistēmas traucējumi.

Kopumā Quriobot čatbotam noteikti ir dažas jomas, kurās jāveic uzlabojumi. Tomēr, ja jūsu vajadzības nav pārāk komplicētas, jūs varat tās arī nepamanīt.

Quriobot cenas

Vispirms Quriobot piedāvā bezmaksas paketi saviem abonentiem. Tā ir laba ziņa visiem bezmaksas risinājumu cienītājiem. Turklāt ir arī maksas paketes, kuras lietotāji var izmantot. Tālāk ir apskatītas visas pieejamās paketes un to specifikācijas.

Pakete Free

Šajā paketē varat sagaidīt diezgan pieklājīgu funkciju klāstu.
Kā piemērus var minēt atbalstu pa e-pastu, neierobežotus uzņēmuma darbiniekus, Visu Darbību tipus un katra čatbota pielāgotu izskatu.

Turklāt ir dažas interesantas funkcijas izmantošanai ar dažādām ziņneša lietotnēm, piemēram, Facebook kanāls, Facebook komentāru trigeris, WhatsApp (Twilio) kanāls, LINE kanāls, MessageBird kanāls, Telegram kanāls, Viber kanāls, WhatsApp (360Dialog) kanāls un pat tiešsaistes čats.

Pakete Business

Pakete Businesss sākas no $14/mēnesī un ietver sevī visu, kas bija bezmaksas paketē ar pievienotiem dažiem papildus līdzekļiem.

Tās ir: Quriobot zīmola noņemšana, pielāgots domēns galvenajai lapai, vispārināts domēns un arī pilnas funkcionalitātes zināšanu bāze jums un jūsu klientiem.

Pakete Agency

Nākamā ir pakete Agency, kas sākas no $1062/mēnesī. Šajā varat sagaidīt visu, ko parasti sagaida no uzņēmuma paketes. Turklāt pastāv arī meitas-organizācijas atlaide un pielāgots izvietošanas domēns.

Pakete Enterprise

Pēdējā, bet ne mazāk svarīgā pakete, kurā iedziļināsimies, ir pakete Enterprise, kas sākas no $5127/mēnesī. Tā ietver visu, kas bija ietverts paketē Agency. Kā bonuss ir arī visi pārējie Quriobot līdzekļi, pielāgotais izskats un izjūta, pielāgotās API integrācijas, atskaišu pielāgošana, īpaši Quriobot izstrādātāti pielāgoti čatboti, kā arī, protams, premium atbalsts, izmantojot tālruni, e-pastu un čatu.

Quriobot - cenas

Slēdziens

Kopumā Quriobot chatbot risinājums ir vidēja līmeņa instruments, kas atbilst pamatvajadzībām. Kopējais iespaids ir tāds, ka tas nesniedz nekādu īpašu funkcionalitāti.

No otras puses, tas izdara savu darbu, ja runa ir par vienkāršu botu radīšanu, lai gan dažas funkcijas šķiet mulsinošas vai sarežģīti lietojamas, jo īpaši tad, ja nekad agrāk neesat kodējis.

Lielākās priekšrocības noteikti ir cenu pakešu klāsts, sagatavju daudzveidība un izstrādātāju režīms. Tomēr problēmas, piemēram, problemātiska reģistrācijas pieredze, ilgs ieviešanas process un pietrūkstoša automātiskā saglabāšana, padara šo rīku neizdevīgu.

Piezīme: Šajā rakstā izteiktās atziņas izteicis viesautors un ne vienmēr tās sakrīt ar LiveAgent atziņām.

Biežāk sastopamās problēmas un jautājumi

Kas man jādara, ja nevaru saglabāt savu botu?

Situācijā, kad iespēja botu saglabāt nedarbojas, ir daži iespējamie risinājumi. Viens: atsvaidziniet savu mājaslapu. Tomēr šajā gadījumā jūs varat zaudēt nesaglabātās izmaiņas. Otrs: noklikšķiniet uz pogas Atjaunot nesaglabātās izmaiņas. Tomēr šādā veidā jūs arī zaudēsiet pēdējās izmaiņas (bet vismaz ne visu botu). Trešais: sazinieties ar Quriobot atbalstu, lai saņemtu palīdzību. Ceturtais: Apskatiet viņu atbildi uz jautājumu: Kāpēc nav iespējams saglabāt botu un veiciet būtiskas korekcijas vai izmaiņas.

Vai es varu zināt, kad Quriobot ir darbības pārtraukums?

Protams, ir iespējams pārbaudīt, vai Quriobot darbojas. Lai to izdarītu, varat, piemēram, doties uz Statusgator mājaslapu un tur pārbaudīt Quriobot statusu. Vēl vairāk – jums vajadzētu to varēt redzēt tieši Quriobot mājaslapā: ja tas darbojas pareizi bez jebkādām problēmām, tas nozīmē, ka darbības pārtraukumu nav.

Kā atrast risinājumu, ja rodas problēmas ar bota rediģēšanu?

Ja rodas problēmas ar Quriobots rediģēšanu, jums ir 2 iespējas. Pirmkārt, izskatīt Quriobot Akadēmiju ar noderīgiem rakstiem. Ja tas nepalīdz, sazinieties ar Quriobot pa e-pastu un izskaidrojiet šo problēmu.

Product reviews

Cik daudz klientu izmanto klientu portālus? Varat izlasīt mūsu klientu portāla kritēriju statistiku, lai uzzinātu dažus svarīgus rādītājus.

Klientu portāla mērījumi

Klientu priekšroku pētījums liecina, ka vairāk nekā 77% klientu dod priekšroku izmantot pašapkalpošanās portālus, tomēr ļoti maz uzņēmumu nodrošina šādus rīkus. Klientu portālu pieteikumu apstrādes laiks vidēji ir divas līdz trīs dienas, bet pirmajā stundā tikai 10% vaicājumu tiek atbildēti. Vidējā klientu portāla pieteikumu izmaksas ir aptuveni USD 5, un tiek saņemti vidēji pieci pieteikumi dienā. Turklāt klientu portāliem ir augsts apmierinātības reitings (92%) un tie parāda 95% atbilžu un atrisinājumu līmeni, neskatoties uz lēno atbildes laiku.

Kavkom IVR varētu būt piemērota izvēle jūsu uzņēmumam. Lasiet mūsu apskatu un uzziniet vairāk par tā darbību.

Kavkom IVR apskats

Šajā tekstā ir apskatītas dažādas programmatūras un risinājumi, kas palīdz organizēt zvanus klientu apkalpošanā. Novatoriskā Stonly programmatūra piedāvā dažādas iespējas, bet cena ir diezgan augsta. JustCall IVR un Twilio IVR abi ir ērti un viegli lietojami, bet ir jāpievērš uzmanība cenu palielināšanās riskam ar lielāku apjomu. LiveAgent piedāvā plašu integrāciju iespēju un atbalstu, kā arī bezmaksas izmēģinājuma versiju.

Vēlaties uzzināt ko vairāk par Deskero zināšanu bāzi? Lasiet mūsu rakstu, lai noskaidrotu, kā tā darbojas un kā tai veicās mūsu testos.

Deskero zināšanu bāzes apskats

Deskero ir palīdzības dienesta programmatūra, kas piedāvā trīs paketes ar dažādiem komunikācijas rīkiem, bet cenas ir nedaudz augstas salīdzinot ar to, ka zināšanu bāze nav īsti attīstīta. Tomēr, ja meklējat labu, izveidotu palīdzības dienestu, tas varētu būt noderīgs risinājums. Lietotāji var saskarties ar problēmām saistībā ar jauna raksta izveidi un klientu portāla pielāgošanu, bet risinājumi ir pieejami izvēlnē Risinājumi un iestatījumos.

Tiešsaistes tērzētava ir īpaša vieta internetā. Tiešraides tērzētavas galvenais mērķis ir nodrošināt reāllaika tiešsaistes čatu lietotājiem.

Tiešsaistes tērzētava

LiveAgent ir lielisks rīks uzņēmuma klientu apkalpošanai, kas uzlabo komunikāciju ar klientiem un ļauj efektīvāk risināt viņu jautājumus un problēmas. Tas palīdz uzlabot klientu apmierinātību un lojalitāti, kas ir ļoti svarīgi biznesa panākumiem. LiveAgent piedāvā 15 tiešsaistes tērzēšanas funkcijas, kas var uzlabot klientu apkalpošanu, to var pielāgot savām vajadzībām. Turklāt, LiveAgent ir integrācijas draudzīga programma, kas nodrošina klientu atbalstu vairākos sakaru kanālos un piedāvā bezmaksas izmēģinājuma periodu un tehnisko atbalstu, kā arī klientu servisu. Tiešsaistes čats ir efektīvs un rentabls veids, kā sazināties ar uzņēmuma atbalsta aģentiem un uzlabot klientu apkalpošanu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju