VoIP

Vai vēlaties uzzināt par VoIP un kā tas var nodrošināt iespēju veikt zvanus par pieņemamu cenu? Uzziniet, kā darbojas VoIP.

Kas ir VoIP?

VoIP ir saīsinājums terminam Balss caur Interneta Protokolu. Tradicionālā tālruņu sistēma savieno jūs ar citiem cilvēkiem, izmantojot vara vadus un citu sistēmu tīklu. Salīdzinājumam VoIP zvani tiek pārraidīti ar interneta starpniecību. Katra sarunas daļa tiek nosūtīta personai, ar kuru sarunājaties, kā datu pakete, un pēc tam pārveidota atpakaļ skaņā.

VoIP zvanus ik dienas izmanto miljoniem cilvēku. Ja kādreiz esat strādājis modernā biroja ēkā, pastāv liela iespēja, ka jūs jau esat veicis un saņēmis VoIP zvanus, izmantojot šo sistēmu.

Tagad aplūkosim, kā strādā VoIP sistēmas, lai saglabātu savienojumu.

Kā darbojas VoIP?

Lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot VoIP tehnoloģiju, nav jāzin visos sīkumos, kā sistēma strādā. Tomēr ļoti noderīga ir augsta līmeņa izpratne par VoIP pakalpojuma mehānismu.

Lai ilustrētu VoIP tehnoloģiju darbībā, pieņemsim, ka jums pašlaik ir VoIP risinājums un jūsu labākais draugs jums zvana. Tālāk ir paskaidrots, kā darbojas zvans.

  • Draugs sastāda jūsu tālruņa numuru. Šis zvans veido savienojumu ar jūsu VoIP pakalpojumu sniedzēju un viņa IP tīklu.
  • VoIP pakalpojumu sniedzējs nosūta zvanu uz jūsu VoIP tālruni, izmantojot interneta savienojumu.
  • Tiek atskaņota ienākošā zvana melodija un atbildēts pa šo tālruni. Tiklīdz draugs saka “sveiki”, jūs sākat runāt.
  • Zvana gaitā, katra jūsu sarunas skaņa tiek pārraidīta turp un atpakaļ, izmantojot IP tīklu. VoIP tehnoloģija nepārtraukti pārraida šo ciparu informāciju un, turpinot zvanu, pārvērš to atpakaļ audio.
Kā darbojas VoIP? - App - Uploads - 2021 - 09 - Research 10 9 9percent.svg

Kā optimizēt savu interneta savienojumu VoIP vajadzībām?

Lai veiktu VoIP zvanus, ļoti svarīgs ir ātrdarbīgs interneta pieslēgums. Ir tikai viens izaicinājums: iespējams, ka jums mājās un arī birojā ir vairākas ierīces, kas vienlaikus izmanto jūsu platjoslas interneta savienojumu. Ja platjoslas interneta savienojumam ir pārāk daudz pieprasījumu, var ciest jūsu VoIP savienojums.

Lai izvairītos no vilšanās, izmantojiet šos padomus interneta savienojuma optimizēšanai.

  • Attālums līdz bezvadu maršrutētājam. Jūsu dators vai mobilā ierīce, iespējams, ir savienota ar internetu, izmantojot wi-fi. Ātrāku savienojumu var iegūt, zvanu laikā fiziski pietuvojoties maršrutētājam.
  • Izslēdziet citas ierīces un programmas, kas izmanto jūsu interneta savienojumu. Pirms katra VoIP zvana apsveriet iespēju izslēgt programmas, kas straumē audio un video (piemēram, video straumēšanas pakalpojumus, piemēram, Netflix un ar internetu savienotas datorspēles). Ja šīs citas ierīces un pakalpojumi būs atvienotas, iespējams, ka jūsu VoIP zvans būs kvalitatīvāks.
  • Ja iepriekš minētie padomi nepalīdz optimizēt platjoslas interneta savienojumu, piezvanīt interneta pakalpojumu sniedzējam ir labs nākamais solis. Tam var būt vēl citi tehniski ieteikumi, kā paātrināt interneta savienojumu.
Kā optimizēt savu interneta savienojumu VoIP vajadzībām? - App - Uploads - 2021 - 09 - Research Resp Time.svg

Kādas ir VoIP priekšrocības un trūkumi?

Tāpat kā jebkurai tehnoloģijai, arī VoIP izmantošanai ir priekšrocības un trūkumi. Tāpēc, pirms pārslēdzaties uz biznesa VoIP pakalpojumu sniedzēju un atsakāties no tradicionālās tālruņu sistēmas, veltiet dažas minūtes, lai izprastu priekšrocības un trūkumus.

VoIP priekšrocības

Izmaksu ietaupījums salīdzinājumā ar tradicionālajām tālruņa līnijām. Turklāt VoIP pakalpojumu sniedzēji bieži nodrošina lielāku elastību (piemēram, varat veikt VoIP zvanus no sava datora, viedtālruņa vai planšetdatora). Vēl viena VoIP priekšrocība iepretim analogajajam tālrunim ir ātrums. VoIP tālruņa sistēmas var uzstādīt minūtēs vai stundās, savukārt pieteikšanās analogajam vai mobilajam tālrunim var aizņemt daudz ilgāku laiku.

VoIP trūkumi

Lai izmantotu VoIP, ir nepieciešams strādājošs platjoslas savienojums. Vēl viens potenciāls trūkums ir laiks, kas nepieciešams, lai pilnībā apgūtu VoIP lietošanu, ja esat pieradis zvanīt pa tradicionālajām tālruņa līnijām. Turklāt enerģijas padeves traucējumi var apgrūtināt piekļuvi VoIP, izmantojot datoru, bet joprojām varat izmantot VoIP mobilo lietotni.

Ir jāņem vērā arī tradicionālās tālruņu sistēmas. Tradicionālo tālruņu sistēmu galvenā priekšrocība ir tā, ka tās darbojas arī strāvas padeves pārtraukuma laikā. Turklāt analogajam tālrunim nav nepieciešams interneta savienojums, lai veiktu zvanus. No otras puses, tālruņa sarunu veikšana ar analogā tālruņa palīdzību rada lielākas izmaksas un tai pietrūkst elastības.

Kāda ir atšķirība starp VoIP un apvienotajiem sakariem?

Pirms veicat izmaiņas tīkla infrastruktūrā un pērkat IP tālruni katram darbiniekam, varat apsvērt, varbūt tā vietā izvēlēties apvienotu saziņu. Ir dažas galvenās atšķirības, kas jāpatur prātā.

  • Biznesa komunikācijas fokuss. Apvienota sakaru sistēma apvieno vairākas iespējas, piemēram, videokonferences, audio konferences, mobilās lietotnes un biznesa tālruņa pakalpojumus. Savukārt VoIP tālruni var izmantot indivīds vai uzņēmums.
  • Izmaksu atšķirības. Ir svarīgi izprast jūsu biznesa saziņas rīku izmaksas. Vairumā gadījumu biznesa VoIP pakalpojumu sniedzējs, iespējams, būs lētāks par apvienoto saziņu, īpaši, ja jums tikai jāveic tālruņa zvani.
  • Profesionālie pakalpojumi. Ņemot vērā apvienotajā saziņā iesaistīto sarežģītību un daudzās iespējas, iespējams, būs jāmaksā par profesionāliem pakalpojumiem (piem., konsultantiem), lai izveidotu šo sistēmu. Turpretim VoIP ieviešana var būt daudz vienkāršāka.

Kā izvēlēties labāko VoIP nodrošinātāju?

Kā biznesa īpašniekam, dažiem pirkšanas lēmumiem ir lielāka nozīme nekā citiem. Izvēloties VoIP pakalpojumu sniedzēju, atcerieties, ka sistēmu izmantosit katru dienu. Tāpēc pirms izvēles ir vērts veltīt laiku dažādu VoIP pakalpojumu sniedzēju salīdzināšanai. Lai vienkāršotu procesu, kā sākuma punktu izmantojiet šādus atlases kritērijus.

  • VoIP pakalpojumu sniedzēja reputācija — lūdziet draugiem un kolēģiem ieteikumus par viņu izmantoto VoIP pakalpojumu sniedzēju. Turklāt veltiet nedaudz laika, lai sameklētu tiešsaistes atsauksmes, kas izceļ dažādu pakalpojumu sniedzēju priekšrocības un mīnusus (piem., balss kvalitāti), lai jūs varētu izveidot savu atlases sarakstu.
  • starptautiskie zvani — VoIP pārdevēji dažādos veidos pieiet starptautiskajiem zvaniem. Daži piedāvā neierobežotus starptautiskos zvanus uz dažām valstīm, savukārt citi piedāvā starptautiskos zvanus uz desmitiem vietu.
  • drošības iespējas — kad jūsu klienti runā ar jums, viņi var dalīties ar konfidenciālu informāciju, piemēram, maksājumu datiem (piemēram, kredītkaršu numurus). Tas ir viens no iemesliem, kāpēc drošība ir ļoti svarīga, izvēloties VoIP pakalpojumu sniedzēju.
  • pakalpojuma kvalitāte — vai jums ir kādreiz pārtrūkusi saruna, veicot svarīgu tālruņa zvanu? Tā ir neticami nepatīkama pieredze. Pakalpojumu kvalitātes ziņā īpašu uzmanību pievērsiet VoIP pakalpojuma sniedzēja piedāvātajai audio kvalitātei. Turklāt pārbaudiet, kāda veida klientu atbalstu (piemēram, e-pastu, tālruni vai čatu) viņi piedāvā.
  • izmaksas – Nepieņemiet kā pašu par sevi saprotamu, ka visas mēneša paketes ir salīdzināmas. Dažas var ietvert papildu funkcijas, piemēram, videozvanus, SMS un iespēju izveidot savienojumu ar klientu attiecību pārvaldības (CRM) sistēmu.
Kā izvēlēties labāko VoIP nodrošinātāju? - App - Uploads - 2020 - 11 - Group 581.png

Pirms izmaksu salīdzināšanas izveidojiet galveno funkciju sarakstu (piemēram, iekļaujiet starptautiskās tālsarunas un balss pastu).

Choose the right VoIP provider

LiveAgent offers plenty of integrations with various VoIP providers so you can pick the right one for you. Curious about all the opportunities?

Frequently asked questions

Kas ir VoIP?

VoIP ir balss caur interneta protokola akronīms. Tas ir veids, kā veikt telefona zvanus, izmantojot internetu, nevis tālruņu kompāniju.

Kā tas darbojas?

VoIP, darbojas, savienojot jūsu galda tālruni ar internetu un pārraidot sarunu, izmantojot IP tīklu. Un VoIP ļauj piezvanīt ikvienam, neatkarīgi no tā, vai viņam ir galda tālrunis vai mobilais tālrunis.

Kā optimizēt savu interneta savienojumu VoIP vajadzībām?

Lai uzlabotu VoIP zvanu pakalpojuma kvalitāti, ir jāpārliecinās, vai lielu datu apjomu patērējošie pakalpojumi (piem., video straumēšana) neizmanto platjoslas savienojumu vienlaikus ar zvaniem. Ja tomēr rodas problēmas, mēģiniet novietoties tuvāk maršrutētājam. Ja neviens no šiem padomiem nedarbojas, sazinieties ar interneta pakalpojumu sniedzēju, lai saņemtu papildu padomus.

Kādas ir VoIP priekšrocības un trūkumi?

VoIP priekšrocības ietver pieejamus zemas cenas tālruņa pakalpojumus un elastīgumu (piemēram, varat izmantot viedtālruni, lai veiktu VoIP zvanus). VoIP trūkumi ietver neregulāras problēmas ar balss kvalitāti un prasību pēc kvalitatīva platjoslas pieslēguma.

Kāda ir atšķirība starp VoIP un apvienotajiem sakariem?

VoIP ir tehnoloģija, kā veikt tālruņa zvanus, izmantojot internetu, nevis mobilo tālruņu pakalpojumu vai tradicionālo tālruni. Savukārt apvienota saziņa ir biznesa saziņas rīku komplekts, kas var ietvert faksa aparātu, e-pastu, tālruņa zvanus, videokonferences un daudz ko citu.

Kā izvēlēties labāko VoIP nodrošinātāju?

Sāciet ar to, ka nosakiet, kas jums ir svarīgs. Piemēram, ja nepieciešama lēti starptautiskie zvani, koncentrējieties uz VoIP pakalpojumu sniedzējiem, kas piedāvā šo funkciju. Vairumā gadījumu ideālais risinājums piedāvās izmaksu ietaupījumus, augstu servisa kvalitāti, klientu atbalstu un izcilu pakalpojumu sniedzēja reputāciju.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju