Kas ir kopvērtība?
Biznesa terminos kopvērtība ir naudā izteikta vērtība vai vērtība, ko var iegūt no klienta, ņemot vērā viņa sadarbību ar uzņēmumu.
Kopvērtība ir ļoti izteikts cilvēkresursu un finansu rādītājs. Lai gan tas lielā mērā ir atkarīgs no aplēsēm, tomēr tas sniedz skaidru priekšstatu par klientu skaitu, ko jūs varat sasniegt turpmākajos gados, un to, cik svarīgi jums ir iegūt klientu. Turklāt tā sniedz izmaksu un ieguvumu analīzi (CBA) par to, vai jums vajadzētu iegūt šo klientu, un par izmaksām, kas saistītas ar klienta iegūšanu.
Frequently Asked Questions
Kas ir kopvērtība?
Klienta kopvērtība ir viens no galvenajiem statistikas datiem, kas ļauj izsekot klientam un tā ir daļa no klientu apkalpošanas. Tā ļauj noteikt, cik vērtīgs klients ir jūsu uzņēmumam, pamatojoties uz visu klienta un uzņēmuma attiecību kopumu. Šis rādītājs palīdz uzņēmumiem izstrādāt stratēģijas jaunu klientu piesaistei un saglabāt tos, kas jau kaut ko ir nopirkuši.
Kā aprēķināt kopvērtību?
Lai aprēķinātu klienta ilgtermiņa vērtību, vispirms ir jāaprēķina viņu veikto pirkumu vidējā vērtība un pēc tam šis skaitlis jāreizina ar vidējo pirkumu biežumu. Šādi tiek noteikta klienta vērtība. Nākamajā posmā tas jāreizina ar klienta paredzamo sadarbības ilgumu.
Kā uzlabot kopvērtības rādītāju?
Klientu kopvērtības palielināšanai ir vairāki apsvērumi. Vispirms jūs varat piegādāt vērtīgu saturu, kas piesaista jūsu klientus. Otrkārt, šeit galvenais jautājums būs efektīva klientu apkalpošana. Ir arī svarīgi uzklausīt savus klientus, kā arī piedāvāt tiem personalizētu pieredzi.
LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.