Kas ir kopienas forums?
Forums ir vieta, kur satiekas klienti un aģenti un palīdz viens otram risināt problēmas. Ikviens foruma ieraksts tiek pārvērsts par pieteikumu. Forums ietaupa jūsu klientu pārstāvju laiku. Klienti var viegli palīdzēt viens otram, atbildot uz jautājumiem. Forumi ir pilni ar padomiem, trikiem, idejām, atrisinātām problēmām, jautājumiem un daudz ko citu. Katram klientam ir jāpierakstās, lai atbildētu un kaut ko pajautātu.
Veidojiet kopienu ar klientiem LiveAgent un izveidojiet savu forumu.
Frequently Asked Questions
Kas ir kopienas forums?
Kopienas forums ir tikšanās vieta internetā. Galvenā šāda foruma funkcija ir iespēja diskutēt ar citiem, dalīties zināšanās, apspriest dažādas interesantas tēmas. Klientu apkalpošanā tas ir pašapkalpošanās atbalsts, kur klienti var saņemt palīdzību bez klientu apkalpošanas komandas atbalsta.
Vai LiveAgent piedāvā kopienas forumu?
Liveagent nodrošina kopienas foruma funkcionalitāti. Ja vēlaties izveidot vietu, kas ir pilna ar padomiem un idejām problēmu risināšanai, ir vērts ieguldīt laiku šādas vietas veidošanā. Klients, kurš vēlas pievienoties šādam forumam, tikai piesakās un uzdod jautājumu, kas viņu nodarbina.
Kādas ir kopienas foruma pamatiespējas?
Kopienas forumam jābūt pieejamam klientiem, kuri meklē atbildes uz saviem jautājumiem. Tajā vajadzētu būt padomiem, trikiem, atrisināto problēmu piemēriem. Viena no galvenajām funkcijām ir spēja atbildēt klientiem, kuri vēlas būt neatkarīgi un kuriem nav nepieciešams klientu apkalpošanas komandas atbalsts.
Expert’s note
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas rīkus, piemēram, kopienas forumu, kas ļauj klientiem palīdzēt viens otram, atbildot uz jautājumiem un izveidot kopienu ar uzņēmumu.
Tiešsaistes tehniskais atbalsts
Tehniskais atbalsts ir svarīgs, lai uzlabotu klientu apkalpošanu. LiveAgent piedāvā dažādus rīkus, ieskaitot e-pastu, čatu, zvanus un sociālos medijus, lai efektīvi sniegtu tehnisko atbalstu klientiem. Tas nodrošina klientu apmierinātību un uzlabo uzņēmuma ieņēmumus.
LiveAgent piedāvā daudzvalodu klientu apkalpošanas programmatūru ar pielāgojamām funkcijām, uzlabojot klientu pieredzi un samazinot neapmierinātību. Tas palielina apmierinātību un pārdošanas apjomus, piedāvā daudzas komunikācijas iespējas un bezmaksas izmēģinājuma periodu. Arī lētākas alternatīvas citiem pakalpojumiem un apmācību kursus zvanu centriem.