VoIP tālruņa pakalpojums

Kas ir VoIP tālruņa pakalpojums?

Balss caur Interneta Protokolu (VoIP) ir tehnoloģija, kas ļauj veikt tālruņa zvanus, izmantojot interneta savienojumu. Visi VoIP zvani tiek veikti, izmantojot VoIP pakalpojumu sniedzējus, kas padara šo procesu iespējamu.

Kas ir sadzīves VoIP pakalpojums?

Atšķirībā no tradicionālajiem tālruņa pakalpojumiem, sadzīves VoIP ir mājas balss pakalpojums, kura pamatā ir interneta pieslēgums. Sadzīves VoIP pakalpojumi izejošajiem un ienākošajiem zvaniem izmanto mājas interneta savienojumu.

Kā VoIP darbojas?

Uzturošie VoIP pakalpojumu sniedzēji izveido saziņu starp dalībniekiem. Izejošie un ienākošie zvani, izmantojot VoIP pakalpojumus, ir balss ziņu pārvēršana ciparu signālos, kas tiek sūtīti internetā kā daļa no Vienotās Saziņas. Pēc tam saņemšanas galā VoIP datuplūsma tiek atkompresēta, un klausītājs var dzirdēt sākotnējo ziņu.

Kā saņemt VoIP tālruņa pakalpojumu?

Lai izveidotu VoIP tālruņa integrāciju, veiciet šos trīs soļus:

  • Izvēlieties paketi: Ja vēlaties standarta funkcijas, neierobežotas zvanīšanas iespēju vai kādas citas papildu iespējas, izvēlieties konkrētu tālruņa paketi atbilstoši sev nepieciešamajam.
  • Aktivizējiet ierīci: Ierīces aktivizēšana ir būtiska darbība, kas ļaus jums veikt starptautiskus un iekšējos zvanus valstī. Varat izmantot tradicionālos fiksētos tālruņus un viedierīces (planšetdatoru vai mobilo tālruni).
  • Drošs interneta savienojums: Stabils interneta savienojums ir nepieciešams, lai izveidotu savienojumu ar VoIP tālruņa pakalpojumu.

Kāds aprīkojums ir nepieciešams VoIP?

Lai iestatītu aktīvo VoIP personiskajām tālruņa sarunām vai drošai video konferencei, nepieciešams:

  • Strādājošs interneta maršrutētājs
  • Drošs un uzticams interneta pakalpojums
  • Stabils interneta pieslēgums
  • Iekārta ar kuru veikt zvanus
Lejupielādes un augšupielādes ātrums

Vai fiksētajā līnijā darbosies VoIP tālrunis?

Lai gan lielākā daļa cilvēku uzņēmuma VoIP saista ar mobilajām ierīcēm, ir iespējams izveidot interneta tālruņa pakalpojumus arī ar fiksēto līnju. Tomēr, tā kā tradicionālos tālruņa pakalpojumus aizēno dažādas VoIP aplikācijas, tie kļūst arī par pieejamiem risinājumiem fiksēto līniju tālruņiem.

Vai es varu izmantot savu parasto tālruni ar VoIP?

Jā, varat gan. VoIP ir moderns risinājums, kas ļauj pieslēgt parastos telefonus platjoslas interneta savienojumam un izmantot tos VoIP zvaniem.

Ar ko biznesa VoIP pakalpojums atšķiras no sadzīves VoIP pakalpojuma?

Businesa VoIP paketes pārsvarā paredzētas biznesa sakariem uzņēmumā. Tas nozīmē, ka biznesa VoIP risinājumi ir vairāk vērsti uz biznesa zvaniem, komandas ziņapmaiņu, video sapulcēm, klientu apkalpošanu un bezmaksas tālruņa numura nodrošināšanu klientiem.

Kāda ir atšķirība starp fiksētajām līnijām un VoIP?

Fiksētās līnijas un VoIP piedāvājumā ir vairākas atšķirības, tostarp:

  • Izmaksas: Fiksētajām līnijām ir daudz papildu izdevumu, ko rada augstie iekšzemes un starptautisko zvanu tarifi. VoIP izmaksas ir viszemākās, jo visi zvani notiek internetā. VoIP rīki kā tādi ir ideāli izmaksu samazināšanai.
  • Videokonferenču veikšana: Videokonferenču zvanus nevar veikt, izmantojot fiksēto līniju. Tomēr VoIP ir videokonferenču risinājums, kas nodrošina plašākas funkcijas parastajiem zvaniem.
  • Zvanu funkcijas: Fiksētajām līnijām nav papildu funkciju, turpretim VoIP pakalpojumu sniedzēji lietotājiem piedāvā daudzas papildu funkcijas.
LiveAgent zvanu centra atbalsts

Vai VoIP var izmantot, lai veiktu starptautiskus zvanus?

VoIP ļauj viegli un pieejami sazināties ar citiem lietotājiem ar starptautiskajiem zvaniem. Neatkarīgi no tā, vai jūs interesē iekšzemes vai starptautiskie zvani, VoIP pakalpojums nodrošina saziņu par vienu un to pašu cenu.

Vai varat saglabāt savu tālruņa numuru ar VoIP?

Iespējams, mainot interneta pakalpojumu sniedzēju, jūs uztraucaties par tālruņa numura maiņu. Par laimi, VoIP ļauj saglabāt veco tālruņa numuru, vienlaikus nodrošinot plašas zvanīšanas iespējas un paketes.

LiveAgent VoIP zvanu centrs

Kādi ir VoIP trūkumi?

Tā kā VoIP tālruņu sistēmas ir atkarīgas no platjoslas interneta savienojuma, ir iespējama slikta zvanu kvalitāte vai palielināta balss un videozvanu aizture. Tomēr, ja interneta pieslēgums ir ātrs un uzticams, jums par to nav jāuztraucas.

Choose the right fit for your business

LiveAgent's call center offers integrations with various VoIP providers. Wanna have a closer look?

Frequently asked questions

Kas ir VoIP tālruņa pakalpojums?

VoIP tālruņa pakalpojums ir tehnoloģija, ko izmanto, lai pārraidītu balss un video zvanus, izmantojot fiksēto līniju vai mobilo tālruni, bet tikai izmantojot interneta savienojumu.

Kādi ir VoIP trūkumi?

Stingri balstoties uz interneta savienojumu, VoIP zvani var būt nekvalitatīvi un tiem var būt lielāka aizture, ja interneta pieslēgums nav tas labākais.

Kā VoIP darbojas?

VoIP izmanto interneta pakalpojumu, lai izveidotu savienojumu starp diviem vai vairāk cilvēkiem. Tas pārraida balss ziņas, pārveidojot tās ciparu signālos. Tiklīdz šie signāli sasniedz klausītāju, tie tiek atkompresēti, lai nodotu sākotnējo balss ziņu.

Ar ko biznesa VoIP pakalpojums atšķiras no sadzīves VoIP pakalpojuma?

Uzņēmuma VoIP ir vērsts uz ekrāna koplietošanas, tiešsaistes sapulču, balss informācijas un citu modernu biznesa tālruņu prasību apmierināšanu. No otras puses, sadzīves VoIP ir orientēts galvenokārt uz vienkāršiem ienākošajiem un izejošajiem zvaniem, un tas izmanto jūsu mājas interneta pieslēgumu.

Kāds aprīkojums ir nepieciešams VoIP?

Lai jūsu mājsaimniecībā vai birojā ieviestu VoIP, ir nepieciešams funkcionāls interneta maršrutētājs, uzticams un drošs interneta pakalpojums un stabils interneta pieslēgums.

Vai fiksētajā līnijā darbosies VoIP tālrunis?

VoIP tālruņu pakalpojumu sniedzējiem ir paketes, kas paredzēti fiksētajām līnijām, tāpēc jūsu VoIP tālrunis var strādāt ar fiksētajām līnijām bez aizķeršanās.

Vai es varu izmantot savu parasto tālruni ar VoIP?

Jūsu parastie tālruņi var tikt pārveidoti par tālruni, kuram ir iespējots VoIP, lai jūs varētu baudīt mūsdienīgas VoIP sistēmas, neatmetot pašreizējā tālruņa piedāvāto komfortu.

Kā saņemt VoIP tālruņa pakalpojumu?

Lai saņemtu VoIP pakalpojumu, jums ir jāizvēlas pakete, ko piedāvā VoIP tālruņu pakalpojumu sniedzēji, jānosaka, kuru ierīci izmantosit, kā arī jāizveido interneta savienojums, kas būs par pamatu jūsu zvaniem.

Kāda ir atšķirība starp fiksētajām līnijām un VoIP?

Lai gan arī fiksētās līnijas veido savienojumu, to iespējas ir ierobežotas un cenu paketes dārgas. VoIP sakaru platformas ļauj lietotājiem izbaudīt lielāku elastību ar daudz zemākām izmaksām.

Vai var izmantot VoIP, lai veiktu starptautiskus zvanus?

Protams! VoIP ļauj lietotājiem veikt iekšzemes un starptautiskos zvanus par tādu pašu cenu.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju