Programmatūra kā pakalpojums (SaaS)

Ja programmatūras kā pakalpojuma (SaaS) koncepts jums ir vēl nepazīstams, jūs esat nonācis īstajā vietā. Mēs iedziļināsimies, kas ir SaaS, ko tas var darīt jūsu un citu uzņēmumu labā.

Mēs pievērsīsimies arī visizplatītākajiem SaaS pielietošanas gadījumiem, kā tas darbojas, galvenajām SaaS-balstītajām pakalpojumu priekšrocībām, kā arī cenai.

Kas ir programmatūra kā pakalpojums

Programmatūra kā pakalpojums (SaaS) ir koncepcija, kas ļauj izstrādāt un piegādāt programmatūras lietojumprogrammas no neatkarīgiem programmatūras piegādātājiem internetā kā pakalpojumu. Tā vietā, lai izstrādātu, instalētu un uzturētu programmatūru pašiem, šis jēdziens ļauj neskaitāmiem lietotājiem, gan sadzīves, gan komerciālajiem, vienkārši piekļūt SaaS, izmantojot tīmekli.

Tas pilnībā atbrīvo lietotāju no sarežģītas aparatūras un programmatūras pārvaldības. SaaS lietojumprogrammas tiek dēvētas arī par patentētām, uz-pieprasījuma vai hostētām programmām, kā arī tīmeklī balstītām lietojumprogrammām.

SaaS lietotnēm nav nepieciešams nekas vairāk kā tikai SaaS nodrošinātāja serveris. Pakalpojumu sniedzējs ir atbildīgs arī par lietotnes piekļuves pārvaldību, tai skaitā veiktspēju, pieejamību un drošību. Daži no biežāk sastopamajiem SaaS raksturojošajiem elementiem ir šādi:

  • programmatūras daudznomāšanas arhitektūra
  • viegla pielāgojamība
  • labāka pieeja
  • pielāgojamība ar norādi-un-noklikšķini saskarni

Kur izmanto SaaS?

SaaS var sniegt klientiem daudzas priekšrocības, jo īpaši, ja runa ir par moderniem e-komercijas uzņēmumiem, kas lielāko daļu darba veic, izmantojot internetu.

SaaS lietojumprogrammu galvenais mērķis ir piedāvāt neparastus, lietošanai gatavus risinājumus, kas var viegli apmierināt dažādas biznesa vajadzības, piemēram, analīzi, aprēķinus, uzglabāšanu un saziņu.

Analīzes pārskata funkcija klientu apkalpošanas programmatūrā — LiveAgent

SaaS piedāvā vairākas priekšrocības un ieguvumus:

  • SaaS lietotnes ir iespējams ātri ieviest
  • koncepts ir gluži pieejams
  • infrastruktūras minimums
  • SaaS var darboties jebkurā vietā, ja vien ir izveidots interneta savienojums
  • drošība un rezerves kopijas
  • ātra pierašana
  • pieejamība un mērogojamība
  • savietojamība

Tā kā lietotājam nav jāinstalē un jāpalaiž SaaS lietojumprogrammas savās ierīcēs vai datu centros, viņš var veikt citus ieguldījumus. Tāpēc SaaS ir ideāli piemērots uzņēmumiem, kuriem jāuzlabo:

  • klientu attiecību pārvaldība (CRM)
  • satura pārvaldība
  • pārdošanas pārvaldība
  • pieejas pārvaldība
  • datubāzu pārvaldība
  • finansu pārvaldība
  • personāla pārvaldība (HRM)
  • atjauninājumu un labojumu pārvaldība
  • projektu pārvaldība

Kā darbojas programmatūra kā pakalpojums?

SAA pakalpojumi darbojas, izmantojot mākoņdatošanu. Mākoņpakalpojuma sniedzējs hostē lietotni un saistītos datus, izmantojot savus resursus, tīklošanu, datu bāzes, serverus un infrastruktūras servisus. Neatkarīgais programmatūras izstrādātājs (ISV) var arī izmantot mākoņprogrammas pakalpojumu sniedzēju, lai viesotu lietotni savā datu centrā.

Viena no lielākajām SaaS priekšrocībām ir tā, ka lietotājiem nav jānodarbojas ar programmatūras uzstādīšanu un uzturēšanu un nav nepieciešamas programmatūras licences.

Tas nodrošina klientiem uz tīklu balstītu piekļuvi programmai. Kad tiek izveidotas jaunas funkcijas un līdzekļi, lietotāji var nekavējoties tām piekļūt.

Programmatūras kā pakalpojuma piemēri

SaaS tirgus aug un apgūst aizvien jaunas teritorijas. Tas apvieno milzīgu dažādību ar programmatūras produktiem un piegādātājiem. No maziem pakalpojumu sniedzējiem ar vienu produktu līdz dominējošiem spēkiem mākoņvidē, piemēram, Google un AWS. Viena no labākajām lietām SaaS produktiem ir tā, ka tie ir tik daudzveidīgi.

Tie aptver sākot no biznesa analīzes rīkiem, līdz pat palīdzības dienesta programmatūras risinājumiem un video straumēšanas pakalpojumiem. Ir arī SaaS risinājumi monumentālām biznesa lietojumprogrammām, piemēram, norēķiniem, klientu attiecību pārvaldībai, pārdošanas pārvaldībai, e-pastam utt.

LiveAgent palīdzības dienesta lapa

Daži no ievērojamākajiem SaaS produktu piemēriem ir:

  • Salesforce
  • LiveAgent
  • Google Workspace
  • Microsoft 365
  • HubSpot
  • Trello
  • Netflix
  • Zoom
  • Zendesk
  • DocuSign
  • Slack
  • Adobe Creative Cloud
  • Shopify
  • Mailchimp

Kādas ir uz SaaS balstītu pakalpojumu galvenās priekšrocības?

SAA ir daudz priekšrocību, bet akcentēsim svarīgākās.

  • SaaS ļauj piekļūt komplicētām lietojumprogrammām — tas nepieprasa lietotājam pirkt, instalēt, uzturēt vai atjaunināt nekādu programmatūru, starpprogrammatūru vai aparatūru. Uzņēmumi ar ierobežotiem resursiem var atļauties pat vissarežģītāko uzņēmuma programmatūru, piemēram, CRM un ERP.
  • Lietotāji var maksāt tikai par izmantotajām funkcijām – Saas ļauj lietotājiem ietaupīt resursus, veicot automātisku mērogošanu atbilstoši izmantošanas līmenim.
  • Piekļuve bezmaksas klienta programmatūrai — lietotājiem nepieciešama tikai tīmekļa pārlūkprogramma, lai palaistu lielāko daļu SaaS programmu.
  • Vienkārša darbaspēka mobilizēšana — lai palaistu programmu SaaS, ir nepieciešams tikai interneta savienojums un ierīce. Tāpēc tas ir ideāls risinājums uzņēmumiem, kuriem bieži jāmobilizē savs darbaspēks, iztiekot bez raizēm par drošības jautājumiem.
  • Programmas datiem var piekļūt no jebkuras vietas — kopš SaaS programmas glabā datus mākonī, tiem var piekļūt no jebkuras vietas jebkurā laikā.

Kas padara programmatūru par SaaS?

SaaS raksturojošajās īpašības ir:

  • daudznomāšanas modelis
  • automatizēts atbalsts
  • vienota pierakstīšanās
  • uz abonēšanu balstīti rēķini
  • augsta pieejamība
  • elastīga infrastruktūra
  • datu drošība
  • lietotnes drošība
  • līmeņa ierobežošana/QoS
  • audits
Audita žurnāla ierakstu filtrs palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes programmatūrā - LiveAgent

Cik maksā SaaS?

Daudzi cenu modeļi balstās uz abonēšanas. Lietotāji maksā abonementa maksu vai ikmēneša maksu. Tālāk ir norādīti daži cenu modeļi, kuru pamatā ir abonēšanas modelis.

  • bezmaksas vai uz reklāmām balstīts – bezmaksas pakalpojums
  • fiksēts līmenis – ikgadēja vai ik mēneša abonēšanas maksa
  • maksa par lietotāju – fiksēta abonēšanas maksa par katru lietotāju
  • maksas par lietotāju līmeņi – viens abonēšanas modelis vairākiem lietotājiem
  • uz lietojumu balstīts vai maksā-tik-cik-lieto
  • uz funkcionalitāti balstīti līmeņi
  • freemium

Vai es varu izveidot un pielāgot programmatūru kā pakalpojumu?

SaaS ir nepieciešams, lai panāktu stabilu biznesa izaugsmi, un lūk 4 soļi, kā radīt savu SaaS.

1. Izpētiet tirgu

Globālais SaaS tirgus ir pieblīvēts ar risinājumu piedāvātājiem, kas tikai palielina jūsu vajadzību izstrādāt gatavus risinājumus. Vispirms izpētiet tirgu, lai izprastu mērķauditoriju, galvenos pieprasījumus, būtiskās iezīmes, kā arī konkurentus. Izprotiet arī biznesa modeļus, ko tie izmanto.

2. Izveidojiet produkta plānu

Plānojot produktu, ir jāiekļauj jūsu SaaS risinājuma funkcionalitāte un funkcijas, kā arī klientu bāze, kas to izmantos. Turklāt jums ir jāsaprot šāda risinājuma periodiskā nepieciešamība.

Ja jūs sapratīsiet, kas jūsu mērķauditoriju motivē lietot jūsu produktu, jūs varēsiet izveidot risinājumu, kas pievērsīsies viņu specifiskajām vajadzībām. Lai pareizi reklamētu savu produktu, ir jāplāno arī cenu stratēģija un mārketinga kampaņa.

Projekta plāns un pārskats

3. Nosakiet sava SaaS prasības

Šādas funkcijas nepieciešamas jūsu SaaS produktam:

  • daudznomāšanas arhitektūra
  • lietotnes un datu drošība
  • Lietotāja saskarnes (frontend) UI/UX dizains
  • Aizmugures (backend) datu pārvaldība
  • Trešo pušu integrācijas
  • lietotāju analīze un uzraudzība

4. Izvēlieties tehnoloģisko virkni

Katram SaaS risinājumam ir divi būtiski aspekti – lietotāju saskarne (uz klientu vērsta) un aizmugursistēma (servera daļa). Lietotāju saskarnei ir nepieciešami tādi rīki kā CSS, HTML, kā arī JavaScript (Vue.js, Angular un React).

Aizmugursistēmā nepieciešamas drošas, mērogojamas un ātras sistēmas, piemēram, Ruby on Rails,. Net, Laravel vai Python. Vajadzētu padomāt arī par serveriem. Izvēlieties no:

  • ārējie serveri
  • fiziskie serveri
  • attālinātie serveri

Improve your customer service

Create memorable customer experiences with LiveAgent that boost revenue.

Frequently asked questions

Kas ir programmatūra kā pakalpojums?

SaaS ir risinājums, kas lietotājiem ļauj piekļūt mākonī balstītām lietotnēm tīmeklī. Tie var izmantot šo risinājumu, lai savienotu programmas tiešsaistes vidē.

Kur izmanto SaaS?

To var izmantot CRM, satura pārvaldībai, pārdošanas pārvaldībai, piekļuves pārvaldībai, datu bāzu pārvaldībai, finanšu pārvaldībai, cilvēkresursu pārvaldībai, atjaunojumu pārvaldībai, projektu vadībai utt.

Kā darbojas programmatūra kā pakalpojums?

SaaS servisa modeļi darbojas, izmantojot mākoņpiegādi, atbrīvojot lietotāju no nepieciešamības instalēt un pārvaldīt programmatūras infrastruktūru. Pakalpojumu sniedzējs vienkārši ļauj lietotājam iegūt tīkla piekļuvi SaaS programmai.

Kādi ir programmatūras kā pakalpojuma piemēri?

Labākie SaaS piemēri ir tādi risinājumi kā Salesforce, Microsoft 365, HubSpot, LiveAgent, Zoom, Netflix, Mailchimp un citi.

Kādas ir galvenās SaaS balstīto pakalpojumu priekšrocības?

Galvenās SaaS priekšrocības ir pieejamība, darbības pārvaldība, pieejamība, mērogojamība, analīze un paaugstināta drošība.

Kas padara programmatūru par SaaS?

SaaS programmatūras galvenās īpašības ir daudznomāšanas arhitektūra, automatizēta piegāde, augsta pieejamība, mākoņpiegāde, datu un lietojumprogrammu drošība.

Ko varat sagaidīt no SaaS?

Tā kā SaaS risinājumi piedāvā vairākus abonēšanas modeļus, varat izvēlēties vajadzīgo pakalpojuma apjomu, pamatojoties uz jūsu konkrētajām vajadzībām.

Kā es varu izveidot programmatūru kā pakalpojumu?

Iepriekš mēs apspriedām veicamos soļus. Lai vienkāršotu procesu, ir jāizpēta tirgus, jāplāno produkts un tā īpašības, kā arī jāizvēlas pareizās tehnoloģijas un serveri.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS
Liveagent darbojas kā sla līmeņu un sla noteikumu kombinācija. SLA Liveagent darbojas kā SLA līmeņu un SLA noteikumu kombinācija.

SLA

Programmā LiveAgent var iestatīt SLA, kas nodrošina kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu klientiem. SLA apkopo informāciju par visiem pakalpojumiem un paredzamo drošumu, un tajā ir definēti rādītāji, pienākumi un gaidas. Lai izveidotu SLA, nepieciešams iet uz Konfigurēšanu, pēc tam uz Automatizāciju, noklikšķināt uz SLA un izveidot līmeni. LiveAgent piedāvā arī SLA žurnālu un atbalsta aģentu pieejamības pārskatu. Lai novērstu SLA neatbilstību, ir jāuzlabo darba plūsma un jāiestata piemēroti iestatījumi.

Pakalpojumu līmeņa līgumi (SLA) var uzlabot palīdzības dienesta efektivitāti, nosakot aģentiem sasniedzamos mērķus.

Pakalpojuma līmeņa līgums (SLA)

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar vairākām integrācijām un bezmaksas izmēģinājuma periodu. Programma piedāvā SLA žurnālu un atbalstu, lai nodrošinātu kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu. Lai novērstu SLA neatbilstību, ir jāuzlabo darba plūsma un jāiestata piemēroti iestatījumi. Ir pieejama bezmaksas izmēģinājuma versija un plaša zināšanu bāze. LiveAgent ir piedāvājums klientu apkalpošanai.

Daži uzņēmumi dod priekšroku vai tiem ir pienākums sniegt pakalpojumus ar noteiktu pakalpojuma līmeņa līgumu. SLA komplekti nosaka laika posmu.

SLA Neatbilstība

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā dažādas integrācijas iespējas un funkcijas, kā arī bezmaksas izmēģinājuma periodu. Sistēmā ir pieejams atbalsta portāls un dati var tikt migrēti no citām platformām. Uzņēmums piedāvā arī partneru programmu.

Liveagent piedāvā žurnālu par izpildītajiem un neizpildītajiem SLA par noteiktu laika diapazonu un Nodaļu. Atsevišķus ierakstus var kārtot pēc dažādiem filtriem.

SLA žurnāla atskaite

LiveAgent piedāvā SLA žurnālu, kas sniedz informāciju par izpildītajiem un nokavētajiem noteiktajā laika diapazonā. Var atlasīt ierakstus pēc dažādiem kritērijiem un eksportēt CSV failos. Turklāt programma piedāvā arī iespēju iegūt pārskatu par aģentu pieejamību. SLA ir līgums ar klientiem, kas nodrošina kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu. LiveAgent palīdz izpildīt SLA un novērst iespējamos pārkāpumus.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju