Bezmaksas Izmēģinājums

Kāpēc izmantot sūdzību pārvaldības programmatūru?

Klientu sūdzības ir galvenā klientu apkalpošanas problēma, ar kuru jāsaskaras katram uzņēmumam. Tā kā klientu mijiedarbība ir saistīta ar ziņošanu par problēmām un citiem sāpīgiem punktiem, zināšana, kā ar tām rīkoties, ir panākumu atslēga.

Uzņēmumi var (un vajadzētu) risināt klientu sūdzības, izmantojot strukturētu  problēmu. risināšanas procesu. Ja Jums izdodas pareizi izskatīt sūdzības, tās var kļūt par biznesa iespēju. Ārkārtīgi labi rīkojoties ar sūdzībām, Jūs varat atgūt klienta uzticību un turpināt pārdot viņiem savu produktu. Turklāt, izmantojot pareizo rīku komplektu, Jūs varat klienta sāpīgos punktus pārvērst par Jūsu priekšrocībām. Piemēram, Jūs varat sākt izsekot problēmas līdz  ar tās “pamatcēloņiem” un izstrādāt pasākumus, lai nākotnē tās novērstu.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
image person 3

Vai Jums nepieciešama sūdzību pārvaldības programmatūra?

LiveAgent ir pilnībā aprīkota sūdzību pārvaldības programmatūra, kas ļauj Jūsu komandai efektīvi un profesionāli rīkoties izaicinošās situācijās. Tā nodrošina all-in-one helpdesk risinājumu , kas racionalizē visus Jūsu saziņas kanālus – e-pastu, tiešraides tērzēšanu, zvanus un saziņu sociālajos tīklos – koplietojamā uzņēmuma iesūtnē.

Sūdzību nozīme

Ja klienta sūdzība tiek izskatīta pareizi, pozitīvais rezultāts rada spēcīgu emocionālu saikni ar uzņēmumu vai zīmolu, un tas liek klientam atgriezties. Interesanta statistika kas atbalsta šo apgalvojumu, ir tas, ka cilvēki gandrīz divreiz biežāk runā ar citiem par sliktu pieredzi nekā labu. Turklāt papildu pētījumi atklāj ka xilvēkam ir vajadzīgas 12 pozitīvas pieredzes, lai kompensētu vienu sliktu pieredzi.

Spēja potenciāli nomākto situāciju pārvērst pozitīvā klientu mijiedarbībā ir kritiska klientu apkalpošanas daļa. Tāpēc ir svarīgi aprīkot savus darbiniekus ar visiem rīkiem, kas nepieciešami, lai sniegtu lielisku klientu apkalpošanu.

sad face emoji
woman mapping out process on three posters

Izmantojiet sūdzību pārvaldības sistēmu

Sūdzību pārvaldības programmatūra tiek izmantota, lai ērti risinātu klientu problēmas. Tas ļauj klientu apkalpošanas personālam reģistrēt klientu sūdzības un ļauj viņiem kategorizēt un izsekot sūdzības no sākuma līdz beigām.

Programmatūra izmanto dažādus kritērijus, lai prioritizētu sūdzības, brīdinātu komandas locekļus un piešķirtu resursus problēmu risināšanai. Tas arī palīdz saglabāt uzskaiti turpmākai izmeklēšanai un turpmākai analīzei.

Īsumā par galvenajām funkcijām

Jūsu uzņēmuma vajadzībām piemērotas sūdzību pārvaldības programmatūras izvēle var būt laikietilpīgs uzdevums. Dažādi pakalpojumu sniedzēji var piedāvāt pilnīgi atšķirīgas funkciju kopas un dažādus pakalpojumu modeļus, kas slēpjas aiz līdzīgiem ziņojumiem. Kā ātri atrast pareizo risinājumu?

Pirms lēmuma pieņemšanas ir jāizpēta dažas svarīgas lietas par sūdzību pārvaldības sistēmu. Jūsu ērtībai esam izveidojuši sarakstu ar galvenajām tiešsaistes sūdzību sistēmas funkcijām, kurām vajadzētu būt labai programmatūrai.

Group 370 icon

Daudzkanālu risinājums

Pareizajam sūdzību pārvaldības risinājumam vajadzētu dot iespēju nodrošināt vienmērīgu un konsekventu atbalstu visos kanālos (tālrunis, tiešraides tērzēšana, e-pasts un sociālie mediji) span >

Email icon

Kategorizēt & amp; Prioritāte

Lai nodrošinātu, ka atbalsta aģenti var efektīvi apstrādāt lielu daudzumu klientu pieprasījumu, neapdraudot izšķirtspējas kvalitāti un ātrumu, modernās modernās sistēmās tiek izmantota automatizēta izplatīšana un prioritāšu noteikšana, pamatojoties uz parametru dažādībām (avots, tēma, kategorija un citi)

Statistic icon

Centralizēta pārvaldība h3>

Lai nodrošinātu nevainojamu klientu apkalpošanas pieredzi, ir svarīgi, lai visi Jūsu klientu ieraksti būtu vienuviet, ar iespēju skatīt un pārvaldīt visus klientu datus un saziņu span >

Papildu priekšrocības

Pareiza risinājuma izmantošana sūdzību pārvaldībai var dot papildu priekšrocības. Daži no tiem, piemēram, paaugstināts izšķirtspējas līmenis, gandrīz nekavējoties var būtiski ietekmēt darbinieku darbplūsmu un produktivitāti. Citus – piemēram, praktisku ieskatu un pozitīvu zīmola tēlu – var uzskatīt par ilgtermiņa ieguvumiem, kas risina uzņēmuma stratēģiskās problēmas.

cartoon woman holding two shopping bags
woman and man mapping out solution on board

Palielināts izšķirtspējas ātrums

Ja klientiem ir jāatkārto informācija par savām problēmām, pārvietojoties starp saziņas kanāliem, viņi var būt neapmierināti. Tomēr, ja Jūsu atbalsta nodaļā visi klientu dati un saziņa ir apvienoti vienuviet, viņi ir labi aprīkoti, lai risinātu klienta problēmas.

Izmantojot sūdzību pārvaldības programmatūru, klientu apkalpošanas pārstāvji saņem daudz plašāku izpratni par klientu sūdzībām un pieeja problēmai no pareizā leņķa. Ja visa informācija ir viņiem pa rokai, viņi var uzzināt precīzu problēmas cēloni un nekavējoties pārbaudīt tās progresu / statusu, pirms klients dalās ar jebkādu informāciju.

Efektīva sadarbība

Nodrošinot piekļuvi sūdzību risināšanas ierakstiem visiem iesaistītajiem, dažādu komandu cilvēkiem ir vieglāk sadarboties. Uzturot visus uz vienas lapas un ļaujot darbiniekiem kopīgi strādāt pie problēmu risināšanas, sūdzību pārvaldības programmatūra nodrošina, ka komunikācija ir centralizēta un informācija ir pieejama ātri un viegli.

Close More
undraw report mx0a

Funkcionāls & amp; darbspējīgs ieskats

Līdztekus produktivitātes pieaugumam, kas rodas, izmantojot sūdzību pārvaldības sistēmu, risinājumam jānodrošina pilnībā aprīkota pārskatu un analīzes pakete. Izmantojot šīs funkcijas, Jūs saņemat pārskatu par klientu atbalsta sniegumu un iepazīstat arī ar sava uzņēmuma sāpīgajiem punktiem. Jūs varēsiet kartēt uzlabošanas procesus un identificēt galvenos pakalpojumu lietošanas modeļus.

Spēcīgāks uzņēmuma tēls

Veiksmīga klientu sūdzību atrisināšana noved pie lojalitātes ar zīmolu un atkārtotas uzņēmējdarbības. Bet vēl svarīgāk ir tas, ka efektīva klientu komunikācija rada emocionālus sakarus, kas ilgst un veicina uzņēmuma, tā zīmolu un produktu pozitīvu tēlu. Šajā ziņā, ieguldot sūdzību pārvaldības sistēmā, tiek iegūta ticamāka reputācija, palielināta klientu noturēšana un vairāk novirzīšanas no mutes mutē, kas ir būtiski uzņēmuma ilgtermiņa panākumiem.

undraw stand out 1oag
man and woman receiving awards

Mēs atvieglojam sūdzību pārvaldību

LiveAgent nodrošina pilnībā aprīkotu risinājumu, kas paredzēts klientu sūdzību efektīvai risināšanai. Izmantojot LiveAgent, Jūsu komanda ir labi aprīkota, lai profesionāli risinātu sarežģītas situācijas, izmantojot vienmērīgu un ātru procesu, ko uzlabo mūsdienīgas komunikācijas tehnoloģijas.

Ja Jūs meklējat labāko sūdzību pārvaldības programmatūru, lai izveidotu un uzturētu vislabāko klientu apkalpošanas vidi Jūsu organizācijā, izmēģiniet LiveAgent. LiveAgent ir vispopulārākā un visaugstāk novērtētā helpdesk programmatūra MVU 2020. gadā. Izbaudiet savu LiveAgent bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma periodu jau šodien un pat prasīgākos klientus uzturiet uzticīgus un laimīgus. Kredītkartes detaļas nav nepieciešama.

Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzēšanu, biļešu iegādi un automatizāciju, kas ļauj mums sniegt ārkārtas atbalstu mūsu klientiem .

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

Bieži uzdotie jautājumi par tiešsaistes sūdzību sistēmu

Kā jūs sekojat klientu sūdzībām?

Palīdzības dienesta programmatūra apvieno un savieno vairākas platformas. Tādējādi jūs varat viegli izsekot klientu sūdzībām. Piemēram, savienojot Twitter ar savu palīdzības dienesta risinājumu, jūs varat saņemt biļeti ikreiz, kad jūsu uzņēmums tiek pieminēts jaunajā versijā. čivināt.

Kādi ir trīs soļi, lai pārvaldītu sūdzību?

Pirmais un vissvarīgākais solis ir klausīšanās. Nepārtrauciet klientu un pārliecinieties, ka viņu uzklausa. Nākamais solis ir atvainoties par sagādātajām neērtībām un vienoties, ja klientam ir taisnība. Nemēģiniet melot. Pārskatāmība ir galvenais, apstrādājot sūdzības. Trešais solis ir informēt viņus, ka jūs viņiem palīdzēsiet. Pat ja jūs domājat, ka nevarat viņiem palīdzēt, jūs joprojām varat viņiem sniegt nepieciešamo informāciju, pārsūtīt pareizajā nodaļā, vai atrodiet alternatīvu risinājumu. Visas šīs opcijas ir noderīgas.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju