Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klientu attiecības

Kas ir klientu attiecības?

Klientu attiecības ir biznesa attiecības, tādas katram uzņēmumam ir ar saviem klientiem. Lai cik liela vai neliela būtu kompānija, klientu attiecību nozīme ir milzīga. Tātad ir jāveido lojālas, uzticamas un labas attiecības. Ir daudz veidu, kā to izdarīt.

Ikvienam uzņēmumam ir jāizvērtē klientu attiecības un jāizprot klientu motivācija un prasības. Pēc tam jānodrošina lielisks serviss, jāpiedāvā kvalitatīvs produkts vai pakalpojumi un jārūpējas par saviem klientiem. CRM ir klientu attiecību pārvaldības stratēģija.

BUJ

Kā definēt klientu attiecības?

Klienta attiecības ir attiecības, kas izveidotas starp uzņēmumu un klientu. Attiecības šajā jomā ir ārkārtīgi svarīgas uzņēmuma panākumiem. Pateicoties labu, paliekošu attiecību veidošanai, kuru pamatā ir uzticēšanās, uzņēmumam ir izredzes gūt panākumus.

Vai klientu attiecības ir uzņēmumam svarīgas?

Klientu attiecībām kompānijai jānostāda kā vissvarīgāko lietu. Pateicoties labām attiecībām, uzņēmums saglabā klientus un gūst no tiem labumu. Labām attiecībām svarīgākais ir nodrošināt pirmklasīgu klientu apkalpošanu. Pateicoties tam, klients jūtas aprūpēts un tic uzņēmumam. Turklāt tas ir ideāls atgriezeniskās saites avots.

Kā uzlabot klientu attiecības?

Lai attīstītu attiecības ar klientu, vispirms ir jāparūpējas par klientu. Izturieties pret viņu individuāli un izprotiet viņa vajadzības. Zīmolam ir jāiedvesmo klienta uzticība, un tas notiks, pateicoties pārredzamai darbībai un godīgai rīcībai. Labāk atzīt, ka kaut kas nedarbojas kā nākas, nekā to slēpt. Veidojot attiecības, nevajadzētu domāt galvenokārt par pārdošanu. Galvenais ir veidot šīs attiecības, un pārdošana būs kā blakusefekts.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju