Sūdzību pārvaldības programmatūra, kas palīdz uzņēmumiem efektīvi risināt klientu sūdzības, uzlabot klientservisu un veicināt ilgtermiņa panākumus.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Klientu sūdzības ir galvenā klientu apkalpošanas problēma, ar kuru jāsaskaras katram uzņēmumam. Tā kā klientu mijiedarbība ir saistīta ar ziņošanu par problēmām un citiem sāpīgiem punktiem, zināšana, kā ar tām rīkoties, ir panākumu atslēga.
Uzņēmumi var (un vajadzētu) risināt klientu sūdzības, izmantojot strukturētu problēmu. risināšanas procesu. Ja Jums izdodas pareizi izskatīt sūdzības, tās var kļūt par biznesa iespēju. Ārkārtīgi labi rīkojoties ar sūdzībām, Jūs varat atgūt klienta uzticību un turpināt pārdot viņiem savu produktu. Turklāt, izmantojot pareizo rīku komplektu, Jūs varat klienta sāpīgos punktus pārvērst par Jūsu priekšrocībām. Piemēram, Jūs varat sākt izsekot problēmas līdz ar tās “pamatcēloņiem” un izstrādāt pasākumus, lai nākotnē tās novērstu.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
LiveAgent ir pilnībā aprīkota sūdzību pārvaldības programmatūra, kas ļauj Jūsu komandai efektīvi un profesionāli rīkoties izaicinošās situācijās. Tā nodrošina all-in-one helpdesk risinājumu , kas racionalizē visus Jūsu saziņas kanālus – e-pastu, tiešraides tērzēšanu, zvanus un saziņu sociālajos tīklos – koplietojamā uzņēmuma iesūtnē.
Ja klienta sūdzība tiek izskatīta pareizi, pozitīvais rezultāts rada spēcīgu emocionālu saikni ar uzņēmumu vai zīmolu, un tas liek klientam atgriezties. Interesanta statistika kas atbalsta šo apgalvojumu, ir tas, ka cilvēki gandrīz divreiz biežāk runā ar citiem par sliktu pieredzi nekā labu. Turklāt papildu pētījumi atklāj ka xilvēkam ir vajadzīgas 12 pozitīvas pieredzes, lai kompensētu vienu sliktu pieredzi.
Spēja potenciāli nomākto situāciju pārvērst pozitīvā klientu mijiedarbībā ir kritiska klientu apkalpošanas daļa. Tāpēc ir svarīgi aprīkot savus darbiniekus ar visiem rīkiem, kas nepieciešami, lai sniegtu lielisku klientu apkalpošanu.
Sūdzību pārvaldības programmatūra tiek izmantota, lai ērti risinātu klientu problēmas. Tas ļauj klientu apkalpošanas personālam reģistrēt klientu sūdzības un ļauj viņiem kategorizēt un izsekot sūdzības no sākuma līdz beigām.
Programmatūra izmanto dažādus kritērijus, lai prioritizētu sūdzības, brīdinātu komandas locekļus un piešķirtu resursus problēmu risināšanai. Tas arī palīdz saglabāt uzskaiti turpmākai izmeklēšanai un turpmākai analīzei.
Jūsu uzņēmuma vajadzībām piemērotas sūdzību pārvaldības programmatūras izvēle var būt laikietilpīgs uzdevums. Dažādi pakalpojumu sniedzēji var piedāvāt pilnīgi atšķirīgas funkciju kopas un dažādus pakalpojumu modeļus, kas slēpjas aiz līdzīgiem ziņojumiem. Kā ātri atrast pareizo risinājumu?
Pirms lēmuma pieņemšanas ir jāizpēta dažas svarīgas lietas par sūdzību pārvaldības sistēmu. Jūsu ērtībai esam izveidojuši sarakstu ar galvenajām tiešsaistes sūdzību sistēmas funkcijām, kurām vajadzētu būt labai programmatūrai.
Pareizajam sūdzību pārvaldības risinājumam vajadzētu dot iespēju nodrošināt vienmērīgu un konsekventu atbalstu visos kanālos (tālrunis, tiešraides tērzēšana, e-pasts un sociālie mediji)
Lai nodrošinātu, ka atbalsta aģenti var efektīvi apstrādāt lielu daudzumu klientu pieprasījumu, neapdraudot izšķirtspējas kvalitāti un ātrumu, modernās modernās sistēmās tiek izmantota automatizēta izplatīšana un prioritāšu noteikšana, pamatojoties uz parametru dažādībām (avots, tēma, kategorija un citi)
Lai nodrošinātu nevainojamu klientu apkalpošanas pieredzi, ir svarīgi, lai visi Jūsu klientu ieraksti būtu vienuviet, ar iespēju skatīt un pārvaldīt visus klientu datus un saziņu
Pareiza risinājuma izmantošana sūdzību pārvaldībai var dot papildu priekšrocības. Daži no tiem, piemēram, paaugstināts izšķirtspējas līmenis, gandrīz nekavējoties var būtiski ietekmēt darbinieku darbplūsmu un produktivitāti. Citus – piemēram, praktisku ieskatu un pozitīvu zīmola tēlu – var uzskatīt par ilgtermiņa ieguvumiem, kas risina uzņēmuma stratēģiskās problēmas.
Ja klientiem ir jāatkārto informācija par savām problēmām, pārvietojoties starp saziņas kanāliem, viņi var būt neapmierināti. Tomēr, ja Jūsu atbalsta nodaļā visi klientu dati un saziņa ir apvienoti vienuviet, viņi ir labi aprīkoti, lai risinātu klienta problēmas.
Izmantojot sūdzību pārvaldības programmatūru, klientu apkalpošanas pārstāvji saņem daudz plašāku izpratni par klientu sūdzībām un pieeja problēmai no pareizā leņķa. Ja visa informācija ir viņiem pa rokai, viņi var uzzināt precīzu problēmas cēloni un nekavējoties pārbaudīt tās progresu / statusu, pirms klients dalās ar jebkādu informāciju.
Nodrošinot piekļuvi sūdzību risināšanas ierakstiem visiem iesaistītajiem, dažādu komandu cilvēkiem ir vieglāk sadarboties. Uzturot visus uz vienas lapas un ļaujot darbiniekiem kopīgi strādāt pie problēmu risināšanas, sūdzību pārvaldības programmatūra nodrošina, ka komunikācija ir centralizēta un informācija ir pieejama ātri un viegli.
Līdztekus produktivitātes pieaugumam, kas rodas, izmantojot sūdzību pārvaldības sistēmu, risinājumam jānodrošina pilnībā aprīkota pārskatu un analīzes pakete. Izmantojot šīs funkcijas, Jūs saņemat pārskatu par klientu atbalsta sniegumu un iepazīstat arī ar sava uzņēmuma sāpīgajiem punktiem. Jūs varēsiet kartēt uzlabošanas procesus un identificēt galvenos pakalpojumu lietošanas modeļus.
Veiksmīga klientu sūdzību atrisināšana noved pie lojalitātes ar zīmolu un atkārtotas uzņēmējdarbības. Bet vēl svarīgāk ir tas, ka efektīva klientu komunikācija rada emocionālus sakarus, kas ilgst un veicina uzņēmuma, tā zīmolu un produktu pozitīvu tēlu. Šajā ziņā, ieguldot sūdzību pārvaldības sistēmā, tiek iegūta ticamāka reputācija, palielināta klientu noturēšana un vairāk novirzīšanas no mutes mutē, kas ir būtiski uzņēmuma ilgtermiņa panākumiem.
LiveAgent nodrošina pilnībā aprīkotu risinājumu, kas paredzēts klientu sūdzību efektīvai risināšanai. Izmantojot LiveAgent, Jūsu komanda ir labi aprīkota, lai profesionāli risinātu sarežģītas situācijas, izmantojot vienmērīgu un ātru procesu, ko uzlabo mūsdienīgas komunikācijas tehnoloģijas.
Ja Jūs meklējat labāko sūdzību pārvaldības programmatūru, lai izveidotu un uzturētu vislabāko klientu apkalpošanas vidi Jūsu organizācijā, izmēģiniet LiveAgent. LiveAgent ir vispopulārākā un visaugstāk novērtētā helpdesk programmatūra MVU 2020. gadā. Izbaudiet savu LiveAgent bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma periodu jau šodien un pat prasīgākos klientus uzturiet uzticīgus un laimīgus. Kredītkartes detaļas nav nepieciešama.
LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzēšanu, biļešu iegādi un automatizāciju, kas ļauj mums sniegt ārkārtas atbalstu mūsu klientiem .
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
Jūs Būsiet Labās Rokās!
Kā sniegt lielisku klientu apkalpošanu. L.A.S.T. metode
Labas klientu apkalpošanas sniegšana ir būtiska reputācijas veidošanai, lojalitātei un pārdošanas apjomu palielināšanai. L.A.S.T. metode, kas iekļauj klausīšanos, atvainošanos, problēmu risināšanu un pateikšanos, palīdz uzlabot apmierinātību un novērst zaudējumus un reputācijas bojājumus. LiveAgent ir populārs risinājums, kas uzlabo klientu pieredzi un samazina neapmierinātību.
Bezmaksas palīdzības pieteikumu programmatūra
LiveAgent piedāvā efektīvu programmatūru klientu apkalpošanai, uzlabojot klientu lojalitāti un mazinot sūdzības par biznesa iespējām.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem