SIP maģistrāle ir interneta telefonijas veids, kas ir tālruņa līnijas digitāls aizstājējs. Tā ļauj veikt neierobežotas tālruņa sarunas un videokonferences internetā, bet tas nav tas pats, kas VoIP. Izmaksu ietaupījumi attiecas uz izvairīšanos no mēnešmaksas vairākām atsevišķām tālruņa līnijām un dārgajām tālsarunu cenām.
Kas ir SIP maģistrāle?
SIP maģistrāle ir termins, ko izmanto VoIP tehnoloģijā, lai aprakstītu savienojumu starp diviem galapunktiem.
SIP maģistrāles izmantošana ir metode balss pakalpojumu sniegšanai, izmantojot interneta protokolu (IP), kurā klients izmanto vienu tālruņa numuru, lai piekļūtu vairākiem numuriem uz vietas savā uzņēmumā.
Konkrētāk, tas ir virtuālās ķēdes veids, ko izmanto biznesa tālruņu sistēmas pieslēgšanai tieši publiskajā komutējamo tālruņu tīklā (PSTN), apejot interneta pakalpojumu sniedzēju (ISP); tas savienojas ar interneta telefonijas pakalpojumu sniedzēju (ITSP). SIP maģistrāles izmantošanas IP tehnoloģija nodrošina lietotājiem iespēju veikt zvanus, izmantojot vienu publiskā komutējamā telefona tīkla (PSTN) numuru, izmantojot vairākus privātos filiāļu centrāles (PBX) numurus, neizmantojot primāro saskarni (PRI). Būtībā atsevišķu tālruņa līniju vietā SIP maģistrāles telekomunikāciju infrastruktūra ļauj izveidot vairākus savienojumus starp telefonijas ierīcēm, izmantojot vienu līniju.
Kādas ir SP maģistrāles izmantošanas priekšrocības?
Izmantojot SIP maģistrāles pakalpojumus, uzņēmumi var ietaupīt izmaksas par saziņu starp dažādiem tīkliem, veicot zvanus vai videokonferences, jo SIP maģistrāles pakalpojumi aizstāj atsevišķas tālruņa līnijas.
Turklāt SIP maģistrāles pakalpojumi nodrošina vienkāršu veidu, kā savienot vairākas ierīces vienā tīklā. Šī vienotā sakaru sistēma ir īpaši noderīga, piemēram, zvanu centros. Uzņēmumi var veikt vienlaicīgus zvanus vai izmantot videokonferences starp mobilajiem tālruņiem, galddatoriem, planšetdatoriem un citām VoIP iekārtām.
Tāpēc uzņēmumi klientu atbalstam bieži izmanto SIP maģistrāles, jo tām ir augstas kvalitātes audio un video iespējas, kas padara tās ideāli piemērotas tūlītējai ziņapmaiņai un tiešsaistes sarunai ar klientiem.
SIP maģistrāļu izmantošanas priekšrocības klientu apkalpošanā
- Izmaksu ietaupījums — Samaziniet vairāku tālruņa līniju uzturēšanas izmaksas, ietaupiet naudu, pievienojot vai noņemot klientu apkalpošanas aģentus, un pievienojiet papildu numurus esošajām SIP maģistrālēm (jo maksa nav par katru atsevišķu savienojumu).
- Paaustināta uzticamība – samaziniet dīkstāves laiku iekārtas bojājuma dēļ.
- Mērogojamība — pievienojiet jaunus pieslēgumus sakaru tīklam, neveicot esošās aparatūras uzlabošanu.
- Elastība — Pēc vajadzības koriģējiet klientu apkalpošanas aģentu skaitu.
- Mobilitāte – Pārcelieties ar savu biroju kopā ar savu vienoto sakaru sistēmu, un klienti pat nepamanīs, ka esat pārcēlušies, tā nodrošinot stabilu biznesa plūsmu.
Kā LiveAgent ar SIP maģistrāles izmantošanu var būt noderīga klientu apkalpošanā?
SIP maģistrāles izmantošana ir īpaši noderīga zvanu centra vidē, jo tā ļauj jums būt vairākiem klientu apkalpošanas aģentiem, kas izmanto vienu un to pašu līniju, un tā ļauj pievienot un noņemt aģentus jebkurā laikā.
Taču uzticama interneta telefonija ir tikai viena no efektīvas saziņas ar klientiem daļa. Lai nodrošinātu pakalpojuma kvalitāti, ir nepieciešams uzturēt sakarus ar klientiem caur viņu izvēlētajiem kanāliem, čatot ar viņiem, ja viņi tam dod priekšroku, piekļūt viņu datiem CRM sistēmā, lai būtu lietas kursā, un, ja nepieciešams, runāt ar viņiem.
Piemēram, ja zvanu apjoms ir liels un zvanu atbildēšanai ir nepieciešams vairāk nekā viens klientu apkalpošanas aģents, SIP maģistrāle var jums palīdzēt un samazināt izmaksas, bet LiveAgent ļauj optimizēt saziņu vienā platformā, padarot pakalpojumu sniegšanu vēl efektīvāku.
SIP maģistrāles tehnoloģiju varat izmantot arī, lai izveidotu atsevišķas līnijas katrai uzņēmuma nodaļai vai birojam. Tādējādi ienākošos zvanus varat sadalīt pa nodaļām, nepievienojot papildu tālruņu numurus; turklāt šo procesu var automatizēt.
SIP Maģistrāles izmantošanas Cenas
SIP pakalpojumu sniedzēji parasti piedāvā trīs cenu modeļus: par mēnesi, par ierīci un par zvana minūti. Katram modelim ir dažādas priekšrocības un trūkumi.
Tipiska SIP maģistrāles pakotne ietver neierobežotu ienākošo un izejošo minūšu skaitu, kā arī vietējās un tālsarunas. Šī pakete parasti maksā $10 – $20 mēnesī atkarībā no pievienoto līniju skaita. Tomēr tajā var nebūt iekļautas tādas funkcijas kā balss pasts, zvanu pāradresācija, zvanītāja ID vai starptautiskie zvani.
Visdārgākā iespēja ir maksa par ierīci. Šādā gadījumā par katru ierīci tiek iekasēta atsevišķa maksa. Jūs maksājat par katru ierīci neatkarīgi no tās lietojuma. Ja vēlēsities izmantot 10 ierīces, jums būs jāmaksā $100 mēnesī.
Papildus cenai ir vairāki citi faktori, kas jāņem vērā, izvēloties SIP maģistrāles pakalpojumu sniedzēju. Pirms ieguldāt tīklā, vajadzētu pārbaudīt, vai tas atbilst jūsu vajadzībām. Daži pakalpojumu sniedzēji piedāvā bezmaksas paketes, bet citi ļauj izmēģināt savu produktu 30 dienas. Turklāt daži pakalpojumu sniedzēji piedāvā atlaides liela apjoma pirkumiem.
Start calling efficiently with LiveAgent
Get started with our free 14-day trial today and explore how our call center features can help you effectively handle customer calls.
Frequently asked questions
Kā Darbojas SIP Maģistrāles izmantošana
SIP maģistrāles izmantošanā tiek izmantots interneta protokols un IP infrastruktūra. SIP maģistrāles iestatīšana ietver virtuālās ķēdes izveidi starp PBX un ITSP. Jūs iegādājaties īpašu IP adresi no ITSP un piešķirat to savai PBX. Jūsu PBX izmanto šo IP adresi, lai sazinātos ar ITSP.
Kā es varu pievienot SIP maģistrāli savam LiveAgent kontam?
Dažādas trešo pušu programmas, tai skaitā VoIP pakalpojumu sniedzējus, var integrēt ar LiveAgent zvanu centra programmatūru. Ja vēlaties izveidot savienojumu ar Twilio, pārejiet uz elastīgu SIP maģistrāles izmantošanu, izpildiet norādījumus un baudiet pakalpojumu, kas automātiski tiek mērogots plašāks vai šaurāks, lai apmierinātu jūsu datplūsmas vajadzības.
Kā uzstādīt SIP maģistrāli?
Pirmais solis SIP maģistrāles izmantošanā ir konta izveide pie pakalpojumu sniedzēja. Tiklīdz esiet reģistrējies, jums tiks piešķirts unikāls numurs, kas identificē jūsu uzņēmumu. Nākamā darbība ir ierīces(-u) konfigurēšana, lai tās varētu pieņemt ienākošos zvanus. Lielākā daļa SIP maģistrāles izmantošanas pakalpojumu piedāvā bezmaksas izmēģinājumu, kas nozīmē, ka varat tos izmēģināt bez riska.
Šajā tekstā ir informācija par VoIP uzņēmumiem un to, kā padziļināti saprast klientu atbalsta koncepcijas, izmantojot profesionāļu skaidrojumus. Tiek aprakstītas LiveAgent cenas, funkcijas, integrācijas un alternatives, kā arī pieejams bezmaksas izmēģinājuma periods. Ir arī informācija par uzņēmumu, tā balvām un sertifikātiem, partneru programmu un sadarbības iespējām. Beigās ir norādīti sakaru veidi ar LiveAgent un tīkla saites.
LiveAgent ir programmatūra, kas integrējas ar dažādām trešo pušu programmām, tostarp ar vairākiem SIP pakalpojumu sniedzējiem nodrošinot SIP zvanu iespēju. Tas ietaupa izmaksas un padara uzņēmumu klientiem un darbiniekiem pieejamākus. Piedāvā arī bezmaksas izmēģinājumu uzņēmumiem. LiveAgent piedāvā arī SIP maģistrāli, kas samazina komunikācijas izmaksas un uzlabo sadarbību starp ierīcēm, ieskaitot video konferences. LiveAgent integrējas arī ar Sipgate IP telefonijas pakalpojumu sniedzēju, kas piedāvā pilnu telekomunikāciju pakalpojumu klāstu.
Vadošā softphone programmatūra B2B un amp; B2C uzņēmumiem
LiveAgent ir programmatūra, kas apvieno vairākus sakaru kanālus un nodrošina pieņemamas un pārredzamas cenas. Tā ir universāla programma, kas spēj pielāgot katru īpašo burtu vai burtu akcentu lietojumprogrammā. Tā arī piedāvā 40 lietotņu valodu un ir atbalsts visā pasaulē. Vērtējumi ir pieejami Trustpilot, GetApp un G2 crowd. Tā atvieglo sakaru starp telefoniem un citām saziņas ierīcēm.
Tekstā apskatīts reāllaika čata ieguvumi uzņēmējiem, kā arī ir izcelts uzņēmums LiveAgent, kas nodrošina šo pakalpojumu. Lai palielinātu klientu uzticību un samazinātu pamesto pirkumu grozu skaitu, uzņēmumiem ir jāizmanto šis ērts saziņas veids ar klientiem. LiveAgent ir viena no populārākajām reāllaika čata lietojumprogrammām.