Amazon Lex čatbota apskats

Tekstā ir informācija par dažādām tēmām, tostarp veikala iestatījumiem un programmatūras apskatiem. Tiek aprakstītas arī dažādas iespējas sazināties ar Amazon un veidot biznesu uz Etsy platformas.
Amazon Lex čatbota apskats
Compare Amazon Lex čatbota apskats with other in: How Amazon Lex čatbota apskats is doing on review portals
4.2
Average rating based on data from trusted review portals
39 reviews

Amazon Web Services piedāvātie čatboti ir vērtīgs rīks uzņēmumiem, kas meklē iespējas uzlabot saziņu un sadarbību. Lietotne ir intuitīva, viegli lietojama un nodrošina dažādas iespējas, kas optimizē vairākus procesus.

Pricing
Starting from:
$ bezmaksas   mēnesī
Free trial: Yes
Free version: Yes

Santiago Montaldo

Editor's rating

Santiago Montaldo
Overall rating
4
Lietotāja pieredze
4
Cena
3
Realizācija
5

Key takeaways

Pros

  • Viegli izprotams reģistrācijas process
  • Dažādi mūsdienīgi pakalpojumi, kas pieejami AWS ietvaros
  • Bagātīga zināšanu bāze un apmācības
  • Lietotājam draudzīga saskarne

Cons

  • Nepieciešamība sniegt norēķinu datus, pat ja čatbots ir bezmaksas
  • Sarežģīta tīmekļa integrācija
  • Mulsinošas, grūti izprotamas cenas

Darba uzsākšana ar Amazon Lex čatbota rīku

Amazon Lex pakalpojums ir Amazon Web Services (AWS) rīks, kas atvieglo čatbotu un citu sarunu saskarņu izveidi, izmantojot dabisku valodas izpratni un automātisku runas atpazīšanu. Izmantojot to, varat veidot čatbotus, kas izprot teksta un balss komunikāciju un atbilstoši reaģē.

Lai sāktu AWS Čatbota instalēšanu, vispirms ir jāiestata AWS konts. Tāpēc es devos uz viņu mājaslapu, lai sāktu savu reģistrācijas procesu. Vispirms man tika lūgts norādīt pamata e-pasta adresi un AWS konta nosaukumu.

Šajā posmā, noklikšķinot uz pogas “verificēt e-pasta adresi”, jums tiks lūgts apstiprināt savu e-pasta adresi, nosūtot uz šo adresi īpašu kodu. Mani pozitīvi pārsteidza tas, ka kodu saņēmu gandrīz uzreiz. Tiklīdz tas bija izdarīts, bija laiks iestatīt pamata lietotāja paroli.

AWS Reģistrācija

Ejot tālāk, es tiku pārvirzīts uz otro no 5 posmiem reģistrācijas procesā. Šajā daļā man bija jāsniedz vairāk personiskas informācijas, piemēram, pilns vārds, tālruņa numurs, valsts vai reģions un daudz kas cits.

Man bija arī jāpiekrīt AWS klientu līguma noteikumiem un nosacījumiem.

AWS Reģistrācija - kontaktinformācija

3. solis bija saistīts ar norēķinu informācijas sniegšanu, un es to izdarīju. Man ne visai patīk sniegt uzņēmumiem savu norēķinu informāciju, it īpaši tad, ja vēlos tikai izmēģināt kādu rīku. Bet man šķiet, ka no tā nav iespējams izvairīties, tāpēc es turpināju reģistrācijas procesu pēc tam, kad tika pārbaudīta manas kartes informācija.

AWS Reģistrācija - rēķinu informācija

4. solī man tika prasīts apstiprināt savu identitāti, norādot savu tālruņa numuru pārbaudei, izmantojot balss zvanu vai īsziņu. Izvēlējos īsziņu variantu un gandrīz momentāni saņēmu SMS, kas bija liels atvieglojums.

AWS Reģistrācija - verifikācija

Visbeidzot, pats pēdējais – 5. posms reģistrācijas procesā lika man izvēlēties vēlamo atbalsta plānu. Kopumā var izvēlēties kādu no 4 atbalsta veidiem:

  • pamata atbalstu (bez maksas)
  • izstrādātāja atbalstu (no $29 mēnesī),
  • uzņēmuma atbalstu (no $100 mēnesī),
  • korporācijas līmeņa atbalstu (no $15 000 mēnesī).

Pārāk daudz tajā neiedziļinoties, es devos tālāk, izvēlējos bezmaksas atbalstu un pabeidzu reģistrāciju.

AWS Reģistrāciju - atbalsta veida izvēle

Viss 5 soļu reģistrācijas process man prasīja apmēram 15 minūtes kopumā, kas bija paciešami. AWS lūdza man sniegt dažu labu informāciju, kas, manuprāt, nav nepieciešama, taču tas bija vienīgais veids, kā iespējams izveidot kontu. Tā nu man bija jāievēro prasības.

Kas attiecas uz pašu reģistrācijas procesu, tajā nebija tādu problēmu, kā, piemēram, ar čatbota rīku IBM Watson Assistant. Es teiktu, ka viss bija skaidrs un saprotams, tāpēc jūs varat būt pārliecināti, ka spēsiet ar to tikt galā.

AWS Management konsole

Amazon Lex čatbota funkcijas un ieviešana

Pēc tam, kad dažas minūtes biju iepazinies ar programmatūras diezgan pievilcīgo (bet arī tehnisko) vizuālo noformējumu, es beidzot ieniru dziļāk čatbota funkcijās.

Pirmie iespaidi par lietotāja saskarni pēc pieteikšanās manā AWS pārvaldības konsolē bija diezgan pozitīvi. Es nekavējoties devos uz pakalpojumu cilni, lai atrastu Amazon Lex čatbotu, un sāku pētīt tā funkcijas.

Vispirms es nolēmu pārbaudīt dažus saistītos resursus, kas ir pieejami vietnes kreisajā pusē. Tie bija: dokumentācija, emuāri un zīmne “Kas jauns”. Mani pozitīvi pārsteidza pieejamās noderīgās informācijas apjoms.

AWS Emuārs

Emuāru sadaļā, piemēram, ir iekļauti dažādi raksti par dažādiem tematiem, kas jaunajiem čatbota lietotājiem, piemēram, man, var būt ārkārtīgi noderīgi.

Arī dokumentācija ir ļoti bagāta ar informāciju, ko novērtēs jebkurš Amazon Lex lietotājs.

Amazon Lex Dokumentācija

Kas attiecas uz pieejamajām funkcijām, jāatzīst, ka man bija patīkami redzēt apmācības un instrukcijas par lielāko daļu no tām. Tālāk varat redzēt funkcijas “konfigurēt bota iestatījumus” un blakus esošās “informācijas” piemēru. Teksta ikona turpina rādīt noderīgus norādījumus labajā pusē, kad noklikšķināt uz tās.

Dažas no funkcijām, kuras man patiešām patika izpētīt, ir dīkstāves sesijas laika limits, sagatavju piemēri un vienkārša tiešsaistes bota pārbaude.

AWS Čatbotu piemēri

Runājot par kļūdām, es diemžēl ar vienu sastapos un nezināju, kā to novērst. Konkrētāk, man bija problēmas ar vairāku valodu iestatīšanu vienam čatbotam. Dažādu izvēles iespēju sarežģītība lika man justies nomāktam, padarot mani nedaudz aizkaitinātu ar kļūdu. Galu galā es ķēros pie dažu pieejamo resursu pārlasīšanas, jo nebija iespēja runāt ar kādu dzīvu aģentu dēļ mana bezmaksas klientu atbalsta abonementa.

AWS Daudzvalodu čatbota atbilde

Kopumā Amazon Lex bija samērā viegli lietojams, ar dažiem mulsinošiem aspektiem, kas sabojāja šo pieredzi.

Veiktspēja un noderīgums

Nolēmu vērtēt Amazon Lex sniegumu un lietderību 3 veidos: tā precizitāte, mans gandarījums kā lietotājam un tā spēja veiksmīgi veikt uzdevumus. Precizitātes ziņā Amazon Lex spēja izprast un interpretēt plašu komunikācijas diapazonu un reaģēt atbilstošā veidā. Tas ietvēra konteksta izpratni, nodomu atpazīšanu un precīzas informācijas sniegšanu. Tā nu es, kā lietotājs, novērtēju savu apmierinātību ar aptuveni 7 no 10 punktiem. Kopumā tā bija pozitīva, ar dažiem kaitinošiem aspektiem, piemēram, ar vairāku valodu izveidi. Galu galā Amazon Lex spēja veiksmīgi pabeigt uzdevumus, kas bija mērķis. Tāpēc es esmu mēreni apmierināts ar čatbotu.

Amazon Lex čatbota cenas

Amazon Lex cenu struktūra ir mazliet sarežģīta, un man bija vajadzīgs zināms laiks, lai to izprastu. To bija grūti saprast, jo īpaši, kopš izlasīju, ka tas ir bezmaksas rīks.

Es īsti nevarēju saprast, cik man būs jāmaksā un par ko. Beigu beigās es atradu informāciju, ka Amazon Lex ir bez maksas līdz pat 10 000 teksta un 5000 runas pieprasījumiem, līdz pat 12 mēnešiem.

Tālāk ir informācija par 3 dažāda veida pakalpojumu cenām.

Straumēšanas konvertācijas cenas

Visa lietotāja saziņa tiek apstrādāta vienā straumēšanas API izsaukumā, tas nozīmē, ka bots aktīvi klausās un var proaktīvi reaģēt.

Izmaksas: $0,0065 par 1 runas intervālu (15 seconds)

Izmaksas: $0,0020 par 1 teksta pieprasījumu

Pieprasījuma un atbildes interaktivitātes cenas

Izmantojot šo paketi, katra lietotāja interaktivitāte tiek apstrādāta kā atsevišķs API izsaukums. No jums tiks iekasēta maksa, pamatojoties uz to, cik pieprasījumu tiek veikts, izmantojot runas API vai teksta API.

Izmaksas: $0,004 par 1 runas intervālu

Izmaksas: $0,00075 par 1 teksta pieprasījumu

Automatizētā čatbota dizainera cenas

Izmantojot Amazon Lex Automatizētā Čatbota Dizaineru, varat automātiski izveidot čatbotus, izmantojot sarunu atšifrējumus.

Izmaksas: $0,50 per minūtē

Slēdziens

Kopumā man bija dažāda pieredze ar Amazon Lex, bet vairāk tomēr pozitīva. Man patika izmantot čatbotu un pārbaudīt tā īpašības, bet es arī jutu, ka tas ir diezgan tehnisks. Turklāt man ļoti nepatika, ka man bija jāievada norēķinu informācija. Tomēr pozitīvi ir tas, ka es noteikti novērtēju apmācības un resursu pieejamību, kas padarīja čatbotu man viegli apgūstamu un lietojamu. Kopumā man ļoti patika skaidru un intuitīvu saskarņu pieejamība, kā arī plašs atbalsts un dokumentācija, lai palīdzētu lietotājiem pārvietoties pa čatbota funkcijām. Ja meklējat samērā lētu, tomēr stabilu risinājumu, noteikti pamēģiniet.

Biežāk sastopamās problēmas un jautājumi

Kā uzsākt darbu ar Amazon Lex?

Amazon Lex var piekļūt caur AWS Vadības Konsoli, dodoties uz kategoriju “Mākslīgais Intelekts”. Lai izmantotu Amazon Lex, jums ir jābūt Amazon Web Services kontam. Ja jums tāda vēl nav, tad tiks prasīts to izveidot reģistrēšanās procesa laikā. Lai iegūtu plašāku informāciju, varat apskatīt Amazon Lex V2 Darba Uzsākšanas Rokasgrāmatu.

Kā izveidot Amazon Lex botus mobilajām ierīcēm?

SDK ir pieejami iOS un Android ierīcēm, un tos nodrošina Amazon Lex. Izmantojot šos SDK, varat izstrādāt botus mobilajām ierīcēm. Turklāt Amazon Cognito varat izmantot, lai iespējotu lietotāja autentifikāciju.

Kādi ir visizplatītākie Amazon Lex lietošanas gadījumi?

Amazon Lex visbiežākie lietošanas gadījumi ir informatīvie boti, pašapkalpošanās čatboti un asistenti, ierīču vadības boti, uzņēmumu produktivitātes boti, transakciju boti un daudz kas cits.

Product reviews

Vēlaties uzzināt ko vairāk par Flowlu zināšanu bāzi? Lasiet mūsu rakstu, lai noskaidrotu, kā tā darbojas un kā tai veicās mūsu testos.

Flowlu zināšanu bāzes apskats

Flowlu ir labi sabalansēta zināšanu bāzes programmatūra par ļoti taisnīgu cenu, kas piedāvā neticami labu saskarni un viegli lietojamu zināšanu bāzes līdzekli. Lai gan tas nepiedāvā nekādus neparastus uzlabotus līdzekļus, tam ir vienmērīga un neticami labi izstrādāta saskarne, kas nodrošina lielisku pieredzi. Flowlu piedāvā iekšējās un ārējās zināšanu bāzes iespējas, bet būtībā tas ir viens un tas pats līdzeklis. Lietotāji var mainīt piekļuves līmeni un izmantot pielāgotu domēnu. Flowlu ir plašs risinājums, kas koncentrējas uz to, lai atvieglotu daudzus biznesa procesus, un to bieži izmanto kā specializētu zināšanu bāzes programmatūru. Saskarne ir patīkama un moderna, un rīki ir skaidri apzīmēti.

Vēlaties uzzināt ko vairāk par Deskero zināšanu bāzi? Lasiet mūsu rakstu, lai noskaidrotu, kā tā darbojas un kā tai veicās mūsu testos.

Deskero zināšanu bāzes apskats

Deskero ir palīdzības dienesta programmatūra, kas piedāvā trīs paketes ar dažādiem komunikācijas rīkiem, bet cenas ir nedaudz augstas salīdzinot ar to, ka zināšanu bāze nav īsti attīstīta. Tomēr, ja meklējat labu, izveidotu palīdzības dienestu, tas varētu būt noderīgs risinājums. Lietotāji var saskarties ar problēmām saistībā ar jauna raksta izveidi un klientu portāla pielāgošanu, bet risinājumi ir pieejami izvēlnē Risinājumi un iestatījumos.

Vai apsverat HelpOnClick tiešsaistes čata vajadzībām? Aplūkojiet mūsu apskatu un noskaidrojiet, kā tam veicās mūsu vispārējo testu laikā.

HelpOnClick tiešsaistes čata apskats

LiveAgent ir pieejama platforma uzņēmumiem, kas piedāvā drošības noteikumus un privātuma politiku. LiveAgent piedāvā reģistrāciju un paneli klientiem, kurus informē caur e-pastu. Uzņēmumi varēs izmantot LiveAgent, lai palīdzētu savam biznesam. Lapa arī izmanto sīkdatnes un ir pieejams tiešsaistes tērzētava, kas prasa piekrišanu sīkfailiem.

Meklē čatbotu savam uzņēmumam? Izlasiet mūsu Microsoft Chatbot apskatu par visu, kas jums jāzina par šo pakalpojumu. Uzziniet par to vairāk, lasot apskatu.

Microsoft bota apskats (Azure Bot Service)

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, kā arī citas programmas, kas var palīdzēt uzņēmumiem efektīvi pārvaldīt savus uzņēmējdarbības procesus. Uzņēmums arī nodrošina atbalstu, datu migrāciju un integrācijas. Savukārt emuārā, glosārijā un akadēmijā klienti var atrast daudzus noderīgus materiālus, lai uzlabotu savas zināšanas. LiveAgent piedāvā arī daudzas citu alternatīvas programmas, it īpaši konkurētspējīgas cenas un sadarbības iespējas ar partneriem.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju