Kas ir vērtība?
Runājot par uzņēmējdarbību, vērtība ir nauda, ko persona ir gatava maksāt par produktu vai pakalpojumu, ko sniedz uzņēmums. Citiem vārdiem sakot, tā ir vērtība, ko Jūs saņemat no klientiem.
Ja klienti būs apmierināti ar Jūsu pakalpojumu un produktu kvalitāti, viņi būs gatavi maksāt vairāk, lai saņemtu Jūsu produktus un pakalpojumus. Jūs maksāsiet vairāk par iPhone, jo tam ir laba reputācija un lieliska klientu apkalpošana. Rezumējot, ja uzņēmums strādā pie savu klientu apmierinātības, tie veido tā vērtību.
Frequently asked questions
Kas ir vērtība?
Šī vērtība var būt finansiāla vai emocionāla. Finansiāla vērtība ir nauda, ko persona ir gatava maksāt par Jūsu uzņēmuma piedāvāto produktu vai pakalpojumu. Emocionālā vērtība var būt visi pozitīvie pārdzīvojumi, kas rodas, izmantojot konkrētu produktu vai pakalpojumu.
Cik būtiska ir uzņēmuma vērtība?
Uzņēmuma nemateriālā vērtība ir svarīga, jo, pirmkārt, klienti ir gatavi maksāt vairāk par vērtīgiem produktiem un pakalpojumiem. Otrkārt, pateicoties vērtībai, darbinieki jūtas piederīgi uzņēmumam un vēlas labāk veikt savu darbu.
Kāds ir labākais veids, kā veidot uzņēmuma vērtību, izmantojot klientu apkalpošanu un atbalstu?
Labākais veids, kā palielināt uzņēmuma nemateriālo vērtību, ir atspoguļot to visos uzņēmuma paziņojumos. Lai to izdarītu, varat jautāt klientiem, kāpēc viņi uzticas tieši Jums, un apkopot viņu atsauksmes. Pateicoties tam, Jūs varat viegli demonstrēt uzņēmuma vērtību.
Expert note
Vērtība ir nauda vai emocionāls pozitīvs pārdzīvojums, ko klients saņem no produkta vai pakalpojuma. To var palielināt, uzlabojot klientu apkalpošanu un izvēršot personalizācijas stratēģijas.

Tekstā ir runa par būtisko lomu, ko spēlē atbalsta dienests uzņēmējdarbības attīstībā, un tiek ieteikts izvēlēties pareizos ieguldījumu veidus. Axialys LiveAgent tiek piedāvāts kā iespēja nodrošināt augstas klases klientu atbalstu ar pielāgojamības un integrācijas iespējām. Lietotāju var būt aģenti, administratori vai īpašnieki, un piedāvā bezmaksas izmēģinājumu un citus resursus, lai palīdzētu uzņēmumiem sasniegt labus rezultātus klientu atbalstā.
Mārketinga speciālisti bieži maz pievēršas klienta vērtības piedāvājumiem, kas var radīt zaudējumus uzņēmumiem. Klienta vērtība ir izpratne par to, cik produkts vai pakalpojums ir vērts klientam salīdzinot ar citiem iespējamiem variantiem. Laba klientu apkalpošana un pieredze ir svarīgāka par produktu kvalitāti un cenu, uzņēmumiem jānodrošina kvalitatīvs, ātrs serviss un jāievieš jaunas tehnoloģijas klientu apkalpošanā. LiveAgent piedāvā iespēju samazināt iepirkumu groza atlēcienu un uzlabot klientu apkalpošanu, kas var palīdzēt samazināt groza pamešanas rādītājus un atgūt pircējus.
Pieteikumu apstrādes svarīgums
Pieteikumu apstrādes sistēmas nodrošina aģentus ar labu klientu atbalsta bāzi un nodrošina viņiem panākumus. Sistēmas var uzlabot klientu apkalpošanu, kā arī uzņēmuma ieņēmumus. Korelācija starp klientu apmierinātību un ieņēmumiem ir nenoliedzama. Daudzi uzņēmumi uzskata, ka ieguldīt pieteikumu apstrādes programmatūrā nav nepieciešams, taču tas noved pie slikta klientu apkalpošanas un samazinātiem ieņēmumiem.
Lielākajai daļai uzņēmumu trūkst klientu atsauksmju vai nav noslēgts atsauksmju cikls, kas liedz uzlabot klientu pieredzi. Procesi ir pārāk automatizēti un trūkst personalizācijas. Klienti vēlas sadarboties ar uzņēmumiem, kas ir viegli pieejami tajos kanālos, kuriem tie dod priekšroku. Atbalsts sociālajos medijos, e-pastā, tiešsaistes čatā un ziņapmaiņas lietojumprogrammās ir ļoti svarīgs. Klientu atbalsts ir tik būtisks, ka klienti ir gatavi maksāt vairāk, ja tiek garantēta labāka apkalpošana. Labāks pakalpojums ietver ātrumu, ērtības, zinošu palīdzību un draudzīgu apkalpošanu.