Kas ir pakalpojumu pārvaldības programmatūra?
Pakalpojumu pārvaldības programmatūra, kas pazīstama arī kā informācijas tehnoloģiju pakalpojumu pārvaldība, ir programma, ko uzņēmumi izmanto, lai pārvaldītu pakalpojumu sniegšanu saviem klientiem. Šāda veida programmatūra ir ļoti noderīga ikvienam uzņēmumam – tā palīdz analizēt, novērst problēmas, pārvaldīt pasūtījumus, pieņemt lēmumus un veikt daudzas citas darbības. Visas aktivitātes tiek īstenotas, lai apmierinātu klienta vajadzības. Katra programmatūra piedāvā dažādas funkcijas un funkcijas.
Pakalpojumu pārvaldības programmatūra ir lielisks veids, kā optimizēt uzņēmuma tehnoloģiju. Tā samazina izmaksas un ietaupa laiku.
Frequently asked questions
Kā jūs definējat pakalpojumu pārvaldības programmatūru?
Pakalpojumu pārvaldības programmatūra ir programmatūra, kas ļauj uzņēmumiem pārvaldīt veidu, kādā tie sniedz pakalpojumus saviem klientiem. Pakalpojumi ietver pasūtījumu pārvaldību, aparatūras uzturēšanu, programmatūras uzturēšanu, diagnostiku un problēmu novēršanu, kā arī ikdienas operācijas.
Kādi ir pakalpojumu pārvaldības programmatūras veidi?
Pakalpojumu pārvaldības programmatūra ļauj pārvaldīt darbības, kas saistītas ar juridiskiem noteikumiem, cilvēkresursu pārvaldību, pieņemt lēmumus par ieviestām izmaiņām vai kontrolēt lietojumprogrammas versiju. Katrs tips nodrošina līdzīgu līdzekļu kopumu - vairākvietņu atbalstu, plānošanu, iesniegšanu un atskaišu veidošanu.
Vai LiveAgent ir pakalpojumu pārvaldības programmatūra?
Liveagent darbojas kā pakalpojumu pārvaldības programmatūra. Tas ļauj optimizēt uzņēmuma tehnoloģiju, samazināt izmaksas un ietaupīt laiku.
Klientu apkalpošanas programmatūra
Lai izveidotu lielisku klientu apkalpošanu, ir jāīsteno klientu apkalpošanas teorija praksē un jāuztver svarīgākie principi. LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un citas integrācijas iespējas un atbalstu. Sales kontakti ir pieejami, lai uzzinātu vairāk.
Palīdzības dienesta programmatūra
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa, pašapkalpošanās un ienākošo zvanu centra programmatūru, sūdzību pārvaldības un e-pasta pārvaldības programmatūru. Uzņēmums piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju un atbalstu. LiveAgent ir uzņēmuma klients var izmantot arī Pircēju portāla programmatūru. Uzņēmumā pieejamas daudzas zināšanas, tīmekļa semināri un rakstīšanas testi.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas nodrošina visus nepieciešamos rīkus, tostarp 24/7 klientu apkalpošanas dienestu. Lai panāktu uzņēmuma veiksmi, klientu apkalpošanas aģentiem būtu jābūt pārzinātājiem savā uzņēmumā un produktos, kā arī labiem komunikatoriem ar empātiju un pacietību, kas veido labas klientu attiecības. LiveAgent ir izveidojis Quality Unit, LLC un ir apvienojams ar citām programmatūrām, kā arī nodrošina bezmaksas izmēģinājuma periodu un atbalstu portālu.