GSM

Kas ir GSM?

GSM (Globālā Mobilo Sakaru Sistēma) ir vispārējs standarts (protokolu apraktīšanai) mobilajiem ciparu tīkliem, kas tiek izmantoti bezvadu telefonijā. To izmanto Eiropā un dažās citās pasaules daļās, lai digitalizētu, saspiestu un pārraidītu datus.

Šī mūsdienu mobilo telefonu pakalpojuma priekšteči bija analogie sakari. Taču, pieaugot lietotāju bāzei, analogās sistēmas nespēja tikt līdzi mobilo tālruņu un mobilo sakaru tīklu ieviešanai. Šīs uzlabotās mobilo tālruņu pakalpojumu sistēmas izveides pamatā bija nepieciešamība ieviest vienotu Eiropas standartu attiecībā uz ciparu mobilo sakaru tīkliem. GSM ir GSM Asociācijas (GSMA) preču zīme, kas apvieno mobilo sakaru operatorus, pārstāv to intereses un sadarbojas ar nozari.

GSM tālruņu sistēma pārraida mobilos datus un balss pakalpojumus. Tīkls pārraida balss zvanus un lietotāju datus 850MHz, 900MHz, 1800MHz un 1900MHz frekvenču joslās. GSM (2G) izmanto dalītās vairākpiekļuves (TDMA) metodi balss zvaniem un citiem sakariem. GSM digitalizē un saspiež datus un nosūta tos pa kanālu kopā ar divām citām datu plūsmām, kur katrai no tām ir savs laika slots.

Atšķirība starp GSM un CDMA mobilajiem tīkliem

Lai gan pirmajā acu uzmetienā līdzīgas, šīs divas tehnoloģijas nav vienādas. CDMA jeb Dalītā Koda Vaiirākpieeja tika ieviesta 2G un 3G paaudzēs kā vienots bezvadu sakaru standartprotokols. Lielākā daļa pasaules izmanto GSM, izņemot ASV un dažas Kanādas un Japānas daļas, kas lieto CDMA.

Būtiskākās atšķirības starp tām ir šādas:

  • CDMA izmanto EVDO datu pārraides tehnoloģiju, kurpretī GSM lieto EDGE
  • GSM ir mazāka starojuma emisija pārraides laikā
  • GSM ir cieši saistīts ar SIM, bet CDMA ir saistīts ar iekārtu un tam nav nepieciešama SIM karte
  • GSM iespējo viesabonēšanu visā pasaulē, bet CDMA – nē

Ready to build your call center?

LiveAgent's VoIP call center phone system is equipped with numerous advanced features. Try them out today!

Frequently asked questions

Kā veidots GSM tīkls?

Četras GSM tīkla sastāvdaļas ir mobilā ierīce ar SIM, bāzes stacija un piekļuves tīkls, komutācijas sistēma un pamattīkls. Šīs daļas kopīgi darbojoties izveido GSM tālruņu tīklu.

Kādi ir GSM ierobežojumi?

Lai gan GSM tīkls tiek izmantots galvenokārt individuālajiem zvaniem un cita veida bezvadu sakariem, tomēr daži no tā ierobežojumiem ir nepieciešamība pakalpojuma sniedzējiem uzstādīt atkārtotājus, lai paplašinātu pārklājumu, elektroniskie traucējumi, latentums pie lielāka lietotāju skaita un ierobežots datu pārsūtīšanas ātrums.

Vai GSM ir drošs?

GSM standartizētās drošības stratēģijas nodrošina, ka tā ir viena no drošākajām pieejamajām telekomunikāciju sistēmām. Tā glabā GSM lietotāja konfidencialitāti un anonimitāti un līdz ar to nodrošina tīkla pilnīgu drošību.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS
Liveagent zvanu centrs tagad var integrēt jūsu Digitale VoIP numuru. Ja vēlaties uzzināt vairāk, skatiet mūsu īso integrācijas pamācību.

Digitale

Digitale ir uzņēmums, kas piedāvā telekomunikāciju iekārtas un pakalpojumus maziem uzņēmumiem. Uzņēmums ir integrējies ar LiveAgent, kas ļauj pievienot Digitale VoIP numuru jūsu zvanu centram bez papildu maksas. Integrācija starp Digitale un LiveAgent ir bez maksas, taču Digitale iekasē maksu par saviem pakalpojumiem. Uzņēmums piedāvā arī pielāgotas PBX un programmatūras risinājumu izstrādi. Bezmaksas izmēģinājums ir pieejams.

Gamifikācijas līdzekļi var motivēt jūsu atbalsta komandu strādāt cītīgāk un gudrāk. Ļaujiet jūsu aģentiem laika gaitā pelnīt atzinības zīmes un līmeņus.

Klientu servisa gamifikācija

Šajā tekstā tiek runāts par vairākiem veidiem, kā nodrošināt klienta iesaisti un izprast viņa vērtību. Tiek skaidrots, ka gamifikācija ir efektīvs līdzeklis klientu apkalpošanā, palīdzot motivēt aģentus, veicināt produktivitāti un iesaistīt klientus. LiveAgent piedāvā daudzus gamifikācijas līdzekļus, piemēram, atzinības zīmes, līmeņus un etalonu sarakstus. Turklāt LiveAgent ir arī citi līdzekļi, piemēram, iekšējais čats un zvans, kas padara aģentu darbu efektīvāku un uzlabo komunikāciju starp viņiem.

Palīdzības dienesta sistēmu izmantošana ir plaši izplatīta visā pasaulē. Vairāk informācijas varat atrast rakstā, ja interesē precīza statistika.

Palīdzības dienesta pielietojums

Palīdzības dienesta programmatūra var tikt izmantota klientu atbalsta līgumu pārvaldībai, palīdzības portālu izveidei un klientu datu glabāšanai. Pašapkalpošanās portāli ir viena no visvairāk izmantotajām palīdzības dienesta funkcijām un 91% klientu izmantotu tiešsaistes zināšanu bāzi, ja tā būtu pielāgota viņu vajadzībām. Klienti dod priekšroku pašapkalpošanās risinājumiem un 81% mēģina atrisināt problēmas patstāvīgi. 40% klientu sazinās ar zvanu centru pēc tam, kad nav atrisinājuši problēmas ar pašapkalpošanās palīdzību, un 77% atbalsta dienestiem ir oficiāli servisa līmeņa līgumi.

Tīmekļa palīdzības dienests ir tehnoloģija, kas nodrošina palīdzības dienestu — pieteikumu pārvaldību. Tas padara lietotājiem vieglāku klientu apkalpošanas pārvaldību

Tīmekļa palīdzības dienests

Teksta ziņa ir par LiveAgent klientu apkalpošanas programmatūru un tās funkcijām. Uzņēmums piedāvā dažādas programmatūras, piemēram, pašapkalpošanās un ienākošo zvanu centra sistēmas. LiveAgent ir saistīts ar uzņēmuma VoIP partneru programmu un piedāvā bezmaksas demonstrāciju.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju