Kas ir kopvērtība?
Biznesa terminos kopvērtība ir naudā izteikta vērtība vai vērtība, ko var iegūt no klienta, ņemot vērā viņa sadarbību ar uzņēmumu.
Kopvērtība ir ļoti izteikts cilvēkresursu un finansu rādītājs. Lai gan tas lielā mērā ir atkarīgs no aplēsēm, tomēr tas sniedz skaidru priekšstatu par klientu skaitu, ko jūs varat sasniegt turpmākajos gados, un to, cik svarīgi jums ir iegūt klientu. Turklāt tā sniedz izmaksu un ieguvumu analīzi (CBA) par to, vai jums vajadzētu iegūt šo klientu, un par izmaksām, kas saistītas ar klienta iegūšanu.
Frequently asked questions
Kas ir kopvērtība?
Klienta kopvērtība ir viens no galvenajiem statistikas datiem, kas ļauj izsekot klientam un tā ir daļa no klientu apkalpošanas. Tā ļauj noteikt, cik vērtīgs klients ir jūsu uzņēmumam, pamatojoties uz visu klienta un uzņēmuma attiecību kopumu. Šis rādītājs palīdz uzņēmumiem izstrādāt stratēģijas jaunu klientu piesaistei un saglabāt tos, kas jau kaut ko ir nopirkuši.
Kā aprēķināt kopvērtību?
Lai aprēķinātu klienta ilgtermiņa vērtību, vispirms ir jāaprēķina viņu veikto pirkumu vidējā vērtība un pēc tam šis skaitlis jāreizina ar vidējo pirkumu biežumu. Šādi tiek noteikta klienta vērtība. Nākamajā posmā tas jāreizina ar klienta paredzamo sadarbības ilgumu.
Kā uzlabot kopvērtības rādītāju?
Klientu kopvērtības palielināšanai ir vairāki apsvērumi. Vispirms jūs varat piegādāt vērtīgu saturu, kas piesaista jūsu klientus. Otrkārt, šeit galvenais jautājums būs efektīva klientu apkalpošana. Ir arī svarīgi uzklausīt savus klientus, kā arī piedāvāt tiem personalizētu pieredzi.
Expert note
Kopvērtība ir uzņēmuma spēja aprēķināt klienta vērtību, ņemot vērā to ilgtermiņa ieguldījumu, un ir efektīva stratēģiskā rādītāja veidošanas metode biznesā.

Čatu lietošana var paaugstināt klientu apmierinātības līmeni, īpaši tiešsaistes čata gadījumā. Lai uzlabotu klientu apkalpošanas pieredzi, ir jāpievērš uzmanība daudzkanālu apkalpošanai, emocionālām saiknēm ar klientiem un ātrai reakcijai uz problēmām. Izmantojot daudzkanālu platformas, var ietaupīt laiku un resursus un nodrošināt lielisku klientu pieredzi, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čatu un sociālo mediju tīklus.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā demonstrāciju, cenas, funkcijas, integrācijas un alternatīvas. Sistēma palīdz atvieglot aģentu darbu un automatizēt aktivitātes, lai uzlabotu klientu apkalpošanas pieredzi un attīstītu prasmes. Šī klientu apkalpošanas sistēma ir populāra, jo tā piedāvā daudzas iespējas, tostarp tiešsaistes kopienas, čatus un atbalsta atbalsta portālu. LiveAgent ir arī balvots un sertificēts.
Labākais veids, kā palielināt uzņēmuma nemateriālo vērtību, ir atspoguļot to visos uzņēmuma paziņojumos, jautājot klientiem un apkopojot viņu atsauksmes. Veidojot klienta vērtību, ir svarīgi ņemt vērā dažādus aspektus un aprēķināt klientu kopvērtību, kas palīdz izstrādāt stratēģijas klientu piesaistei un saglabāšanai. Tiek piedāvāts bezmaksas izmēģinājums klientu apmierinātības programmatūrai, kas uzlabo klientu apkalpošanu un veicina apmierinātu klientu skaitu. Apmierinātības atskaite ir svarīgs uzņēmuma pārskats par to, cik apmierināti klienti ir ar jūsu produktiem un pakalpojumiem.
Pieteikumu apstrādes svarīgums
Pieteikumu apstrādes sistēmas nodrošina aģentus ar labu klientu atbalsta bāzi un nodrošina viņiem panākumus. Sistēmas var uzlabot klientu apkalpošanu, kā arī uzņēmuma ieņēmumus. Korelācija starp klientu apmierinātību un ieņēmumiem ir nenoliedzama. Daudzi uzņēmumi uzskata, ka ieguldīt pieteikumu apstrādes programmatūrā nav nepieciešams, taču tas noved pie slikta klientu apkalpošanas un samazinātiem ieņēmumiem.