Kas ir VoIP zvanīšana?
VoIP (Balss caur Interneta Protokolu) zvanīšana nozīmē tālruņa zvanu veikšanu, izmantojot interneta savienojumu. Tā ir izdevīgāka par tradicionālajām tālruņu sistēmām, jo tai nav nepieciešamas aparatūras instalācijas. Turklāt VoIP nodrošina mobilitāti un elastību, šifrē sakarus un piedāvā neierobežotu zvanīšanu nesalīdzināmi lētāk par tradicionālo tālruņa līniju izmaksām.
Mākonī balstīta VoIP pakalpojumu sniedzēji piedāvā vairāk kā tikai iespēju veikt un saņemt VoIP zvanus. Varat tos arī ierakstīt, iespējot zvanu gaidīšanu un pārsūtīšanu, pielāgot zvanītāja ID un izmantot VoIP numuru sastādītāju, lai nosūtītu balss ziņas uz e-pastu. Daudzos hostētajos VoIP pakalpojumos ir arī ziņapmaiņas tīkls grupas čatam un tiešsaistes čata ziņām.
Kā darbojas VoIP zvans?
VoIP tehnoloģija pārvērš analogos signālus digitālajos audio signālos. Tā pārsūta datu paketes internetā, palīdzot izveidot savienojumu ar jebkuru mērķa ierīci, kā parastais tālrunis, tikai bez tālruņa uzņēmuma.
Lūk, kā tas strādā:
- Ikreiz, kad izmantojat VoIP numura sastādītāju, sistēma dod ziņu jūsu VoIP pakalpojumu sniedzējam, kurš saņem informāciju par personu vai uzņēmumu, kuram vēlaties piezvanīt.
- Pakalpojumu sniedzējs veic zvanu un nosūta datu paketes no tālruņa uz mērķa ierīci.
- Sistēma nosūta datu paketes uz jūsu tālruni, pārvēršot tās digitālajā audio signālā.
- Jūsu VoIP pakalpojumu sniedzējs sūta ienākošos zvanus tādā pašā veidā, un jūsu ienākošā zvana saskarnē tiek parādīts zvanītāja ID.
Balsi caur Interneta Protokolu (VoIP) varat izmantot arī jebkurā mobilajā ierīcē un tradicionālajā tālrunī. Pēdējiem ir nepieciešami pārejas adapteris, kas palīdz standarta tālruņa iekārtai darboties ar VoIP protokoliem.
Neatkarīgi no ierīces pakalpojumu sniedzējs piešķir autentifikācijas tokenu, kam ir nepieciešami regulāri atjauninājumi.
Kāpēc izmantot VoIP savam konferences zvanam?
VoIP mākoņpakalpojums ļauj veikt un saņemt zvanus jebkurā laikā un vietā. Tas nozīmē, ka, atrodoties ārpus biroja, jūs nekad nepalaidīsiet garām konferences zvanu. Tas tā nav, ja paļaujaties tikai uz lokālajiem uzņēmumu tīkliem. Ja strādājat no mājām, tad VoIP ir acīmredzama izvēle.
Neatkarīgi no izmantotā tīkla un interneta savienojuma veida (DSL, kabelis vai optiskais kabelis) zvanus varat veikt un saņemt bez sarežģījumiem. Tāpat varat ietaupīt uz tālruņa rēķina, kas ir īpaši svarīgi, ja jūsu uzņēmumā ir daudz starptautisku zvanu, jo starptautiskie zvanu plāni ir neticami izdevīgi, ja izmantojat VoIP.
VoIP piedāvā šifrēšanu un zvanu ierakstīšanu, tāpēc visi jūsu sakari būs droši un saglabāti vēlākai uzziņai.
Varat izmantot pat Ethernet tīklu, lai savienotu mobilo tālruni ar pašreizējo VoIP sakaru programmatūru. Tas ļauj pievienoties konferences zvaniem, izmantojot mobilo lietotni vai mājās, izmantojot galddatoru programmatūru. Varat arī izmantot VoIP sistēmas ziņapmaiņas tīklu, lai nosūtītu balss ziņas un čata ziņas.
Turpmākās programmatūras versijas var piedāvāt jaunas funkcijas, bet tas jau ir vairāk nekā pietiekami stabiliem biznesa sakariem.
Kas ir nepieciešams, lai veiktu VoIP zvanus?
Lai sāktu lietot VoIP, jums būs nepieciešams:
- Stabils platjoslas interneta pieslēgums — nav svarīgi, kāda veida tīklu izmantojat, ja vien tas piedāvā liela ātruma savienojumus.
- VoIP vai IP tālrunis — VoIP numura sastādītājam ir visas parastā fiksētā tālruņa funkcijas, izņemot to, ka tas pieslēdzas internetam, izmantojot Ethernet kabeļus vai Wi-Fi.
- VoIP programmatūra galddatoriem vai mobilajām ierīcēm — šis risinājums jums nepieciešams, lai galddatorā, klēpjdatorā, planšetdatorā vai mobilajā tālrunī izmantotu VoIP pakalpojumus. Jūsu VoIP pakalpojumu sniedzējs nodrošinās piekļuvi īpašai mobilo tālruņu lietotnei, lai uzņēmuma tālruņa numura vietā varētu izmantot personisko tālruņa numuru. Lai ierīci savienotu ar VoIP tālruņa pakalpojumu, ir nepieciešamas arī austiņas vai kvalitatīvs mikrofons ar skaļruņiem.
- VoIP adapteris — ja vēlaties turpināt izmantot analogo tālruni, jums ir nepieciešams ATA (analogā tālruņa adapteris). ATA var pārvērst analogos tālruņus par ierīcēm, kurās ir iespējots VoIP, taču tie neiespējo visas citas funkcijas, piemēram, ierakstīšanu vai konferences zvanus. Tradicionālie tālruņi var darboties tāpat kā IP tālruņi, tomēr tikai lai veiktu zvanus internetā.
Kā zināt, vai es saņemu VoIP tālruņa zvanu?
Jūs to nevarat. Jūs saņemsit tādus pašus zvanus kā parasti, neatkarīgi no tā, vai izmantojat VoIP tālruni vai ATA. Ja izmantojat galddatoru vai mobilo lietotni no mākoņa VoIP pakalpojumu sniedzēja, visus ienākošos zvanus saņemsit caur šo programmu.
Neatkarīgi no dažādām VoIP ieviešanas iespējām, jūs optimizēsiet visus izejošos un ienākošos zvanus un samazināsit tālruņa rēķinus.
Vai VoIP zvani ir bez maksas?
Daudzi pakalpojumu sniedzēji piedāvā bezmaksas VoIP pakalpojumus; daži pat piedāvā bezmaksas starptautiskos zvanu paketes konkrētām valstīm. Tomēr bieži vien tajās nav iekļautas papildu funkcijas, piemēram, zvanu gaidīšana un ierakstīšana, IVR (interaktīvā balss atbilde) vai automātiskie atbildētāji, ziņapmaiņa, balss e-pasta iespējas un integrācija ar trešās puses risinājumiem, piemēram, tiešsaistes čata programmatūru.
Maksas VoIP risinājumi ietver šīs un daudzas citas funkcijas, kas parasti ir pieejamas par konkurētspējīgām cenām. Turklāt tos var integrēt ar daudziem risinājumiem, ieskaitot palīdzības dienesta programmatūru, piemēram, LiveAgent, lai optimizētu klientu apkalpošanu.
Turklāt maksas VoIP risinājumi piedāvā augstāku uzticamību, drošību, labāku veiktspēju un nodrošina zemāku aizturi, jo tiem parasti ir augstākās līmeņa tīkli un lielāks ātrums. Tie ir būtiski faktori, kadizvēlaties VoIP pakalpojumu sniedzēju.
Kā norāda Spearline, Cisco un daudzi citi nozares eksperti, VoIP telefonsarunām pieņemama vienvirziena aizture ir 20 ms. Tīkla aizture 150 ms apmērā arī ir pieņemama, jo jūs tik tikko pamanīsit atšķirību. Viss, kas ir vairāk par šo, var ievērojami samazināt zvana kvalitāti.
Ja man ir VoIP pakalpojums, kam es varu piezvanīt?
Atkarībā no pakalpojumu sniedzēja varat zvanīt jebkuram, neatkarīgi no tā, kur tas atrodas, vai vienkārši citam VoIP lietotājam, ja tas izmanto šo pašu pakalpojumu. Ja izvēlētais pakalpojums neierobežo lietotājus, varat veikt vietējus, tālsatiksmes un starptautiskus zvanus.
Ready to choose your VoiP provider?
LiveAgent offers integrations with various providers, so you can choose the right one for you.
Frequently Asked Questions
Kas ir VoIP zvanīšana?
VoIP zvanīšana nozīmē audiozvanu veikšanu internetā, tādējādi apejot telefonsakaru uzņēmumus.
Kā darbojas VoIP zvans?
VoIP pārvērš analogos audio signālus ciparu formātā, lai pārsūtītu datu paketes internetā un ļautu lietotājiem veikt un saņemt zvanus bez tālruņa uzņēmuma.
Kāpēc man būtu jāizmanto VoIP savam konferences zvanam?
VoIP ļauj veikt, saņemt un ierakstīt šifrētus konferences zvanus - ideāli, ja strādājat no mājām vai nevēlaties palaist garām zvanu, atrodoties ārpus biroja. Pat ja izmantojat personisko tālruni, VoIP ļauj izmantot jūsu uzņēmuma numuru. Tā ir ideāla izvēle, ja arī vēlaties veikt starptautiskus zvanus bez maksas vai par pieņemamu cenu.
Kas ir nepieciešams, lai veiktu VoIP zvanus?
Jums nepieciešams interneta pakalpojums ar ātrdarbīgu savienojumu un VoIP tālrunis, bet VoIP programmatūra ir nepieciešama, lai izmantotu VoIP pakalpojumus galddatoros vai mobilajās ierīcēs. Ja vēlaties turpināt izmantot analogo tālruni, ir nepieciešams VoIP adapteris.
Kā zināt, vai man pienāk VoIP tālruņa zvans?
Jūs to nevarat zināt. Visi ienākošie zvani vienādi zvana jūsu VoIP tālrunī vai parastajā tālrunī ar ATA. Ja izmantojat galddatora vai mobilā tālruņa VoIP programmu, jūs saņemsit zvanus, izmantojot attiecīgo lietotni (-es).
Vai VoIP zvani ir bez maksas?
Tas ir atkarīgs no pakalpojumu sniedzēja. Daži piedāvā bezmaksas zvanus, tai skaitā starptautiskos zvanus uz konkrētām valstīm, bet tie parasti netiek piedāvāti ar plašām funkcijām. Maksas pakalpojumi nodrošina vairākus uzņēmumiem izdevīgas funkcijas, tostarp labāku veiktspēju un augstāku drošību.
Ja man ir VoIP pakalpojums, kam es varu piezvanīt?
Tas atkarīgs no jūsu izvēlētā pakalpojuma. Daži pakalpojumu sniedzēji ļauj veikt zvanus tikai savu lietotāju starpā, turpretim citi ļauj gan vietējos, gan tālsatiksmes, gan starptautiskus zvanus ikvienam.
Ja vēlaties uzzināt vairāk par to, kā darbojas VoIP zvanīšana un kā tā var uzlabot jūsu konferences zvanus, noteikti izlasiet rakstu par VoIP tālruņa pakalpojumu. Šis raksts sniedz detalizētu ieskatu par to, kāds aprīkojums ir nepieciešams un kā VoIP darbojas ikdienā.
Atklājiet VoIP zvanītāja ID priekšrocības, kas uzlabo klientu apkalpošanu un bloķē nevēlamos zvanus. Uzziniet, kā iestatīt un izmantot VoIP zvanītāja identifikāciju, lai nodrošinātu drošus un uzticamus sakarus jūsu uzņēmumā. Apmeklējiet mūsu lapu, lai iegūtu vairāk informācijas un uzlabotu savu sakaru sistēmu!
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.