Apkalpošanas programmatūra

Kas ir apkalpošanas programmatūra?

Apkalpošanas programmatūra ir platforma, ko izmanto, lai izveidotu mijiedarbību starp klientiem un organizāciju – tās klientu apkalpošanas pārstāvjiem. Klientu apmierinātība ir atkarīga arī no kvalitatīvas apkalpošanas programmatūras. Apkalpošanas programmatūra patiešām palīdz atrisināt klientu problēmas, organizēt un vadīt uzņēmējdarbību. Tā piedāvā arī dažādas funkcijas un iespējas, kas sniedz daudzas priekšrocības un ieguvumus.

Frequently asked questions

Kāda ir apkalpošanas programmatūras definīcija?

Apkalpošanas programmatūra ir programmatūra, ko izmanto, lai izveidotu mijiedarbību starp klientiem un klientu apkalpošanas dienestu. Klientu apmierinātība ir atkarīga no augstas kvalitātes apkalpošanas programmatūras. Tā palīdz risināt problēmas un vadīt uzņēmumu.

 

Kādām funkcijām vajadzētu būt ikvienā apkalpošanas programmatūrā?

Apkalpošanas programmatūrai jāatbilst vairākiem kritērijiem. Pirmkārt, tai jābūt intuitīvai un jānodrošina lietošanas ērtums. Tai jānodrošina arī datu aizsardzība un lietojumprogrammu drošība. Visbeidzot, tai jānodrošina procesu automatizācija.

 

Kāpēc nepieciešama apkalpošanas programmatūra?

Pakalpojumu programmatūra nodrošina augsta līmeņa klientu apkalpošanu. Tā ietekmē ne tikai lietotāju, bet arī darbinieku apmierinātību.

 

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS
Izlasiet un uzziniet vairāk par atbalsta dienesta programmatūras funkcijām, piemēram, palīdzības pieteikumu pārvaldību, automatizēšanu, SLA un vēl daudz citām!

Atbalsta dienesta programmatūras funkcijas

Tekstā tiek apskatīts, kā uzlabot klientu apkalpošanu ar atbalsta dienestu programmatūru. Lielākā daļa klientu izmanto pašapkalpošanās portālus, kā arī tiek uzsvērts, ka apmierināti klienti ir lojālāki. Atbalsta dienesta programmatūrā iekļauta palīdzības pieteikumu pārvaldības sistēma, kas nodrošina ātru un efektīvu atrisināšanu. Tiek piedāvāta arī bezmaksas izmēģinājuma iespēja. Automatizācija palīdz efektīvi apstrādāt pieprasījumu apjomu un uzlabot produktivitāti, savukārt sociālo mediju integrācija dod iespēju redzēt un pārvaldīt saziņu ar klientiem. SLA iekļaušana klientu atbalsta procesā garantē, ka uzņēmums spēj nodrošināt uzstādītos mērķus.

Klientu apkalpošanas apmācība māca klientu pārstāvjus, kā lietot pozitīvu valodu, vērtīgi atbildēt un sazināties ar dusmīgu klientu. Noklikšķiniet, lai uzzinātu vairāk.

Klientu apkalpošanas apmācība

Teksts piedāvā informāciju par LiveAgent klientu apkalpošanas programmatūras piedāvājumu un tā funkcijām, to integrācijām un alternatīvām, kā arī norāda uz iespēju saņemt demonstrāciju. Uzņēmums tiek aprakstīts kā uzmanīgs pret detalizētu uzņēmuma un produktu izpratni, empātisks un pacietīgs, spējīgs ātri atrisināt problēmas un uzturēt labas klientu attiecības. Teksts arī sniedz informāciju par atbalsta pakalpojumiem un kontaktinformāciju.

Klientu apkalpošanas čats nodrošina reāllaika čatošanu, lai klienti varētu čatot ar klientu pārstāvjiem. Tas ir viens no ātrākajiem sakaru rīkiem.

Servisa čats

Lai veiktu efektīvu klientu apkalpošanu, ieteicams ievietot čata lodziņu uz katras vietnes lapas. Izmantojot mākslīgā intelekta balstītu čatu, jāsniedz personalizētas atbildes uz klientu jautājumiem, un atbildes jāsniedz ātri. Līdz ar to, tiešsaistes čats jāintegē ar CRM.

Vai vēlaties automatizēt atkārtotus aģentu uzdevumus? Uzziniet vairāk par automatizētiem klientu apkalpošanas procesiem, lai nekavējoties uzlabotu savu uzņēmējdarbību.

Automatizēta klientu apkalpošana

Automatizēta klientu apkalpošana ir procesu automatizēšana, lai sniegtu palīdzību bez aģenta līdzdalības. Tomēr, lai palielinātu klientu apmierinātību, cilvēciskā mijiedarbības elementam jābūt klāt. Klientu apkalpošanas programmatūra ir labs rīks, kas ļauj centralizēti risināt klientu pieprasījumus un automatizēt atkārtojošos procesus.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju