Kas ir kopienas forums?
Forums ir vieta, kur satiekas klienti un aģenti un palīdz viens otram risināt problēmas. Ikviens foruma ieraksts tiek pārvērsts par pieteikumu. Forums ietaupa jūsu klientu pārstāvju laiku. Klienti var viegli palīdzēt viens otram, atbildot uz jautājumiem. Forumi ir pilni ar padomiem, trikiem, idejām, atrisinātām problēmām, jautājumiem un daudz ko citu. Katram klientam ir jāpierakstās, lai atbildētu un kaut ko pajautātu.
Veidojiet kopienu ar klientiem LiveAgent un izveidojiet savu forumu.

Frequently asked questions
Kas ir kopienas forums?
Kopienas forums ir tikšanās vieta internetā. Galvenā šāda foruma funkcija ir iespēja diskutēt ar citiem, dalīties zināšanās, apspriest dažādas interesantas tēmas. Klientu apkalpošanā tas ir pašapkalpošanās atbalsts, kur klienti var saņemt palīdzību bez klientu apkalpošanas komandas atbalsta.
Vai LiveAgent piedāvā kopienas forumu?
Liveagent nodrošina kopienas foruma funkcionalitāti. Ja vēlaties izveidot vietu, kas ir pilna ar padomiem un idejām problēmu risināšanai, ir vērts ieguldīt laiku šādas vietas veidošanā. Klients, kurš vēlas pievienoties šādam forumam, tikai piesakās un uzdod jautājumu, kas viņu nodarbina.
Kādas ir kopienas foruma pamatiespējas?
Kopienas forumam jābūt pieejamam klientiem, kuri meklē atbildes uz saviem jautājumiem. Tajā vajadzētu būt padomiem, trikiem, atrisināto problēmu piemēriem. Viena no galvenajām funkcijām ir spēja atbildēt klientiem, kuri vēlas būt neatkarīgi un kuriem nav nepieciešams klientu apkalpošanas komandas atbalsts.
Expert note
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas rīkus, piemēram, kopienas forumu, kas ļauj klientiem palīdzēt viens otram, atbildot uz jautājumiem un izveidot kopienu ar uzņēmumu.

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūras pakalpojumus, tostarp VoIP tālruņa sistēmas un sūdzību pārvaldības programmatūru. Uzņēmums arī piedāvā produktu apmācību un tīmekļa seminārus. Iegūstiet jaunākās atjauninājumu un atlaidēm ziņas, abonējot LiveAgent jaunumus. Reģistrēties LiveAgent platformā ir viegli un ātri.
Tīmekļa čats ir lētāks nekā tālruņa zvani, un viens cilvēks var apkalpot vairākus klientus vienlaikus, uzlabot klientu apkalpošanu un palielināt pārdošanas apjomus. Zināšanu bāze ir tiešsaistes bibliotēka ar informāciju par produktiem un pakalpojumiem, ko var izmantot jebkurā vietā. Uzņēmumiem ir jāizvēlas piemērotākā zināšanu bāze. LiveAgent piedāvā vairākas funkcijas un integrācijas, kas var izraisīt piedāvājuma pieprasījumu.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūras risinājums, kas nodrošina daudzas funkcijas, piemēram, voIP tālruņa sistēmas, sūdzību pārvaldības sistēmu un pircēju portāla programmatūru. Tas piedāvā arī demonstrāciju, cenas, integrācijas un alternatīvas funkcijas, kā arī atbalstu un datu migrāciju. LiveAgent ir Quality Unit LLC veidota programma, kas piedāvā zināšanas un atjauninājumus, ko var apgūt, abonējot jaunumus uz sociālajiem tīkliem.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar daudzām funkcijām, kas nodrošina labāku klientu apkalpošanu un uzlabo produktivitāti. Tā piedāvā tehnisko atbalstu, 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma periodu un ir viegli integrējams. LiveAgent ir radīts uzlabot klientu apkalpošanu un ir izmantots daudzu uzņēmumu rīcībā. Programmatūras atbalsts ir būtisks faktors kvalitatīvā klientu apkalpošanā.