Kas ir vērtība?
Runājot par uzņēmējdarbību, vērtība ir nauda, ko persona ir gatava maksāt par produktu vai pakalpojumu, ko sniedz uzņēmums. Citiem vārdiem sakot, tā ir vērtība, ko Jūs saņemat no klientiem.
Ja klienti būs apmierināti ar Jūsu pakalpojumu un produktu kvalitāti, viņi būs gatavi maksāt vairāk, lai saņemtu Jūsu produktus un pakalpojumus. Jūs maksāsiet vairāk par iPhone, jo tam ir laba reputācija un lieliska klientu apkalpošana. Rezumējot, ja uzņēmums strādā pie savu klientu apmierinātības, tie veido tā vērtību.
Frequently Asked Questions
Kas ir vērtība?
Šī vērtība var būt finansiāla vai emocionāla. Finansiāla vērtība ir nauda, ko persona ir gatava maksāt par Jūsu uzņēmuma piedāvāto produktu vai pakalpojumu. Emocionālā vērtība var būt visi pozitīvie pārdzīvojumi, kas rodas, izmantojot konkrētu produktu vai pakalpojumu.
Cik būtiska ir uzņēmuma vērtība?
Uzņēmuma nemateriālā vērtība ir svarīga, jo, pirmkārt, klienti ir gatavi maksāt vairāk par vērtīgiem produktiem un pakalpojumiem. Otrkārt, pateicoties vērtībai, darbinieki jūtas piederīgi uzņēmumam un vēlas labāk veikt savu darbu.
Kāds ir labākais veids, kā veidot uzņēmuma vērtību, izmantojot klientu apkalpošanu un atbalstu?
Labākais veids, kā palielināt uzņēmuma nemateriālo vērtību, ir atspoguļot to visos uzņēmuma paziņojumos. Lai to izdarītu, varat jautāt klientiem, kāpēc viņi uzticas tieši Jums, un apkopot viņu atsauksmes. Pateicoties tam, Jūs varat viegli demonstrēt uzņēmuma vērtību.
LiveAgent ir populāra klientu apkalpošanas programmatūra, kas uzlabo pieredzi un samazina neapmierinātību, piedāvājot daudzkanālu klientu piesaisti un funkcijas virtuālajiem zvanu centriem. Tas ir alternatīva Customerly klientiem. Uzlabo klientu apkalpošanu, samazina izmaksas un nodrošina elastīgu darba vidi aģentiem.
Klientu serviss – Lietotāja piesaiste
LiveAgent ir risinājums klientu apkalpošanai, uzlabojot klientu pieredzi un samazinot neapmierinātību. Tas piedāvā daudzkanālu klientu piesaisti un uzlabo apkalpošanu, veicinot zīmola attīstību. Tiešsaistes atbalsts un palīdzība lietotnē uzlabo klientu pieredzi un noturību, ļaujot tiem atrast vajadzīgo informāciju.
Klientu atbalsts 2024.gadā: Definīcija, stratēģijas, padomi un labākie paņēmieni
LiveAgent piedāvā daudzvalodu atbalstu un tiešsaistes tērzētavu, zvanu centru un biļešu sistēmu klientu apkalpošanai. Tas uzlabo klientu apkalpošanu, palielina efektivitāti un veicina labākas attiecības. Tā ir svarīga katra uzņēmuma darbībā. Bez tam, LiveAgent piedāvā bezmaksas izmēģinājumu.